مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

عفونت کلیه در دوران بارداری

[ad_1]
بامداد – عفونت کلیه یکی از خطرناک‌ترین عوارض دوران بارداری است و ممکن است به زایمان زودرس یا سایر اختلالات بینجامد؛ بنابراین شما باید فورا توسط پزشک ویزیت شده و تحت درمان قرار بگیرید.ممکن است بروز عفونت های مثانه، که اغلب عفونت مجاری ادراری یا UTI نامیده می شوند، در دوران بارداری افزایش یابد. اگر عفونت مجاری ادراری درمان نشود می تواند موجب عفونت کلیه ها شود که پیلونفریت نامیده می شود. وجود عفونت مجاری ادراری و پیلونفریت با زایمان زود رس در ارتباط است.
ba3988

عفونت کلیه یکی از خطرناک‌ترین عوارض دوران بارداری است

اگر سابقه پیلونفریت یا عفونت های مکرر مجاری ادراری دارید، باید پیش از آغاز بارداری مورد بررسی قرار گیرید.سنگ های کلیوی ممکن است سبب بروز مشکلاتی در دوران بارداری شوند. اولا به دلیل دردی که ایجاد می کنند، ممکن است افتراق بین سنگ های کلیوی و سایر مشکلاتی که در طول بارداری رخ می دهند دشوار باشد. ثانیا وجود سنگ های کلیوی می تواند احتمال بروز عفونت های مجاری ادراری و پیلونفریت را نیز افزایش دهد.

درمان گیاهی عفونت کلیه,داروی عفونت کلیه,عفونت کلیه

سنگ های کلیوی ممکن است سبب بروز مشکلاتی در دوران بارداری شوند

اگر تحت جراحی کلیه یا مثانه قرار گرفته اید، هر گونه مشکل کلیوی عمده داشته اید و یا می دانید که کارکرد کلیه شما کمتر از حد طبیعی است، پزشک خود را مطلع کنید. ممکن است ارزیابی کارکرد کلیه شما پیش از بارداری به وسیله آزمایش های خاصی، ضروری باشد.علایم انتشار عفونـت به کلیه‌ها و اینکه فرد نیازمند مراقبت‌های فوری پزشکی هست، عبارتند از: تب شدید، اغلب همراه لرز و تعریق،‌ درد در قسمت تحتانی پشت یا پهلو درست زیردنده‌ها که ممکن است یک‌ طرفه یا دو طرفه باشد و احتمالاً درد شکم، تهوع و استفراغ و وجود چرک و خون در ادرار (ممکن است با چشم غیرمسلح دیده نشود).

البته باید گفت علایم سیستیت نیز ممکن است در عفونت کلیه دیده شود. عفونت کلیه یکی از خطرناک‌ترین عوارض دوران بارداری است و ممکن است به زایمان زودرس یا سایر اختلالات بینجامد؛ بنابراین شما باید فورا توسط پزشک ویزیت شده و تحت درمان قرار بگیرید.اگر به ندرت دچار عفونت مجاری ادراری شده اید لازم نیست نگران باشید. پزشک شما تصمیم خواهد گرفت که آیا پیش از باردار شدن شما انجام آزمایش های بیشتری ضرورت دارد یا خیر.
منبع:persianpersia.com

نوشته عفونت کلیه در دوران بارداری اولین بار در بامداد پدیدار شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

