مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کارتون فوتبالیست ها 3


توضیحات

کاپیتان سوباسا در راه جام جهانی نام سری جدید کارتون فوتبالیست ها می باشد که از تلویزیون ایران پخش نشده است. این سری از این کارتون پرطرفدار و جذاب شامل 52 قسمت می باشد که با زیرنویس فارسی و کیفیت عالی در 6 DVD عرضه شده است.



(قابل پخش در دستگاه های خانگی و کامپیوتر ، با زیرنویس فارسی و کیفیت عالی)


قیمت: 8000 تومان تعداد: 6 DVD

سری جدید این کارتون محبوب از جایی شروع می شود که تیم ملی ژاپن با تیم هلند مسابقه دارد و داستان درباره 3 شخصیت اصلی قوی و حرفه ای و مشکلات آن ها و راه یابی عالی و تحسین بر انگیز آن ها برای تبدیل شدن به فوتبالیست های حرفه ای در اروپا می باشد. این سه بازیکن هم کسانی نیستند جز: بازیکن باهوش فوتبال سوباسا اوزارا ، بهترین دروازه بان گنزو واکی بایاشی و نوک حمله پر افتخار و قوی کوجیرو هیوگا.


 قیمت: 8000 تومان تعداد: 6 DVD

کارتون فوتبالیست ها علاوه بر ایران در بسیاری از کشورهای جهان به نمایش در آمد و علاقمندان بیشماری به دست آورد.این مجموعه بر پایه زندگی نوجوان فوتبالیستی از کشور ژاپن به نام سوباسا اوزارا ساخته شده است .سری سوم این مجموعه علاوه بر مختصری بر دو سری گذشته داستان رسیدن تیم سوباسا به جام جهانی است ، آری رویای سوباسا و دوستانش...



سوباسا شدیدا عاشق فوتبال است او حتی در خواب هم می بیند که با تیم ملی ژاپن در جام جهانی پیروزیهای زیادی کسب می کند. او توپ فوتبال را دوست خود می داند ...
حقیقتا زمانی که او خیلی جوان بود هر کسی که بازی او را می دید از سرعت ، استقامت ،قدرت دریبل و قدرت ضرباتش متحیر می شد. سوباسا با مادرش در ژاپن زندگی می کند و پدر او یک کاپیتان کشتی است که اغلب در مسافرت به سر می برد.


 قیمت: 8000 تومان تعداد: 6 DVD

سوباسا یک سوپراستار در میان همتایان خود می باشد ، وی در حال برنامه ریزی برای بازی در اروپاست ،در این بین او به یاد خاطرات خود می افتد ، به یاد دوستانش و به یاد اینکه چقدر در گذشته تاثیرگذار بوده ، او به یاد دروازه بان واکی بایاشی ، نبوغ Hyuga ، اخلاق خوش تارو میساکی ، و مربی خود روبرتو می افتد. او از اینکه آنها را ملاقات کرده بسیار خرسند است و از بازی در کنار آنها لذت می برد؛ او خیلی چیزها از دوستان خود آموخته است.

با صدای سوت بازی شروع می شود ، سوباسا به سرعت به دنبال توپ...!



مشخصات کارتون:
نام: کاپیتان سوباسا در راه جام جهانی (فوتبالیست ها 3)
تعداد دی وی دی: مجموعه کامل در 6 عدد DVD
تعداد قسمت ها: 52 قسمت
زیرنویس: زیرنویس فارسی
فرمت تصویر: نسخه خانگی (VOB) - قابل پخش در کلیه دستگاههای خانگی و کامپیوتر
کیفیت تصویر : بسیار عالی




روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید.




لینک منبع :کارتون فوتبالیست ها 3

آپارات - فوتبالیستها 3 www.aparat.com/result/فوتبالیستها_3‎Cached Similarآهنگ های اصلی کارتون محبوب فوتبالیستها-3 از 40 · لبوفسکی. 470 بازدید. 20:48 · کارتون فوتبالیستها 4 - قسمت 20 · ۩ ۩ ۩ ((-BEST-VIDEO-... 1,008 بازدید. کارتون سینمایی فوتبالیست ها 3 - آپارات www.aparat.com/v/4VhJY/کارتون_سینمایی_فوتبالیست_ها_3‎Cached12 جولای 2016 ... کارتون سینمایی فوتبالیست ها 3. 39,391. سوباسا اُزارا کاپیتان تیم شاهین به، همراه گنزو واکی بایاشی و کاکرو یوگا که در گذشته ای نه چندان دور ... کارتون فوتبالیست ها 3 قسمت 1 دوبله فارسی - آپارات ► 13:08www.aparat.com/v/0mhHy/کارتون_فوتبالیست_ها_3_قسمت_1_دوبله_فارسی Apr 26, 2015 - 13 min برای دیدن قسمت های دیگه کارتون فوتبالیستها به صورت فارسی به سایر ویدیوهای کانال مراجعه فرمایید. کارتون فوتبالیست ها 3 قسم. فوتبالیست ها (3) - تبیان film.tebyan.net/film/Category/20941‎Cached Similarکارتون فوتبالیستها 3 - قسمت 43 21':09'' 81424 57 کارتون فوتبالیستها 3 - قسمت 43 کانال : کارتون فوتبالیستها 3 - قسمت 43. قسمت چهل و سوم از سری سوم ... فیلم / کارتون فوتبالیستها 3 - قسمت آخر - تبیان film.tebyan.net/film/154827‎Cached Similar11 جولای 2015 ... قسمت چهل و پنجم از سری سوم کارتون زیبا و دوست داشتنی فوتبالیستها. فیلم / کارتون فوتبالیستها 3 - قسمت 37 film.tebyan.net/film/154661‎Cached4 جولای 2015 ... قسمت سی و هفتم از سری سوم کارتون زیبا و دوست داشتنی فوتبالیستها. فیلم / کارتون فوتبالیستها 3 - قسمت 42 - تبیان film.tebyan.net/film/154774‎Cached7 جولای 2015 ... قسمت چهل و دوم از سری سوم کارتون زیبا و دوست داشتنی فوتبالیستها. فیلم / کارتون فوتبالیستها 3 - قسمت 32 - تبیان film.tebyan.net/film/154465‎Cached27 ژوئن 2015 ... قسمت سی و دوم از سری سوم کارتون زیبا و دوست داشتنی فوتبالیستها. دانلود مستقیم کارتون فوتبالیست ها 3 - دوستی ها www.doostihaa.com/.../دانلود-مستقیم-کارتون-فوتبالیست-ها-3‎Cachedدانلود رایگان سری سوم کارتون زیبای فوتبالیست ها Captain Tsubasa J. با لینک مستقیم در 47 قسمت با کیفیت عالی و فرمت MKV. دانلود سری سوم فوتبالیست ها ... سینمایی فوتبالیست‌ها-3 - شبکه نهال nahaltv.ir/films/item/213307-سینمایی-فوتبالیست‌ها-3‎Cached15 جولای 2015 ... سینمایی فوتبالیست‌ها-3 ... روی آن کلیک کنید 3.jpg · برای بزرگنمایی تصویر روی آن کلیک کنید 4.jpg ... ممنون از پخش این کارتون بی نظیر