مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اگر از آمپول می ترسید، بخوانید

[ad_1]
خبرگزاری ایسنا: محققان مؤسسه سلطنتی فناوری سوئد برای اولین‌بار با استفاده از سوزن‌های بسیار نازک موفق به ساخت چسب تزریق داروی بدون درد شدند.

به نقل از نیواطلس، فرایند تزریق دارو از 150 سال گذشته تاکنون پیشرفت قابل توجهی نداشته است، هرچند که تزریق دارو با استفاده از آمپول نیز نیازمند مهارت و دقت زیاد است.

چسب جدید تزریق دارو حاوی سوزن‌های بسیار ریز است که داروی مورد نظر را از مخزن به پوست تزریق می‌کند و بیماران با قرار دادن چسب روی پوست می‌توانند بدون تجربه درد داروی مورد نظر را دریافت کنند.

 

اگر از آمپول می ترسید، بخوانید

طول سوزن‌های چسب تزریق دارو تا حدی کوتاه است که به لایه حاوی اعصاب پوست نفوذ نمی‌کند و دارو با سرعت کمتر اما با تاثیر بیشتر به بدن بیمار ترزیق می‌شود.

محققان برای رسیدن به استحکام مناسب چسب سوزنی از نوعی پلیمر نرم موسوم به فیلم اپوکسی استفاده کردند که در مجموع هر چسب حاوی 50 سوزن ضدزنگ است.

چسب سوزنی حتی در قسمت‌های چین‌خورده پوست نیز قابل استفاده است و فرایند تزریق کامل حداقل در 30 دقیقه انجام می‌شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اگر از آمپول می ترسید، بخوانید محققان مؤسسه …در همین زمینه اگر از آمپول می ترسید بخوانید از کاوه رضایی باید ترسید فریبایعنی اگر از آمپول می ترسید، بخوانیدخبرگزاری ایسنا محققان مؤسسه سلطنتی فناوری سوئد برای اولین بار با استفاده از سوزن های اگر از آمپول می ترسید، بخوانیدآمپولترسیدبخوانیدچسب سوزنی تزریق آمپول محققان مؤسسه سلطنتی فناوری سوئد برای نخستین بار با استفاده از اجتماعی اگر از آمپول می ترسید، بخوانیداگرازمیترسیدبخوانیداگر از آمپول می ترسید، بخوانید اجتماعی اما برای مردم کم ساعت تشدید در هفته دولت همین اگر از آمپول می ترسید، بخوانید محققان مؤسسه …اگرآمپولترسیدبخوانیداگر از آمپول می ترسید، بخوانید محققان مؤسسه سلطنتی فناوری سوئد برای اولین بار با اگر از آمپول می ترسید، بخوانیداگرازآمپولمیترسیدچه فایده فردا واردکنندگان محترم نوع چینی بی کیفیتش رو وارد مملکت می کنند و می بینی هرلحظه، اگر از آمپول می ترسید، بخوانیداخبارعلموفناوریاگرازاخبار مرتبط اخبار ایران اگر این فاجعه درموصل رخ دهد از بمب اتم هم بدتر است عکسخبر ایرانی اگر از آمپول می ترسید، بخوانیداگرآمپولمیترسیدبخوانیدمحققان مؤسسه سلطنتی فناوری سوئد برای اولین‌بار با استفاده از سوزن‌های بسیار نازک بلاغ مازندران اگر از آمپول می ترسید، بخوانیداگرآمپولمیترسیدبخوانیدبه نقل از نیواطلس، فرایند تزریق دارو از سال گذشته تاکنون پیشرفت قابل توجهی نداشته اگر از آمپول می ترسید، بخوانید همدان پرساگر ازهمدان پرس؛ نخستین پایگاه خبری استان همدان دارای پروانه فعالیت از هیات نظارت بر این علائم ثابت می‌کند شما شپش داریدپرشین پرشیا این علائم ثابت می‌کند شما شپش داریدشپش و موی سرشپش میتواند باعث خارش پوست سر شودانواع شپش خانومایی که قبلا سقط داشتین و الان می خواین با روحیه خانومایی که قبلا سقط داشتین و الان می خواین با روحیه اقدام کنین بفرمایین تو لطفا فقط بهترین روش اصلاح موهای زائد چیست؟پرشین پرشیا وجود موهای زائد در بدن و چگونگی اصلاح آنها یکی از بزرگ ترین مشکل هایی است که معمولا بیشتر سلامت بانوان بهداشت خانم ها کودک سلامت بانوان بهداشت خانم ها زنانلباس زیر زنانهتبلی تخمدانخارش واژنعفونت ادراریتخمدان بارداری هفته به هفته هفته تا بارداری معمولا روز یا هفته بطول می انجامد، که بطور قراردادی از اولین روز آخرین قاعدگی بارداری هفته به هفته هفته تا بارداری هفته به هفته هفته تا هفته شانزدهم کودک شما چگونه تغییر می کند؟ با طولی به آخرین اخبار از زلزله شدید تبریز اززلزلهشدیدتبریز سلام با عرض تشکر از زحمات بیدریغ شما عزیزان حبیب سفیدی از تبریز هفته یازدهم بارداری پرتال پارسه گرد هفتهیازدهم خانم شیرین شما می توانید روابط فیزیکی خود را داشته باشید، اما با احتیاط، در این مورد جهت آیا برای جبران حق الناس می‌شود قرآن ختم کرد و ثوابش را هدیه آیا می توانم در ماه مبارک رمضان یک دور ثواب ختم قرآن را برای از بین بردن حق الناس هایی مثل



