مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

معایب به روزرسانی ویندوز 10

[ad_1]

 

کد مطلب: 423003

معایب به روزرسانی ویندوز 10

بخش دانش و فناوری الف،21 آذر95

کاربرانی که با به روزکردن ویندوز 10 در رایانه های شخصی خود نسخه 1607 این سیستم عامل را بر روی آنها نصب کرده اند، با قطع ناگهانی دسترسی به اینترنت بی سیم مواجه می شوند.

تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۷

 فارس به نقل از اینفوورلد، به دنبال وقوع این مشکل مرکز رفع عیب ویندوز 10 به کار افتاده و پیامی دال بر اشتباه در پیکربندی آی پی معتبر به نمایش درمی آید.

بسیاری از کاربران ویندوز 10 که این سیستم عامل را به روز کرده اند می گویند با نصب بسته به روزرسان KB 3201845 امکان استفاده از خدمات وای – فای را از دست داده اند. به نظر می رسد بسته یاد شده دارای آسیب پذیری هایی باشد که موجب مشکل یاد شده گردیده است.

پیش از این هم مشکلاتی در ارتباط با استفاده از وای – فای در محیط ویندوز 10 گزارش شده بود، اما دامنه این مشکل هم اکنون بسیار گسترده شده است. قبلا هم مشکلات مشابهی در زمان استفاده از وای – فای در محیط ویندوزهای 7 و 8.1 گزارش شده بود.

مایکروسافت پس از اطلاع از وقوع این مشکل بیانیه ای صادر کرده و تصریح کرده گزارش هایی در مورد مشکل اتصال به اینترنت بعد از به روز کردن ویندوز 10 وجود داشته است. این شرکت توصیه کرده کاربران برای حل مشکل یاد شده رایانه های شخصی خود را مجددا راه اندازی کنند و در صورت عدم حل مشکل به آدرس https://support.microsoft.com/help/10741/windows-10-fix-network-connection-issues مراجعه نمایند.

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری-ویندوز 10

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

لیست قیمت تلفن همراه به‌روزرسانی ۱۳۹۵۰۸۰۲لیست قیمت به‌روز تلفن همراه برای گوشی‌های مختلف لیست قیمت گوشی‌های سامسونگ اندروید یا ویندوز فون؟ کدام برای یک گوشی بهترین …اندروید یا ویندوز فون؟ کدام برای یک گوشی بهترین انتخاب است؟ شهریور ۳۰ام ۱۳۹۲ سارا وبلاگ چیست و چگونه وبلاگ نویسی را شروع کنیم ؟ …وبلاگچیست؟دیگه نن جون من هم اسم وبلاگ یا همون بلاگ رو قطعا شنیده چه برسه به شما بازدیدکننده عزیز راهنمای جامع یه فیلم تو یوتیوب به چشمم خورد در مورد کلیات طراحی کارخانه‌های فرآوری اگه مسئولیت نقد و بررسی تخصصی گوشی گلکسی سامسونگ؛ میان‌رده مقرون به سخت‌افزار به خودی خود نمی‌تواند دلیل قابل قبول بودن یک گوشی باشد به عنوان مثال وجود مشکل شایع در اندروید و راه حل برطرف کردن آن‌ها …سلام دوست عزیز خب این موضوع به پشتیبانی شرکت‌های مختلف مربوط میشه…تا جایی که بنده پایگاه خبری الفمعلوم نیست از خبر سازی گسترده شب گذشته تنور چه کسی و یا کسانی در این حوزه گرم می شود در الف ارسال سازه هنری به ماه که از زمین رویت خواهد شدارسال سازه هنری به ماه که از زمین رویت خواهد شدبررسی تخصصی گوشی هوشمند گلکسی سامسونگ…بررسی ابزارهای همراهسال گذشته بود که گوشی هوشمند گلکسی سامسونگ به صورت رمی معرفی شد و پس از مدتی پای خود گلچین صفاسا ★ آپارات چند میلیون حقمو نمیدهتلگرام اینستاگرام گلچین صفاسا جدیدترین پیامک زیبا عکس عاشقانه رمانتیک لیست قیمت تلفن همراه به‌روزرسانی ۱۳۹۵۰۸۰۲ لیست قیمت به‌روز تلفن همراه برای گوشی‌های مختلف لیست قیمت گوشی‌های سامسونگ، موبایل سونی اندروید یا ویندوز فون؟ کدام برای یک گوشی بهترین انتخاب است؟ اندروید یا ویندوز فون؟ کدام برای یک گوشی بهترین انتخاب است؟ شهریور ۳۰ام ۱۳۹۲ سارا صریحی وبلاگ چیست و چگونه وبلاگ نویسی را شروع کنیم ؟ علم فردا وبلاگچیست؟ دیگه نن جون من هم اسم وبلاگ یا همون بلاگ رو قطعا شنیده چه برسه به شما بازدیدکننده عزیز علم راهنمای جامع یه فیلم تو یوتیوب به چشمم خورد در مورد کلیات طراحی کارخانه‌های فرآوری اگه مسئولیت برنامه نقد و بررسی تخصصی گوشی گلکسی سامسونگ؛ میان‌رده مقرون به سخت‌افزار به خودی خود نمی‌تواند دلیل قابل قبول بودن یک گوشی باشد به عنوان مثال وجود سنسور مشکل شایع در اندروید و راه حل برطرف کردن آن‌ها بخش دوم سلام دوست عزیز خب این موضوع به پشتیبانی شرکت‌های مختلف مربوط میشه…تا جایی که بنده اطلاع پایگاه خبری الف انتقاد تند کیهان از علی مطهریاین نمایندهِ پیاده، بی صلاحیت که سنگ جماعت فتنه‌گر را به سینه الف ارسال سازه هنری به ماه که از زمین رویت خواهد شد یک مجسمه‌ساز فرانسوی قصد دارد یک اثر هنری را به ماه ارسال کند که از زمین قابل رویت خواهد بود بررسی تخصصی گوشی هوشمند گلکسی سامسونگ نقد و بررسی سال گذشته بود که گوشی هوشمند گلکسی سامسونگ به صورت رمی معرفی شد و پس از مدتی پای خود را به گلچین صفاسا ★ آپارات چند میلیون حقمو نمیده تلگرام اینستاگرام گلچین صفاسا جدیدترین پیامک زیبا عکس عاشقانه رمانتیک پاییز و به روزرسانی تلگرام به روزرسانی رسیور به روزرسانی کلش اف کلنز به روزرسانی مرورگر کروم به روزرسانی واتساپ به روزرسانی اکسپلورر به روزرسانی اندروید به روزرسانی ویندوز



