مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تلفن هوشمند Nubia Z11 رسما معرفی شد

[ad_1]

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجیاتو، سال گذشته که Nubia تلفن هوشمند پرچمدار خود به نام Z9 را معرفی کرد، توجه بسیاری را به خود جلب نمود؛ در آن زمان به ندرت می شد تلفن هوشمندی با نمایشگر فاقد حاشیه را در بازار پیدا کرد و همین مساله به وجه تمایز محصول یاد شده با سایر مدل های موجود در بازار بدل گردید.

حالا در سال 2016 به سر می بریم و بر تعداد موبایل های دارای این مشخصه اضافه شده است و به همین دلیل این امر شاید اهمیت سال قبل را نداشته باشد و دیگر نمی توان آن را مشخصه ای مهم و انقلابی برای این محصولات برشمرد.

با این همه، Nubia بار دیگر با یک پرچمدار بدون حاشیه به نام Z11 بازگشته است تا شاید دوباره خبرساز شود. محصولی که از آن صحبت می کنیم روز گذشته در پکن پایتخت چین معرفی گردید و باید بگوییم که در عین زیبایی، بسیار هم قدرتمند به نظر می رسد.

همانطور که گفته شد نمایشگر دستگاه فاقد حاشیه های مرسوم است به همین خاطر شرکت سازنده توانسته از ابعاد آن به میزان چشمگیری بکاهد؛ صفحه نمایش این موبایل طبق اعلام شرکت سازنده 81 درصد از کل بدنه آن را تشکیل می دهد.

بنابراین می توان اینطور نتیجه گرفت که Z11 یکی از جمع و جورترین اسمارت فون های 5.5 اینچی موجود در بازار است. ابعاد این موبایل برابر با 151.8 در 72.3 در 7.5 میلیمتر عنوان گردیده و خود دستگاه نیز وزنی برابر با 162 گرم دارد.

Z11 بدنه ای فلزی دارد که در هر دو طرف با شیشه 2.5D پوشش داده شده و با استفاده از فرایند قالب سازی تزریق نانو تهیه شده تا کیفیت کلی و نهایی آن در حد اعلاء باشد.

در مورد امکانات فنی این موبایل هم باید بگوییم که یک نمایشگر 5.5 اینچی بدون حاشیه با رزلوشن 1080p و روشنایی 500 کاندلا بر متر مربع را در خود جای داده که خاصیت آنتی رفلکس (ضد بازتاب نور) دارد.

نکته دیگر در مورد نمایشگر این موبایل آنکه با بهره گیری از نسل تازه فناوری FiT ارائه شده که نخستین بار در موبایل Nubia Z9 دیده شد و قابلیت های مختلفی را به لبه های دستگاه در زمان دریافت فرامین تاچ می افزاید.

بنابراین برای انجام اموری از قبیل سوئیچ کردن بین اپلیکیشن ها، تنظیم روشنایی نمایشگر یا پاک کردن اپلیکیشن های پس زمینه می توان از ژست های حرکتی متنوعی استفاده نمود که برای لبه های نمایشگر این موبایل تعریف شده اند.

در داخل بدنه این تلفن همراه هم یک چیپست اسنپدراگون 820 جای گرفته که فرکانسی برابر با 2.1 گیگاهرتز دارد و از تکنولوژی TurSignal بهره می برد که حاصل همکاری مستقیم Nubia و کوآلکام است و برای کاهش 30 درصدی نرخ قطع تماس، افزایش 40 درصدی سرعت انتقال دیتا و پایین آوردن 20 درصدی میزان مصرف انرژی آن به خاطر اتصال به شبکه های ارتباطی، آنتن موبایل را به صورت خودکار بهینه سازی می کند.

این تلفن هوشمند در قالب دو مدل بهره مند از حافظه داخلی 64 گیگابایتی/ رم 4 گیگابایت و یا حافظه داخلی 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت ارائه می گردد که البته می توان با استفاده از درگاه کارت میکرو اس دی تعبیه شده روی بدنه اش این ظرفیت را به رقم 200 گیگابایت رساند.

تلفن هوشمند تازه Nubia همچنین از شبکه های ارتباطی 4G+ و VoLTE و دو سیم کارت به صورت همزمان پشتیبانی می کند. برای امنیت بیشتر کاربران این دستگاه هم یک حسگر اثرانگشت درست در قسمت پشت بدنه موبایل تعبیه شده که طبق گفته شرکت سازنده قادر است ظرف تنها 0.1 ثانیه فرایند قفل گشایی را انجام دهد.

در پشت بدنه این موبایل یک دوربین 16 مگاپیکسلی (IMX298 سونی) به همراه لنز 6P خود نمایی می کند که گشودگی دهانه دیافراگم آن برابر با f/2.0 است و از امکاناتی نظیر لرزشگیر اپتیکال، فوکوس خودکار تشخیص فازی و فناوری NeoVision 6.0 بهره می گیرد. در قسمت جلوی بدنه این موبایل هم یک دوربین 8 مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/2.4 و لنز واید 80 درجه تعبیه گردیده تا برقراری تماس های تصویری و گرفتن سلفی با دستگاه امکان پذیر شود.

در مورد نرم افزار این موبایل هم باید بگوییم که از اندروید 6.0.1 به همراه رابط کاربری اختصاصی شرکت سازنده موسوم به Nubia UI 4.0 بهره می گیرد. انرژی مورد نیاز این موبایل از طریق یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی تامین می گردد که البته برای دستگاهی با این ابعاد و امکانات اندکی پایین است اما طبق ادعای شرکت سازنده اش در صورت استفاده سنگین، تا 1.37 روز و استفاده سبک تا 2.17 روز دوام می آورد که این نیز مرهون فناوری به خدمت گرفته شده در آن به نام NeoPower است. اضافه نماییم که باتری این موبایل از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می کند.

