مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مراقبت‌های موثر و چاره‌ساز برای قارچ ناخن

[ad_1]

اگر مبتلا به قارچ ناخن هستید توصیه می کنیم با برخی از بهترین روش های مقابله با آن آشنا شوید توصیه می کنیم با مراقبت های پیشگیرانه مانع از بدفرم شدن قیافه ناخن هایتان شوید.

به گزارش مشرق، برای برخی از افراد ابتلا به عفونت قارچی ناخن در زندگی معمولا جدی نیست اما می تواند ناخوشایند باشد و درمان آن با تاخیر صورت گیرد.

این عفونت به آهستگی پیشرفت می کند و باعث تغییر رنگ ناخن و ضخیم شدن آن می گردد. عفونت قارچی ناخن در ابتدا ممکن است هیچ نشانه آشکاری نداشته باشد اما می تواند علاوه بر تغییر رنگ ناخن و ضخیم شدن آن باعث درد و ناراحتی، شکننده شدن ناخن و التهاب پوست اطراف آن شود.

بیشتر عفونت های قارچی ناخن ناشی از این علل هستند:

اگر پای خود را تمیز و خشک نگه ندارید.

پوشیدن کفش های تنگ که باعث عرق کردن پا می شوند.

راه رفتن پابرهنه در مکان هایی که امکان عفونت های قارچی وجود دارد مثل سالن های شنا و ورزش.

آسیب دیدگی ناخن ها.

ضعیف بودن سیستم ایمنی بدن.

ابتلا به بیماری هایی مانند دیابت، پسوریازیس یا بیماری شریانی محیطی.

نکات توصیه ‌شده برای پیشگیری از این عارضه از این قرارند:

ابزارهایی مخصوص به خود را برای کار بر روی ناخن ‌هایتان در سالن‌ زیبایی بخرید. عوامل عفونت ‌زا می ‌توانند از طریق وسائلی مانند سوهان ناخن که قابل استریل شدن نیستند انتقال یابند.

ناخن‌ های پایتان را تمیز و مرتب نگهدارید. سالم نگهداشتن ناخن به پیشگیری از گسترش عفونت و سلامتی کلی شما کمک می کند.

سالانه با مراجعه به متخصص پوست از او بخواهید که پوست و ناخن هایتان را از لحاظ علائم اولیه بیماری ها مورد بررسی قرار دهد.

مراقب باشید که کوتیکول یا ریشه ناخن شما گرفته نشود.

عفونت‌ها را نادیده نگیرید. اگر پس از انجام عملی بر روی ناخن قرمزی یا سوزش بوجود آمد، ممکن است نشانه ‌ای از عفونت باشد. به متخصص پوست مراجعه کنید.

پوشیدن کفش های ساخته شده از مواد طبیعی و جوراب های نخی تمیز به پا اجازه ورود و جذب هوا را می دهد و مانع عرق کردن آن می شود.

حوله و جوراب های خود را با دیگران به اشتراک نگذارید.

تنها به سالن های زیبایی بروید که افراد تعلیم دیده و دارای پروانه کار داشته باشد.

منبع: آوای سلامت


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


6 مارس 2016 ... اگر مبتلا به قارچ ناخن هستید توصیه می کنیم با برخی از بهترین روش های مقابله با آن آشنا شوید توصیه می کنیم با مراقبت های پیشگیرانه مانع از ...7 مارس 2016 ... اگر مبتلا به قارچ ناخن هستید توصیه می کنیم با برخی از بهترین روش های مقابله با آن آشنا شوید توصیه می کنیم با مراقبت های پیشگیرانه مانع از ...6 مارس 2016 ... اگر مبتلا به قارچ ناخن هستید توصیه می کنیم با برخی از بهترین روش های مقابله با آن آشنا شوید توصیه می کنیم با مرا.7 مارس 2016 ... اگر مبتلا به قارچ ناخن هستید توصیه میکنیم با برخی از بهترین روشهای مقابله با آن آشنا شوید توصیه میکنیم با مراقبتهای پیشگیرانه مانع از ...6 مارس 2016 ... دولت بهار: اگر مبتلا به قارچ ناخن هستيد توصيه مي كنيم با برخي از بهترين روش هاي مقابله با آن آشنا شويد توصيه مي كنيم با مراقبت هاي ...6 مارس 2016 ... اگر مبتلا به قارچ ناخن هستید توصیه می کنیم با برخی از بهترین روش های مقابله با آن آشنا شوید توصیه می کنیم با مراقبت های پیشگیرانه مانع از ...اگر مبتلا به قارچ ناخن هستید توصیه می کنیم با برخی از بهترین روش های مقابله ... مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری مشرق: مراقبتهای موثر و چارهساز برای قارچ ناخن.7 مارس 2016 ... غروب دوشنبه هفدهم اسفند ماه 1394 خبر مراقبتهای موثر و چارهساز برای قارچ ناخن. ... اگر مبتلا به قارچ ناخن هستید توصیه می کنیم با برخی از بهترین ...مراقبتهای موثر و چارهساز برای قارچ ناخن.6 مارس 2016 ... اگر مبتلا به قارچ ناخن هستید توصیه می کنیم با برخی از بهترین روش های مقابله با آن آشنا شوید توصیه می کنیم با مراقبت های پیشگیرانه مانع از ...


