مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مایکروسافت در MWC 2017 شرکت می‌کند

[ad_1]

سرانجام به نظر می‌رسد مایکروسافت تصمیم گرفته است در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ موسوم به MWC 2017 شرکت کند.

مایکروسافت تمامی موجودی‌ گوشی‌های خود را عرضه کرده‌ است و کارخانه‌های تولید گوشی این کمپانی فعلا کاری انجام نمی‌دهند. تمامی گوشی‌های لومیا مبتنی بر ویندوز ۱۰ نیز وارد بازار شده‌اند و بعد از فروش خوب برخی از مدل‌ها، دیگر موجودی آنها به پایان رسیده است.

از آنجایی که ردموندی‌ها همچنان به توسعه‌ی ویندوز ۱۰ موبایل ادامه می‌دهند، به نظر می‌رسد این بار قصد دارند توجه‌ ویژه‌ای به بازار کاربران حرفه‌ای و رده‌بالا داشته باشند و بی‌شک حضور مایکروسافت در بزرگترین رویداد جهانی گوشی‌های هوشمند به نام کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ که اوایل سال آینده‌ی میلادی در شهر بارسلون برگزار می‌شود، جالب خواهد بود.

مایکروسافت

خبر حضور مایکروسافت در MWC 2017 توسط وب‌سایت msmwcmeetings.com منتشر شد؛ این وب‌سایت اعلام کرده است ردموندی‌ها ۱۰ روز قبل، ثبت نام خود را نهایی کرده‌اند.

تقریبا قرار است در همان زمان آپدیت Creator ویندوز ۱۰ منتشر شود و احتمالا شاهد ویندوز ۱۰ موبایل خواهیم بود. به نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد با حضور خود شرایط فروش سیستم‌عامل ویندوز را به تولیدکنندگان و توسعه‌دهندگان فراهم کند.

البته این احتمال وجود دارد که مایکروسافت در نهایت بخواهد سرفیس‌فون را معرفی کند تا بتواند مقدمات عرضه‌ی آن تا پایان سال را فراهم کند. در حال حاضر گمانه‌زنی‌های زیادی وجود دارند؛ اما موضوع قطعی این است که اگرچه مایکروسافت مدت‌ها است گوشی جدیدی معرفی نکرده؛ اما بخش تجارت گوشی‌های این کمپانی همچنان به فعالیت خود ادامه خواهد داد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

مایکروسافت زومیتمایکروسافت شرکت امریکایی سازنده سیستم عامل ویندوز و آفیس همچنین تولید کننده دنیای فناوری صفحه زومیت مشکل جدیدی در باتری آیفون ۶ اس، باعث می‌شود این گوشی قبل از اتمام شارژ خاموش شودویدیو شبکهگوگل بیشتر از یک دهه است که روی ساخت مدل مجازی از تمام کره زمین کار می‌کند و در طی این شبکهدر سایت شبکه هر روز تازه ‌ترین اخبار دنیای فناوری، گجت، شبکه، مخابرات، دوربین ایتنا سایت خبری تحلیلی فناوری اطلاعات و ارتباطاتایتنا، بر آن است که به اطلاع‌رسانی جامع و حرفه‌ای در زمینه تکنولوژی ارتباطات و موتور جستجوی قطره نوع خودرو قیمت کارخانه قیمت بازار تیپ پربیننده ترین و آخرین اخبار علمی روز ایران و جهاناخبارعلمیدختر سرخپوشی که آزادی را به هم ریختعکس دختر مشهور سینمای ایران در خارج از کشور مدل شد شهر سخت افزار بررسی و اخبار سخت افزار ، لپ تاپ و …اگر به یاد داشته باشید در مراسم معرفی آیفون اپل اعلام کرد که اولین بازی اختصاصی شرکت مایکروسافت زومیت مایکروسافت شرکت امریکایی سازنده سیستم عامل ویندوز و آفیس همچنین تولید کننده سخت دنیای فناوری صفحه زومیت مشکل جدیدی در باتری آیفون ۶ اس، باعث می‌شود این گوشی قبل از اتمام شارژ خاموش شود ویدیو شبکه گوگل بیشتر از یک دهه است که روی ساخت مدل مجازی از تمام کره زمین کار می‌کند و در طی این مدت شبکه در سایت شبکه هر روز تازه ‌ترین اخبار دنیای فناوری، گجت، شبکه، مخابرات، دوربین، موبایل ایتنا سایت خبری تحلیلی فناوری اطلاعات و ارتباطات ایتنا، بر آن است که به اطلاع‌رسانی جامع و حرفه‌ای در زمینه تکنولوژی ارتباطات و اطلاعات موتور جستجوی قطره نوع خودرو قیمت کارخانه قیمت بازار تیپ دوگانه سوز پربیننده ترین و آخرین اخبار علمی روز ایران و جهان اخبارعلمی دختر سرخپوشی که آزادی را به هم ریختعکس دختر مشهور سینمای ایران در خارج از کشور مدل شدتصویر شهر سخت افزار بررسی و اخبار سخت افزار ، لپ تاپ و تبلت شرکت سونی در نظر دارد تا اولین شرکتی باشد که بعد از گوگل عرضه آپدیت را برای دستگاه های



