مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

گفته‌های مدیرکل وزارت بهداشت را تکذیب می‌کنم

[ad_1]

مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی رضوی ضمن تکذیب اخبار منتشر شده مبنی بر عدم امکان درمان بیماران مبتلا به تومور مغزی در این بیمارستان، گفت: همانطور که قبلاً اعلام شد بیماران بی بضاعت مبتلا به تومور مغزی را رایگان درمان می‌کنیم.

به گزارش مشرق، سعید هاشم‌زاده مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی رضوی ضمن تکذیب اخبار منتشر شده مبنی بر عدم امکان درمان بیماران مبتلا به تومور مغزی در این بیمارستان، تصریح کرد: همانگونه که پیش از این هم اعلام کرده بودیم، تعدادی از بیماران بی بضاعت که شرایط تشخیصی مشکلی دارند، در حاشیه کنگره بین‌المللی سرطان به صورت رایگان درمان خواهند شد.

سعید هاشم زاده گفت: ما از ابتدا نیز اعلام کرده بودیم که در فرایند درمان، پزشکان آلمانی در قالب گروهی همراه با پزشکان ایرانی نسبت به تشخیص نوع درمان مورد نیاز اقدام می‌کنند و در نهایت اعمال جراحی توسط پزشکان ایرانی انجام می‌شود.

لازم به ذکر است، بیمارستان رضوی از 26 اردیبهشت تا 3 خرداد پذیرای بیماران صعب‌العلاج مبتلا به تومور مغزی خواهد بود. این بیماران با تعیین وقت قبلی و از طریق بررسی پرونده پزشکی بیمار توسط متخصصان مغز و اعصاب بیمارستان رضوی انتخاب شده و در زمان حضور متخصصان بین‌المللی در صورت نیاز جهت اتخاذ روش مناسب درمانی از این اساتید صرفا مشورت گرفته خواهد شد. بیمارانی که درخواست دریافت این خدمات را دارند؛ می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه و همچنین دریافت وقت قبلی با شماره 36002794-051 تماس حاصل فرمایند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


6 مه 2016 ... گفتههای مدیرکل وزارت بهداشت را تکذیب میکنم/ بیماران بی بضاعت مبتلا به تومور مغزی را رایگان درمان میکنیم. خبرگزاری فارس: گفتههای مدیرکل ...مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی رضوی ضمن تکذیب اخبار منتشر شده مبنی بر عدم امکان درمان بیماران مبتلا به تومور مغزی در این بیمارستان، گفت: همانطور که قبلاً ...مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی رضوی ضمن تکذیب اخبار منتشر شده مبنی بر عدم امکان درمان بیماران مبتلا به تومور مغزی در این بیمارستان، گفت: همانطور که قبلاً ...6 مه 2016 ... کد مطلب : 233440 مدیرعامل فوق رضوی:گفتههای وزارت را میکنم/ بی مبتلا تومور را درمان مدیرعامل فوق رضوی تکذیب منتشر مبنی عدم درمان مبتلا ...6 مه 2016 ... درمان رضوی بعد از ظهر جمعه هفدهم اردیبهشت ماه 1395 خبر گفتههای مدیرکل وزارت بهداشت را تکذیب میکنم.مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی رضوی ضمن تکذیب اخبار منتشر شده مبنی بر عدم امکان درمان بیماران مبتلا به تومور مغزی در این بیمارستان، گفت: همانطور.9 ا کتبر 2016 ... مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی رضوی ضمن تکذیب اخبار منتشر شده مبنی بر عدم امکان درمان بیماران مبتلا به تومور مغزی در این بیمارستان، ...گفتههای مدیرکل وزارت بهداشت راتکذیب میکنم. مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی رضوی ضمن تکذیب اخبار منتشر شده مبنی بر عدم امکان درمان بیماران مبتلا به ...جمعه - ۱۷/اردیبهشت/۱۳۹۵. گفتههای مدیرکل وزارت بهداشت را تکذیب میکنم. مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی رضوی ضمن تکذیب اخبار منتشر شده مبنی بر عدم امکان ...گفتههای مدیرکل وزارت بهداشت را تکذیب میکنم · اینتل از اولین پردازنده ۱۰ هستهای خود رونمایی کرد · کسی که ایدز دارد یعنی ۴ سال قبل HIV گرفته · گوشیهای میانرده ...


کلماتی برای این موضوع

الف جزئیاتی از یک تغییر ساختار ترکیب جدید …جناب آقای مهندس فتاح لطفا اضافه کاری را از دست مدیران مستبد گرفته که بصورت سلیقه ای بررسی میزان پرفروش‌ترین‌های بازار موبایل …تاثیر منفی تشعشعات موبایل بر سلامت سالهاست که مورد بررسی است و نگرانی‌ها درباره دستگاه تصفیه آب خانگی،آب آشامیدنی،آب شیرین …آب ترکیبی حیاتی است که حدود تا درصد وزن انسان بالغ را تشکیل می دهد و بعد از اکسیژن پایگاه سابق تخصصی نقد و بررسی عرفانهای کاذبشادی بی هدف دالای لاما گردآورندهمظاهری سیف سرور و شادمانی و رضایت مندی از گرایش



