مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خرید نرم‌افزارهای موبایلی با حساب ایرانسلی

[ad_1]

ایرانسل برای نخستین بار در ایران، با هدف بهبود زیرساخت‌های کسب‌وکار الکترونیک و طی همکاری با فروشگاه‌های نرم‌افزار موبایلی، امکان پرداخت هزینه خرید نرم‌افزار از اعتبار ایرانسلی مشترکان را فراهم کرده است.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این روش که «سرویس پرداخت از شارژ اپراتوری» (DOB: Direct Operator Billing) نام دارد این امکان را به مشترکان ایرانسل می‌دهد تا هزینه خرید هرگونه محتوای دیجیتال اعم از نرم‌افزار و بازی تحت وب و موبایل را از حساب ایرانسلی خود پرداخت کنند.

این سرویس در مرحله نخست در فروشگاه نرم‌افزارهای اندرویدی مایکت راه‌اندازی شده و مشترکان ایرانسل می‌توانند با انتخاب محتوای مورد نظر خود از بین نزدیک به صد هزار برنامه و بازی قانونی موجود در مایکت، هزینه آن را از حساب ایرانسلی خود پرداخت کنند. در ادامه، این سرویس در دیگر اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌های مشابه نیز راه‌اندازی خواهد شد.

از جمله مزایای مهم سرویس DOB دسترسی بهتر کاربران ایرانسلی به برنامه‌ها و بازی‌های موجود در بازارهای نرم‌افزار و امکان خرید ساده‌تر و امن‌تر است. به طوری که کاربر نهایی تنها با یک کلیک می‌تواند خرید خود را انجام دهد.

همچنین با ارائه این سرویس، خدمات‌رسانی بهتر به مشترکان ایرانسل توسط توسعه‌دهندگان نرم‌افزار و بازی امکان‌پذیر می‌شود و شرکت‌های نوپا و دانش‌بنیان می‌توانند کسب‌وکار خود در حوزه محتوا را با سرعت بیشتری توسعه دهند.

بر این اساس، صنعت محتوای ایران که شامل انواع رسانه‌های جدید مانند برنامه، بازی، موسیقی، فیلم، کتاب و... می‌شود از پایه‌های اقتصاد مقاومتی و اشتغال‌زایی برای نسل جوان و فرهیخته کشور شناخته می‌شود و ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور دیتای ایران، حمایت از توسعه این صنعت را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.

توسعه‌دهندگانی که علاقه‌مند به استفاده از این امکان هستند می‌توانند اطلاعات شرکت و درخواست خود را از طریق ایمیل با عنوان DOB_company name به نشانی cs@mtnirancell.ir ارسال کنند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

قویترین نرم افزار ردیابی ، مکان یابی و مانیتورینگ …مکان یابی سالمندان با سامانه نظارت آزاد، سالمندان خود را در هر زمان و هر لحظه کنترل سوالات متداول زمانی که از اعتبار سیم کارت خود خرید می کنید، درصد مالیات بر ارزش افزوده را در زمان مجله اینترنتی فوت و فن مجله اینترنتی فوت و فن، اخبار داغ و دسته اول حوزه های ، اقتصاد ، فرهنگ و هنر ، سینما و فارنت اخبار دنیای صفر و یکجدال بین دو کنسول نسل هشتمی مایکروسافت و سونی با عرضه نسخه‌های ارتقا یافته آن‌ها یا ، کدام برتر است اَپ شوامروزه کمتر کسی است که از اسمارت فون استفاده نکند و انبوهی از برنامه ها و بازی ها را بر دریافت ریز مکالمات تلفن ثابت با سرویس …موبنا مشترکان تلفن ثابت با استفاده از سرویس ، می توانند از وضعیت صورتحساب و جست و جوی تلفن افراد از طریق سایت آی تی ایران با راه‌اندازی سایت اینترنتی از تاریخ اردیبهشت ماه سال جاری در شهر تبلت های برتر ویندوز زیر ذره بین زوم تکبررسی تخصصیخیلی زیاد نیست که مایکروسافت به کاربران خودش اجازه داد که بطور رایگان ویندوز های ۸ گلکسی گرند سامسونگ …دفتر سامسونگ در هندوستان تصویری تبلیغاتی را در کنار شعاری با عنوان بزرگترین برای ترابردپذیری چیست و چگونه می‌توان از آن استفاده ……با سلام فقط در یک سوال خلاصه میکنم که جواب آن گاهی ممکن هست خوشایند نباشد شاید هم ردیابی و کنترل موبایل مکان یابی سالمندان با سامانه نظارت آزاد، سالمندان خود را در هر زمان و هر لحظه کنترل کنید تا سوالات متداول زمانی که از اعتبار سیم کارت خود خرید می کنید، درصد مالیات بر ارزش افزوده را در زمان خرید فارنت اخبار دنیای صفر و یک آخرین اخبار دنیای صفر و یک اخبار جذاب دنیای گوشی‌های هوشمند تلفن همراه لپ‌تاپ کامپیوتر مجله اینترنتی فوت و فن مجله اینترنتی فوت و فن، اخبار داغ و دسته اول حوزه های ، اقتصاد ، فرهنگ و هنر ، سینما و تئاتر یا ، کدام برتر است اَپ شو امروزه کمتر کسی است که از اسمارت فون استفاده نکند و انبوهی از برنامه ها و بازی ها را بر روی دریافت ریز مکالمات تلفن ثابت با سرویس موبنا مشترکان تلفن ثابت با استفاده از سرویس ، می توانند از وضعیت صورتحساب و ریزمکالمات جست و جوی تلفن افراد از طریق سایت آی تی ایران با راه‌اندازی سایت اینترنتی از تاریخ اردیبهشت ماه سال جاری در شهر تهران از تبلت های برتر ویندوز زیر ذره بین زوم تک بررسی تخصصی خیلی زیاد نیست که مایکروسافت به کاربران خودش اجازه داد که بطور رایگان ویندوز های ۸ خودشان گلکسی گرند سامسونگ فارنت دفتر سامسونگ در هندوستان تصویری تبلیغاتی را در کنار شعاری با عنوان بزرگترین برای همیشه ترابردپذیری چیست و چگونه می‌توان از آن استفاده کرد؟ گجت نیوز با سلام فقط در یک سوال خلاصه میکنم که جواب آن گاهی ممکن هست خوشایند نباشد شاید هم باعث تعجب



