مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه شیرینی اسپانیایی: چوروس

جام جم سرا:

مواد لازم:

آب: 225 میلی لیتر
آرد: 225 گرم
شکر: 2 قاشق سوپخوری
کره بی نمک نرم شده در دمای اتاق: 90 گرم
تخم مرغ به دمای محیط رسیده و کمی همزده شده: 2 عدد بزرگ
نمک: خیلی خیلی کم
روغن فراوان برای سرخ کردن

مواد تزئین روکش:

پودر قند: 115 گرم
پودر دارچین: 2 قاشق سوپخوری
کمی پودر نسکافه نرم شده (در صورت تمایل)
هات چاکلت غلیظ یا 2بسته هات چاکلت اماده یا شکلات مایع داغ (در صورت تمایل)

طرز تهیه:

در یک قابلمه مناسب آب، شکر، کره و نمک را جوش بیاورید بلافاصله بعد از جوش امدن تمامی آرد را به یکباره داخل قابلمه بریزید و بر روی حرارت کم با یک قاشق چوبی انقدر هم بزنید تا یک خمیر یکدست و صاف بدست بیاید. از روی حرارت بردارید و خمیر را داخل یک ظرف بزرگ بریزید تا خنک شود.
بعد از خنک شدن تخم مرغها را کم کم به ان اضافه کنیدو مرتب بوسیله همزن برقی هم بزنید تا تخم مرغ داخل ان کاملا مخلوط شود.حدودا 4 دقیقه طول خواهد کشید تا خمیر نرمی بدست بیاید.
خمیر را داخل یک قیف بزرگ با سر ماسوره ستاره شکل بریزید.
درون یک قابلمه کوچک ته ضخیم مقدار زیادی روغن بریزید و بگذارید کاملا داغ شود سپس از خمیر به اندازه دلخواه از داخل قیف فشار دهید و با قیچی ببرید تا داخل روغن قرار گیرد.
بعد از طلایی شدن انها را خارج کنید وروی حوله کاغذی بگذارید تا روغن آن گرفته شود.
پودر قند و دارچین را در یک ظرف مخلوط کنید.شیرینی ها را درون ان بغلطانید و سپس داخل هات چاکلت غلیظ یا شکلات مایع یا هر کرمی که دوست دارید بزنید و میل کنید.
در صورت تمایل میتوانید انها را فقط با همان دارچین و شکر میل کنید و از شکلات استفاده نکنید.
در صورت استفاده از پودرهات چاکلتهای اماده در بسته های کوچک، آن را با آب کم مخلوط کنید تا مخلوط شما غلیظ شود. (مژگان سلماسی/کیمیاگری با ادویه‌ها)

Share



لینک منبع :طرز تهیه شیرینی اسپانیایی: چوروس

طرز تهیه شیرینی چوروس با سس شکلاتی - ایران کوک https://irancook.ir/10/23/shirini-churros/11366/‎Cachedطرز تهیه شیرینی اسپانیایی چوروس با سس شکلات : کره ، آب ، نمک و 1 قاشق غذاخوری شکر را داخل قابلمه ای بریزید و روی حرارت قرار دهید ، مواد را هم بزنید تا به جوش ... شیرینی چوروس - شیرینی اسپانیایی چوروس با سس شکلاتی - آکا www.akairan.com/shirinipazi/shirinikhoshk1/20157229177.html‎Cached Similarطرز تهیه شیرینی اسپانیایی چوروس با سس شکلات : کره,آب,نمک و 1 قاشق غذاخوری شکر را داخل قابلمه ای بریزید و روی حرارت قرار دهید,مواد را هم بزنید تا به جوش. Images for طرز تهیه شیرینی اسپانیایی: چوروس طرز تهیه چوروس با سس شکلاتی (شیرینی اسپانیایی) - آکاایران www.akairan.com/shirinipazi/.../news20161081854625435.html‎Cached8 ا کتبر 2016 ... در این مقاله از سایت آکاایران مطلبی در مورد طرز تهیه چوروس با سس شکلاتی ( شیرینی اسپانیایی) ارائه شده است ، همچنین برای مشاهده مقالات بیشتر در ... فیلم: طرز تهیه شیرینی اسپانیایی چوروس - - آکاایران www.akairan.com/shirinipazi/.../news20161279343650042.html‎Cached7 دسامبر 2016 ... شما احتمالا با جستجوی کلمات زیر وارد مقاله فیلم: طرز تهیه شیرینی اسپانیایی چوروس شده اید چنانچه مطلب مرتبط با جستجوی شما نبوده همان کلمه را در ... فیلم: طرز تهیه شیرینی اسپانیایی چوروس - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../فیلم-طرز-تهیه-شیرینی-اسپانیایی-چوروس‎Cached7 دسامبر 2016 ... فیلم: طرز تهیه شیرینی اسپانیایی چوروس. این شیرینی یک دسر بسیار ساده و خوشمزه ی اسپانیایی است که خیلی سریع آماده می شود و سبک است. طرز تهیه چوروس با سس شکلاتی (شیرینی اسپانیایی) - سوران www.sooran.com/fa/recipes/4115/‎Cached Similar9 ژوئن 2014 ... طرز تهیه چوروس با سس شکلاتی (شیرینی اسپانیایی). آماده سازی: 15 دقیقه. مدت انتظار: 15 ..... طرز تهیه شیرینی ناپلئونی شکلاتی با خمیر فیلو ... طرز تهیه شیرینی اسپانیایی: چوروس - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../طرز-تهیه-شیرینی-اسپانیایی-چوروس‎Cached7 ژوئن 2014 ... چوروس یک شیرینی اسپانیایی شبیه به بامیه ایرانیهاست اما با مزه‌ای کاملاً متفاوت. طرز تهیه آن را همراه با تصاویری از مراحل آماده‌سازی و پخت آن در ادامه ... شیرینی اسپانیایی چوروس - آپارات ► 1:08www.aparat.com/v/yK0LS/شیرینی_اسپانیایی_چوروس Dec 4, 2016 - 1 min مجله اینترنتی برترین ها شیرینی اسپانیایی چوروس فیلم, آشپزی,شیرینی اسپانیایی , مجله اینترنتی برترین ها. دستور پخت چوروس با سس شکلاتی (شیرینی اسپانیایی) | سرآشپز ... https://sarashpazpapion.com/.../چوروس-با-سس-شکلاتی-%28شیرینی-اسپانیایی%29‎Cached Rating: 4.2 - 33 reviews - 30 min یک قابلمه را روی شعله نسبتاً‌ زیاد قرار دهید و ۷.۵ تا ۱۰ سانتی متر روغن نباتی در آن بریزید و بگذارید داغ شود تا به دمای ۳۷۵ درجه فارنهایت (۱۹۰ درجه سانتی گراد) برسد ...