مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آموزش تصویری طرز تهیه قارچ شکم پر به روش جدید

[ad_1]

آموزش تصویری طرز تهیه قارچ شکم پر به روش جدید

آموزش تصویری طرز تهیه قارچ شکم پر به روش جدید

غذایی که قارچ داشته باشد مورد علاقه همه است. در این مطلب به شما طرز تهیه قارچ شکم پر را آموزش می دهیم. پورتوبلو غذایی است سبک و خوشمزه. برای خوشمزه تر شدن این غذا می خواهیم کمی هم میگو استفاده کنیم. بعد از درست کردن این غذا دلتان می خواهد بارها و بارها آن را امتحان کنید.

 

اگر قارچ را روی باربیکیو کباب کنید سپس روی آن را با مواد پر کنید خوشمزه تر می شود. پس بیایید با هم این دستور پورتوبلو یا همان قارچ شکم پر را امتحان کنیم.

 

مواد لازم:

قارچ پورتوبلو (اگر قارچ پورتوبلو نداشتید از قارچ های دکمه ای استفاده کنید.)
۸ تا ۱۲ عدد میگو
۲ عدد گوجه فرنگی
۲ حبه سیر
۲ قاشق غذاخوری ریحان خرد شده
آب نصف لیمو
نمک و فلفل سیاه به مقدار کافی
نصف قاشق چای خوری فلفل قرمز
۲ الی ۳ قاشق غذاخوری روغن زیتون طبیعی
آموزش تصویری طرز تهیه قارچ شکم پر به روش جدیدطرز تهیه:

ابتدا با گوجه فرنگی ها شروع می کنیم. گوجه فرنگی ها را ریز ریز کرده سپس برگ های ریحان تازه را خرد کرده و به گوجه فرنگی ها اضافه می کنیم.

آموزش تصویری طرز تهیه قارچ شکم پر به روش جدید

سیر را پوست می گیریم و ریز ریز می کنیم. نصف قاشق چای خوری از سیر خرد شده را به گوجه فرنگی و ریحان اضافه می کنیم. و بقیه سیر را برای قارچ و میگوها نگه می داریم.

آموزش تصویری طرز تهیه قارچ شکم پر به روش جدید

مقداری نمک، فلفل سیاه، آب لیمو و یک قاشق غذاخوری روغن زیتون به مواد اضافه می کنیم. کاملا هم می زنیم تا به خرد مواد برود و کنار می گذاریم تا قارچ و میگوها را آماده کنیم.

آموزش تصویری طرز تهیه قارچ شکم پر به روش جدید

فر را روی ۴۵۰ درجه گرم کنید. ساقه قارچ ها را می بریم و داخل قارچ ها را همانند تصویر با قاشق خالی می کنیم و کنار می گذاریم تا دوباره از آن داخل مواد استفاده کنیم.

آموزش تصویری طرز تهیه قارچ شکم پر به روش جدید

کمی روغن زیتون و نمک و فلفل به پشت و روی قارچ می زنیم. سپس روی سطح قارچ نصف قاشق چای خوری قارچ می ریزیم. به مدت ۱۰ الی ۱۲ دقیقه داخل فر قرار می دهیم.

آموزش تصویری طرز تهیه قارچ شکم پر به روش جدید

در فاصله زمانی که قارچ ها در حال سرخ شدن هستند ساقه های قارچ را خرد کرده و میگوها را به اندازه گوجه فرنگی ها خرد می کنیم.

آموزش تصویری طرز تهیه قارچ شکم پر به روش جدید

۱ قاشق غذاخوری روغن زیتون را در تاوه گرم می کنیم و باقیمانده سیر را به آن اضافه می کنیم تا چند ثانیه سرخ شود. سپس قارچ و میگوهای خرد شده را داخل تاوه می ریزیم تا همراه با سیر سرخ شود.

آموزش تصویری طرز تهیه قارچ شکم پر به روش جدید

سپس ۱ قاشق چای خوری فلفل قرمز و مقداری نمک به آن اضافه می کنیم. سپس میگوها را به مدت ۲ الی ۴ دقیقه سرخ می کنیم تا صورتی رنگ شود.

آموزش تصویری طرز تهیه قارچ شکم پر به روش جدیدبرای پر کردن داخل قارچ ها ابتدا کمی میگو و قارچ داخل قارچ ها می ریزیم سپس مخلوط گوجه فرنگی و ریحان.در انتها روی آن را با یک برگ ریحان تزئین کنید.

