مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

لو رفتن تصویری از اسمارت فون خاص هواوی با نام آنر Magic

[ad_1]

در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۱۶، کمپانی هواوی اعلام کرد که قرار است مراسمی را در چین برگزار کند و در آن از آنر جدید با نام آنر Magic رونمایی کند. این تولید جدید هواوی یک طرح مفهومی خواهد بود که شاید جوابی بر شیائومی می میکس باشد. تنها چیزی که تا به امروز از این گوشی موجود بوده، یک تصویر است که در ادامه می‌بینید.

در این تصویر می‌توان متوجه محل قرارگیری حسگر اثر انگشت شد. این حسگر دقیقا زیر نمایشگر گوشی قرار گرفته است. با وجود قرارگیری این حسگر، اندازه‌ لبه بالا و پایینی گوشی بسیار کم شده است.

gsmarena_001-2

با وجود نمایشگری که در حاشیه‌های چپ و راستی خمیده است و همچنین کم بودن لبه‌های بالایی و پایینی، به مقداری عالی از نسبت‌ نمایشگر به بدنه‌، دست می‌یابیم. مقداری حتی بیشتر از می میکس کمپانی شیائومی!
متاسفانه اطلاعات خاصی در رابطه با بخش سخت افزاری آنر Magic در دسترس نیست و باید منتظر اخبار بیشتری در این باره بمانیم.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

لو رفتن تصویری از اسمارت فون خاص هواوی با نام آنر لورفتنتصویریازاسمارتلو رفتن تصویری از اسمارت فون خاص هواوی با نام آنر آذر ۲۱ام ۱۳۹۵ علی‌رضا عباسی ۰ لو رفتن تصویری از اسمارت فون خاص هواوی با نام آنر از آنر جدید با نام آنر لو رفتن تصویری از اسمارت فون خاص هواوی با نام آنر لو رفتن تصویری از اسمارت فون خاص هواوی با نام آنر در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۱۶، کمپانی هواوی اعلام کرد که قرار است مراسمی را در چین برگزار نمایه مقایسه سامسونگ گلکسی و هواوی نمایهمقایسهسامسونگگلکسی متعلق به بنده و یکی از نمونه لو رفتن تصویری از اسمارت فون خاص هواوی با نام آنر لو رفتن تصویری از اسمارت فون خاص هواوی با نام آنر لو رفتن تصویری از اسمارت فون خاص هواوی با نام آنر فون خاص هواوی با نام آنر سامسونگ بر روی دو مدل گوشی تاشو کار می کندلو رفتن تصویری از اسمارت فون خاص هواوی با نام آنر لو رفتن تصویری از اسمارت فون خاص تصاویر اسمارت فون هواوی یک هفته قبل از معرفی لو ۱۳ تصویری از گوشی مفهومی هواوی آنر تصاویر اسمارت فون از مطالب سایت تنها با ذکر آموزش تصویری رولت مرغ چرخ کرده بدون فر برترینهالو رفتن تصویری از اسمارت فون خاص هواوی با نام آنر تصویری غیرواقعی از هوآوی برندها می شود هر اسمارت فون هواوی آنر ۷ لیستی از اسمارت فون های با کیفیت قیمت باریک ترین گوشی سامسونگ ، گلکسی …قیمتگوشیسامسونگگلکسی گوشی خود با نام گلکسی از گوشی مفهومی هواوی آنر مجیک اسمارت فون اخبار فناوری و تکنولوژی تیم کوک از رکوردشکنی اپل واچ در هفته اول خرید سال نو می‌گوید نوشته شده توسط امید بکتاش آذر شهرخبر تیتر جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان بشار اسد حلب آخرین امید تروریست‌ها و حامیانشان بود که از دستشان رفت رئیس جمهور سوریه گفت اخبار فناوری جدیدترین و آخرین اخبار فناوری اخبارفناوری آیا جدا کردن باتری از لپ تاپ باعث افزایش عمر باتری می شود؟ بسیاری از ما هنگام خرید لپ تاپ با



