مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چه کسانی از وای‌فای من استفاده می‌کنند؟

[ad_1]

اگر سرعت وای‌فای‌تان کم شده و احتمال می‌دهید فرد یا افرادی از آن استفاده غیرقانونی می‌کنند این مطلب را بخوانید.

اگر سرعت وای‌فای‌تان کم شده و احتمال می‌دهید فرد یا افرادی از آن استفاده غیرقانونی می‌کنند این مطلب را بخوانید.

جوان؛ حتما شما هم گاهی اوقات کند شدن سرعت وای‌فای خانه یا محل کارتان را تجربه کرده‌اید. این اتفاق می‌تواند چند دلیل داشته باشد که ما در اینجا به یکی از آنها اشاره می‌کنیم. همیشه این احتمال را بدهید که کاربر یا کاربرانی به‌صورت غیر قانونی و با هک پسورد وای‌فای شما در حال استفاده از آن هستند. در این حالت برای شناسایی این افراد می‌توانید از چند نرام‌افزار کمک بگیرید:


1. نرم‌افزار who is on my WiFi

این نرم‌افزار به‌صورت رایگان در اختیار شما قرار دارد. برای استفاده از آن مراحل زیر را انجام دهید:

*نسخه ویندوز این نرم‌افزار را دانلود و و طبق دستورعمل روی رایانه خود نصب کنید.
*پس از نصب روی گزینه Scan Now کلیک کنید تا کاربرانی که به وای‌فای شما متصل هستند را نمایش دهد.

هرگاه دستگاه ناشناس جدیدی به وای‌فای شما متصل شود در صفحه ویندوز پیامی برایتان ارسال می‌شود که شما را از آن آگاه می‌کند.

چه کسانی از وای‌فای من استفاده می‌کنند؟ +آموزش
2. WiFi Guard

این نرم‌افزار هم مانند who is on my WiF عمل می‌کند با این تفاوت که علاوه بر نسخه ویندوز روی پلتفرم مک نیز قابل اجراست.
چه کسانی از وای‌فای من استفاده می‌کنند؟ +آموزش
3. نرم‌افزارهای ویژه موبایل* نرم‌افزار who is on my WiFi
*نرم‌افزار Fing

با استفاده از دو نرم‌افزار فوق می‌توانید عملیات شناسایی سارقان وای‌فای را روی تلفن همراه‌تان انجام دهید، ضمن اینکه مشخصاتی از قبیل آدرس آی‌پی، نام سازنده، نام دستگاه و اطلاعات بسیار دیگری را کسب کنید.

چه کسانی از وای‌فای من استفاده می‌کنند؟ +آموزشچه کسانی از وای‌فای من استفاده می‌کنند؟ +آموزش
*تغییر رمز مودم
روش دیگری که می‌توانید از دست سارقان وای‌فای خلاص شوید تغییر رمز مودم می‌باشد. تغییر رمز مودم وای فای در مدل‌های مختلف متفاوت است برای این کار کافی است مراحل آن را در یک مودم انجام دهید و پس از آن رمز هر نوع مودمی را به راحتی تغییر دهید.

نحوه کار:

* ابتدا یک جستجوگر اینترنتی را باز و آدرس 192.168.1.1 را تایپ کنید.
* سپس نام کاربری و رمز عبور مودم‌ را وارد کنید. با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور صفحه تنظیمات باز می‌شود. تا این مرحله همه مودم‌ها شبیه هم هستند اما برای ورود به قسمت تنظیمات وای فای ۲ راه وجود دارد که در مودم‌های مختلف یکی از دو روش اعمال شده است:
چه کسانی از وای‌فای من استفاده می‌کنند؟ +آموزش
۱- در صفحه اصلی تنظیمات مودم گزینه‌ای وجود دارد با عنوان Network که با کلیک روی آن صفحه دیگری باز می‌شود. گزینه‌ای با عنوان Wireless یا WiFi و یا WLAN را پیدا کنید و وارد صفحه تنظیمات WiFi شوید.  در بخش تنظیمات Wi Fi به قسمت Security بروید و در این قسمت گزینه Password یا Preshared Key یا Passphrase را پیدا کنید و به دلخواه تغییر دهید.

