مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چهره های موفق با چه مشکلاتی مواجه بودند و چه کردند؟!

[ad_1]
ماهنامه معیشت: راه اندازی کسب و کاری پرسود که در آن رییس خودتان باشید، رویایی دلپذیر است، اما در واقع محقق ساختن این رویا آن قدرها که به نظر می رسد آسان نیست. برخی از بزرگ ترین و موفق ترین کارآفرینان جهان، برای دستیابی به آرزوهای خود مسیر دشواری را پیموده اند. آنها سخت تلاش کرده اند و تنها پس از سال ها کوشش به موقعیتی باثبات و موفق رسیده اند. در این بخش، گفته های آنها را درباره سخت ترین بخش از کارشان ذکر کرده ایم تا با خواندن آنها، اراده شما برای رسیدن به قله های موفقیت دوچندان شود و بدانید که این چهره های مشهور نیز با سعی و تلاش سخت به موقعیت کنونی دست یافته اند.

1- مارک زوکربرگ: بی تجربگی

 

 چهره های موفق با چه مشکلاتی مواجه بودند و چه کردند؟!


مالک بزرگ ترین شبکه اجتماعی جهان و یکی از شناخته شده ترین کارآفرینان معاصر معتقد است که موفقیت به صورت حاضر و آماده به دست نمی آید: «وقتی کارم را شروع کردم، نمی خواستم شرکت بزرگی ایجاد کنم و چیزی هم در این باره نمی دانستم. آنچه مرا به این مسیر سوق داد توجه به روابط میان مردم بود و این که شبکه ای برای آسان تر شدن این ارتباطات ایجاد کنم».


این بی تجربگی باعث دردسر زیادی برای او شد و تنها پس از تلاش بسیار موفق به رفع آن گردید.

 



2- لری پیج: دشواری های مدیریت

 

 چهره های موفق با چه مشکلاتی مواجه بودند و چه کردند؟!


موسس گوگل به خوبی از قوتها و ضعف هایش آگاه است و می داند که با تلاش در کمپانی گوگل چیزهای زیادی را از دست داده است. چرا که در زندگی یک کارآفرین، زمان زیادی صرف کار می شود و طبیعی است که امور دیگری در این فرآیند آسیب می بینند. او یکی از بخش های دشوار کارش را مدیریت نیروهای کمپانی خود می داند. این که باید به خوبی آینده را تصویر کرد، شناخت درستی از صنعت آی تی داشت و فعالیت های پرسنل را در مسیر تحقق اهداف هدایت کرد. این فرآیند آن قدر تخصصی و پیچیده است که کارآفرینان جوان به سختی از پس آن بر می آیند و گاه به ساعت های متمادی کار نیاز دارند.

 



3- سر گی برین: برآوردن تقاضای زیاد مشتریان

 

 چهره های موفق با چه مشکلاتی مواجه بودند و چه کردند؟!


موسس دیگر گوگل به نکته جالب توجهی اشاره کرده است. این که موفقیت ناگهانی و جاری شدن سیلی از تقاضا برای محصول یا خدمات شما نیز ممکن است باعث دردسر شود. به طور مثال، شرکت گوگل ناچار است برای میلیون ها جستجوی روزانه آمادگی داشته باشد و زیرساخت های آن را  فراهم سازد. این کار نیازمند توجه و تلاش بسیار است و اندکی کوتاهی در جلب رضایتمشتریان باعث تضعیف جایگاه مجموعه و از بین رفتن دستاوردها خواهدشد. از این رو، کارآفرینان جوان باید پس از موفقیت اولیه نیز هوشیار باشند و به تلاش خود بیفزایند.

 



4- استیو جابز: نیاز به سادگی

 

 چهره های موفق با چه مشکلاتی مواجه بودند و چه کردند؟!


مدیرعامل فقید اپل اغلب به سبب تمرکز و پشتکارش مشهور است، اما این کار همیشه آسان نیست. چرا که یکی از اهداف اصلی او در اداره مجموعه اپل و تولید محصولات، سادگی آنها بوده است. به گفته جابز، تولید محصولی ساده در اغلب موارد دشوارتر و پیچیده تر است و به همین دلیل، به تفکر و برنامه ریزی وسیع تری نیاز دارد.

 



5- بیل گیتس: آسیب های تکنولوژیک

 

 چهره های موفق با چه مشکلاتی مواجه بودند و چه کردند؟!


فردی که شرکت عظیمی چون مایکروسافت را اداره می کند به خوبی از ارزش و اهمیت ابداعات جدید آگاه است. او معتقد است که در اداره کسب و کارهای عظیم استفاده از تکنولوژی اهمیتی حیاتی دارد و سلاحی استراتژیک است. اما همین عامل برتری بخش ممکن است در کسب و کارهای کوچک دردسر ایجاد کند. به این معنا که مجموعه های محدودی که دامنه کاری کوچکی دارند، با استفاده بیش از اندازه از ابزارهای تکنولوژیک بیشتر به خود آسیب می زنند.

 



6- تراویس کالانیک: کنترل احساسات

 

 چهره های موفق با چه مشکلاتی مواجه بودند و چه کردند؟!


موسس شرکت اوبر به کارآفرینان توصیه می کند که مهار احساسات شان را در دست داشته باشن. اغلب کسانی که دست به ابداعات تازه می زنند، افرادی جسور وشجاع اند که عواطف قوی آنها در مسیر ایجاد امور جدید عمل می کند. اما اگر نتوانند این تمایلات را به خوبی کنترل کنند، به سرعت آسیب خواهنددید و نتیجه جالب توجهی به دست نخواهدآورد.

 



7- جی کی رولینگ: تحمل شکست

 

 چهره های موفق با چه مشکلاتی مواجه بودند و چه کردند؟!


شاید باورش سخت باشد که یکی از موفق ترین نویسندگان جهان این قدر به شکست فکر کند، اما این مساله واقعیت دارد. او در یکی از امصاحبه هایش می گوید: «ما مدام از پیروزی حرف می زنیم، در حالی که باید به شکست نیز بیندیشیم». او معتقد است اگر توانایی مقاومت در برابر شکست را نداشته باشیم، راهی به موفقیت نخواهیم یافت، چرا که شکست مسیر موفقیت ها را هموار خواهدکرد.

 



8- دکتر دره: تشکیل گروه کاری مناسب

 

 چهره های موفق با چه مشکلاتی مواجه بودند و چه کردند؟!


این تولیدکننده مشهور محصولات شنیداری و ابزارهای دیجیتال زمان زیادی را صرف یافتن نیروهای کارآمد و ایجاد گروه کاری مطلوب خود کرده است. او می گوید: «من کمال گرا هستم و به همین دلیل سخت می توانستم از افراد برای کار دعوت کنم. شما باید با اعضای تیم تان ذهنیت مشترکی داشته باشید، انگیزه های تان یکسان باشد و چشم انداز آینده را به یک شکل ببینید.» البته او در نهایت توانست گروه مطلوبش را پس از صرف زمان زیاد تشکیل دهد و موفق شود.

 



9- مارک کوبان: گفتن کلمه «نه»

 

 چهره های موفق با چه مشکلاتی مواجه بودند و چه کردند؟!


این تاجر و سرمایه دار مشهور آمریکایی یکی از چالش های بزرگ موفقیت در کارآفرینی را «نه گفتن» می داند. او معتقد است هر «نه» شما را به سوی یک «آری» سوق می دهد و ناچار هستید. کاری را برای خلاف میل و عقل انجام دهید. طبیعی است که با چنین رویه ای موفقیت دور از دسترس خواهدشد!

 



10- جک دورسی: امور مالی و حسابداری

 

 چهره های موفق با چه مشکلاتی مواجه بودند و چه کردند؟!


این موسس مشهور توییتر با صداقت تماماز ترس و نگرانی بابت ثبت اسناد مالی و امور حسابداری سخن گفته است. به نظر او یکی از سخت ترین بخش ها برای کارآفرینان جوان آماده سازی حساب ها و اسناد مالی است. چراکه انجام این کار در کنار دانش و تجربه به آگاهی از قوانین و رویه های مالیاتی نیاز دارد که در اغلب موارد، جوانان فاقد آنها هستند. به همن دلیل، ممکن است در اثر اشتباه آسیب های جدی را متحمل شوند.

 



11- اپر وینفری: مواجهه با منتقدان و مخالفان

 

 چهره های موفق با چه مشکلاتی مواجه بودند و چه کردند؟!


این چهره مشهور رسانه های تصویری در آمریکا معتقد است که روبرو شدن با حجم عظیمی از انتقاد در مسر موفقیت مانع بزرگی است. مخصوصا زمانی که بدانید تعداد زیادی منتظر شکست و سقوط شما هستند. این افراد انتظار می کشند تا شما اشتباهی انجام دهید و آن گاه با بزرگ نمایی این خطا، نابودتان کنند. اگر فردی در طلب موفقیت باشد، باید توانایی روانی چنین موقعیت هایی را داشته باشد و به سرعت در برابر رقبا تسلیم نشود.

 



12- باربارا کورکوران: ترس

 

 چهره های موفق با چه مشکلاتی مواجه بودند و چه کردند؟!


این سرمایه گذار مشهور آمریکایی ترس را بزرگ ترین دشمن موفقیت می داند. ترس درونی از شکست، دشواری های زندگی، از دست دادن عزیزان و موارد مشابه آرام آرام انرژی فرد را تحلیل می برد و او را به موجودی ضعیف و شکننده تبدیل می سازد. از این رو شجاعت معقول از جمله شروط اصلی کارآفرینی است.

 



13- لری الیسون: رشد سریع اعضای گروه

 

 چهره های موفق با چه مشکلاتی مواجه بودند و چه کردند؟!


مدیرعامل شرکت اوراکل یکی از دشوارترین بخش های کارآفرینی را پیشرفت سریع همکاران اولیه و تمایل آنها به ترک مجموعه می داند. این اتفاق معمولا در روند کار رخ می دهد و ممکن است آسیب زا باشد. از سوی دیگر، شاید توانایی های همکاران شما با نیازهای جدید هم خوانی نداشته و مجبور باشید با آنها وداع کنید. طبیعی است که چنین اقدامی بسیار دشوار است و فشار روانی زیادی روی فرد وارد می سازد.

 



14- آریانا هافینگتون: تعادل کار و زندگی

 

 چهره های موفق با چه مشکلاتی مواجه بودند و چه کردند؟!


صاحب امتیاز مجموعه خبری هافینگتون پُست ایجاد تعادل میان کار و زندگی را بخش دشوار کارآفرینی می داند. او معتقد است که افراد جوانی که به تازگی اقدام به راه اندازی کسب و کاری تازه کرده اند، اغلب زندگی شخصی و خانوادگی خود را فراموش می کنند و غرق در کار می شوند. غافل از آن که موفقیت های شغلی صرفا برای زندگی آرام و مرفه در زندگی واقعی ارزش دارند و بدون چنین اهدافی کاملا بی فایده هستند. به علاوه، بدون ایجاد توازن میان این دو بخش از زندگی، فرد انرژی کافی را نخواهدداشت و مسیر پیشرفت او مسدود خواهدشد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

گفته های جالب آزیتا حاجیان در مورد ازدواجش ، مهریه ، …عکس های جدید بازیگران و چهره های مشهور در کنار پدر و مادرهایشان حضور بازیگران مردها واقعا به دنبال چه زنانی هستند؟وقتی خانم ها با من صحبت می کنند معمولا اظهار می دارند که رفتار آقایون آنها را تا حدی پسرها از چه دخترهای خوششان می آیدپسرها از چه دخترهای خوششان می آید خانم ها معمولا اظهار می دارند که رفتار آقایون آنها مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباط افراد با یکدیگر نازنین عروسک زشتسبک لباس پوشیدن و گرایش متولدین ماه های مختلف نسبت به مُد برج حمل فروردین متولدین نوع مدیریت احمدی‌نژاد به روحانی هم سرایت کرده است ……در همین بحث حقوق‌های نجومی مسئله‌ای که مطرح می‌شد ابتدا گفته شد قوانین یکسری منافذ یادداشت های فرزاد خلفی جزوه کامل درس رسانه شناسیبه نام خدا دانشگاه جامع علمی کاربردی جزوه درس رسانه شناسی مدرس فرزاد خلفی فان و سرگرمی متن آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده بنام بازم برف خیلی از سال گذشت حس تو برنگشت یه سندرم داون اطلاعات پزشکی درمانیمهم است که توالت محل سرگرم کننده ای برای کودک باشد باید اسباب بازیها و کتابهای خاص و نکاتی که باید درباره دوره آموزشی …محمد با سلاممیخواستم بپرسم کامپیوتر در مقطع کارشناسی چه رشته هایی رو داره؟ گفته های جالب آزیتا حاجیان در مورد ازدواجش ، مهریه ، مادر عکس های جدید بازیگران و چهره های مشهور در کنار پدر و مادرهایشان حضور بازیگران مشهور در مردها واقعا به دنبال چه زنانی هستند؟ کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به تکناز می باشد استفاده از مطالب سایت تکناز با ذکر پسرها از چه دخترهای خوششان می آید پسرها از چه دخترهای خوششان می آید خانم ها معمولا اظهار می دارند که رفتار آقایون آنها را تا نازنین عروسک زشت سبک لباس پوشیدن و گرایش متولدین ماه های مختلف نسبت به مُد برج حمل فروردین متولدین این ماه مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک زندگی اخبار روز، اخبار ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر یادداشت های فرزاد خلفی جزوه کامل درس رسانه شناسی به نام خدا دانشگاه جامع علمی کاربردی جزوه درس رسانه شناسی مدرس فرزاد خلفی نوع مدیریت احمدی‌نژاد به روحانی هم سرایت کرده است دولت در این فهرست اصولگرایان که برای مجلس دهم اعلام شد، خیلی‌ها فکر می‌کردند هر کسی در این فهرست ملکوت روزنوشت‌های داریوش میم روزنوشت‌های داریوش میم دیرزمانی است که فراز و نشیب‌های سیاسی داخلی و خارجی ایران را با مهارت های حرفه ای معلم موضوع اقدام پژوهی چگونه مشکلات این وبلاگ جهت برقراری ارتباط و تبادل نظر با معلمان و دانشجویان و محققان طراحی شده است فان و سرگرمی برچسب ها دانلودفیلم آزاد متولد شده باکیفیت بالا وعالی دانلودآخرین فیلم های خارجی



لینک منبع :چهره های موفق با چه مشکلاتی مواجه بودند و چه کردند؟!

چهره های موفق با چه مشکلاتی مواجه بودند و چه کردند؟! - برترین ها www.bartarinha.ir/.../چهره-های-موفق-با-چه-مشکلاتی-مواجه-بودند-و-چه-کردند‎Cachedچهره های موفق با چه مشکلاتی مواجه بودند و چه کردند؟! راه اندازی کسب و کاری پرسود که در آن رییس خودتان باشید، رویایی دلپذیر است، اما در واقع محقق ساختن این رویا آن ... چهره های موفق با چه مشکلاتی مواجه بودند و چه کردند؟! | امروز آنلاین www.emruzonline.com/1395/.../چهره-های-موفق-با-چه-مشکلاتی-مواجه-بودند/ 4 دسامبر 2016 ... ۲- لری پیج: دشواری های مدیریت. چهره های موفق با چه مشکلاتی مواجه بودند و چه کردند؟! موسس گوگل به خوبی از قوتها و ضعف هایش آگاه است و می داند که با ... باراک اوباما - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/باراک_اوباما‎Cached Similarآن دانهام، مادر اوباما با وجود مشکلات عدیده موفق شده بود در رشتهٔ مردم‌شناسی از همان .... و هشت ساعته‌ای به صدام حسین برای خروج از عراق یا مواجهه با جنگ داده بود، اوباما در ... باراک اوباما در ژوئن ۲۰۰۷ طرحی را به مجلس آمریکا ارائه کرد که سرمایه گذاران ... باراک اوباما بعد از پیروزی چشمگیر خود در سال ۲۰۰۴ که چند ماه پس از این سخنرانی بود به چهره ... روزنامه های تهران؛ چه سالی رفت و چه سالی می‌آید - BBC Persian www.bbc.com/persian/iran-press-review-39313898‎Cached18 مارس 2017 ... روزنامه های امروز صبح، شنبه ۲۸ اسفند در آخرین شماره سال ۹۵ به رویدادهای سال گذشته پرداخته، ... سالی که با رویدادها و حوادث گوناگونی همراه بود. ... اما همچنان به‌راحتی می‌توان صدای مشکلات اقتصادی مردم و فعالان اقتصادی را شنید. ... شهرت نیروهای نزدیک را مبنا قرار می دهند و در پایتخت از چهره‌های ورزشی استفاده نخواهد کرد. PressTV-روحانی: حضور مردم در انتخابات بی نظیر بود www.presstv.ir/Detail/2017/05/22/522817/iran-rouhani‎Cached22 مه 2017 ... رئیس جمهور ایران حضور مردم در پای صندوق های رای را در دوازدهمین دوره ... مردمی که در روستاها با مشکلات زندگی می‌کنند اما به پول نه گفتند. ... توانستیم موفق شویم بخاطر این بود که همه مردم پشت سر مقام معظم رهبری ... البته می‌دانید در آن دوره با کاهش قیمت نفت مواجه شدیم و مشکلاتی هم داشتیم؛ در عین حال مردم کمک کردند و ... بازاریابی دهان به دهان یا اینفلوئنسری - 5 گام برای عملی کردن برنامه ... radmandigital.com/frame-work-marketing/‎Cached Rating: 5 - 1 vote یکی از روش های موفق بازاریابی در شبکه های اجتماعی، اینفلوئنسر مارکتینگ است که به معنای ... به محصول می دهند اما ممکن است افراد تاثیرگذاری که با مشکلات اجتماعی یا قانونی مواجه می شوند و یا ... چند نمونه از اینفلوئنسرمارکتینگ ... ویژه ای راه اندازی کرد که دسترسی به آن تنها محدود به مشتریانی بود که دانش، تاریخچه و دلبستگی و ... gooya news :: politics: متکی: "عدم وحدت"دلیل شکست اصلاح‌طلبان بود ... khabar.gooya.com/politics/archives/2012/01/135224print.php 29 ژانویه 2012 ... مردم ما نشان دادند در جایی که دشمن؛ چه با تطمیع و چه با تهدید؛ بخواهد بر اراده ... طرف های غربی در مواجهه با این مسئله رویکردهای متناقضی داشته اند. ... یک زمانی در همین خیابان های تهران افراد احساس می کردند که هر چیزی را که می ... ما در دو سال گذشته در کشور با مشکلاتی مواجه بودیم یکی از آنها فتنه 88 بود که هدف آن قلب نظام، ... زندگی نامه استیو جابز، بنیانگذار شرکت اپل - مجله موفقیت www.movafaghiat.com/...موفق/.../زندگی-نامه-استیو-جابز،-بنیانگذار-شرکت-اپل‎Cached Similarرزومه موفق. زندگی نامه استیو جابز، بنیانگذار شرکت اپل ... و مدیر ارشد اجرایی شرکت رایانه‌ای اپل و یکی از چهره‌های پیشرو در صنعت رایانه بود. ... هنگامی که استیو ۵ ساله بود، خانوادهٔ جابز از سان فرانسیسکو به مانتین ویو در کالیفرنیا نقل مکان کردند. .... به دلیل قیمت زیاد و برخی مشکلات سخت‌افزاری با شکست تجاری در بازار مواجه شد. مدیران فرتوت؛ جوانان بی‌تجربه - هفته نامه تجارت فردا www.tejaratefarda.com/.../22812-مدیران-فرتوت-جوانان-بی-تجربه‎Cached12 آگوست 2017 ... او در این نشست به مسائل متعددی اشاره کرد؛ مسائلی که هر کدام از آنها می‌تواند نقش ... نسل جدیدتر هست اگرچه این منافاتی با حضور در موقعیت‌های مشورتی که تجربه افراد در ... و پختگی کارمندان مجرب نیازمند بود با مشکلات زیادی مواجه شدند. ... جایگزین مدیران سابق شده و عملاً با بازنشستگی هر یک از مدیران موفق گذشته، ... دولت دوازدهم با حضور روحانی به سمت پیشرفت حرکت می کند | پایگاه ... www.sahar.news/...اخبار.../1879-دولت-دوازدهم-با-حضور-روحانی-به-سمت-پیشرفت-حرکت-می-کند‎Cached16 مه 2017 ... رئیس مجمع زنان اصلاح طلب گفت: دولت دوازدهم با حضور روحانی ، یقینا به ... با عملکرد مطلوب دولت یازدهم اقدامات و چهره خوبی در حوزه بین الملل پیدا کرد که ... رفاه جامعه روستایی است که البته همه اینها جزو اقدامات موفق دولت است. ... رئیس مجمع زنان اصلاح طلب ادامه داد: دولت با همه فشارها که در داخل و خارج از کشور مواجه بود اما با ...