مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پاسخ به سوالات متنوع درباره رابطه جنسی

[ad_1]

پاسخ به سوالات متنوع درباره رابطه جنسی

 

رابطه جنسی یکی از اساسی ترین اتفاقات زندگی هر فردی است . بخاطر تابو بودن این مسئله معمولا افراد به راحتی نمیتوانند سوالات خود در این زمینه را بپرسند . برای همین به سرچ در گوگل رو می آورند . بهتر است اطلاعات خود را در زمینه رابطه جنسی بالا ببرید . در این مطلب از ایران ناز به پاسخ یک سئوال در مورد رابطه جنسی صحیح می پردازیم.

 

رابطه‌ی جنسی بخش قابل‌توجهی از زندگی زناشویی ا‌ست و اهمیت دادن به کیفیت و تلاش برای رفع نقایص آن به استحکام زندگی زوج‌ها کمک شایانی می‌‌کند.

 

سئوال:

 

پسری بیست ساله هستم، که به‌تازگی ازدواج کرده‌ام و با همسرم هم سن هستم. هیچ مشکلی ‌نداریم و بسیارعاشق یکدیگر هستیم. شک کرده‌ام که همسرم در رابطه‌ی جنسی به نقطه اوج می‌رسد و ارضا می‌شود یا نه. وقتی صمیمانه از او این سؤال را می‌پرسم جواب قانع‌کننده‌ای نمی‌دهد. لطفاً راهنمایی‌ام کنید از کجا بفهمم همسرم به نقطه اوج می‌رسد؟

 

پاسخ:

 

شما به‌تازگی ازدواج کرده‌اید و طبیعی ا‌ست که تجربه‌ی کافی در امور جنسی نداشته باشید. به نظر می‌رسد اگر همسرتان در طول رابطه به اوج لذت جنسی یا ارگاسم برسد آن را خواهد گفت، اما اینکه از دادن جواب صریح طفره می‌رود خود نشانه آن است که او به اوج لذت جنسی نمی‌‌رسد و به دلایل متفاوتی از گفتن آن سرباز می‌زند. یکی از دلایل می‌تواند این باشد که همسرتان به تجربه دریافته است اگر شما بفهمید او ارگاسم نشده آن‌قدر رابطه را طولانی می‌کنید یا حرکاتی می‌‌کنید که او بیشتر اذیت شود. بنابراین ترجیح می‌دهد حتی در صورت نرسیدن به اوج لذت‌، وانمود کند که این تجربه را داشته است.

 

هر دوی شما باید آموزش ببینید که چرخه رسیدن به رضایت جنسی در زن و مرد به چه صورت است. این کار با مراجعه به کلینیک‌های سلامت خانواده و پزشکان متخصص امور جنسی (‌سکسولوژیست) میسر خواهد بود. پس مشکل خود را با آنها در میان گذاشته و آموزش‌های لازم در خصوص چگونگی برقراری رابطه‌ی جنسی را دریافت کنید. بعد از آن، کمی زمان لازم است تا با زبان بدن یکدیگر آشنا شوید و خجالت‌ها و حیایی که مانع از گفتگوی صریح در این رابطه است در شما کمتر شود.

 

مطالب مرتبط:

 

علت خشکی و خیس نشدن واژن و روشهای درمان

 

همه چیز درمورد کاندوم زنانه و روش گذاشتنش در واژن

 

احکام شرعی خوردن آلت تناسلی

 

راههای افزایش طول آلت تناسلی مردانه

 

علت به ارگاسم نرسیدن خانم ها چیست؟!