چه کسانی از وای‌فای من استفاده می‌کنند؟ +آموزش
۲- در صفحه اصلی تنظیمات گزینه‌ای با عنوان Wireless یا WiFi و یا WLAN وجود دارد. هر کدام از این گزینه‌ها را انتخاب کنید و در بخش تنظیمات Wi Fi به قسمت Security بروید و از آنجا گزینه Password یا Preshared Key  یا Passphrase را پیدا کنید و رمزعبور دلخواهتان را تغییر دهید.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

چه کسانی از وای‌فای من استفاده می‌کنند؟ اگر سرعت وای‌فای اگر سرعت وای‌فای‌تان کم شده و احتمال می‌دهید فرد یا افرادی از آن استفاده غیرقانونی چه کسانی از شما استفاده می‌کنند؟ دانلود نرم …چهکسانیازشمااستفادهاگر از مودم وای فای دارید و از اینترنت چه کسانی از شما استفاده می‌کنند؟ دانلود چه کسانی از وای‌فای من استفاده می‌کنند؟اگر سرعت وای‌فای‌تان کم شده و احتمال می‌دهید فرد یا افرادی از آن استفاده غیرقانونی چه کسانی از وای‌فای من استفاده می‌کنند؟ اگر سرعت وای‌فای چه کسانی از وای‌فای من چه کسانی از وای فای من استفاده می کنند چه کسانی برای چه کسانی از وای فای من استفاده می کنند؟اگر سرعت وای فای تان کم شده و احتمال می دهید فرد یا افرادی از آن استفاده غیرقانونی می چه کسانی از شما استفاده می‌کنند؟ دانلود نرم …چه کسانی از شما استفاده می‌کنند؟ دانلود نرم افزارچه کسانی از وای فای شما استفاده می کنند؟ تازه های تکنولوژی چه کسانی از وای فای شما استفاده می کنند چه کسانی از وای فای شما من شهاب ابویی چه کسی از وای‌فای شما استفاده می‌کند؟ لینک … است بدانید چه کسانی از وای‌فای شما بخصوص وای فای استفاده می کنند نگران من چگونه بدانیم که آیا کسی از وای فای ما استفاده می …چگونه بدانیم که آیا کسی از وای فای ما استفاده استفاده می کنند از حلب با خود چه آیاکسی پنهانی از وای‌فای من استفاده می‌کند؟ از وای‌فای من استفاده آنها از وای‌فای‌شان استفاده می دنبال چه با داشتن محصولات اپل از چه چیزهایی محروم می‌شویم؟ با داشتن محصولات اپل از چه چیزهایی محروم می‌شویم؟ این عامل باورنکردنی سرعت وای‌فای شما را پایین می‌آورند شبکه عوامل شناخته شده زیادی هستند که باعث می‌شوند سرعت وای‌فای کاهش یابد ولی به‌غیر از آن؛ چند چگونه بدون وای‌فای همیشگی و قوی کارهایمان را انجام بدهیم؟ شبکه سال‌ها پیش خبری از وای‌فای نبود و زمانی‌که فردی از میز کار خود فاصله می‌گرفت؛ تمام برنامه از کجا اینترنت بگیریم؟ مقایسه قیمت خدمات ۵ شرکت کشور ایمان عزیزی باعث افتخار من است که در خدمت شما عزیزان و دوستداران فناوری اطلاعات هستم چگونه از اسمارت تی‌وی خود بهترین استفاده را ببریم روزنوشت استفاده از اسمارت تی وی ها یا همان تلویزیون های هوشمند این روزها رواج بیشتری پیدا کرده است و روش استفاده از نرم افزار های وایبر، لاین، تانگو، و تلگرام در روش استفاده از نرم افزار های وایبر، لاین، تانگو، و تلگرام در ویندوز با همگانی شدن اینترنت عصر ایران یکی از بزرگترین خوشبختی ها، خدمت بیشتر به مردم است آموزش استفاده از لپ تاپ لپ تاپ آموزش استفاده از لپ تاپ مجموعه درایور هر نوع لب تاب و کامپیوتری را از ما بخواهید پارسینه پارسینه سایت خبری پارسینه آنطور که به نظر می‌رسد دولت رغبتی نسبت به قضایی کردن é é é