آموزش تصویری طرز تهیه قارچ شکم پر به روش جدید

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آموزش کامل طرز تهیه بادمجان شکم‌ پر خوشمزه با دو روش …آشپزیآموزش کامل طرز تهیه بادمجان شکم‌ پر خوشمزه با دو روش متفاوت نمکستان برای این پست انواع غذا با مرغ ، گوشت پرندگان آموزش آشپزی آکا و طرز طرز تهیه سالاد مرغ و ذرت و لوبیا طرز تهیه کباب ران مرغ بدون استخوان طرز تهیه قلیه سیرغذاهای گیاهی ، غذای سالم ، غذای گیاهی آموزش آشپزی …طرز تهیه خوراک نخود فرنگی نان پنیر سبزی خارجی ها طرز تهیه کوفته دال عدس چگونگی پخت طرز تهیه قارچ شکم پر با خمیر یوفکا می دونید …خمیر یوفکا ، طرز تهیه خمیر یوفکا ، غذا با خمیر یوفکا ، خمیر یوفکا ، خمیر یوفکا چیه آموزش آشپزیآموزش شیرینی آموزش آشپزیطرز تهیه غذامرغطبخجوجه کبابپختنته چین مرغپخت کیکسالادانواع دسر طرز تهیه بهترین سس قارچ برای استیک ها نازوببا تهیه این سس طعم بهتری به غذاییان اضافه کنیدکمتر کسی پیدا میشه که از طعم قارچ بدش آسان دانلوددانلود رایگان نرم افزاردانلوددانلود بازیدانلود فیلمدانلود کلیپدانلود موبایل طرز تهیه سالاد ماکارونی با قارچ و کالباسسالاد ماکارونی که غذایی خوشمزه و پرطرفدار است را با قارچ و کالباس درست کنید طرز تهیه تکناز دیدنی ها، خبری، پزشکی، اس ام اس، عکس، …تکنازعکس خنده دارعاشقانهاس ام اس جدیدمطالب جالب و خواندنیطنزعکس های بازیگران آموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانیمواد اولیه وانیل یک چهارم قاشق چایخوری پودر کاکائو برای تهیه کیک کاکائویی و تیره آموزش کامل طرز تهیه بادمجان شکم‌ پر خوشمزه با دو روش متفاوت آشپزی آموزش کامل طرز تهیه بادمجان شکم‌ پر خوشمزه با دو روش متفاوت نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه قارچ شکم پر با خمیر یوفکا می دونید خمیر یوفکا چیه ؟ خمیر یوفکا ، طرز تهیه خمیر یوفکا ، غذا با خمیر یوفکا ، خمیر یوفکا ، خمیر یوفکا چیه ، خمیر غذاهای گیاهی ، غذای سالم ، غذای گیاهی آموزش آشپزی آکا و طرز طرز تهیه خوراک نخود فرنگی نان پنیر سبزی خارجی ها طرز تهیه کوفته دال عدس چگونگی پخت غذاهای انواع غذا با مرغ ، گوشت پرندگان آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه طرز تهیه سالاد مرغ و ذرت و لوبیا طرز تهیه کباب ران مرغ بدون استخوان طرز تهیه قلیه سیر طرز تهیه ماهی شکم پر مناسب برای مهمانی ماهی طرز تهیه ماهی ماهی شکم پر طرز تهیه ماهی شکم پرطرز تهیه ماهی شکم پر مناسب برای مهمانی آموزش آشپزی آموزش آشپزیطرز تهیه غذامرغطبخجوجه کبابپختنته چین مرغپخت کیکسالادانواع دسرقهوهکباب طرز تهیه بهترین سس قارچ برای استیک ها نازوب با تهیه این سس طعم بهتری به غذاییان اضافه کنیدکمتر کسی پیدا میشه که از طعم قارچ بدش بیاد طرز تهیه سالاد ماکارونی با قارچ و کالباس سالاد ماکارونی که غذایی خوشمزه و پرطرفدار است را با قارچ و کالباس درست کنید طرز تهیه سالاد