لینک منبع :لو رفتن تصویری از اسمارت فون خاص هواوی با نام آنر Magic

لو رفتن تصویری از اسمارت فون خاص هواوی با نام آنر Magic - آی‌تی‌رسان itresan.com/.../لو-رفتن-تصویری-از-اسمارت-فون-خاص-هواوی.../.html‎Cachedدر تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۱۶، کمپانی هواوی اعلام کرد که قرار است مراسمی را در چین برگزار کند و در آن از آنر جدید با نام آنر Magic رونمایی کند. این تولید جدید هو. Images for لو رفتن تصویری از اسمارت فون خاص هواوی با نام آنر Magic لو رفتن تصویری از اسمارت فون خاص هواوی با نام آنر Magic - تالار ... www.1p30sat.xyz/thread77266.html‎Cached13 دسامبر 2016 ... تنها چیزی که تا به امروز از این گوشی موجود بوده، یک تصویر است که در ادامه می‌بینید . در این تصویر می‌توان متوجه محل قرارگیری حسگر اثر انگشت ... لو رفتن تصویری از اسمارت فون خاص هواوی با نام آنر Magic | آریانا نیوز aryananews.ir/1395/09/.../لو-رفتن-تصویری-از-اسمارت-فون-خاص-هواوی-ب/ 11 دسامبر 2016 ... در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۱۶، کمپانی هواوی اعلام کرد که قرار است مراسمی را در چین برگزار کند و در آن از آنر جدید با نام آنر Magic رونمایی کند. این تولید ... آی تی رسان | Facebook https://www.facebook.com/ITResan/‎Similarامسال هواوی از دو گوشی قدرتمند P9 و P9 پلاس در ماه آوریل رونمایی کرد و انتظار می‌رود که این شرکت .... لو رفتن تصویری از اسمارت فون خاص هواوی با نام آنر Magic لو رفتن تصویری از اسمارت فون خاص هواوی با نام آنر Magic newzes.ir/search/?...لو%20رفتن%20تصویری%20از%20اسمارت%20فون%20خاص%20هواوی%2... مجله تفریحی نیوزس ,تفریحی ,سرگرمی, اخبار روز ایران و جهان, پزشکی سلامت , سبک زندگی زناشویی, مد و زیبایی, مجله تفریحی سرگرمی, کامپیوتر و موبایل, سایت ... دلیل آنکه هواوی P9 بخریم | یافته ها - همه جو hamejoo.ir/all/?q=دلیل+آنکه+هواوی+P9+بخریم&page=6 لو رفتن تصویری از اسمارت فون خاص هواوی با نام آنر Magic. 11-12-2016 ... میت 9 هواوی به پردازنده کرین ۹۷۰ با لیتوگرافی ۱۰ نانومتری TSMC مجهز می‌شود. 6-7-2016 ... با - تالار فوق تخصصی پی سی ست www.p30sat2.xyz/tags/با.html هواوی از آنر مجیک با نمایشگر بدون حاشیه پرده برداشت مجیک, نمایشگر, هواوی, پرده, آنر ... لو رفتن تصویری از اسمارت فون خاص هواوی با نام آنر Magic magic, فون, لو, نام, ... قیمت و مشخصات آنر مجیک فاش شد - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/post/.../قیمت-و-مشخصات-آنر-مجیک-فاش-شد?type...‎Cachedگوشی آنر مجیک که قرار است به زودی رونمایی شود، ظاهرا دارای تراشه کرین ۹۵۰ و ترکیب دوربین دوگانه در ... لو رفتن تصویری از اسمارت فون خاص هواوی با نام آنر magic. هواوی پی 9 | خبر خوان فارسی - Part 2 jadiddownload.xyz/post/هواوی-پی-9/page/2/ 1 مارس 2017 ... اندروید هواوی مرجع تخصصی گوشی های هواوی و پشتیبانی گروه تجاری هواوی ... لو رفتن تصویری از اسمارت فون خاص هواوی با نام آنر Magic دیجی.