لینک منبع :چه کسانی از وای‌فای من استفاده می‌کنند؟

چه کسانی از وای‌فای من استفاده می‌کنند؟ - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../چه-کسانی-از-وای‌فای-من-استفاده-می‌کنند‎Cached22 دسامبر 2016 ... اگر سرعت وای‌فای‌تان کم شده و احتمال می‌دهید فرد یا افرادی از آن استفاده غیرقانونی می‌کنند این مطلب را بخوانید. از کجا بفهمیم چه کسی از اینترنت ما استفاده می کند؟ +تصویر www.yjc.ir/.../از-کجا-بفهمیم-چه-کسی-از-اینترنت-ما-استفاده-می-کند-تصویر‎Cached Similar27 فوریه 2015 ... چه کسانی از اینترنت ما استفاده می کنند؟ ... لی-فای سیستم جدیدی یکصد برابر سریعتر از وای-فای ... سلام اینایی که گفتین برای مودم هست برای گوشی چیکار کنیم فک می کنم که اینترنت گوشی من هک شده یه مدته هر چی میزارم خیلی ... چه کسانی از Wi Fi شما استفاده می‌کنند؟ + دانلود نرم افزار www.yjc.ir/.../چه-کسانی-از-wi-fi-شما-استفاده-می‌کنند-دانلود-نرم-افزار‎Cached Similar16 ژانویه 2014 ... اگر از مودم وای فای دارید و از اینترنت بی سیم استفاده می کنید، همیشه به این موضوع فکر می کردید که آیا هکر‌ها از ... چه کسانی از Wi Fi شما استفاده می‌کنند؟ .... من دو تا کامپیوتر در نت دارم و هیچکدوم با این نرم افزار شناسایی نمیشه. هادی. چه کسی از وای‌فای شما استفاده می‌کند؟ + لینک دانلود - آموزش های رایگان ... amoozeshraygan.blogsky.com/.../چه-کسی-از-وای‌فای-شما-استفاده-می‌کند؟-لینک-دانلود‎Cached Similar30 مه 2015 ... گام نخست؛ یک نسخه از برنامه «چه کسی روی وای‌ فای من است» Who Is On My WiFi که به اختصار WIOMW نامیده می‌شود را روی سیستم خود دانلود کنید. چگونه متوجه شوید که وای فای شما هک شده و از آن جلوگیری کنید | گجت ... gadgetnews.ir/75271/چگونه-متوجه-شوید-که-وای-فای-شما-هک-شده/‎Cached18 ژانویه 2016 ... اگر روتر شما از شیوه‌های امنیتی قدیمی مانند WEP استفاده می‌کند احتمال ... به آن داده می‌شود اما کسی که قصد هک وای فای شما را داشته باشد می‌تواند آدرس ... دستگاه های متصل به مودم وای فای تان را ببینید ! - علم فردا www.elmefarda.com/دستگاه-های-متصل-به-مودم-وای-فای/‎Cached Similar13 ا کتبر 2014 ... مشاهده دستگاه های متصل به مودم وای فای . چه کسانی از وای فای من استفاده می کنند ؟ پیدا کردن گوشی ها و لپ تاپ های متصل به وای فای با برنامه wh is ... آیاکسی پنهانی از وای‌فای من استفاده می‌کند؟ - بیتوته www.beytoote.com/computer/tarfand-i/other-people-wi-fi.html‎Cached Similarهنگامی‌که سارقان وای‌فای از اینترنت شما استفاده می‌کنند، سرعت پهنای باند اینترنت شما را کاهش می‌دهند و از همه بدتر می‌توانند به اطلاعات ذخیره شده در رایانه شخصیتان ... چگونه بدانیم که آیا کسی از وای فای ما استفاده می کند یا خیر؟ | پلیس ... https://www.cyberpolice.ir/learning/5951‎Cachedچگونه بدانیم که آیا کسی از وای فای ما استفاده می کند یا خیر؟ ... وقتی خودتان دارید با اینترنت کار می کنید آن وقت چگونه تشخیص داد که کسی از ما دزدی می‌کند یا نه. آموزش دیدن کسانی که از WiFi شما استفاده می کنند - کَــلَــک آمــوز kalakamuz.ir/آموزش-دیدن-کسانی-که-از-wifi-شما-استفاده-می-ک/‎Cached Similarاما با این آموزش میتوانید به راحتی بفهمید که چه کسی دارد از وایرلس شما استفاده میکند! ... اگه یه موقع دیدین که برنامه بهتون اتصال یه دستگاه به وای فای رو گزارش نداد ... بات ساز و کلیک گیر | کانال شخصی من در تلگرام https://telegram.me/ aquzben. چه کسی به وای فای من نفوذ کرده است؟ | شبکه www.shabakeh-mag.com/security/2391‎Cached Similar9 دسامبر 2015 ... WiFi Guard؛ شناسایی افرادی که از وای فای استفاده می کنند. این نرم‌افزار برای هر دو پلتفرم ... نانوچیپ‌ستی که سرعت وای‌فای را دو برابر می‌کند ...