لینک منبع :آموزش تصویری طرز تهیه قارچ شکم پر به روش جدید

آموزش تصویری طرز تهیه قارچ شکم پر به روش جدید - پارس ناز www.parsnaz.com/آموزش-تصویری-طرز-تهیه-قارچ-شکم-پر-به-روش.html‎Cachedآموزش تصویری طرز تهیه قارچ شکم پر به روش جدید ،بهترین غذا با قارچ،غذای خوشمزه با قارچ،غذای عالی و جدید با قارچ،غذای خوشمزه و زیبا با قارچ،آشپزی با قارچ. Images for آموزش تصویری طرز تهیه قارچ شکم پر به روش جدید آموزش تصویری طرز تهیه قارچ شکم پر به روش جدید -آکا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/...aka/news2017711181161309.html‎Cached30 ژوئن 2017 ... آموزش تصویری طرز تهیه قارچ شکم پر به روش جدید ،بهترین غذا با قارچ،غذای خوشمزه با قارچ،غذای عالی و جدید با قارچ،غذای خوشمزه و زیبا با ... آموزش تصویری طرز تهیه قارچ شکم پر به روش جدید - onvansho https://onvansho.ir/.../آموزش-تصویری-طرز-تهیه-قارچ-شکم-پر-به-روش-جدید.html آموزش طرز تهیه قارچ شکم پر شکم پر در آغاز اشاره به آموزش تصویری طرز تهیه . بادنجان شکم پر با روش جدید nazweb ir طرز تهیه سیب زمینی شکم پر بادنجان شکم پر ... آموزش طرز تهیه قارچ شکم پر خوشمزه و مجلسی با گوشت چرخ کرده mepatogh.ir/13385/stuffed-mushrooms/‎Cached14 مه 2017 ... آموزش طرز تهیه قارچ شکم پر خوشمزه و مجلسی با گوشت چرخ کرده آموزش آشپزی ... در آغاز اشاره به چند موضوع حائز اهمیت است قارچ های که انتخاب میکنید ... تهیه قارچ شکم پر به سه روش • مجله تصویر زندگی www.tasvirezendegi.com/تهیه-قارچ-شکم-پر-به-سه-روش/‎Cachedقارچ شکم پر یکی از پیش غذاهای ساده، شیک و خوشمزه است که به راحتی آماده و سرو میشه. ... طرز تهیه: فر را روی ۲۰۰ درجه سانتیگراد تنظیم و روشن کنید. ساقه ها را از قارچ ... آموزش تصویری تهیه مرغ شکم پر + عکس مرحله به مرحله • مجله تصویر ... www.tasvirezendegi.com/آموزش-تصویری-تهیه-مرغ-شکم-پر-عکس-مرحله/‎Cachedطرز تهیه مرغ شکم پر (آموزش کامل و تصویری گام به گام ). مرغ شکم پر ... در ادامه روش پخت این غذای خوش طعم را به صورت تصویری و مرحله به مرحله تقدیمتون می کنیم. آموزش تصویری تهیه قارچ سوخاری شکم پر - مجله اینترنتی دلگرم www.delgarm.com/.../96451-آموزش-تصویری-تهیه-قارچ-سوخاری-شکم-پر‎Cached Similar15 ژوئن 2014 ... آموزش تصویری تهیه قارچ سوخاری شکم پر:افراد کمی وجود دارند که از خوردن ... پس اگر مایل به یاد گرفتن طرز تهیه قارچ سوخاری شکم پر هستید با ... دستور غذایی قارچ شکم پر - آپارات www.aparat.com/v/z3D61/دستور_غذایی_قارچ_شکم_پر‎Cached Similar8 نوامبر 2014 ... زیبایی و آرایشی دستور غذایی قارچ شکم پر دستور غذایی قارچ شکم پر , قارچ شکم پر , آموزش آشپزی , , زیبایی و آرایشی. غذا با قارچ - طرز تهیه قارچ شکم پر خوشمزه - مجله اینترنتی آبانک www.abanak.ir/قارچ-شکم-پر-خوشمزه/‎Cached Similar26 آوریل 2015 ... مواد لازم برای درست کردن قارچ شکم پر برای چهار نفر ... بعد از آن، قارچ را همراه هویج، کرفس ،کدو و پیازچه در روغن بریزید و به مدت پنج دقیقه این مخلوط را تفت دهید. ... آموزش تصویری بافت پادری شبیه قالی به دو روش · سری جدید مدل بافت بلوز ... آموزش تصویری روش درست کردن ژله بورپرایز · طرز تهیه ژله خرده شیشه ...