لینک منبع :مایکروسافت در MWC 2017 شرکت می‌کند

مایکروسافت در MWC 2017 شرکت می‌کند - زومیت www.zoomit.ir/2016/12/17/149730/microsoft-to-go-mwc-2017/‎Cached17 دسامبر 2016 ... خبر حضور مایکروسافت در MWC 2017 توسط وب‌سایت msmwcmeetings.com منتشر شده است و این وب‌سایت اعلام کرده که ردموندی‌ها، ۱۰ روز قبل ثبت ... مایکروسافت در MWC 2017 شرکت می‌کند - بولتن نیوز www.bultannews.com/fa/.../مایکروسافت-در-mwc-2017-شرکت-می‌کند 17 دسامبر 2016 ... سرانجام به نظر می‌رسد مایکروسافت تصمیم گرفته است در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ موسوم به MWC 2017 شرکت کند. گوشی سرفیس‌ فون مایکروسافت در نمایشگاه MWC 2017 معرفی نخواهد ... windowscenter.net/گوشی-سرفیس‌-فون-مایکروسافت-در-نمایشگا/‎Cachedهمان‌طور که می‌دانید شرکت مایکروسافت در کنگره جهانی موبایل 2017 که در ماه فوریه برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت. این موضوع، باعث شده تا گمانه‌زنی‌های مختلفی درباره ... حضور مایکروسافت در MWC 2017 - ویندوز ایران - مرجع تخصصی ... www.windowsiran.com/حضور-مایکروسافت-در-mwc-2017/‎Cached16 دسامبر 2016 ... حال به نظر می رسد شرکت ردموندی برنامه بزرگی در MWC 2017 دارد. ... شرکت ردموندی چه برنامه ای در سر داشته و محصولی را معرفی می کند اما انتظار می ... مایکروسافت در mwc 2017 شرکت می‌کند | بولتن | خبروان khabarone.ir/news/5353488/مایکروسافت-در-mwc-2017-شرکت-می‌کند 17 دسامبر 2016 ... سرانجام به نظر می‌رسد مایکروسافت تصمیم گرفته است در کنگره‌ی جهانی موبایل 2017 موسوم به mwc 2017 شرکت کند. مایکروسافت در MWC 2017 شرکت می‌کند - بتانیوز betanews.ir/news/445186/مایکروسافت-در-mwc-2017-شرکت-می-کند/ 21 دسامبر 2016 ... سرانجام به نظر می رسد مایکروسافت تصمیم گرفته است در کنگره ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ موسوم به mwc 2017 شرکت کند مایکروسافت تمامی موجودی ... حضور مایکروسافت در مراسم MWC 2017 قطعی شد - تک بوک www.techbook.ir/.../حضور-مایکروسافت-در-مراسم-mwc-2017-قطعی-شد‎Cached17 دسامبر 2016 ... شرکت مایکروسافت فعالیت زیادی درزمینهٔ تولید گوشی‌های هوشمند ندارد، اما این ... بر طبق زمان‌بندی‌های قبلی در همان تاریخ به‌روز رسانی Creator ویندوز 10 هم منتشر می‌شود و با ... مایکروسافت با چه هدفی می‌خواهد در MWC 2017 شرکت کند؟ مایکروسافت در MWC 2017 شرکت می‌کند | عصرشبکه - خبر پو khabarpu.com/k.php?u=2YXYp9uM2qnYsdmI2LPYp9mB2Kog2K/... مایکروسافت در MWC 2017 شرکت می‌کند - عصرشبکه | خبرپو. مایکروسافت در MWC 2017، بهترین دیکشنری‌ها، نمایندگی رسمی موزو و ... winphone.ir/mobile-world-congress-2017-the-best-dictionary-mozo-official-distributer-in-iran/‎Cached23 دسامبر 2016 ... حضور مایکروسافت در کنفرانس MWC 2017 ... را با نام تجاری خود محدود کرده اما به نظر می رسد که این شرکت در کنفرانس جهانی موبایل شرکت می کند. مایکروسافت در MWC 2017 شرکت می‌کند - دانلود فیلم www.mevia.ir/ch/مایکروسافت_در_MWC_2017_شرکت_می‌کند‎Cachedمایکروسافت در MWC 2017 شرکت می‌کند ... دانلود نمایش پیشرفت های تکنولوژی سال 2020 شرکت قدرتمند مایکروسافت... دانلود مایکروسافت لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰XL | پرچم ...