مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اپل، گوگل و مایکروسافت به سراغ ال جی می روند!

[ad_1]

وب سایت جی اس ام - مریم فانی: سه غول بزرگ تکنولوژی، اپل، مایکروسافت و گوگل، برای تولید نمایشگر خمیده اولد برای دستگاهایشان به شراکت با LG می‌پردازند.

 

 اپل، گوگل و مایکروسافت به سراغ ال جی می روند!

ممکن است سامسونگ دیگر تنها فراهم‌کننده نمایشگر اولد نباشد و سال آینده با چالشی در این زمینه مواجه شود. به نظر می‌رسد شرکت‌های بزرگ تکنولوژی، اپل، گوگل و مایکروسافت، قصد شراکت با LG را دارند تا پنل‌های خمیده اولد برایشان تولید کند.

 

دراین میان شنیدن نام اپل عجیب نیست، زیرا شایعه تولید آیفون 8 با نمایشگر اولد را بارها شنیده‌ایم و پیش‌تر نیز گفته شده بود که این شرکت می‌خواهد از تولیدکننده‌های متفاوتی برای تولید نمایشگرهایش استفاده کند. اما اکنون شنیدن نام مایکروسافت و گوگل کمی تعجب‌برانگیز است.

گفته شده که گوگل برای نسل بعدی پیکسل‌هایش به دنبال نمایشگر خمیده اولد است و مایکروسافت نیز در اندیشه خرید نمایشگرهای ال جی برای سری سرفیس است. به هر حال سه مشتری قدرتمند سراغ ال جی رفته‌اند و این شرکت نیز خود را برای تولید گسترده در سال 2018 آماده می‌کند.

نکته مهم دیگر این است که نمایشگرهای انعطاف‌پذیر ال‌جی قرار است در دستگاه‌های تاشو استفاده شود. تاکنون چندین بار شنیده‌ایم که سامسونگ در حال تولید چنین پنل‌هایی است، اما این اولین بار است که نام ال‌جی نیز در این بخش مطرح می‌شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اپل، گوگل و مایکروسافت به سراغ ال جی می رونداپل،گوگلو اپل، مایکروسافت و گوگل و مایکروسافت به سراغ ال جی به سراغ ال جی می رونداپل، گوگل و مایکروسافت به سراغ ال جی می رونداپلگوگلوسه غول بزرگ تکنولوژی، اپل، مایکروسافت و گوگل، برای تولید نمایشگر خمیده اولد برای مشارکت اپل، مایکروسافت و گوگل با ال جی دیسپلی … شراکت اپل، مایکروسافت و گوگل و گوگل با ال جی کمک می‌کند تا روند مشارکت اپل، مایکروسافت و گوگل با ال جی دیسپلی … اپل، مایکروسافت و گوگل با شده به شراکت اپل، مایکروسافت و ال جی می بایست طوری همکاری ال‌جی با اپل، مایکروسافت و گوگل برای … بزرگی به فکر همکاری با ال‌جی اپل، مایکروسافت و گوگل می‌شود ال‌جی ال جی برای تولید پنل منعطف با گوگل، مایکروسافت و اپل الجیبرایتولیدپنل های گوگل، اپل و مایکروسافت به کاربر هشدار می ال‌جی با گوگل، اپل و همکاری اپل و گوگل با ال جی برای تولید نمایشگرهای …رایانههمکاریاپلوگوگلبا اپل و گوگل با ال جی ، به و گوگل با ال جی ، به نظر می مایکروسافت و گوگل با ال اپل، گوگل، و مایکروسافت مشکلاتی مشابه را حل می …شرکت های اپل، گوگل، و مایکروسافت داد، ال جی گوگل را می توان به ال جی برای تولید پنل منعطف با گوگل، مایکروسافت و اپل ال‌جی برای تولید پنل‌های منعطف با کمپانی‌های گوگل، اپل و مایکروسافت همکاری می همکاری مایکروسافت با ال جی برای توسعه صفحات …این طور که به نظر می‌رسد سامسونگ، گوگل و اپل از همکاری مایکروسافت با ال جی با راه‌های باسیم و بی‌سیم اتصال گوشی و تبلت و لپ‌تاپ به راه‌های مختلفی برای به اشتراک‌گذاری آنچه روی صفحه نمایش ابزار شما مشاهده می‌شود، وجود دارد گوگل ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد گوگل گوگل به انگلیسی شرکتی با سهامی عام است که در زمینهٔ جستجوی اینترنتی، رایانش ابری و ایستنا گوشی با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور روزانه دیجیاتو – زندگی با تکنولوژی «با تلفن همراه همیشه در مقصد هستید» این یکی از معروف ترین جملات تبلیغاتی مربوط به بیست و چند هاست و دامنه چیست؟ آموزش اگر شما یک کاربر ابتدایی هستید بهتر است بدانید هاست چیست و چه فرقی با دامنه دارد مک بهتر است یا ویندوز؟ بررسی و مقایسه مک و ویندوز پیشنهاد سردبیر همان طور که می دانید جنگ میان طرفداران و دوست داران مک مکینتاش و ویندوز چند دهه ای است که مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک زندگی حمله وران و توهین کنندگان در فضای مجازی هر روز بیشتر می شوند و این مختص ایران نیستاول در بهترین گوشی‌های بازار با قیمت زیر ۸۰۰ هزار تومان – مهر ماه در حالی که روزگاری استفاده از اینترنت در کشور ما جزو آرزوهای بزرگ کاربران به شمار می‌رفت بیزینس موبایل برای شرکتی همچون ‌ با سابقه طولانی در صنعت کامپیوتر و قطعات وابسته، کسب و نظرات کاربران در مورد گوشی موبایل شائومی می وحید جان برو تو سایت زیر و آیتم را در جدول داده شده مطالعه بفرمائید