در مورد قیمت این پرچمدار هم باید بگوییم که نسخه بهره مند از چهار گیگابایت رم آن برابر با 376 دلار و مدل بالاتر که شش گیگابایت رم دارد حدود 526 دلار قیمت گذاری شده. امکان سفارش این موبایل از هم اکنون فراهم است و عرضه آن به بازار نیز از هفته آینده آغاز می گردد. در پایان باید اضافه نماییم که نسخه ویژه کریستیانو رونالدو این موبایل هم طراحی و ساخته شده که البته شرکت سازنده هنوز اطلاعاتی در خصوص قیمت و زمان عرضه آن ارائه نکرده است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …تصویر نمونه ی اولیه گلکسی نوت فاش شد کانال تلگرام آکاایران ویژگی‌هایی از که ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر تصویر نمونه ی اولیه گلکسی نوت فاش شد کانال تلگرام آکاایران ویژگی‌هایی از که ممکن است



لینک منبع :تلفن هوشمند Nubia Z11 رسما معرفی شد

تلفن هوشمند Nubia Z11 رسما معرفی شد - دیجیاتو digiato.com/article/.../تلفن-هوشمند-nubia-z11-رسما-معرفی-شد/‎Cached29 ژوئن 2016 ... سال گذشته که Nubia تلفن هوشمند پرچمدار خود به نام Z9 را معرفی کرد، توجه بسیاری را به خود جلب نمود؛ در آن زمان به ندرت می شد تلفن هوشمندی با ... تلفن هوشمند Nubia Z11 رسما معرفی شد - جام جم | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/30049603/back تلفن هوشمند Nubia Z11 رسما معرفی شد. به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیجیاتو، سال گذشته که Nubia تلفن هوشمند پرچمدار خود به نام Z9 را معرفی کرد، توجه بسیاری ... zte گوشی نوبیا z11 max را رسما معرفی کرد آکا - onvansho onvansho.ir/result/zte-گوشی-نوبیا-z11-max-را-رسما-معرفی-کرد-آکا.html گوشی ZTE nubia Z11 رسما معرفی شد دو گوشی Z11 MiniZ11 Max کار خود را ... com Nubia Z11 Max Mobile نوبیا Z9 گوشی هوشمند پرچمدار ZTE از دو تلفن هوشمند جدید ... تلفن هوشمند Nubia Z11 کمپانی زد تی ای به طور رسمی معرفی شد. | مقاله ... it-research.ir/zte-nubia-z11-smartphone/‎Cached30 ژوئن 2016 ... کمپانی چینی زد تی ای به تازگی از جدیدترین تلفن هوشمند خود با نام Nubia Z11 رونمایی کرده است.این تلفن هوشمند عضو جدید خانواده نوبیا این ... تلفن هوشمند Nubia Z11 رسما معرفی شد - ورود ponila.com/post/316946/ سال گذشته که Nubia تلفن هوشمند پرچمدار خود به نام Z9 را معرفی کرد، توجه بسیاری را به خود جلب نمود؛ در آن زمان به ندرت می شد تلفن هوشمندی با نمایشگر فاقد ... تلفن هوشمند Nubia Z11 رسما معرفی شد | تازه های گوشی و تبلت | اخبار ... www.zoomlink.ir/item/70814_تلفن-هوشمند-nubia-z11-رسما-معرفی-شد 29 ژوئن 2016 ... سال گذشته که Nubia تلفن هوشمند پرچمدار خود به نام Z9 را معرفی کرد، توجه بسیاری را به خود جلب نمود؛ در آن زمان به ندرت می شد تلفن هوشمندی با ... درز تصاویر پنل جلویی گوشی هوشمند ZTE Nubia Z11 در - ورود 130.185.76.16/post/236741/ رونمایی ZTE از گوشی هوشمند Nubia Z11 Max با صفحه ن. همانطور که ZTE قبلاً وعده ... تلفن هوشمند Nubia Z9 از ZTE رسماً معرفی شد؛ پرچمد… تلفن هوشمند Nubia Z9 به ... گوشی ZTE nubia Z11 رسما معرفی شد؛ اسنپ‌دراگون 820 و 6 گیگابایت ... tech-news.ir/zte-nubia-z11-is-official-with-snapdragon-820-6gb-of-ram.html‎Cachedگوشی ZTE nubia Z11 رسما معرفی شد؛ اسنپ‌دراگون 820 و 6 گیگابایت رم. تلفن‌های هوشمند مصطفی رنجبر ۹ تیر ۱۳۹۵ 2313 بازدید بدون دیدگاه. امروز شرکت ZTE در ... تلفن هوشمند Nubia Z11 رسما معرفی شد - نیوز پارسی newsparsi.com/تلفن-هوشمند-nubia-z11-رسما-معرفی-شد-123243.html تلفن هوشمند Nubia Z11 رسما معرفی شد. که Z11 یکی از جمع و جورترین اسمارت فون های 5.5 اینچی موجود در بازار است. ابعاد این موبایل برابر با 151.8 در 72.3 در 7.5 ... تلفن هوشمند nubia z11 رسما معرفی شد - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/search/تلفن_هوشمند_nubia_z11_رسما_معرفی_شد‎Cachedدانلود معرفی مشخصات سخت افزاری Huawei 5A · دانلود ساعت هوشمند صفحه گرد Gear S۲ سامسونگ رسما معرفی شد · دانلود مهارت کاغذی و سرگرمی: درست کردن تلفن ...