مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

گرانترین و ارزانترین کشورها برای تحصیل

جام جم سرا:موسسه مالی و بانکداری انگلیسی «اچ. اس. بی. سی» اعلام کرد:هند ارزانترین مقصد تحصیلی برای دانشجویان خارجی است.

به گزارش ایسنا ، اکونومیک تایمز نوشت: هزینه معمول سالانه تحصیل و سایر هزینه های زندگی برای ادامه تحصیل دانشجویان خارجی در مقطع کارشناسی در هند حدود پنج هزار و ۶۴۲ دلار است در حالی که این هزینه ها در استرالیا به ۴۲ هزار و ۹۳ دلار می رسد.

در این گزارش دانشگاه های هند در بین ۱۵ کشور ارزیابی شده، ارزانترین محسوب می شوند ضمن اینکه هزینه های تحصیل در دانشگاه های این کشور حتی در مقایسه با دانشگاه های ترکیه، چین و مکزیک هم پایین تر است.

در بازبینی جدید اچ .اس .بی. سی که با عنوان «ارزش تحصیلی، آغازگر موفقیت» انجام شد استرالیا، سنگاپور و آمریکا سه کشور اول در این رتبه بندی به لحاظ گرانترین کشورها برای تحصیلات خارجی قرار گرفته اند.

پس از تحصیل در استرالیا، سنگاپور با سالانه ۳۹ هزار و ۲۲۹ و آمریکا با سالانه ۳۶ هزار و ۵۶۴ دلار در رتبه های دوم و سوم گرانترین مقصدهای تحصیلی دانشجویان خارجی هستند.



لینک منبع :گرانترین و ارزانترین کشورها برای تحصیل

گرانترین و ارزانترین کشورها برای تحصیلات خارجی - ایسنا www.isna.ir/.../گرانترین-و-ارزانترین-کشورها-برای-تحصیلات-خارجی‎Cached23 سپتامبر 2014 ... موسسه مالی و بانکداری انگلیسی «اچ‌اس‌بی‌سی» اعلام کرد: هند ارزانترین مقصد تحصیلی برای دانشجویان خارجی است. آنا | گران‌ترین و ارزان‌ترین کشورها برای ادامه تحصیل www.ana.ir/news/56920‎Cached Similar8 ا کتبر 2015 ... «دیلی‌تلگراف» در گزارش اخیر خود به معرفی ارزان‌ترین و گران‌ترین کشورها برای ادامه تحصیل پرداخت و اعلام کرد که استرالیا گران‌ترین و کنیا، ... گرانترین و ارزانترین کشورها برای تحصیل - بیتوته www.beytoote.com/news/university-test/tnews15914.html‎Cached Similarدانشجویان خارجی ,اچ‌اس‌بی‌سی, ارزانترین کشورها برای تحصیل, گرانترین کشورها برای تحصیل,گرانترین مقصد دانشجویان خارجی,تحصیلات خارجی, اخبار,اخبار ... گران‌ترین و ارزان‌ترین کشورها برای تحصیل کدامند؟ - itabnak.ir itabnak.ir/fa/.../گران‌ترین-و-ارزان‌ترین-کشورها-برای-تحصیل-کدامند‎Cached Similar24 ژانویه 2016 ... بررسی دانشگاه‌های دنیا نشان می‌دهد که ارزان‌ترین دانشگاه‌ها برای تحصیل، متعلق به کشور نروژ و گران‌ترین دانشگاه‌ها متعلق به کشور استرالیا است. گرانترین و ارزانترین کشورها برای تحصیل - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../گرانترین-و-ارزانترین-کشورها-برای-تحصیل‎Cached26 سپتامبر 2014 ... در بازبینی جدید اچ .اس .بی. سی که با عنوان «ارزش تحصیلی، آغازگر موفقیت» انجام شد استرالیا، سنگاپور و آمریکا سه کشور اول در این رتبه بندی ... گران ترین و ارزان ترین کشورها برای تحصیل - روزنامه دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/SiteKhan/942543‎Cached30 آوریل 2016 ... «دیلی‌تلگراف» در گزارش اخیر خود به معرفی ارزان‌ترین و گران‌ترین کشورها برای ادامه تحصیل پرداخت و اعلام کرد که استرالیا گران‌ترین و کنیا، ... گرانترین و ارزانترین کشورها برای تحصیل - سایت خبری تحلیلی ... www.tabnak.ir/fa/.../گرانترین-و-ارزانترین-کشورها-برای-تحصیل‎Cached24 سپتامبر 2014 ... موسسه مالی و بانکداری انگلیسی «اچ. اس. بی. سی» اعلام کرد:هند ارزانترین مقصد تحصیلی برای دانشجویان خارجی است. گرانترین و ارزانترین کشورها برای تحصیل | راه فردا raahefarda.com/farsi/گرانترین-و-ارزانترین-کشورها-برای-تحصی/‎Cachedموسسه مالی و بانکداری انگلیسی «اچ. اس. بی. سی» اعلام کرد:هند ارزانترین مقصد تحصیلی برای دانشجویان خارجی است. به گزارش ایسنا ، اکونومیک تایمز نوشت: هزینه ... گرانترین و ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند ؟ :: مسترپی https://mrpay.me/blog/university.html‎Cachedبررسی دانشگاه‌های دنیا نشان می‌دهد که ارزان‌ترین دانشگاه‌ها برای تحصیل متعلق به کشور نروژ و گران‌ترین دانشگاه‌ها متعلق به کشور استرالیا است. کشور نروژ علی‌رغم ... گران ترین و ارزان ترین کشورها برای تحصیل کدامند؟ - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/380702/society/education‎Cached Similar16 ا کتبر 2014 ... گران ترین و ارزان ترین کشورها برای تحصیل کدامند؟ جامعه > آموزش - مردم دنیا معمولا برای آینده فرزندان خود ناگزیر از هزینه کردن هستند البته در ...