مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دردسرهای عروس‌ خانم: «وای... به هیچ کاری نمی‌رسم!»

بعد از ازدواج با یک زندگی روبه‌رو شدم که نمی‌توانم آن را اداره کنم. تمام کارهایم عقب می‌افتد، همسرم از این وضع ناراضی‌ست. او مادر کدبانویی دارد و گاهی از به‌هم‌ریختگی خانه و یخچالی که میوه‌هایش خراب می‌شود و بی‌برنامگی من، کلافه می‌شود. حتی کارهای دانشگاهم را هم نمی‌توانم سر وقت انجام دهم. نمی‌دانم چگونه کارهایم را سر و سامان دهم.

پاسخ مشاور:

شما علاوه بر آن‌که پیش از ازدواج با مهارت‌های یک کدبانو آشنا نشده‌اید، بعد از آن هم گرفتار اهمال‌کاری هستید. شاید اهمال‌کاری در مردان هم صفت بدی باشد، اما در خانم‌ها چیزی شبیه یک فاجعه است.

اهمال‌کاری در لغت به معنای به تعویق انداختن کاری است که قصد انجام آن را دارید. به عبارت ساده‌تر با این‌که عقل حکم می‌کند کاری را انجام دهید، آن را دایما به تاخیر می‌اندازید.

اهمال‌کاری یک رفتار رایج است و در پیش گرفتن آن، هر از گاهی، مشکل‌ساز نیست اما برخی افراد بیشتر اوقات کارها را به تعویق می‌اندازند. شما به دلیل این‌که کارهایتان را دیگران انجام می‌دهند، با برنامه‌ریزی برای انجام بموقع کارهایتان ناآشنایید. هر چند هر کسی باید پیش از آن‌که ازدواج کند مهارت‌های مربوط به وظایف بعد از ازدواج خود را بیاموزد، اما حال که این اتفاق نیفتاده بهتر است خودتان دست به کار شوید.

بهتر است کمی به زندگی مادر خودتان و مادر همسرتان دقت کنید. نحوه انجام کارها، برنامه‌ریزی و حتی طرز پخت غذاها را می‌توانید از آنها یاد بگیرید. خانم خانه بودن کار چندان ساده‌ای نیست. شما هر قدر هم که تحصیل کنید و در جامعه انسان موفقی باشید، باید یک بانوی کامل در چهاردیواری خانه‌تان باشید. یک بانوی کامل هم آشپز خوبی است، هم هنرمند است، هم یک متخصص تغذیه و پرستار است و هم یک مشاور و روان‌شناس!

البته نیازی نیست که بترسید و فکر کنید از پس آن برنمی‌آیید. فقط بپذیرید که با ازدواج کردن، مسئولیت‌های شما بیشتر شده و تلاش کنید تا به بهترین نحو ممکن آنها را انجام دهید. از همسرتان هم کمک بخواهید.

نظم و انضباط و انجام هر کاری در وقت خودش می‌تواند شما را از سردرگمی نجات دهد. روزهای اول می‌توانید برنامه و زمان‌بندی کارهایتان را بنویسید و جایی مقابل چشمانتان بچسبانید. کاری را به فردا موکول نکنید که این بزرگ‌ترین رمز موفقیت‌تان است.

ندا داودی/ (ضمیمه چاردیواری روزنامه جام جم)



لینک منبع :دردسرهای عروس‌ خانم: «وای... به هیچ کاری نمی‌رسم!»