لینک منبع :خرید نرم‌افزارهای موبایلی با حساب ایرانسلی

امکان خرید نرم‌افزارهای موبایلی با حساب ایرانسلی فراهم شد | خبرگزاری ... www.ilna.ir/.../437522-امکان-خرید-نرم-افزارهای-موبایلی-با-حساب-ایرانسلی-فراهم-شد‎Cached13 دسامبر 2016 ... ایلنا: ایرانسل برای نخستین بار در ایران، با هدف بهبود زیرساخت‌های کسب‌وکار الکترونیک و طی همکاری با فروشگاه‌های نرم‌افزار موبایلی، امکان ... اپلیکیشن ایرانسل‌من | ایرانسل https://irancell.ir/portal/home/?27184/ایرانسل-من‎Cachedایرانسل من. مدیریت حساب من. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید به راحتی میزان ... این اپلیکیشن امکان مدیریت مصرف، خرید و پرداخت حساب ایرانسلی را برای شما ... خرید نرم‌افزارهای موبایلی با حساب ایرانسلی | ITIRAN itiran.com/-خرید-نرم‌افزارهای-موبایلی-با-حساب-ایرانسلی‎Cached13 دسامبر 2016 ... ایرانسل برای نخستین بار در ایران، با هدف بهبود زیرساخت‌های کسب‌وکار الکترونیک و طی همکاری با فروشگاه‌های نرم‌افزار موبایلی، امکان پرداخت ... امکان خرید نرم‌افزارهای موبایلی با حساب ایرانسلی فراهم شد - ایسنا | دمادم https://damadam.ir/...خرید-نرم‌افزارهای-موبایلی-با-حساب-ایرانسلی.../5314140 ایرانسل برای نخستین بار در ایران، با هدف بهبود زیرساخت‌های کسب‌وکار الکترونیک و طی همکاری با فروشگاه‌های نرم‌افزار موبایلی، امکان پرداخت هزینه خرید ... امکان خرید نرم‌افزارهای موبایلی با حساب ایرانسلی | فارنت farnet.ir/1395/09/168381/buy-apps-with-irancell-credit/‎Cached13 دسامبر 2016 ... ایرانسل برای نخستین بار در ایران، امکان پرداخت هزینه خرید نرم‌افزار از اعتبار ایرانسلی مشترکان را فراهم کرده است. امکان خرید نرم‌افزارهای موبایلی با حساب ایرانسلی فراهم شد - digimagnet digimagnet.ir/feed-items/امکان-خرید-نرم‌افزارهای-موبایلی-با-حس 13 دسامبر 2016 ... تماس با ما · موبایل ... خوش آمدی!وارد حساب کاربری خود شوید. نام کاربری. رمز عبور ... خانه امکان خرید نرم‌افزارهای موبایلی با حساب ایرانسلی فراهم شد ... خرید از کافه بازار با شارژ ایرانسل امکان پذیر شد - دیجیاتو digiato.com/article/.../خرید-از-کافه-بازار-با-شارژ-ایرانسل-امکا/‎Cached1 فوریه 2017 ... ایرانسل در ماه‌های گذشته با هدف بهبود زیرساخت‌های کسب‌وکار الکترونیک ... جمله نرم‌افزار و بازی تحت وب و موبایل را از حساب ایرانسلی خود پرداخت کنند. امکان خرید نرم‌افزارهای موبایلی با حساب ایرانسلی فراهم شد – اخبار ... farsidari.com/3786‎Cachedایرانسل برای نخستین بار در ایران، با هدف بهبود زیرساخت‌های کسب‌وکار الکترونیک و طی همکاری با فروشگاه‌های نرم‌افزار موبایلی، امکان پرداخت هزینه خرید نرم‌افزار از ... امکان خرید نرم‌افزارهای موبایلی با حساب ایرانسل تان titre1.ir/fa/news/.../امکان-خرید-نرم‌افزارهای-موبایلی-با-حساب-ایرانسل-تان 14 دسامبر 2016 ... این سرویس در مرحله نخست در فروشگاه نرم‌افزارهای اندرویدی مایکت راه‌اندازی شده و مشترکان ایرانسل می‌توانند با انتخاب محتوای مورد نظر خود از بین ... با شارژ ایرانسل از فروشگاه نرم‌افزاری اندروید مایکت خرید کنید - جی ... www.gsm-developers.com/dob_service_irancell/‎Cached13 دسامبر 2016 ... مشترکان ایرانسل می توانند با استفاده از حساب ایرانسلی خود انواع نرم‌افزارهای موبایل را از فروشگاه نرم‌افزاری اندروید مایکت خریداری کنید.