 

خصوصیات و علایق جنسی مرد متولد فروردین

 

واکنش والدین در مورد سوالات جنسی کودکان


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آمـــ ــوزش مسائـــ ـل جنســ ــی ♥ پاسخ به سوالات شما در پاسخ به سوالات شما در رابطه با مقعد یا پشت روی ادامه مطلب کلیک کنید آمـــ ــوزش مسائـــ ـل جنســ ــی ♥ پاسخ به سوالات شما در پاسخ به سوالات شما در رابطه با پرده بکارت روی ادامه مطلب کلیک کنید کاملترین کتابهای تصویری و متحرک آموزش پوزیشنهای جنسی به از پوزیشن های متنوع جنسی لذت ببرید آموزش بیش از ۶۰۰ پوزیشن و حالت رابطه جنسی و بایدها و نبایدهای آموزش مسائل جنسی به کودکان…من یه دختر ساله ام اما هیچوقت به سوالات جنسی من پاسخ درستی داده نشد و بخاطر دوستانم روش های تحریک جنسی و عشق بازی با همسرمهمترین نکته درباره رابطه زناشویی بعد از افزایش سن مردان مسن‌تر ممکن است که گاهی پاسخ آیت الله مکارم شیرازی به سئوالاتی پیرامون …ایا زنی که شوهرش بابت خرج و مخارج زن پول نمیدهد یا به سختی و با دعوا و خردشدن اعصاب و آیا برای برقراری رابطه جنسی اضطراب دارید؟ …برخی افراد در رابطه ی جنسی خود دچار اضطراب می شوند که به دلیل تصویر ذهنی آن ها از آموزش لذت بخش ترین روشهای نزدیکی زوجینحالت های …آموزش لذت بخش ترین روشهای نزدیکی زوجین رابطه جنسی لذت بخشچگونه از رابطه جنسی مان دانستنیهای جنسیدستگاه تناسلی زنانآموزش …روابط جنسی در سنین سال به بالا برای خانم ها چگونه است؟ روابط جنسی در سنین سال به آموزش روابط زناشویی ،رابطه زناشویی صحیح مشاوره جنسیآکاایران رابطه جنسی موضوعی است که هر زوجی نیازمند به آن هستند و یکی از اصلی ترین آمـــ ــوزش مسائـــ ـل جنســ ــی ♥ پاسخ به سوالات شما در پاسخ به سوالات شما در رابطه با مقعد یا پشت روی ادامه مطلب کلیک کنید آمـــ ــوزش مسائـــ ـل جنســ ــی ♥ پاسخ به سوالات شما در پاسخ به سوالات شما در رابطه با پرده بکارت روی ادامه مطلب کلیک کنید روش های تحریک جنسی و عشق بازی با همسر مهمترین نکته درباره رابطه زناشویی بعد از افزایش سن مردان مسن‌تر ممکن است که گاهی اوقات در بایدها و نبایدهای آموزش مسائل جنسی به کودکان من یه دختر ساله ام اما هیچوقت به سوالات جنسی من پاسخ درستی داده نشد و بخاطر دوستانم کم کم پاسخ آیت الله مکارم شیرازی به سئوالاتی پیرامون روابط زن و مرد قیمت مرغ و ماهی شب یلدای ۹۵ نگرانی جهان از تسلیحات مدرن داعش هشدار ایران به ترامپ و حامیان آیا برای برقراری رابطه جنسی اضطراب دارید؟ پزشکان ایران در برخی موارد به دلیل خطرات خاص، رابطه جنسی از سوی پزشک ممنوع می‌شود یکی از سوالاتی که برای آموزش لذت بخش ترین روشهای نزدیکی زوجینحالت های مختلف قرار Ø¢Ù آموزش لذت بخش ترین روشهای نزدیکی زوجین رابطه جنسی لذت بخشچگونه از رابطه جنسی مان لذت دانستنیهای جنسیدستگاه تناسلی زنانآموزش روابط زناشوییانواع روابط جنسی در سنین سال به بالا برای خانم ها چگونه است؟ روابط جنسی در سنین سال به بالا آموزش روابط زناشویی ،رابطه زناشویی صحیح مشاوره جنسی آکاایران رابطه جنسی موضوعی است که هر زوجی نیازمند به آن هستند و یکی از اصلی ترین نیازهای