لینک منبع :معایب به روزرسانی ویندوز 10

الف - معایب به روزرسانی ویندوز 10 alef.ir/vdcjytextuqe8yz.fsfu.html?423003‎Cached11 دسامبر 2016 ... کاربرانی که با به روزکردن ویندوز 10 در رایانه های شخصی خود نسخه 1607 این سیستم عامل را بر روی آنها نصب کرده اند، با قطع ناگهانی دسترسی به ... معایب به روزرسانی ویندوز 10 - بولتن نیوز www.bultannews.com/fa/news/.../معایب-به-روزرسانی-ویندوز-10‎Cached11 دسامبر 2016 ... کاربرانی که با به روزکردن ویندوز 10 در رایانه های شخصی خود نسخه 1607 این سیستم عامل را بر روی آنها نصب کرده اند، با قطع ناگهانی دسترسی به ... مزایا و معایب Windows 10 ! - برسام barsam.ir/ویندوز-10-مزایا-معایب-windows-10/ 2 مارس 2016 ... مزایا و معایب Windows 10 ! با فرا رسیدن سال ۲۰۱۵، مایکروسافت نوید یک ویندوز فوق العاده را به کاربران داد. برای همین دوباره به ویندوز ۱۰ کوچ کردم. مزایا و معایب ویندوز 10 که ساعاتی دیگر رسماً وارد بازار می‌شود! www.khabaronline.ir/detail/440605/ict/software‎Cached Similar28 جولای 2015 ... به گزارش خبرآنلاین، کاربران دسکتاپ،لپ‌تاپ و تبلت های سازگار می‌توانند در برنامه به‌روزرسانی از 29 جولای به ویندوز 10 مجهز شوند و یا با خرید ... مزایا و معایب ویندوز 10 - Gerdab.IR | گرداب www.gerdab.ir/fa/news/14209/مزایا-و-معایب-ویندوز-10‎Cached Similar28 جولای 2015 ... به گزارش گرداب به نقل از خبرآنلاین، کاربران دسکتاپ،لپ‌تاپ و تبلت های سازگار می‌توانند در برنامه به‌روزرسانی از 29 جولای به ویندوز 10 مجهز شوند ... معایب به روزرسانی ویندوز 10 magzin.bla.ay-weblog.ir/post469505.html معایب به روزرسانی ویندوز 10 ... به دنبال وقوع این مشکل مرکز رفع عیب ویندوز 10 به کار افتاده و پیامی دال بر اشتباه در پیکربندی آی پی معتبر به نمایش درمی آید. یازده دلیل برای مهاجرت به ویندوز ۱۰ - بیتوته www.beytoote.com/computer/.../eleven-windows10-reasons.html‎Cached Similarسیستم عامل ویندوز دستیار صوتی کورتانا آموزش نصب ویندوز 10 , مزایای ... گوشی های هوشمند همگی اعلان های مربوط به دریافت پیام های جدید، به روزرسانی ها و حتی اخبار ... یازده دلیل برای مهاجرت به ویندوز ۱۰ - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/newstext.php?nn=13940516000806‎Cached Similar8 آگوست 2015 ... با عرضه ویندوز 10 بررسی امکانات و ویژگی‌های آن آغاز شده است. ... گوشی های هوشمند همگی اعلان های مربوط به دریافت پیام های جدید، به روزرسانی ها و حتی ... آموزش علوم کامپیوتر - معایب به روزرسانی ویندوز 10 magzin.blogfa.com/post-459.aspx معایب به روزرسانی ویندوز 10. به دنبال وقوع این مشکل مرکز رفع عیب ویندوز 10 به کار افتاده و پیامی دال بر اشتباه در پیکربندی آی پی معتبر به نمایش درمی آید. 8 دلیل برای اینکه نصب ویندوز 10 را متوقف کنید - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/.../8-دلیل-برای-اینکه-نصب-ویندوز-10-را-متوقف-کنید‎Cached30 آگوست 2015 ... مشکلات حالت تبلت ویندوز 10 در زمان استفاده از برخی appها و به ... شده اند کم نیستند و متوقف کردن ناگهانی به روزرسانی ها هم در مواردی به نقص فنی و ...