مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پیش‌بینی اکونومیست از گردشگری 2017

[ad_1]
تین‌نیوز| نشریه اکونومیست در تحلیل سالانه خود، پیش‌بینی کرده است که مخارج گردشگری در سال 2017 با 4 درصد افزایش همراه خواهد بود و از 5 تریلیون دلار خواهد گذشت.

بر اساس این پیش‌بینی، قیمت پایین سوخت در همه‌جا به خطوط هوایی کمک خواهد کرد. از سوی دیگر، رقابت در این صنعت به‌خصوص در آسیا رو به افزایش خواهد گذاشت و با توجه به اطلاعات انجمن‌ سفرهای تجاری جهان و شرکت مشاوره سفر واگنولیت کارسون، قیمت بلیت‌ها تا یک درصد کاهش خواهد یافت. رقابت به‌خصوص بین نقش‌آفرینان مهم در جنوب شرقی آسیا شدید خواهد بود و در آن شرکت‌هایی مانند «ویت‌جت» به سرعت در حال گسترش یافتن هستند.
 

براساس این تحلیل، ورود جت‌های بسیار کارآمد جایگاه جدیدی برای پروازها گشوده است. شرکت کانتاس استرالیا امیدوار است پروازی تقریبا 14 هزار و 500 کیلومتری بین لندن و پرت را از سال 2017 راه‌اندازی کند. اقتصاد چنین سفرهای طولانی باید همچنان مورد توجه قرار گیرد. خطوط هوایی به‌ویژه در اروپا همچنان در سال 2017 نگران تروریسم خواهند بود. از نظر آماری یک ریسک امنیتی بسیار کوچک، این قدرت را دارد که مسافران پروازی را بترساند و آنها را کاهش دهد. کارآفرینان برای تسخیر فضا در حال صف کشیدن هستند. به همین خاطر، یک دستاورد نمادین بزرگ به دست خواهد آمد اگر سفر به فضا با امنیت انجام شود.

طبق پیش‌بینی اکونومیست، گردشگری فرصت‌های بسیاری برای «اقتصاد مشارکتی» ارائه خواهد کرد. بازاریابان اینترنتی انتظار دارند 14 و نیم میلیون کاربر از خدمات اقامتی نظیر Airbnb در سال 2017 استفاده کنند که نسبت به سال قبل از آن 5/15 درصد افزایش نشان می‌دهد. حتی قایق‌های تفریحی و هواپیماهای خصوصی نیز در دسترس خواهند بود؛ برای مثال، جت اسمارتر در مورد انتقال به آسیا در سال 2017 صحبت‌هایی کرده است. از سوی دیگر، افزایش چشمگیر درخواست‌های میلیونرهای آسیایی برای تملک جت‌های شخصی و شرکت‌های پرواز به آنها امید داده است که بتوانند در این بازار سهم داشته باشند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

جدیدترین خبرهای شهر شیراز خبر فارسیبه گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی سپاه فجر استان فارس ، سرهنگ مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …بارها از زبان خیلی ها شنیده ایم که صبحانه یکی از مهم ترین وعده های غذایی به حساب می آیدجدیدترین خبرهای شهرستان گرگان خبر فارسیندا جلالی و احمد نعمت زاده از گنبدکاووس، قاسم بای و شعبانعلی یازرلو از رامیان، نادر نیوزهاب نشریه روزانه گروه مپنابه گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اسماعیل جبارزاده ظهر امروز در سیزدهمین جلسه ستاد ساخت پاپیون برای کارت پستالدر این مجموعه با ساخت نمونه ای از پاپیون برای کارت پستال را به صورت تصویری تماشا کنید آرایش و زیبایی سلامت پوست و مو ، آرایش وزیبایی …رنگ مومدل مو مردانهموآرایش صورتتاتو پوستجوش صورت درمان جوش صورتمدل موارایش مو نیوزهاب نشریه روزانه گروه مپناالکساندر ژنایف امروز دوشنبه در حاشیه برگزاری شانزدهمین نمایشگاه صنعت اخبار،اخبار روز،اخبار خبرگزاری ها اخبار،آخرین …هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان پرونده صادقی را به قوه قضائیه سپرد از سیر تا پیاز وحید نخستین پیش‌بینی از دنیای اقتصاد نخستین پیش‌بینی موسسات معتبر بین‌المللی درخصوص شرایط اقتصاد جهان در سال برندگان و بازندگان توافق غیرمنتظره اوپک پیش‌بینی تحلیلگران از قیمت نفت پیش‌بینی جالب نماینده نزدیک به شهردار تهران مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک زندگی اخبار روز، اخبار ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر جدیدترین خبرهای شهر شیراز خبر فارسی به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی سپاه فجر استان فارس ، سرهنگ پاسدار جدیدترین خبرهای شهرستان گرگان خبر فارسی ندا جلالی و احمد نعمت زاده از گنبدکاووس، قاسم بای و شعبانعلی یازرلو از رامیان، نادر پرندوار نیوزهاب نشریه روزانه گروه مپنا به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اسماعیل جبارزاده ظهر امروز در سیزدهمین جلسه ستاد تسهیل و عکس های مدل مبلمان منزل هرماشینی که دوست داشتید قسطی بخرید رونق کسب و کار شما از طریق طراحی وبسایت مشهد هر شب نیوزهاب نشریه روزانه گروه مپنا به گزارش اکوفارس به نقل از خبرگزاری فارس، حمیدرضا عظیمی با تاکید بر اینکه بانک صنعت و معدن اخبار،اخبار روز،اخبار خبرگزاری ها اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان پرونده صادقی را به قوه قضائیه سپرد از سیر تا پیاز وحید طالب سلام خوزستان به گزارش مشرق ، نیروهای سوری و مقاومت توانستند طی ساعت اخیر حدود کیلومتر مربع دیگر از