کلماتی برای این موضوع

مراقبت‌های موثر و چاره‌ساز برای قارچ ناخن



لینک منبع :مراقبت‌های موثر و چاره‌ساز برای قارچ ناخن

مراقبت های موثر و چاره ساز برای قارچ ناخن - مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/130976_مراقبت-های-موثر-و-چاره-ساز-برای-قارچ-ناخ.html/‎Cached5 مارس 2016 ... اگر مبتلا به قارچ ناخن هستید توصیه می کنیم با برخی از بهترین روش های مقابله با آن آشنا شوید توصیه می کنیم با مراقبت های پیشگیرانه مانع از ... مراقبت های موثر و چاره ساز برای قارچ ناخن - خبرگزاری تسنیم - Tasnim https://www.tasnimnews.com/.../مراقبت-های-موثر-و-چاره-ساز-برای-قارچ-ناخن‎Cached6 مارس 2016 ... اگر مبتلا به قارچ ناخن هستید توصیه می کنیم با برخی از بهترین روش های مقابله با آن آشنا شوید توصیه می کنیم با مراقبت های پیشگیرانه مانع از ... مراقبت‌های موثر و چاره‌ساز برای قارچ ناخن - دولت بهار :: هواداران دکتر محمود ... www.dolatebahar.com/view-228803.html‎Cached6 مارس 2016 ... به گزارش دولت بهار، برای برخی از افراد ابتلا به عفونت قارچی ناخن در زندگی معمولا جدی نیست اما می تواند ناخوشایند باشد و درمان آن با تاخیر صورت ... مراقبت های موثر و چاره ساز برای قارچ ناخن - شیعه نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/15024825 6 مارس 2016 ... مراقبت های موثر و چاره ساز برای قارچ ناخن. اگر مبتلا به قارچ ناخن هستید توصیه می کنیم با برخی از بهترین روش های مقابله با آن آشنا شوید توصیه ... مراقبت های موثر و چاره ساز برای قارچ ناخن - پایگاه خبری تحلیلی 598 tnews.ir/news/7b9158947775.html 7 مارس 2016 ... اگر مبتلا به قارچ ناخن هستید توصیه می کنیم با برخی از بهترین روش های مقابله با آن آشنا شوید توصیه می کنیم با مراقبت های پیشگیرانه مانع از ... عفونت قارچی ناخن | انجمن بیهوشی و مراقبت های ویژه ایران isacc.ir/tag/عفونت-قارچی-ناخن/‎Cachedمراقبت های موثر و چاره ساز برای قارچ ناخن. اگر مبتلا به قارچ ناخن هستید توصیه می کنیم با برخی از بهترین روش های مقابله با آن آشنا شوید توصیه می کنیم با مراقبت ... قارچ بدن و ناخن | انجمن بیهوشی و مراقبت های ویژه ایران isacc.ir/tag/قارچ-بدن-و-ناخن/‎Cachedمراقبت های موثر و چاره ساز برای قارچ ناخن. اگر مبتلا به قارچ ناخن هستید توصیه می کنیم با برخی از بهترین روش های مقابله با آن آشنا شوید توصیه می کنیم با مراقبت ... جستجو : - - سوادکوه آنلاین - صفحه 64 www.savadkoohonline.ir/?section=tags&search=-&p=63 مراقبت‌های موثر و چاره‌ساز برای قارچ ناخن. اگر مبتلا به قارچ ناخن هستید توصیه می کنیم با برخی از بهترین روش های مقابله با آن آشنا شوید توصیه می کنیم با مراقبت ... مراقبت های موثر و چاره‌ساز برای قارچ ناخن | News File newsfile.ir/news/مراقبت+های+موثر+و+چاره‌ساز+برای+قارچ+ناخن‎Cachedاگر مبتلا به قارچ ناخن هستید توصیه می کنیم با برخی از بهترین روش های مقابله با آن آشنا شوید توصیه می کنیم با مراقبت های پیشگیرانه مانع از بدفرم شدن قیافه ... مراقبت های موثر و چاره ساز برای قارچ ناخن | News File newsfile.ir/news/مراقبت+های+موثر+و+چاره+ساز+برای+قارچ+ناخن‎Cachedاگر مبتلا به قارچ ناخن هستید توصیه می کنیم با برخی از بهترین روش های مقابله با آن آشنا شوید توصیه می کنیم با مراقبت های پیشگیرانه مانع از بدفرم شدن قیافه ...