Images for دردسرهای عروس‌ خانم: «وای... به هیچ کاری نمی‌رسم!» دردسرهای عروس‌ خانم: «وای... به هیچ کاری نمی‌رسم!» - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../دردسرهای-عروس‌-خانم-وای-به-هیچ-کاری-نمی‌رسم‎Cached2 ژانویه 2015 ... دوران دانشجویی هم چندان فرقی نداشت تا وقتی ازدواج کردم. تصویر دردسرهای عروس‌ خانم : «وای... به هیچ کاری نمی‌رسم!» بعد از ازدواج با یک زندگی روبه‌رو ... دردسرهای عروس خانم: «وای،به هیچ کاری نمی رسم!» - پایگاه خبری اطلاع ... tnews.ir/news/75B135316879.html‎Cached2 ژانویه 2015 ... شفا آنلاین-تمام دوران مجردی من به درس خواندن و رفتن به کلاس های مختلف گذشت، وظیفه اصلی من خوب نمره آوردن بود. تمام کارهای دیگر را مادرم انجام می داد، ... دردسرهای عروس خانم: - وای... به هیچ کاری نمی رسم! - | بعد - قطره www.ghatreh.com/news/.../دردسرهای-عروس-خانم-وای-هیچ-کاری-نمی-رسم 2 ژانویه 2015 ... دردسرهای عروس خانم: - وای... به هیچ کاری نمی رسم! -. بعد از ازدواج با یک زندگی روبه رو شدم که نمی توانم آن را اداره کنم. تمام کارهایم عقب می افتد، همسرم ... مشاوره - جام جم آنلاین 77.104.65.15/Sara/service/07-386-392/16/مشاوره‎Cachedدردسرهای عروس‌ خانم: «وای... به هیچ کاری نمی‌رسم!» جمعه 12 دی 1393 11:20; مشاوره. جام جم سرا: تمام دوران مجردی من به درس خواندن و رفتن به کلاس‌های مختلف گذشت، وظیفه ... ارضاء جنسی خانمها | تریبون آزاد tribuneazad.ir/ارضاء-جنسی-خانمها/‎Cached Similarبا وجود اهمیّت به ارضای جنسی زنان در قرن حاضر، باز هم در مورد برخی خانم ها، زمان و ... با این کار شما نیز فرصت دارید که به خود برسید و بر ارضاء و دستیابی به اوج لذّت خود ..... اما شوهرم میتونست منو ارگاسم کنه, اما الان با دخول من به ارگاسم نمیرسم همسرم دخول رو ... سرد مزاجی حقیقی حالتی است که در آن هیچ پاسخ به هیچ نوع تحریک جنسی و در ... پاتک پسران مجرد به دختران مجرد/ دختران ایرانی دندان‌گرد شده‌اند! www.khabaronline.ir/detail/601853/society/family‎Cached17 نوامبر 2016 ... به گفته محزون تا آبان‌ ماه سال گذشته در مجموع ۱۵۲‌ هزار خانم و آقا در سن تجرد .... زن حق طلاق ندارد و هیچ راهی برای جبران اشتباه در ازدواج نداره و باید تا آخر عمر تاوان ... وای مهرنوش داشت باورم میشد پسرا یه تنه به قاضی میرن تو که خراب کردی . ...... رسم که یک جای کار اشتباه کردم با ماهی سه چهار میلیون تومان به جایی نمی رسم پس ... نامه یک زن به شوهرش در آستانه خیانت! و جواب شوهر - همسر خوب hamsarekhoob.com/articles/life/129663‎Cachedنامه زنی که تا مرز طلاق پیش رفته به همسرش و جوابی که همسرش برای اون نوشته.... به نظر شما ... انصافا هیچ لباس درست و حسابی توشون نبود! ... خواستم عروس نمونه باشم مادر نمونه باشم همسر نمونه باشم ... ..اون زن یک روز جای من کار کنه بچه بزرگ کنه، بازهم بوی خوب میده؟ ... شاید اون زن تو ماشین نشست و گفت وای چه زنهای زشتی پیدا میشن! توصیه‌های شهاب مرادی به دختران مجرد سن بالا - فرارو fararu.com/fa/news/.../توصیه‌های-شهاب-مرادی-به-دختران-مجرد-سن-بالا‎Cached Similar25 مه 2013 ... حجت الاسلام شهاب مرادی، کارشناس خانواده، ازدواج و جوانان با اشاره به مشکلات ... من هم 37 ساله هستم با تحصیلات و شاغل هیچ وقت هم توقع زیاد نداشتم اما مورد هم ..... دختر خانم از آقای مرادی خواسته اند که یک راه کار عملی و صد البته کارساز ..... عروسی شاهانه. ... وای کاش به جای اینکه کارشناسان ما به شیوه ی مرهمی به ازدواج نگاه می ... درمان سردمزاجی - reflexology reflexology.market/downloads/درمان-سردمزاجی‎Cachedکاهش میل جنسی یا به عبارت دیگر سرد مزاجی در خانمها شایع است اصطلاح علمی کاهش ..... از زمانی که حامله شدم تا به امروز هیچ رابطه جنسی با همسرم ندارم یعنی حدود یک سال و 9 ماه میشه. .... تازه من هنوز زن عقدیشم نمیدونم عروسی کنیم شایددیگه اصلا بهم توجه نکنه ...... شوهرم از سر کار خیلى دیر میاد هروقتم میاد من هم به خودم هم به خونه خیلى میرسم و ...