لینک منبع :پاسخ به سوالات متنوع درباره رابطه جنسی

پاسخ به سوالات متنوع درباره رابطه جنسی - ایران ناز www.irannaz.com/پاسخ-سوالات-رابطه-جنسی.html‎Cachedپاسخ به سوالات متنوع درباره رابطه جنسی رابطه جنسی یکی از اساسی ترین اتفاقات زندگی هر فردی است بخاطر تابو بودن این مسئله معمولا افراد به راح. پاسخ به سوالات متنوع درباره رابطه جنسی - ایران ناز | دمادم https://damadam.ir/.../پاسخ-به-سوالات-متنوع-درباره-رابطه-جنسی/6313620 پاسخ به سوالات متنوع درباره رابطه جنسی رابطه جنسی یکی از اساسی ترین اتفاقات زندگی هر فردی است . بخاطر تابو بودن این مسئله معمولا افراد به راحتی ... پاسخ به سوالات شما در رابطه با رابطه جنسی 3 - آمـــ ــوزش مسائـــ ـل ... dr-milad.mihanblog.com/post/48‎Cached Similar7 ژانویه 2013 ... پاسخ به سوالات شما در رابطه با رابطه جنسی 3. ... پاسخ به سوالات متنوع (11) .... همه به خود زن بستگی دارد و میتوانید نظر وی را در مورد ادامه یا عدم ادامه رابطه بپرسید. .... این نشانه های ارضا شدن است البته اگر در وبلاگ بگردید درباره مراحل ... پاسخ کوتاه به سوالات محرمانه جنسی شما - تنظیم خانواده www.tanzimekhanevadeh.com/wedlock/263-1389-02-24-07-56-54‎Cached Similarسوال جنسی دوم:برای چی مردان این همه از رابطه جنسی دهانی ( اورال ) لذت می برند و مدام در خواست اون رو دارند؟ جواب واقعی رو می خواهید؟ دهان شما قادر است یک مکش و ساکشن قوی ... پرسش و پاسخ های جنسی | جدید 96 www.rahafun.com/پرسش-پاسخ-جنسی.html‎Cached Similarبنده یه سوال داشتم و اونم اینه که من حدود دو ماه است که عقد کرده ام و با همسرم رابطه جنسی بدون دخول دارم. میخواستم ببینم که آیا حتی اگر با همسرم به صورتی که فقط لمس ... پاسخ به مسائل جنسی- مسائل زناشویی - ماماسایت https://mamasite.ir/fa/hashtag/مسایل-جنسی‎Cachedمعمولا سوالات زیادی در ارتباط با مسایل جنسی برای زوجین پیش می آید درست جواب ... در فرآیند رابطه جنسی دو کنترل کننده روان و جسم دخیل هستند و مرتبط به هم هستند و ... بالاترین: پاسخ به سوالات متنوع درباره رابطه جنسی! - Balatarin https://www.balatarin.com/permlink/2016/12/23/4382430‎Cached23 دسامبر 2016 ... رابطه جنسی یکی از اساسی ترین اتفاقات زندگی هر فردی است . بخاطر تابو بودن این مسئله معمولا افراد به راحتی نمیتوانند سوالات خود در این زمینه را ... سوالات رایج در مورد رابطه جنسی - آریا سلامت www.ariasalamat.com/fa/.../سوالات-رایج-در-مورد-رابطه-جنسی.aspx‎Cachedاگرچه فعالیت‌های انجام شده در هر رابطه جنسی بسیار متنوع است، اما به طور کلّی رابطه ... کارشناسان می‌گویند که پاسخ این سوال چندان به میزان میل جنسی شما بستگی ... پاسخ به سوالات جنسی شما-قسمت سوم - مجله اینترنتی دلگرم www.delgarm.com/marriage/marriage.../26173-سوالات-جنسی-شما‎Cached12 ا کتبر 2013 ... پاسخ به سوالات جنسی-سوالات جنسی و خود ارضایی -افزایش میل ... ممکن است همیشه رابطه جنسی به شکل دخول نداشته باشید اما حداقل شما هم به این شدت ... پاسخ به سوالات شرعی در مورد روابط زناشویی و جنسی - مجله تصویر ... www.tasvirezendegi.com/پاسخ-به-سوالات-شرعی-در-مورد-روابط-زناشو/‎Cachedپاسخ به سوالات شرعی در مورد روابط زناشویی و جنسی مسائل زناشویی,رابطه,ازدواج, زناشوئی,آموزش,تنظیم خانواده,نزدیکی ,نامزدی,عقد,ارگاسم,انزال,زایمان,نعوظ,بکارت.