مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کسب اطلاعات از مو

جام جم سرا: در این سیستم که بنوعی همانند یک لباسشویی عمل می شود، مو کاملأ شسته و تبدیل به پودر می‌شود؛ سپس با استفاده از مواد جامد و به روش الکتریکی پلاسما استقرایی همراه طیف سنجی نوری و با تجزیه و تحلیل به بررسی کامل مو می‌پردازد.
به نقل از باشگاه خبرنگاران، بررسی‌ها نشان می‌دهد، این اطلاعات میتواند شامل رژیم غذایی، قومیت، جنسیت، محیط و حتی شرایط کار او باشد.
یکی از موارد کاربرد این روش در پزشکی قانونی است که با سیستم طراحی شده براحتی می‌توانند اطلاعات مورد نیازشان از صحنه‌های جرم و جنایت و... را به دست آورند.



لینک منبع :کسب اطلاعات از مو

کسب اطلاعات از مو - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/1519708426146075317/کسب-اطلاعات-از-مو 5 ژوئن 2014 ... دانشمندان کانادایی توانستند اطلاعات شخصی و فردی افراد را با استفاده از موهایشان به دست آورند. گفته می‌شود این اطلاعات به دست آمده از مو، بسیار ... نقش مصرف مواد غذایی پروتئینی بر سلامت مو | دکتر سوشا | Pulse ... https://www.linkedin.com/.../نقش-مصرف-مواد-غذایی-پروتئینی-بر-سلامت-مو-دکتر-سوشا‎Cached26 سپتامبر 2015 ... پس بنابراین برای داشتن موهای سالم رساندن مقادیر کافی از پروتئین به بدن ... برای کسب اطلاعات در مورد مواد غذایی موثر برای زیبایی پوست و مو، به ... اطلاعاتی درباره رشد مو - ونک کلینیک moo.clinic/information-about-hair-growth/‎Cached18 ژانویه 2017 ... اطلاعاتی درباره رشد موReviewed by کلینیک پوست و مو on Jan ... برای کسب اطلاعات درباره کاشت مو به بخش های مختلف سایت سری بزنید. برای کسب اطلاعات بیششتر در مررد کاشت مو و... به آدرس زیر مراجع ... https://www.pinterest.com/pin/855613629177805138/‎Cachedبرای کسب اطلاعات بیششتر در مررد کاشت مو و... به آدرس زیر مراجع فرمایید: http:// iranhair.net/everything-you-need-hair-transplant/ بایگانی‌ها مو - - لیزر مو drhonarvar.ir/tag/مو/‎Cachedو حدود ۳ یا ما بعد دچار ریزش مو شود یا ناگهانی موهای خود را دست بدهد. در اینجا .... جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه لیزر مو و میکرونیدلینگ با مشاورین و متخصصین ما در ... ترمیم مو سارای | مقالات ترمیم مو - مقاله ترمیم مو 7gm.ir/blog/مقالات-ترمیم-مو‎Cachedبرای کسب اطلاعات در مورد ترمیم مو میتوانید با مراجعه به این بخش که به نام مقالات ترمیم مو نام دارد اطلاعات اولیه را به دست آورده و با اطمینان بیشتر پبش بروید. یلوپیج ایرانیان: Iranian Calandar yellow Pages - Google Books Result https://books.google.com/books?id=SlMIAwAAQBAJ ketab corp - ‎ - History فوق تخصص در جراحى ترمیمى وکاشت مو ( HairTransplant) Dr. Parsa Mohebi, M.D. ... جهت کسب اطلاعات بیشتر از وب سایت ما دیدن کنید WWW.ushairrestoration.com ...مرکز مو سارای | مقالات سرم مو - مقاله سرم مو - ترمیم مو 7gm.ir/blog/مقالات-سرم-مو‎Cachedبرای کسب اطلاعات در مورد سرم مو میتوانید با مراجعه به این بخش که به نام مقالات سرم مو نام دارد اطلاعات اولیه را به دست آورده و با اطمینان بیشتر پبش بروید. آنچه درباره اکستنشن مو نمی‌دانستید! modiranbazar.com/index.php/success-2/advertising/.../2029-ls1307‎Cached10 جولای 2017 ... درحالی که بسیاری از مبتدی‌ها معمولا با مسائل متعددی درباره اکستنشن مو مواجه می‌شوند ، کسب اطلاعات لازم درباره انواع اکستنشن‌ها می‌تواند این نگران... مو به مو - publications of telegram channel - Telegram Channels tsear.ch/posts/moobmoo/20 مرکز آموزشی مو به مو هم یاد بگیر، هم یاد بده، تازه درآمد هم داشته باش! ... جهت کسب اطلاعات بیشتر و تماشای ویدئوهای معرفی این دوره آموزشی به صورت رایگان، لینک زیر را ...