عفونت ادرار در بارداری چیکار کنم؟؟؟؟؟؟ صفحه تأثیر بلای آلودگی بر خانم‌های باردار و روش برای کاهش آن روش ساده برای خلاص شدن از آزمایش ادرار در دوران بارداری دانشنامه فرزندبارداریآمپول پرولوتون در دوران بارداری آمپول پرولوتون حاوی آمپول پرولوتون در دوران بارداری دانشنامه فرزندبارداریپروژسترون کافی برای حفظ بارداری زایمان زودرس اغلب به دلیل اختلال در چرخه طبیعی عفونت ادراری در کودکان، عفونت کودک، درمان عفونت، علت عفونت عفونت ادراری در کودکانعفونت ادراری در کودکان دخترعفونت ادراری در کودکان زیر یک سال فواید رابطه جنسی در دوران بارداری را می دانیدرابطه جنسی ، فواید رابطه جنسی در دوران بارداری ، رابطه جنسی در دوران بارداری ، خطرناک آیا مسافرت در دوران بارداری مجاز استمادر گرامی ، مسافرت در طول بارداری می تواند آرامش بخش و مفرح باشد، به شرطی که چند خطرات رادیوگرافی دندان در دوران بارداری سایت …رادیوگرافی یکی از راهکارهای تشخیصی در دندانپزشکی است مقدار اشعه لازم برای تهیه یک دوران بارداری دانستنی ها در بارداری تلاش نمایید تا در دوران بارداری ، درست پیش ازچگونه در دوران بارداری خواب راحت داشته باشیم؟ …خواب طولانی در سه ماهه اول بارداری امری طبیعی است زیرا در این دوران بدن احساس خستگی عفونت ادراری در زنان شایع‌تر استعفونت‌های ادراری، یکی از شایع‌ترین عفونت‌هایی است که ممکن است در طول زندگی هر فرد عفونت ادرار در بارداری چیکار کنم؟؟؟؟؟؟ صفحه تأثیر بلای آلودگی بر خانم‌های باردار و روش برای کاهش آن روش ساده برای خلاص شدن از درد آزمایش ادرار در دوران بارداری دانشنامه فرزند بارداری آمپول پرولوتون در دوران بارداری آمپول پرولوتون حاوی پروژسترون آمپول پرولوتون در دوران بارداری دانشنامه فرزند بارداری پروژسترون کافی برای حفظ بارداری زایمان زودرس اغلب به دلیل اختلال در چرخه طبیعی هورمونی و عفونت ادراری در کودکان، عفونت کودک، درمان عفونت، علت عفونت عفونت ادراری در کودکانعفونت ادراری در کودکان دخترعفونت ادراری در کودکان زیر یک سالعفونت دوران بارداری دانستنی ها در بارداری تلاش نمایید تا در دوران بارداری ، درست پیش از فواید رابطه جنسی در دوران بارداری را می دانید رابطه جنسی ، فواید رابطه جنسی در دوران بارداری ، رابطه جنسی در دوران بارداری ، خطرناک بودن دوران بارداری مصرف الکل در دوران بارداری و آسیب به فرزندان پسر ایسکا نیوز به نقل از پژوهشگران دانشگاه آیا مسافرت در دوران بارداری مجاز است مادر گرامی ، مسافرت در طول بارداری می تواند آرامش بخش و مفرح باشد، به شرطی که چند نکته را چگونه در دوران بارداری خواب راحت داشته باشیم؟ سایت پزشکان خواب طولانی در سه ماهه اول بارداری امری طبیعی است زیرا در این دوران بدن احساس خستگی بیشتر عفونت ادراری در زنان شایع‌تر است عفونت‌های ادراری، یکی از شایع‌ترین عفونت‌هایی است که ممکن است در طول زندگی هر فرد برای او علایم عفونت کلیه در بارداری



