مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خداحافظی کامل گوگل با برنامه فلش

[ad_1]

 

کد مطلب: 420072

خداحافظی کامل گوگل با برنامه فلش

بخش دانش و فناوری الف،13 آذر95

گوگل سرانجام استاندارد HTML5 را به استاندارد پیش فرض برای مشاهده فایل های چندرسانه ای در مرورگر کروم خود مبدل کرد.

تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۹

 فارس به نقل از انگجت، این تحول مدتی است که در دستور کار شرکت گوگل قرار گرفته و برنامه فلش به علت آسیب پذیری های امنیتی فراوانش به حاشیه رانده شده است، اما سرانجام با عرضه مرورگر کروم 55 گوگل به طور کامل با فلش خداحافظی کرد.

HTML5 برنامه ای پیش فرض برای کروم 55 است و تنها زمانی به جای آن از برنامه فلش استفاده می شود که سایت مذکور به طور کامل با استفاده از فلش طراحی شده باشد یا سایت یاد شده یکی از ده سایت برتر وب باشد. کاربران کروم 55 برای فعال کردن فلش در اولین بازدید باید این کار را به طور دستی انجام دهند.

گوگل از مدتی قبل بلوکه کردن برنامه فلاش را به تدریج در مرورگر و دیگر خدمات خود آغاز کرد و هدف از جایگزین کردن HTML5 را افزایش سرعت مرورگر، ارتقای امنیت آن و ... عنوان نمود.

نسخه جدید کروم برای آندروید هم از امکاناتی برای تسهیل بارگذاری اطلاعات، مشاهده آفلاین صفحات وب، تصاویر و ویدئوها و ... برخوردار است و به زودی عرضه می شود. کروم 55 با رایانه های شخصی مجهز به ویندوز، مک و لینوکس سازگار است.

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری-شرکت گوگل+فلش

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

الف با یخچال فریزرهای پرمصرف خداحافظی کنیدطی سال‌های اخیر استفاده از یخچال فریزر به‌طور فزاینده‌ای رواج پیدا کرده و میزان چاوشی دانلودتبلیغات جالب یک نامزد انتخابات با استفاده از شعر چاوشیطرح آهنگ ماه پیشونی دانلود هکس دانلود دانلود فیلم ایرانی و خارجیدانلود سریال فاصله ها با کیفیت عالی و حجم کم از سرور های هکس دانلود نام سریال فاصله دانلود – مدیریت بر اتصال …نرم افزارکاربردی نرم افزاری قدرتمند برای مدیریت بر دستگاه های متصل به پورت می باشد جدا دانلود نرم افزار حذف …کاربردیپاکسازی سیستم نرم افزاری برای پاکسازی کامل برنامه های نصب شده در ویندوز می باشد که این کار دانلود نرم افزار ارسال سریع فایل با وایرلس دنده دو یک بازی مسابقه‌ای با کیفیت،پر‌هیجان و با گرافیک بالاست که برای مدت زیادی لذت زمان خداحافظی چینی‌ها از بازار خودروی ایران فرا رسید؟خداحافظیچینی‌هاازبازارگزارش پارسینه از برنامه کاهش سهم خودروهای مونتاژی در تولید کشورهاست و سرور مجازی به همراه فضای آپلود فایل …پرشین گیگ با بیش از یک دهه تجربه،‌ پرشین گیگ با رنگین کمانی از سرویس های ابری در بستری پارسی نیوزخبرگزاری فارس در جریان داستان فیش‌های حقوقی ما با یک سوءاستفاده محدود مواجه اخبار والیبال آخرین خبرهای والیبالشرایط عجیب آناستازی برای والیبال ایران هیئت رییسه فدراسیون والیبال رأی به جذب سرمربی الف با یخچال فریزرهای پرمصرف خداحافظی کنید طی سال‌های اخیر استفاده از یخچال فریزر به‌طور فزاینده‌ای رواج پیدا کرده و میزان مصرف برق دانلود – نرم افزار حذف برنامه … پاکسازی سیستم نرم افزاری برای پاکسازی کامل برنامه های نصب شده در ویندوز می باشد که این کار را با چاوشی دانلود تبلیغات جالب یک نامزد انتخابات با استفاده از شعر چاوشیطرح آهنگ ماه پیشونی دانلود آهنگ دانلود نرم افزار نصب و اجرای ویندوز روی فلش … سیستم عامل به کمک نرم افزار میتوانید یک نسخه ویندوز را روی فلش یا هارد پرتابل خود نصب کنید و در هکس دانلود دانلود فیلم ایرانی و خارجی هکس دانلود دانلود فیلم سریال دانلود نرم افزار دانلود بازی اندروید دانلود برنامه اندروید هاست و سرور مجازی به همراه فضای آپلود فایل پرشین‌گیگ پرشین گیگ با بیش از یک دهه تجربه،‌ پرشین گیگ با رنگین کمانی از سرویس های ابری در بستری امن و پارسی نیوز «خبرگزاری فارس» با پیروزی پر گل آرسنال مقابل بازل و تساوی سن ژرمن توپچی‌ها به عنوان تیم اول اخبار والیبال آخرین خبرهای والیبال شرایط عجیب آناستازی برای والیبال ایران هیئت رییسه فدراسیون والیبال رأی به جذب سرمربی جدید انتقال برنامه ها به مموری اندرویدآموزش – انتقال اپلیکیشن های اندرویدی به مموری کارت تنها در مرحله آموزش کامل بگروند انیمیشن با برنامه فلش تصاویر