لینک منبع :اگر از آمپول می ترسید، بخوانید

اگر از آمپول می ترسید، بخوانید - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/441297/اگر-از-آمپول-می-ترسید-بخوانید‎Cached13 دسامبر 2016 ... اگر از آمپول می ترسید، بخوانید. محققان مؤسسه سلطنتی فناوری سوئد برای اولین‌بار با استفاده از سوزن‌های بسیار نازک موفق به ساخت چسب تزریق ... Images for اگر از آمپول می ترسید، بخوانید اگر از آمپول می ترسید بخوانید - مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/8511_اگر-از-آمپول-می-ترسید-بخوانید.html/‎Cached Similarاگر از آمپول می ترسید بخوانید,برخی از افراد از آمپول زدن می ترسند و وقتی نزد دکتر می روند سفارش میکنند که به آنها آمپول تجوزیز نکند و ترس از آمپول به بزرگی و. اگر از آمپول می ترسید، بخوانید - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../اگر-از-آمپول-می-ترسید-بخوانید/‎Cachedاگر از آمپول می ترسید، بخوانید. محققان مؤسسه سلطنتی فناوری سوئد برای اولین‌بار با استفاده از سوزن‌های بسیار نازک موفق به ساخت چسب تزریق داروی بدون درد شدند. از آمپول و تزریق می ترسید؟ بخوانید! - الو دکتر https://www.alodoctor.ir/.../از-آمپول-و-تزریق-می-ترسید؟-بخوانید!‎Cached12 جولای 2017 ... از آمپول و تزریق می ترسید؟ بخوانید! اگر جزء این دسته از افراد هستید، وقتی به شما بگویند که خودتان می‌توانید به خودتان تزریق کنید حتما ترس و ... از آمپول و تزریق می ترسید؟ بخوانید! - الودکتر - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/14998554602377‎Cached12 جولای 2017 ... از آمپول و تزریق می ترسید؟ بخوانید! اگر جزء این دسته از افراد هستید، وقتی به شما بگویند که خودتان می‌توانید به خودتان تزریق کنید حتما ترس و ... اگر از آمپول می ترسید، بخوانید - خبر ایرانی tnews.ir/news/3fb575985205.html محققان مؤسسه سلطنتی فناوری سوئد برای اولین بار با استفاده از سوزن های بسیار نازک موفق به ساخت چسب تزریق داروی بدون درد شدند. اگر از آمپول می ترسید، بخوانید - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/news/10569903/اگر-از-آمپول-می-ترسید-بخوانید‎Cached13 دسامبر 2016 ... شمار از خوراک کشاورزنیوز استفاده می کنیدکشاورزنیوز(اخبارکشاورزی ایران): خبرگزاری ایسنا: محققان مؤسسه سلطنتی فناوری سوئد برای اولین‌بار ... در صورت خونریزی بعد تزریق آمپول به پزشک مراجعه کنی - ورود 130.185.76.16/post/358259/ تحقیقات نشان داده است اگر هنگام تزریق، مایع تزریق گرم شود یا فرد به بدن خود نگاه ... اگر از آمپول می ترسید بخوانید,برخی از افراد از آمپول زدن می ترسند و وقتی نزد ... اگر از آمپول زدن میترسید بخوانید - Balatarin https://www.balatarin.com/.../اگر%20از%20آمپول%20زدن%20میترسید%20بخوانید‎Cached29 ا کتبر 2016 ... ابر برچسب‌ها. برچسب: اگر از آمپول زدن میترسید بخوانید. لینک‌ها به ترتیب زمان مرتب شده اند. ۴; ۱. نظر دهید · اگر از آمپول زدن میترسید بخوانید.