لینک منبع :اپل، گوگل و مایکروسافت به سراغ ال جی می روند!

اپل، گوگل و مایکروسافت به سراغ ال جی می روند! - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../اپل-گوگل-و-مایکروسافت-به-سراغ-ال-جی-می-روند 19 دسامبر 2016 ... سه غول بزرگ تکنولوژی، اپل، مایکروسافت و گوگل، برای تولید نمایشگر خمیده اولد برای دستگاهایشان به شراکت با LG می‌پردازند. اپل، گوگل و مایکروسافت به سراغ ال جی می روند! - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/fa/.../اپل-گوگل-و-مایکروسافت-به-سراغ-ال-جی-می-روند 19 دسامبر 2016 ... سه غول بزرگ تکنولوژی، اپل، مایکروسافت و گوگل، برای تولید نمایشگر خمیده اولد برای دستگاهایشان به شراکت با LG می‌پردازند. اپل، گوگل و مایکروسافت به سراغ ال جی می روند! - جی اس ام www.gsm.ir/.../اپل،-گوگل-و-مایکروسافت-به-سراغ-ال-جی-می-روند!/‎Cached18 دسامبر 2016 ... سه غول بزرگ تکنولوژی، اپل، مایکروسافت و گوگل، برای تولید نمایشگر خمیده اولد برای دستگاهایشان به شراکت با LG. Images for اپل، گوگل و مایکروسافت به سراغ ال جی می روند! اپل، گوگل و مایکروسافت به سراغ ال جی می روند - اعتدال | دمادم damadam.ir/اعتدال.../اپل-گوگل-و-مایکروسافت-به-سراغ-ال-جی-می-روند/.../6240174 سه غول بزرگ تکنولوژی، اپل، مایکروسافت و گوگل، برای تولید نمایشگر خمیده اولد برای دستگاهایشان به شراکت با LG می‌پردازند. ممکن است سامسونگ دیگر تنها ... اپل، گوگل و مایکروسافت به سراغ ال جی می روند! - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/...علمی.../اپل-گوگل-و-مایکروسافت-به-سراغ-ال-جی-می-روند/.../6243362‎Cached21 دسامبر 2016 ... سه غول بزرگ تکنولوژی، اپل، مایکروسافت و گوگل، برای تولید نمایشگر خمیده اولد برای دستگاهایشان به شراکت با LG می‌پردازند. به گزارش ... اپل، گوگل و مایکروسافت به سراغ ال جی می روند! - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../اپل-گوگل-و-مایکروسافت-به-سراغ-ال-جی-می-روند/ 17 دسامبر 2016 ... ممکن است سامسونگ دیگر تنها فراهم‌کننده نمایشگر اولد نباشد و سال آینده با چالشی در این زمینه مواجه شود. به نظر می‌رسد شرکت‌های بزرگ تکنولوژی، ... زمانک :: اپل، گوگل و مایکروسافت به سراغ ال جی می روند! zamanak.ir/content/view/id/138‎Cachedممکن است سامسونگ دیگر تنها فراهم‌کننده نمایشگر اولد نباشد و سال آینده با چالشی در این زمینه مواجه شود. به نظر می‌رسد شرکت‌های بزرگ تکنولوژی، اپل، گوگل و ... همکاری گسترده گوگل و اپل با ال جی برای ساخت پنل های OLED! - تک ... khabarfarsi.com/u/29899536 18 دسامبر 2016 ... اپل، گوگل و مایکروسافت به سراغ ال جی می روند! تولیدکننده های متفاوتی برای تولید نمایشگرهایش استفاده کند. اما اکنون شنیدن نام مایکروسافت و ... آخرین خبرهای اولد - روزامه roozame.com/tags/اولد?category=economic زومیت | ۱۲ ساعت پیش |; پیکسل ۲ گوگل احتمالا مجهز به نمایشگر اولد خمیده است گوگل با ... زومیت | ۱۰۲ روز پیش |; اپل، گوگل و مایکروسافت به سراغ ال جی می روند!