مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پرچم‌دار ۲۰۱۷ اچ تی سی ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه دارد

[ad_1]

 

کد مطلب: 423124

پرچم‌دار ۲۰۱۷ اچ تی سی ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه دارد

بخش دانش و فناوری الف،7 آذر95

اخبار زیادی درباره اچ تی سی 11 که سال 2017 می‌آید، منتشرشده است.

تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۱

خبرآنلاین، در تازه‌ترین خبر منابع متعددی از نصب 8 گیگ رم/حافظه موقت و 256 گیگ حافظه داخلی (به‌صورت پیش‌فرض) روی یک گوشی 5.5 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل نوشته‌اند که با معماری 8 هسته‌ای به پردازنده اسنپ دراگون 835 مجهز می‌شود و گرافیک آدرنوی 540 نیز دارد.

اندروید 7 با رابط گرافیکی منحصربفرد (HTC Semse 8)، شارژ بی‌سیم نسخه 4 که 20 درصد عمر باتری را نسبت به نسخه 3 افزایش می‌دهد و باتری 3700 میلی‌آمپر بر ساعت و قیمت 700 دلاری از دیگر مشخصات فنی و تجاری اچ تی سی 11 است که اوایل 2017 خواهد آمد.

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری-اچ تی سی

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

بهترین گوشی موبایل سال از نگاه کاربران گجت …رایگیریبهترینگوشیسال رو به پایان است و این سوال در ذهن هر کاربری نقش بسته که بهترین گوشی موبایل سال الف معرفی بهترین لپ‌تاپ‌های هیبریدی برای کار و …نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر مقایسه آیفون با گلکسی اس آیفوندربرابرگلکسیاسآیفون گلگسی اس صفحه نمایش اینچ اینچ رزولوشن در پیکسل در پیکسل ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …دنیای موبایل ،دنیای موبایل و کامپیوتر،دنیای موبایل و تبلت،دنیای موبایل،دنیای پارس کلیک سینمای برنامه نویسان نویسندگی هر کسی شرایط ثبت نام به عنوان نویسنده در پارس کلیک را داراست اما همه قبول نمی شوند روزنامه اقتصادی آسیا رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی حذف مجوزها برای هر فناوری را عاملی برای جهش وب سایت شخصی علیرضا سیه بازی وب سایت جدید سلام وقت بخیر این وب سایت که حدودا سال است ثبت گردیده و در شکل های جدید و متنوع الف معرفی بهترین لپ‌تاپ‌های هیبریدی برای کار و بازی نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر دانلود منبع آزمون آشنایی با اندیشه ها و افکار شهید مطهری در دانلودمنبعآزمون دانلود منبع آزمون آشنایی با اندیشه ها و افکار شهید مطهری در اسلام و نیازهای زمان ۱″با کد الف نوت ۷ سامسونگ چه فرق‌هایی با نوت ۵ و نوت ۴ دارد؟ با ورود فبلت نوت ۷ به بازار، بسیاری از علاقه‌مندان می‌پرسند نسل جدید چه فرق‌هایی با نسل ایستنا گوشی با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور روزانه ایتنا سایت خبری تحلیلی فناوری اطلاعات و ارتباطات ایتنا، بر آن است که به اطلاع‌رسانی جامع و حرفه‌ای در زمینه تکنولوژی ارتباطات و اطلاعات



لینک منبع :پرچم‌دار ۲۰۱۷ اچ تی سی ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه دارد