لینک منبع :گفته‌های مدیرکل وزارت بهداشت را تکذیب می‌کنم

گفته‌های مدیرکل وزارت بهداشت را تکذیب می‌کنم ... - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/13950217000317‎Cached6 مه 2016 ... مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی رضوی: گفته‌های مدیرکل وزارت بهداشت را تکذیب می‌کنم/ بیماران بی بضاعت مبتلا به تومور مغزی را رایگان درمان ... گفته‌های مدیرکل وزارت بهداشت را تکذیب می‌کنم - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/.../گفته-های-مدیرکل-وزارت-بهداشت-را-تکذیب-می-کنم 6 مه 2016 ... گفته‌های مدیرکل وزارت بهداشت را تکذیب می‌کنم. مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی رضوی ضمن تکذیب اخبار منتشر شده مبنی بر عدم امکان درمان ... تکذیب بازداشت یک خبرنگار با شکایت وزارت بهداشت - خبرگزاری ... https://www.tasnimnews.com/.../تکذیب-بازداشت-یک-خبرنگار-با-شکایت-وزارت-بهداشت‎Cached17 مارس 2017 ... پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت گفته که مدیر کل حقوقی وزارت بهداشت ... خبرنگار یک خبرگزاری با شکایت وزارت بهداشت را تکذیب کرده است. گفته‌های مدیرکل وزارت بهداشت را تکذیب می‌کنم بعد از ظهر جمعه 17 ... khabarche.ir/خبر/.../گفته-های-مدیرکل-وزارت-بهداشت-را-تکذیب-می-کنم 6 مه 2016 ... درمان رضوی بعد از ظهر جمعه هفدهم اردیبهشت ماه 1395 خبر گفته‌های مدیرکل وزارت بهداشت را تکذیب می‌کنم. گفته‌های مدیرکل وزارت بهداشت را تکذیب می‌کنم/ بیماران بی بضاعت ... khabarche.ir/.../گفته-های-مدیرکل-وزارت-بهداشت-را-تکذیب-می-کنم--بیماران-بی-بضاعت-مبتلا-به-تومور-مغزی-را-رایگان-درمان-می-کنیم 6 مه 2016 ... درمان رضوی ظهر جمعه هفدهم اردیبهشت ماه 1395 خبر گفته‌های مدیرکل وزارت بهداشت را تکذیب می‌کنم/ بیماران بی بضاعت مبتلا به تومور مغزی را رایگان ... ۱۱۳ - پایگاه خبری تحلیلی تفتان ما | شهرستان خاش www.taftanema.ir/archive/0/4?&PageNum=113 گفته‌های مدیرکل وزارت بهداشت را تکذیب می‌کنم/ بیماران بی بضاعت مبتلا به ... مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی رضوی ضمن تکذیب اخبار منتشر شده مبنی بر عدم ... بیماران بی بضاعت مبتلا به تومور مغزی را رایگان درمان ... - دولت بهار www.dolatebahar.com/view-255130.html‎Cached6 مه 2016 ... گفته‌های مدیرکل وزارت بهداشت را تکذیب می‌کنم ... فوق تخصصی رضوی ضمن تکذیب اخبار منتشر شده مبنی بر عدم امکان درمان بیماران مبتلا به تومور ... بیماران بی بضاعت مبتلا به تومور مغزی را رایگان درمان ... - دولت بهار www.dolatebahar.com/.../بیماران-بی-بضاعت-مبتلا-به-تومور-مغزی-را-رایگان-درمان-می‌کنیم‎Cached6 مه 2016 ... گفته‌های مدیرکل وزارت بهداشت را تکذیب می‌کنم ... دولت بهار: مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی رضوی ضمن تکذیب اخبار منتشر شده مبنی بر عدم ... ″طغیان آفت پسیل پسته″ در ایران تکذیب شد | ایران | DW | 28.06 ... www.dw.com/fa-ir/طغیان-آفت-پسیل...در...تکذیب.../a-39464951‎Cached28 ژوئن 2017 ... چند روز پیش رئیس پژوهشکده پسته گفته بود باغ‌های پسته ایران در استان‌های ... معاون سازمان حفظ نباتات این خبر را تکذیب کرده و می‌گوید این آفت کاملا تحت کنترل قرار دارد. ... مانده است و هر سال بخش بیشتری از بازار را به رقیبانش واگذار می‌کند. .... بهداشتی و سلامت دریافت نکرده باشند و این مسئله بررسی خواهد شد. ادعای عربستان درباره بازداشت سه پاسدار ایرانی – تکذیب وزارت کشور https://www.radiozamaneh.com/346180‎Cached19 ژوئن 2017 ... ادعای عربستان درباره بازداشت سه پاسدار ایرانی – تکذیب وزارت کشور | زمانه: ... در بیانیه وزارت اطلاعات عربستان گفته شده که این سه پاسدار با یک قایق به ... سعودی، مجید آقابابایى، مدیر کل امور مرزى وزارت کشور، در گفت و گو با سایت ... کردند که از گروه‌های سنی مسلح از جمله از داعش برای حمله به ایران حمایت می‌کند.