لینک منبع :پیش‌بینی اکونومیست از گردشگری 2017

پیش بینی اکونومیست از گردشگری 2017 - روزنامه دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/news/1083488‎Cached18 دسامبر 2016 ... دنیای اقتصاد: نشریه اکونومیست در تحلیل سالانه خود، پیش‌بینی کرده است که مخارج گردشگری در سال 2017 با 4 درصد افزایش همراه خواهد بود و از 5 ... [PDF] پیش‌بینی اکونومیست از گردشگری 2017 seeiran.ir/پیش‌بینی-اکونومیست-از-گردشگری-2017/?print=pdf‎Cachedدﻧﯿﺎی اﻗﺘﺼﺎد: ﻧﺸﺮﯾﻪ اﮐﻮﻧﻮﻣﯿﺴﺖ در ﺗﺤﻠﯿﻞ ﺳﺎﻻﻧﻪ ﺧﻮد، ﭘﯿﺶﺑﯿﻨ ﮐﺮده اﺳﺖ ﮐﻪ ﻣﺨﺎرج ﮔﺮدﺷ ﺮی در. ﺳﺎل 2017 ﺑﺎ 4 درﺻﺪ اﻓﺰاﯾﺶ ﻫﻤﺮاه ﺧﻮاﻫﺪ ﺑﻮد و از 5 ﺗﺮﯾﻠﯿﻮن دﻻر ﺧﻮاﻫﺪ ﮔﺬﺷﺖ. ﺑﺮ اﺳﺎس اﯾﻦ. ﭘﯿﺶﺑﯿﻨ ، ﻗﯿﻤﺖ ﭘﺎﯾﯿﻦ ... پیش‌بینی اکونومیست از گردشگری ۲۰۱۷ - اقتصاد آنلاین | دمادم https://damadam.ir/news/پیش‌بینی-اکونومیست-از-گردشگری.../6213436 نشریه اکونومیست در تحلیل سالانه خود، پیش‌بینی کرده است که مخارج گردشگری در سال 2017 با 4 درصد افزایش همراه خواهد بود و از 5 تریلیون دلار خواهد گذشت. ... خبر پیشبینی اکونومیست از گردشگری 2017 https://sahelabi.com/.../پیشبینی-اکونومیست-از-گردشگری-2017‎Cachedپیشبینی اکونومیست از گردشگری 2017 ... نشریه اکونومیست در تحلیل سالانه خود ، پیش بینی کرده است که مخارج گردشگری در سال 2017 با 4 درصد افزایش همراه ... پیش بینی اکونومیست از چشم‌انداز 2017 اقتصاد ایران و جهان - اقتصادوما eghtesadoma.com/.../پیش-بینی-اکونومیست-از-چشم‌انداز-2017-اقتصاد-ایران-و-جهان-خوشبینی-به-اقتصاد-ایران‎Cached26 نوامبر 2016 ... نخستین پیش‌بینی موسسات معتبر بین‌المللی درخصوص شرایط اقتصاد جهان در سال 2017 از سوی «اکونومیست» منتشر شد. پیش‌بینی اکونومیست از ایران ۲۰۱۷ - بولتن نیوز www.bultannews.com/fa/.../پیش‌بینی-اکونومیست-از-ایران-۲۰۱۷‎Cached10 دسامبر 2016 ... پیش‌بینی اکونومیست از ایران ۲۰۱۷. حسن روحانی در انتخابات پیروز می‌شود تورم به ۹ درصد کاهش می یابد رشد اقتصادی به ۵/۴ درصد افزایش می‌یابد اقتصاد ایران در سال ۲۰۱۷ از نگاه اکونومیست: «ایران؛ چینِ بعدی ... www.alighazvini.com/اکونومیست-اقتصاد-ایران-2017/‎Cached Rating: 5 - 4 votes 19 دسامبر 2016 ... در شمارهٔ وی‍ژهٔ سال ۲۰۱۷ اکونومیست، در خصوص پیش‌بینی وضعیت ... در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده‌اند، گردشگری امکان بالقوۀ خوبی برای ... گردشگری جهان : دنیای سفر و گردشگری www.donyayesafar.com/36zsr4‎Cachedپیش بینی اکونومیست از گردشگری 2017 نشریه اکونومیست در تحلیل سالانه خود، پیش بینی کرده است که مخارج گردشگری در سال 2017 با 4 درصد افزایش همراه خواهد ... روزنامه دنیای اقتصاد95/9/6: اکونومیست چشم انداز اقتصاد ایران و جهان در ... www.magiran.com/npview.asp?ID=3471576 26 نوامبر 2016 ... دنیای اقتصاد: نخستین پیش بینی موسسات معتبر بین المللی درخصوص شرایط اقتصاد جهان در سال 2017 از سوی «اکونومیست» منتشر شد. The World in 2017 Gala Dinners | The Economist Events https://events.economist.com/events.../asia/world-in-2017-asia/‎CachedThe World in 2017 begins with networking cocktails, followed by inspiring and thought-provoking forecasts over dinner and along with a prediction-inspired table ...