مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کارهای شیفتی سلامت قلب را تهدید می کند

[ad_1]

طبق مطالعه محققان آلمانی، بی خوابی در طول انجام کارهای شیفتی ۲۴ ساعته بر عملکرد قلب تاثیر می گذارد.

به گزارش مشرق، دکتر دانیال کوتینگ، سرپرست تیم تحقیق از دانشگاه بن آلمان، در این باره می گوید: «این یافته ها به ما کمک می کند تا فهم بهتری از تاثیر حجم کار و کار شیفتی بر سلامت عمومی داشته باشیم.»

وی در ادامه می افزاید: «ما برای اولین بار دریافتیم که بیخوابی کوتاه مدت در قالب کارهای شیفتی ۲۴ ساعتی می تواند منجر به افزایش قابل توجه میزان انقباض پذیری قلبی، فشارخون و ضربان قلب شود.»

این مطالعه شامل ۲۰ رادیولوژیست سالم با میانگین سنی ۳۲ سال بود. عملکرد قلب شرکت کنندگان قبل و بعد از یک کار شیفتی ۲۴ ساعتی که تقریبا به طور میانگین ۳ ساعت خوابیده بودند، چک شد.

بعد از کار شیفتی مشخص شد که شرکت کنندگان شاهد تغییرات قابل توجهی در میزان فشارخون و ضربان قلب شان همراه با افزایش چشمگیر در میزان ترشح برخی هورمون ها بودند. یکی از این هورمون ها، ترشح هورمون کورتیزول در واکنش به استرس بود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

نوبت کاری و اثرات آن روی پرستاران پرستاران …اتاق عملمقدمه نوبت کاری از جمله پدیده های اجتماعی است که ریشه در تاریخ انسان دارد و امروزه داروخانه منمسکن‌ها، اثر ضد پلاکتی آسپرین را کاهش می‌دهند و سبب افزایش بروز بیماری‌های قلبی آتش نشانیآشنایی با سازمان آتش نشانی خدمات ایمنی ایران سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی با توجه سوالات رایج بیمه شده برای شرکت در کمیسیون پزشکی چه اقداماتی را میبایست انجام دهد؟ بیمه شده می ایمنی، بهداشت و محیط زیست حمیدرضا چزانیهنگام بروز حریق سرعت توسعه شعله به صورت نمایی افزایش پیدا می کند به همین دلیل اطفاء پناهندگی دات کام مشاهده مبحث خاطرات و اخبار …آخرین بازدید شما امروز امروز دسامبر صفحه اول خاطرات و تجربیات مهاجرتارتباط ایثارگران با رییس جمهور ایثار خبربا سلاماز بعضی بزرگان شنیده ایم که اگر کسی قصد رفتن به جبهه را داشته ودر راه بعللی سلامت چین و چروک مانند مرگ، شتری است که در هر خانه ای می نشیند و گریزی از آن نیست اما ما می توانیم آتش نشانی آشنایی با سازمان آتش نشانی خدمات ایمنی ایران سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی با توجه به پایگاه خبری شفاآنلاین حوزه سلامت و بهداشت آمارها واقعیت وضعیت امنیت غذایی کشور را نشان می‌دهند؟ مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامت،خبرهای پزشکی پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامتوزارت بهداشت،اخبار سلامت و پزشکی،خبرهای رتبه یکی که کنکور را طبل توخالی‌ می‏داند؛ فقط یک درس را یکی از دورترین اقوام تماس گرفتند و با پدرم صحبت کردند و چون صدایشان بلند بود، من هم می‌شنیدم رمان خارجی از ادبیات کلاسیک و مدرن دنیا سرگذشت یکی از ۱۰ در اینجا بسته دوم را به شما پیشنهاد می‌دهیم که شامل رمان خراجی است برخی از این رمانها شهرخبر تیتر جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان تم بازی هم برای گوشی های سونی اکسپریا عرضه شد روز گذشته در خبرها خواندیم که شرکت دکتر محمد حسین نجفی متخصصی آنژیوگرافی،آنژیوپلاستی و قلب و عروق دکتر محمد حسین نجفی دکتر قلب هستند ایشان فوق تخصص آنژیوپلاستی و آنژیوگرافی می باشند تخصص صدای میانه اخبار میانه جدیدترین اخبار و تحلیل های شهرستان میانه؛ آخرین اخبار سیاسی، حوادث، ورزشی، فرهنگی، هنری و وبگردی وبگردی خبر وب بیست و سی گردی بیست سی اخرین اخبار فناوری اطلاعات ای تی



لینک منبع :کارهای شیفتی سلامت قلب را تهدید می کند

کارهای شیفتی سلامت قلب را تهدید می کند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران ... www.mehrnews.com/.../کارهای-شیفتی-سلامت-قلب-را-تهدید-می-کند‎Cached10 دسامبر 2016 ... طبق مطالعه محققان آلمانی، بی خوابی در طول انجام کارهای شیفتی ۲۴ ساعته بر عملکرد قلب تاثیر می گذارد. کارهای شیفتی سلامت قلب را تهدید می‌کند shafaonline.ir/fa/news/134255/کارهای-شیفتی-سلامت-قلب-را-تهدید-می‌کند 13 دسامبر 2016 ... مطالعه جدید محققان آلمانی نشان می‌دهد، بی‌خوابی در طول انجام کارهای شیفتی ۲۴ ساعته بر عملکرد قلب تاثیر می‌گذارد. دکتر دانیال کوتینگ، سرپرست ... کارهای شیفتی سلامت قلب را تهدید می کند | کوکا www.coca.ir/کار-شیفتی-سلامت-قلب/ چرا ریسک بیماری قلبی در بین کارگران شیفتی بیشتر است ؟ ، عوارض شدید مشاغل شیفتی بر سلامتی انسان ، کار چند شیفتی و استرس و رابطه آن با بیماری ... کارهای شیفتی سلامت قلب را تهدید می کند - اخبار ایران karva.ir/news/82843 کارهای شیفتی سلامت قلب را تهدید می کند. کارهای شیفتی سلامت قلب را تهدید می کند. طبق مطالعه محققان آلمانی، بی خوابی در طول انجام کارهای شیفتی ۲۴ ساعته بر ... کارهای شیفتی سلامت قلب را تهدید می کند | - طبق مطالعه محققان - قطره www.ghatreh.com/news/.../کارهای-شیفتی-سلامت-قلب-تهدید-کند 30 مارس 2017 ... طبق مطالعه محققان آلمانی، بی خوابی در طول انجام کارهای شیفتی 24 ساعته بر عملکرد قلب تاثیر می گذارد. به گزارش بÙ. میهن مگ - کارهای شیفتی سلامت قلب را تهدید می کند https://mihanmag.com/.../کارهای_شیفتی_سلامت_قلب_را_تهدید_می_کند‎Cachedکارهای شیفتی سلامت قلب را تهدید می کند. دوشنبه, 25 اردیبهشت ماه 1396 در 18:11: 31 جادوها کار قلب سالم, تهدید با توجه به مطالعه محققان بی خوابی در حالی که انجام این ... کارهای شیفتی سلامت قلب را تهدید می کند | مجله تفریحی حیاط خلوت hayatkhalvat.com/2016/12/کارهای-شیفتی-سلامت-قلب-را-تهدید-می-کند/ به گزارش مهر، دکتر دانیال کوتینگ، سرپرست تیم تحقیق از دانشگاه بن آلمان، در این باره می گوید: «این یافته ها به ما کمک می کند تا فهم بهتری از تاثیر حجم کار و ... کارهای شیفتی سلامت قلب را تهدید می کند - خبرلند khabarland.com/news/7039/کارهای-شیفتی-سلامت-قلب-را-تهدید-می-کند کارهای شیفتی سلامت قلب را تهدید می کند سلامت نیوز:طبق مطالعه محققان آلمانی، بی خوابی در طول انجام کارهای شیفتی ۲۴ ساعته بر عملکرد قلب تاثیر می گذارد. کارهای شیفتی سلامت قلب را تهدید می کند > خبرخوان مدیکال نت medicalnet.ir/news/feeds/ID/.../کارهای-شیفتی-سلامت-قلب-را-تهدید-می-کند 10 دسامبر 2016 ... طبق مطالعه محققان آلمانی، بی خوابی در طول انجام کارهای شیفتی ۲۴ ساعته بر عملکرد قلب تاثیر می گذارد.... کارهای شیفتی سلامت قلب را تهدید می کند - خبر Fwa enews.fwa.ir/کارهای-شیفتی-سلامت-قلب-را-تهدید-می-کند-3/ 10 دسامبر 2016 ... زمان دریافت خبر: شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۶:۵۲منبع خبر: الفدسته بندی خبر: علمی و پزشکیطبق مطالعه محققان آلمانی، بی خوابی در طول انجام کارهای ...