مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رد پای پزشک سالخورده در قتل جنین زنان

جام جم سرا: شوهر زنی که جنینش را سقط کرده بود، وقتی در برابر بازپرس عموزاد از شعبه چهارم دادسرا قرار گرفت، گفت: چند سال پیش با دختر مورد علاقه‌ام ازدواج کردم اما پس از گذشت دو سال بین ما اختلاف خانوادگی به‌وجود آمد. صبر کردم چون همسرم باردار بود و احتمال دادم با دنیا آمدن بچه‌مان اخلاق و رفتار سمیه تغییر کند. 27 شهریور ماه گذشته درد زایمان سمیه را گرفت و من او را برای زایمان به بیمارستان بردم. در آنجا از پزشک معالج شنیدم دو روز است جنین در شکم همسرم مرده است. جا خوردم و پس از کورتاژ به اتفاق وی به خانه برگشتیم.
این مرد افزود: امسال خیلی اتفاقی از طریق بستگان متوجه شدم سمیه خودش قاتل بچه‌ام بوده و پیش از اینکه بچه به دنیا بیاید وی به پزشکی سالخورده که در خانه‌اش سقط‌جنین انجام می‌دهد، مراجعه کرده و جنین را کشته است. حالا از این پزشک و همسرم شکایت دارم.
با ادعاهای تکان‌دهنده این مرد، تیمی از مأموران پلیس آگاهی وارد عمل شدند و در نخستین گام پزشک سالخورده به نام علیرضا 85 ساله را که در حوالی میدان فردوسی زندگی می‌کند تحت نظر قرار دادند و دیدند زنان باردار به آنجا رفت و آمد دارند.
کارآگاهان برای اینکه اطمینان پیدا کنند این پزشک به صورت غیرقانونی دست به سقط جنین می‌زند با وی قرار صوری گذاشتند و پس از اطمینان، پزشک بازنشسته را دستگیر کردند.
صبح روز گذشته این پزشک سالخورده در برابر بازپرس عموزاد قرار گرفت و گفت: اگر نوزادی در شکم مادرش می‌مرد من آن را کورتاژ می‌کردم.
وی درخصوص آمپولی که باعث مرگ جنین در شکم مادران می‌شود و از آنان پول میلیونی می‌گیرد، گفت: اگر آمپول تزریق می‌کردم به خاطر این بود که مادر درد نکشد.
سمیه نیز که نزد این پزشک کورتاژ کرده بود در بازجویی‌ها خود را بی‌گناه دانست و گفت: جنین من مرده بود و همسرم به من تهمت می‌زد و من این پزشک را نمی‌شناسم.
به گزارش جام جم سرا، بنا بر همین گزارش، بازپرس پزشک را همراه پرونده‌اش جهت انجام تحقیقات بیشتر به دادسرای جرایم پزشکی فرستاده است. (ایران)



لینک منبع :رد پای پزشک سالخورده در قتل جنین زنان

رد پای پزشک سالخورده در قتل جنین زنان - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../رد-پای-پزشک-سالخورده-در-قتل-جنین-زنان‎Cached26 نوامبر 2014 ... راز یک پزشک سالخورده که زیرزمین خانه‌اش را به محلی برای سقط جنین (کورتاژ) تبدیل کرده بود، وقتی فاش شد که مردی جوان متوجه شد همسرش جنین 7 ... Images for رد پای پزشک سالخورده در قتل جنین زنان رد پای پزشک سالخورده در قتل جنین زنان - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../رد-پای-پزشک-سالخورده-در-قتل-جنین-زنان 26 نوامبر 2014 ... راز یک پزشک سالخورده که زیرزمین خانه‌اش را به محلی برای سقط جنین (کورتاژ) تبدیل کرده بود، وقتی فاش شد که مردی جوان متوجه شد همسرش جنین 7 ... رد پای پزشک سالخورده در قتل جنین زنان - kodoom.com - Kodoom news.kodoom.com/.../رد-پای-پزشک-سالخورده-در-قتل-جنین/.../4638066/‎Cachedراز یک پزشک سالخورده که زیرزمین خانه اش را به محلی برای سقط جنین (کورتاژ) تبدیل کرده بود، وقتی فاش شد که مردی جوان متوجه شد همسرش جنین ۷ ماهه شان را سقط کرده ... قتل ‌پزشک سرطان‌شناس اردبیلی توسط همراه بیمار‌ | سایت اخبار ... miad-rodsar.ir/قتل-‌پزشک-سرطان‌شناس-اردبیلی-توسط-هم/‎Cached23 جولای 2015 ... قتل ‌پزشک سرطان‌شناس اردبیلی توسط همراه بیمار‌ ... رد پای پزشک سالخورده در قتل جنین زنان ... قتل یک پزشک در حمله مسلحانه مهاجمان ناشناس. ارگاسم ایست قلبی جنین - onvansho onvansho.ir/result/ارگاسم-ایست-قلبی-جنین.html سکته قلبی خفیف سکته است و ارگاسم در زنان کرد دلایل ایست قلبی جنین در . ... رد پای پزشک سالخورده در قتل جنین زنان پزشک پزشک قاتل جنین سقط جنین ... ردپای پزشک سالخورده در مرگ های تلخ | راز یک پزشک سالخورده - قطره www.ghatreh.com/news/nn23453776/ردپای-پزشک-سالخورده-مرگ-های-تلخ 26 نوامبر 2014 ... راز یک پزشک سالخورده که زیرزمین خانه اش را به محلی برای سقط جنین (کورتاژ) تبدیل کرده بود، فاش شد.به گزارش ای. سقط جنین قتل نفس است یا حق مادر؟ - BBC Persian www.bbc.com/persian/interactivity/.../040721_aa_abortion.shtml‎Cached Similar21 جولای 2004 ... بر اساس این طرح: سقط درمانی با تشخیص قطعی سه پزشک متخصص و ... به نظر من سقط جنین یکی از حقوق بنیادین زنان است و ممنوعیت آن ... از نظر شرعی گناه است اما اگر پای زندگی انسان دیگری در میان باشد در این صورت اشکالی ندارد. شعر درخصوص پزشک - لاوینز ns-shop.ir/شعر-درخصوص-پزشک سه بار اعدام برای پزشک قلابی متجاوز به خانم ها حکم اعدام پزشک شعر درخصوص . ... جزییات جدید از قتل پزشک اردبیلی ... رد پای پزشک سالخورده در قتل جنین زنان. برچسب هاعلت مرگ - سایت خبری تحلیلی تابناک|اخبار ایران و جهان ... tbnk.ir/fa/tag/521/علت%20مرگ دلیل باورنکردنی پرستار برای قتل 38 بیمار ! مرکز ایتالیا است ماه ... جدایی پزشکان زن و مرد در بیمارستان‌های داعش. نمی شوند و میزان ... کانال آب ردپای پزشک سالخورده در مرگ های تلخ مردم... کد خبر: ... که باعث مرگ جنین در شکم مادران می شود و... کد خبر: ...