لینک منبع :عفونت کلیه در دوران بارداری

عفونت کلیه در دوران بارداری – سایت پزشکان بدون مرز www.pezeshk.us/?p=86560‎Cachedعفونت کلیه یکی از خطرناک‌ترین عوارض دوران بارداری است و ممکن است به زایمان زودرس یا سایر اختلالات بینجامد؛ بنابراین شما باید فورا توسط پزشک ویزیت شده و ... عفونت کلیه در بارداری و خطر زایمان زودرس - نمناک namnak.com/عفونت-کلیه-در-بارداری.p40380‎Cachedپیلونفریت یا عفونت کلیه، شایعترین عارضه طبی جدی دردوران بارداری می باشد که در سه ماهه دوم حاملگی شایعتر است و حاملگی بار اول و درسن کم، عوامل خطر مرتبط با ... با عفونت کلیه در بارداری چه کنیم؟ - بیماری - مراقبت - سلامت نیوز www.salamatnews.com/news/.../عفونت-کلیه-در-دوران-بارداری-‎Cached26 ا کتبر 2016 ... در میان تغییرات زیاد و گوناگونی که در دوران بارداری در بدن اتفاق می‌افتد، می‌توان به افزایش احتمال خطر ابتلا به عفونت دستگاه ادراری اشاره کرد. با عفونت کلیه در بارداری چه کنیم؟ - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../با-عفونت-کلیه-در-بارداری-چه-کنیم‎Cachedتمام این تغییرات در لوله ادراری آن را مستعد بروز عفونت می کند. خوشبختانه عفونت های ادراری در دوران بارداری، به سادگی قابل درمان هستند و اگرچه ممکن است زنان باردار ... عدم درمان عفونت کلیه در زنان باردار منجر به زایمان زودرس می‌شود - ایسنا www.isna.ir/.../عدم-درمان-عفونت-کلیه-در-زنان-باردار-منجر-به-زایمان-زودرس-می-شود‎Cached5 سپتامبر 2013 ... یک جراح کلیه و مجاری ادراری گفت: عفونت ادراری درمان نشده، خطر ابتلا به عفونت کلیه در دوران بارداری را افزایش می‌دهد، عفونت کلیه ممکن است به ... عفونت کلیه شایعترین عارضه طبی جدی در دوران بارداری www.yjc.ir/.../عفونت-کلیه-شایعترین-عارضه-طبی-جدی-در-دوران-بارداری‎Cached Similar5 آگوست 2012 ... پیلونفریت یا عفونت کلیه، شایعترین عارضه طبی جدی دردوران بارداری می باشد که در سه ماهه دوم حاملگی شایعتر است و حاملگی بار اول و درسن کم، عوامل ... عفونت ادرار در بارداری چیکار کنم؟؟؟؟؟؟ | تبادل نظر نی نی سایت www.ninisite.com/.../topic/.../عفونت-ادرار-در-بارداری-چیکار-کنم‎Cachedعلائم سیستیت نیز ممکن است در عفونت کلیه دیده شود. عفونت کلیه یکی از خطرناک ترین عوارض دوران بارداری است و ممکن است به زایمان زودرس یا سایر اختلالات ... عفونت مثانه و کلیه در دوران بارداری - دانشنامه فرزند farzand.net/.../164172-bladder-and-kidney-infections-during-pregnancy‎Cached Similarدانشنامه فرزند: عفونت ادراری یا عفونت مثانه نوعی عفونت باکتریایی است که در مثانه ایجاد التهاب می کند و اغلب با علایمی نظیر احساس نیاز به دفع مکرر ادرار و سوزش ... خطر در کمین کلیه زنان باردار - آفتاب www.aftabir.com/articles/.../خطر-در-کمین-کلیه-زنان-باردار‎Cached Similar12 جولای 2013 ... می‌خواستم بدانم آیا خطر عود سنگ کلیه در بارداری وجود دارد؟ ... از آنجا که در دوران بارداری، دفع ادراری کلسیم و همچنین pH ادرار طی ۳ ماهه دوم و ... مشکلاتی مانند درد سرکش، زایمان زودرس، عفونت ادراری، عفونت خون و ایجاد اشکال در ادامه بارداری. درمان و رفع عفونت ادراری در زنان حامله - مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/64498_درمان-و-رفع-عفونت-ادراری-در-زنان-حامله.html/‎Cached Similar28 فوریه 2015 ... وقتی هم که عفونت کلیه‌ها را گرفتار کند خانم باردار باید در بیمارستان بستری شود. از علائم عفونت کلیه می‌توان به تب و لرز و تعریق، درد و ...