لینک منبع :خداحافظی کامل گوگل با برنامه فلش

خداحافظی کامل گوگل با برنامه فلش - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950913000138‎Cached3 دسامبر 2016 ... HTML5 برنامه ای پیش فرض برای کروم 55 است و تنها زمانی به جای آن از برنامه فلش استفاده می شود که سایت مذکور به طور کامل با استفاده از فلش ... خداحافظی کامل گوگل با برنامه فلش | وب سایت سایبربان www.cyberbannews.com/fa/خداحافظی-کامل-گوگل-با-برنامه-فلش 3 دسامبر 2016 ... HTML5 برنامه‌ای پیش‌فرض برای کروم 55 است و تنها زمانی به‌جای آن از برنامه فلش استفاده می‌شود که سایت مذکور به‌طور کامل با استفاده از فلش ... خداحافظی کامل گوگل با برنامه فلش | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/12/04/1566597 4 دسامبر 2016 ... خداحافظی کامل گوگل با برنامه فلش. ۶ دقیقه پیش; ۰بازدید; ۰ رای; ۰ دیدگاه. گوگل سرانجام استاندارد HTML5 را به استاندارد پیش‌فرض برای مشاهده ... خداحافظی کامل گوگل با برنامه فلش | ندای گیلان www.nedayegilan.ir/خداحافظی-کامل-گوگل-با-برنامه-فلش/ 6 دسامبر 2016 ... ‌‌‌‌‌ندای گیلان:به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، این تحول مدتی است که در دستور کار شرکت گوگل قرار گرفته و ... خداحافظی کامل گوگل با برنامه فلش - دانشکده آموزش بورس و ارز www.fxf1.com/news/index.php/iran...news/10467-2016-12-04-03-55-57 خداحافظی کامل گوگل با برنامه فلش. توضیحات: زیر مجموعه: اخبار اقتصادی. 04 دسامبر 2016. منتشر شده در یکشنبه, 28 مهر 1392 00:00. به گزارش فارس نیوز : ... خداحافظی کامل گوگل با برنامه فلش - پارسینه www.parsine.com/fa/news/324629/خداحافظی-کامل-گوگل-با-برنامه-فلش 3 دسامبر 2016 ... این تحول مدتی است که در دستور کار شرکت گوگل قرار گرفته و برنامه فلش به علت آسیب پذیری های امنیتی فراوانش به حاشیه رانده شده است، اما ... خداحافظی کامل گوگل با برنامه فلش | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29029441 3 دسامبر 2016 ... خداحافظی کامل گوگل با برنامه فلش. ایتنا- گوگل سرانجام استاندارد HTML5 را به استاندارد پیش فرض برای مشاهده فایل های چندرسانه ای در مرورگر ... خداحافظی کامل گوگل با برنامه فلش - kodoom.com - Kodoom news.kodoom.com/health.../خداحافظی-کامل-گوگل-با-برنامه-فلش/.../6104228/ 3 دسامبر 2016 ... این تحول مدتی است که در دستور کار شرکت گوگل قرار گرفته و برنامه فلش به علت آسیب پذیری های امنیتی فراوانش به حاشیه رانده شده است، اما ... خداحافظی کامل گوگل با برنامه فلش - متین - شهرخبر www.shahrekhabar.com/science/148085622019534 خداحافظی کامل گوگل با برنامه فلش - متین. ... تغییر شکل عجیب پسر 8ساله با این تومور · سفری ماجراجویانه به آتشفشان های فعال دنیا · لیست شرایط فروش اقساطی ... گوگل کروم با فلش خداحافظی می‌کند - جی اس ام www.gsm.ir/news/show/.../گوگل-کروم-با-فلش-خداحافظی-می‌کند/‎Cached16 مه 2016 ... سایت‌های فلش، به دلیل امنیت کم و مصرف باتری زیاد، دوران خوشی سپری نمی‌کنند. حالا گوگل هم از مسدود کردن آنها در مرورگر کروم خبر.