مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

انفجار شدید در کارگاه مواد غذایی

جام جم سرا:
سید جلال ملکی در این باره گفت: وقوع یک مورد حادثه انفجار از طریق تماس‌های متعدد که اولین آن در ساعت 7:35 صبح امروز بود به سامانه 125 اطلاع داده شد.

وی افزود: محل حادثه در بلوار خلیج بود و پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که انفجار در کارخانه بسته‌بندی نمک و خشکبار رخ داده است و شدت آن به حدی بالا بوده که سبب تخریب بخش‌هایی از این فضا شده است. در جریان این حادثه مردی دچار سوختگی شده بود، دو زن نیز دچار شوک و ترس شدید شده بودند که آتش نشانان پس از خارج کردن این افراد آنان را به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند.

به گفته ملکی 10 مرد دیگر هم در اتاق‌های دیگر این کارگاه محبوس شده بودند و اگرچه شدت انفجار سبب ترک خوردگی دیوارها و بسته شدن درها شده بود، آتش‌نشانان این افراد را خارج کرده و به محلی امن منتقل کردند.
علت این حادثه از سوی کارشناسان نشانی در دست بررسی است. (ایسنا)



لینک منبع :انفجار شدید در کارگاه مواد غذایی

انفجار شدید در کارگاه مواد غذایی - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../انفجار-شدید-در-کارگاه-مواد-غذایی‎Cached20 مه 2014 ... سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، از وقوع انفجار شدید در یک کارگاه بسته‌بندی مواد غذایی خبر داد. جزئیات انفجار شدید کارگاه مواد غذایی در تهران - شمانیوز shomanews.com/.../جزئیات-انفجار-شدید-کارگاه-مواد-غذایی-در-تهران‎Cachedشبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، از وقوع انفجار شدید در یک کارگاه بسته‌بندی مواد غذایی خبر داد. Images for انفجار شدید در کارگاه مواد غذایی انفجار شدید کارگاه مواد غذایی در پایتخت - سایت خبری تحلیلی ... tabnakeghtesadi.ir/fa/news/.../انفجار-شدید-کارگاه-مواد-غذایی-در-پایتخت Rating: 86% - 2,455 reviews 21 مه 2014 ... سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، از وقوع انفجار شدید در یک کارگاه بسته‌بندی مواد غذایی خبر داد. به گزارش مردم سالاری، سید ... انفجار شدید کارگاه موادغذایی در پایتخت+تصاویر - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/.../انفجار-شدید-کارگاه-موادغذایی-در-پایتخت-تصاویر 20 مه 2014 ... سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، از وقوع انفجار شدید در یک کارگاه بسته‌بندی مواد غذایی خبر داد. آماده انفجار شدید کارگاه مواد غذایی در پایتخت | خبر فارسی khabarfarsi.com/ext/9273843 20 مه 2014 ... آماده انفجار شدید کارگاه مواد غذایی در پایتخت. به گزرش عرش نیوز ،سید جلال ملکی در گفت وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران ... انفجار یک کارگاه تولیدی در باقرشهر - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../انفجار-یک-کارگاه-تولیدی-در-باقرشهر‎Cached2 جولای 2017 ... عملیات جستجو زیر آوار ناشی از انفجار در باقرشهر پس از ۶ ساعت پایان یافت. ... یک کارگاه تولیدی در خیابان «توریست» باقرشهر دچار انفجار شد. انفجار کارگاهی در باقرشهر تهران/ حال نامساعد 2 نفر - آفتاب aftabnews.ir/.../انفجار-کارگاهی-در-باقرشهر-تهران-حال-نامساعد-2-نفر‎Cached2 جولای 2017 ... لحظاتی پیش یک کارگاه در باقرشهر دچار انفجار شد. ... انفجار کارگاهی در باقرشهر تهران/ حال نامساعد 2 نفر ... این مواد غذایی را در مایکروفر نگذارید ... انتقادات شدید نمایندگان درباره مراسم تحلیف؛ از تمام دنیا دعوت کردید اما یک صندلی ... تصاویر.. پایگاه بمب‌گذاری خودروهای داعشی دررمادی - العالم fa.alalam.ir/News/1930022 25 فوریه 2017 ... وی افزود: این پایگاه، انبار مهمات و سوخت و مواد غذایی داعش نیز بود. ... دیده بودند و علاوه بر آن، مواد C4 پیدا کردیم که موادی با قابلیت انفجار شدید است. انفجار در فروشگاه مواد غذایی یک نفر را مصدوم کرد www.hseportal.ir/.../انفجار-در-فروشگاه-مواد-غذایی-یک-نفر-را-مصدوم-کرد 31 مه 2016 ... بروز انفجار در فروشگاه مواد غذایی آتش نشانان دو ایستگاه را به شهرک مسعودیه کشاند . ... بر اثر انفجار شدید، یک مغازه خواربار فروشی که در گوشه حیاط یک باب منزل مسکونی ... 3 کشته بر اثر انفجار در کارگاه فشفشه سازی در تبریز.