مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

گیاهان دارویی برای ضدعفونی کردن منزل

[ad_1]
بامداد – استفاده از بخور و دود کردن برخی گیاهان دارویی به پاکسازی و سلامت محیط منازل در برابر آلودگی های محیطی کمک شایانی می کند.
به گزارش بهداشت‌نیوز، یونس حیدری پژوهشگر طب سنتی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: استفاده از بخور و دود کردن برخی گیاهان دارویی به پاکسازی و سلامت محیط منازل کمک شایانی می کند.
4380
وی تصریح کرد: دود کردن اسفند به همراه گلپر، زاج و کندر علاوه بر خوشبوکنندگی فضای منزل سبب ضدعفونی شدن و تصفیه هوا می شود.
این پژوهشگر طب سنتی تاکید کرد: استفاده از بخور و دود کردن گل مریم موجب معطر و پاکسازی هوا شده و در رفع آلودگی محیط موثر است.
حیدری افزود: دود کردن عنبرالنسارا در ذغال به عنوان قوی ترین گیاه ضدعفونی کننده موجب پاکسازی تمام میکروب ها و عفونت ها می شود که دود آن حتی عفونت چشم و زخم بستر را درمان می کند.
وی با بیان اینکه مصرف بخور آویشن کوهی موجب تصفیه فضای منزل شده و خاصیت آنتی باکتریال دارد، تصریح کرد: استفاده از بخور عصاره آلوئه ورا موجب پاکسازی هوا و درمان بیماران تنفسی به خصوص در مبتلایان به آسم می شود.
این پژوهشگر طب سنتی اظهار کرد: مصرف بخور برگ اوکالیپتوس تازه علاوه بر ضدعفونی شدن هوای منزل از آلودگی ها به خصوص سرب، خاصیت ضدآسم دارد و برای نارسایی های ریوی مفید است.
حیدری بیان کرد: استفاده از بخور لعاب پیاز موجب تصفیه کنندگی هوا از آلودگی های سربی شده و فضای منزل را پاکسازی می کند.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نوشته گیاهان دارویی برای ضدعفونی کردن منزل اولین بار در بامداد پدیدار شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

شرایط مناسب جمع آوری و خشک کردن گیاهان دارویی در منزلشرایط مناسب جمع آوری و خشک کردن گیاهان دارویی در منزلطب سنتی و گیاهان داروییداروی گیاهی مقالات سلامتطب سنتیگیاهان دارویی درمان با طب سنتی گیاه دارویی حجامتبادکشیگیاه درمانیطب سنتی گیــاهــان داروییگیــاهــان دارویی گیــاهــان دارویی نام لاتین آب و هوای مناسب معتدل و ✕ گیاهان دارویی مفید برای کیسه صفرامشکلات کیسه صفرا شامل سنگ های صفراوی و بیماری های کیسه صفرا است سنگ های کیسه صفرا داروهای گیاهی،طب سنتی،خواص گیاهان دارویی،داروهای …ترکیب روغن زیتون و لیموترش برای سلامت پوست، موها و ناخن ها مفید است در سال های اخیر گیاهان دارویی مؤثر در جلوگیری از ایجاد چروک و تقویت …گیاهان دارویی مؤثر در جلوگیری از ایجاد چروک و تقویت پوستاخبار گیاهان دارویی سایت پزشکان بدون مرزسرکه سیب برای مو جزو بخشی از خواص سرکه سیب است اما در حقیقت جزو پرمصرف ترین بخش درمانی گیاهان داروئیخواص غذاییدارویی نارنج نارنج میوه ای از خانواده ی مرکبات استآب نارنج ترش مطبوع و سر مواد دارویی طبیعی پزشکان ایرانبریدگی، خراش، آفت، گلودرد و …، در همه این موارد بدن نیاز به ضدعفونی شدن دارد اگر شما طب سنـتی برای درمان بیماریهای دستگاه تناسلی …۱۶ دیدگاه برای طب سنـتی برای درمان بیماریهای دستگاه تناسلی شرایط مناسب جمع آوری و خشک کردن گیاهان دارویی در منزل شرایط مناسب جمع آوری و خشک کردن گیاهان دارویی در منزل طب سنتی و گیاهان داروییداروی گیاهی مقالات سلامت طب سنتیگیاهان دارویی درمان با طب سنتی گیاه دارویی حجامتبادکشیگیاه درمانیطب سنتی ایران گیــاهــان دارویی گیــاهــان دارویی گیــاهــان دارویی نام لاتین آب و هوای مناسب معتدل و مرطوب گیاهان دارویی مفید برای کیسه صفرا مشکلات کیسه صفرا شامل سنگ های صفراوی و بیماری های کیسه صفرا است سنگ های کیسه صفرا ممکن است داروهای گیاهی،طب سنتی،خواص گیاهان دارویی،داروهای گیاهی لاغری ترکیب روغن زیتون و لیموترش برای سلامت پوست، موها و ناخن ها مفید است در سال های اخیر استفاده گیاهان دارویی مؤثر در جلوگیری از ایجاد چروک و تقویت پوست گیاهان دارویی مؤثر در جلوگیری از ایجاد چروک و تقویت پوست اخبار گیاهان دارویی سایت پزشکان بدون مرز سرکه سیب محصول طبیعی تخمیر سیب خرد شده می باشد هزاران سال است که از سرکه برای درمان بیماری گیاهان داروئی خواص غذاییدارویی نارنج نارنج میوه ای از خانواده ی مرکبات استآب نارنج ترش مطبوع و سر شار از مواد دارویی طبیعی پزشکان ایران بریدگی، خراش، آفت، گلودرد و …، در همه این موارد بدن نیاز به ضدعفونی شدن دارد اگر شما هم جزو طب سنـتی برای درمان بیماریهای دستگاه تناسلی زیباشو دات کام ۱۶ دیدگاه برای طب سنـتی برای درمان بیماریهای دستگاه تناسلی



لینک منبع :گیاهان دارویی برای ضدعفونی کردن منزل

ضدعفونی کردن فضای منزل با این گیاهان دارویی - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/.../ضدعفونی-کردن-فضای-منزل-با-این-گیاهان-دارویی‎Cached23 دسامبر 2016 ... ضدعفونی کردن فضای منزل با این گیاهان دارویی یونس حیدری پژوهشگر طب سنتی در گفت و گو باخبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی ... با این 5 گیاه خانه خود را ضد عفونی کنید ! - پرشین وی persianv.com/.../با-این-5-گیاه-خانه-خود-را-ضد-عفونی-کنید.html‎Cached3 سپتامبر 2016 ... گیاهان مفید برای ضدعفونی کردن خانه احمد عطایی پژوهشگر طب گیاهان دارویی ،گفت: استفاده از بخور و دود کردن گیاهانی که خاصیت ضد باکتریایی ... ضدعفونی خانه با گیاهان دارویی - نمناک namnak.com/ضدعفونی-با-گیاهان-دارویی.p41466‎Cachedگیاهان دارویی و بخور گیاهان دارویی ودود کردن گیاهان دارویی و ضدعفونی کردن خانه باگیاهان دارویی را در نمناک بخوانید. ضدعفونی کردن فضای منزل با این گیاهان دارویی | پایگاه خبری ... zanemruz.ir/item/23690/ضدعفونی-کردن-فضای-منزل-با-این-گیاهان-دارویی 27 دسامبر 2016 ... استفاده از بخور و دود کردن برخی گیاهان دارویی به پاکسازی و سلامت محیط منازل در برابر آلودگی های محیطی کمک شایانی می کند. گیاهان دارویی برای ضدعفونی کردن منزل | بامداد استفاده از - قطره www.ghatreh.com/news/.../گیاهان-دارویی-برای-ضدعفونی-کردن-منزل 23 دسامبر 2016 ... بامداد استفاده از بخور و دود کردن برخی گیاهان دارویی به پاکسازی و سلامت محیط منازل در برابر آلودگی های محیطی Ú. بخور اکالیپتوس ؛ ضد عفونی کننده ی خانه تان - بیتوته www.beytoote.com/health/cure.../okaliptos-attribute.html‎Cached Similarبخور اکالیپتوس در ضد عفونی کردن مجاری تنفسی مفید است و از بخور برگ‌ های اکالیپتوس ... گیاه دارویی اکالیپتوس باز کننده ی بینی است و برای کسانی که دچار ... ضدعفونی کردن فضای منزل با این گیاهان دارویی - ایران اکونومیست | دمادم https://damadam.ir/news/ضدعفونی-کردن...منزل...گیاهان-دارویی/6308408 استفاده از بخور و دود کردن برخی گیاهان دارویی به پاکسازی و سلامت محیط منازل در ... و کندر علاوه بر خوشبوکنندگی فضای منزل سبب ضدعفونی و تصفیه هوا می شود. درمان سرماخوردگی - پارسی طب fa.parsiteb.com/درمان-سرماخوردگی/‎Cached Similarبا نزدیک شدن فصل سرد سال تجهیزات گرمایشی منزل را کنترل کرده و آن‌ها را برای متعادل ... برای ضدعفونی کردن و پاکسازی هوای خانه و اتاق در فصل‌های سرد سال بهترین راه ... دارچین یکی از گیاهان دارویی مفیدی است که در فصل سرد سال برای پیشگیری از ... ضدعفونی کردن فضای منزل با این گیاهان دارویی - باشگاه خبرنگاران ... khabarfarsi.com/u/30141308 23 دسامبر 2016 ... ضدعفونی کردن فضای منزل با این گیاهان دارویی. استفاده از بخور و دود کردن برخی گیاهان دارویی به پاکسازی و سلامت محیط منازل در برابر آلودگی های ... روش پاک سازی و رفع آلودگی هوای خانه - آکا - آکاایران www.akairan.com/khanehdari/nezafat1/12960.html‎Cached Similarدر واقع گیاهان آپارتمانی قادرند 87 درصد سموم هوا را طی 24 ساعت از بین ببرند. برای تمیز نگه داشتن هوای خانه ای با مساحت 167 مترمربع تعداد 15 تا 18 گیاه آپارتمانی ...