پرچم‌دار ۲۰۱۷ اچ تی سی ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه دارد - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/611220/ict/hardware‎Cached11 دسامبر 2016 ... اخبار زیادی درباره اچ تی سی 11 که سال 2017 می‌آید، منتشرشده است. ایتنا - پرچم‌دار ۲۰۱۷ اچ.تی.سی ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه دارد itna.ir/fa/doc/news/46946/پرچم-دار-۲۰۱۷-اچ-تی-سی-۸-گیگ-رم-۲۵۶-حافظه 12 دسامبر 2016 ... در تازه‌ترین خبر منابع متعددی از نصب ۸ گیگ رم/حافظه موقت و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی (به‌صورت پیش‌فرض) روی یک گوشی ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ ... پرچم‌دار ۲۰۱۷ اچ.تی.سی ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه دارد - سه نشانه www.3neshaneh.com/.../پرچم‌دار+۲۰۱۷+اچ.تی.سی+۸+گیگ+رم+و+۲۵۶+گیگ+حافظه+دارد در تازه‌ترین خبر منابع متعددی از نصب ۸ گیگ رم/حافظه موقت و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی (به‌صورت پیش‌فرض) روی یک گوشی ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل ... پرچم‌دار ۲۰۱۷ اچ تی سی ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه دارد www.3neshaneh.com/.../پرچم‌دار+۲۰۱۷+اچ+تی+سی+۸+گیگ+رم+و+۲۵۶+گیگ+حافظه+دارد به گزارش خبرآنلاین، در تازه‌ترین خبر منابع متعددی از نصب 8 گیگ رم/حافظه موقت و 256 گیگ حافظه داخلی (به‌صورت پیش‌فرض) روی یک گوشی 5.5 اینچی با رزولوشن ... پرچم‌دار ۲۰۱۷ اچ تی سی ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه دارد - خانواده ایرانی khanevadeirani.ir/.../پرچم‌دار-۲۰۱۷-اچ-تی-سی-۸-گیگ-رم-و-۲۵۶-گیگ-حافظه-دارد 11 دسامبر 2016 ... اخبار زیادی درباره اچ تی سی 11 که سال 2017 می‌آید، منتشرشده است. الف - پرچم‌دار ۲۰۱۷ اچ تی سی ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه دارد alef.ir/vdcdxs0ooyt0xf6.2a2y.html?423124‎Cached11 دسامبر 2016 ... خبرآنلاین، در تازه‌ترین خبر منابع متعددی از نصب 8 گیگ رم/حافظه موقت و 256 گیگ حافظه داخلی (به‌صورت پیش‌فرض) روی یک گوشی 5.5 اینچی با ... پرچم‌دار ۲۰۱۷ اچ.تی.سی ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه دارد - پایگاه خبری ... https://iranitnews.ir/پرچم‌دار-۲۰۱۷-اچ-تی-سی-۸-گیگ-رم-و-۲۵۶-گیگ/ 12 دسامبر 2016 ... در تازه‌ترین خبر منابع متعددی از نصب ۸ گیگ رم/حافظه موقت و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی (به‌صورت پیش‌فرض) روی یک گوشی ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ ... پرچم‌دار ۲۰۱۷ اچ تی سی ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه دارد - تدبیر | دمادم https://damadam.ir/.../پرچم‌دار-۲۰۱۷-اچ-تی-سی-۸-گیگ-رم-و-۲۵۶-گیگ-حافظه-دارد/5064686 اخبار زیادی درباره اچ تی سی 11 که سال 2017 می‌آید، منتشرشده است. به گزارش خبرآنلاین، در تازه‌ترین خبر منابع متعددی از نصب 8 گیگ رم/حافظه موقت و ... پرچم‌دار ۲۰۱۷ اچ تی سی ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه دارد | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/12/11/1574338 11 دسامبر 2016 ... به گزارش خبرآنلاین، در تازه‌ترین خبر منابع متعددی از نصب 8 گیگ رم/حافظه موقت و 256 گیگ حافظه داخلی (به‌صورت پیش‌فرض) روی یک گوشی 5.5 ... پرچم دار ۲۰۱۷ اچ تی سی ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه دارد آکا azarbaijan-news.ir/search/?...۲۰۱۷+اچ+تی+سی+۸+گیگ+رم...۲۵۶+گیگ+حافظه+دارد... کمپانی شیائومی چین قرار است که پرچمدار ۲۰۱۷ خود را که مجهز به اسنپ دراگون ۸۳۵ می باشد را در روز ششم ژانویه ۲۰۱۷ رونمایی کند. امکانات و حواشی این گوشی جدید ...