مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رازهای شگفت انگیز ذهن انسان


توضیحات

رازهای شگفت انگیز ذهن انسان

ذهن شما همه چیز را کنترل می کند ...

پس باید رازهای درون ذهنتان را بدانید ...

مغز ما یک دینام هزار ولتی است که متاسفانه اکثرمان

بیش از یک چراغ موشی از آن استفاده نمی کنیم. (ویلیام جیمز)

به نظر شما مغز انسان چگونه کار میکند ؟؟؟؟

آیا میدانید مغز انیشتین چند برابر مغز یک انسان معمولی بود؟

آیا می دانید قضیه نسبیت انیشتین ناشی

از قدرت ذهن و خلاقیت او بوده؟؟

به نظر شما او به چه نکاتی

از ذهن خود پی برده بود ؟

آیا میدانید 80% رییس جمهورهای دنیا

از رازهای قدرت ذهن استفاده می کنند ؟

بزرگترین راز جهان هستی را کشف کنید ..!!!

در 1 DVD به صورت زبان اصلی و قابل اجرا در کامپیوتر


ابتدا کالا را تحویل بگیرید ، سپس وجه آن را به مامور پست پرداخت کنید

قیمت: 3000 تومان تعداد: 1 DVD

شناخت ذهن انسان:
ذهن انسان همه چیز را کنترل می کند. تصورات ، تفکرات ، اعتقادات. به طور کلی تمام جنبه های شناختی رفتار انسان تحت کنترل است. جهان و هر آنچه که در آن موجود است، ازطریق تصورات ما در ذهن انعکاس می یابد.
ما می توانیم از طریق روشهای کنترل ذهن این تصورات را تغییر دهیم و آن وقت خواهیم دید که واقعیت های زندگی ما نیز دستخوش تغییر خواهند شد، یا به زبان دیگر اگر ما توان آن را داشته باشیم که ذهن خودمان را تحت کنترل در آوریم قادر خواهیم بود دنیای مطابق با آرمانها و ایده آل های خودمان بسازیم.

با دانستن رازهای ذهنتان به رازهای موفقیت خواهید رسید...


قیمت: 3000 تومان تعداد: 1 DVD

تصویر ذهنی که ما از خویش داریم براساس اعتقادات ، باور ها ، ارزش های حاکم بر جامعه، تجارب گذشته ، موفقیت ها ، شکست ها ، تحقیرها و پیروزیها شکل گرفته است و از مجموعه این عوامل است که در ذهن تصویری از خود می سازیم .
ذهن انسان دارای دو بخش است: 1- ذهن هوشیار یا ضمیر خود آگاه 2- ذهن نیمه هوشیار یا ضمیر ناخودآگاه.

جواب بزرگترین پرسش دانشمندان اینجاست ...

رازهای شگفت انگیز ذهن انسان


قیمت: 3000 تومان تعداد: 1 DVD

بهترین راه درک ذهن هوشیار و نیمه هوشیار این است که به آنها بصورت یک باغچه نگاه کنیم . شما یک باغبان هستید و در طول روز مشغول کاشتن دانه هایی (همان اندیشه‌هائیست که روزانه به فکر خود راه می‌دهید) هستید. هرچه را که می کارید در تن و محیط زندگیتان درو می کنیم .
اکنون مشغول کاشتن افکار مربوط به آرامش ، عمل درست، حسن نیت و سعادت بشوید و به آرامی و علاقه در باره ویژگیهای آنها بیندیشید، آنچه را که اندیشیده اید به طور کامل در ذهن آگاهتان جای دهید و به کاشتن این دانه های شگفت انگیز ادامه دهید دراین صورت محصول با شکوهی را درو خواهید کرد.



ذهن شما همه چیز را کنترل می کند ...

پس باید رازهای درون ذهنتان را بدانید ....

با دانستن رازهای ذهنتان به

رازهای موفقیت خواهید رسید...

اگر راز ذهن را بدانید به رازهای شاد زیستن پی خواهید برد.

بزرگترین راز جهان هستی را کشف کنید ..!!!

رازهای شگفت انگیز ذهن انسان

شما هم با دانستن رازهای ذهن میتوانید

مانند دانشمندان فکر کنید !!!!

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.




لینک منبع :رازهای شگفت انگیز ذهن انسان

Images for رازهای شگفت انگیز ذهن انسان رازهای شگفت انگیز ذهن انسان - کلینیک جامع آموزش پزشکی ebrahim-mahmoudzadeh.blogsky.com/1388/12/22/post-115/‎Cached Similarرازهای شگفت انگیز ذهن انسان - کلینیک جامع آموزش پزشکی - همچنین می توانید کانال ما در تلگرام را دنبال کنید با عنوان: نکات مهم سلامتی t.me/public_health. رازهای شگفت انگیز ذهن انسان - فروشگاه موشاپ macuss.ir/رازهای-شگفت-انگیز-ذهن-انسان/‎Cached1 مه 2016 ... رازهای شگفت انگیز ذهن انسان ذهن شما همه چیز را کنترل می کند ... پس باید رازهای درون ذهنتان را بدانید ... مغز ما یک دینام هزار ولتی است که متاسفانه ... میهن استور - خرید پستی رازهای شگفت انگیز ذهن انسان www.mihanstore.net/product.php?id=23‎Cachedرازهای شگفت انگیز ذهن انسان ذهن شما همه چیز را کنترل می کند ... پس باید رازهای درون ذهنتان را بدانید ... مغز ما یک دینام هزار ولتی است که متاسفانه اکثرمان بیش از یک چراغ ... رازهای شگفت انگیز مغز انسان - رازذهن جادوی ذهن و موفقیت raze-zehn.persianblog.ir/post/3/‎Cached Similar26 فوریه 2010 ... رازهای شگفت انگیز مغز انسان. زندگی ، هر چه را که بخواهی همان را به تو. می دهدچشمانت را باز کن دلت را بیدار کن. رویاهایت را صدا کن. و اما آنچه در مورد راز ... رازهای ذهن،رازهای شگفت انگیز ذهن انسان | برچسب محصولات | فروشگاه ... diakoshop.ir/?product_tag=رازهای-ذهن،رازهای-شگفت-انگیز-ذهن-انسا Home / Products tagged “رازهای ذهن،رازهای شگفت انگیز ذهن انسان”. رازهای ذهن،رازهای شگفت انگیز ذهن انسان. View; List; Grid. 3,000تومان. Quick view. افزودن به لیست ... ۱۰ راز و رمز پنـهان و عجیب ذهن - مردمان www.mardoman.net/life/۱۰-راز-و-رمز-پنـهان-و-عجیب-ذهن‎Cached27 فوریه 2016 ... ۱۰ راز و رمز پنهان ذهن . درمورد زندگی و مرگ، هوشیاری، خواب و خیلی‌های دیگر داریم. در زیر به دانسته‌ها و ندانسته‌های بشر درمورد ذهن انسان اشاره می‌کنیم. اسرار شگفت انگیز مغز - آپارات ► 11:54www.aparat.com/v/Pnqrf/اسرار_شگفت_انگیز_مغز Apr 23, 2015 - 12 min Hacked By Black Angel واقعا بیخود نیست که قرآن تاکید بر تفکر و تعقل در خلقت انسان می کند. اسرار شگفت انگیز مغز مغز , بدن ... 15 راز شگفت انگیز بدن انسان ! - تکناز www.taknaz.net/news_detail_23691.html‎Cached1 اثر زبان اثر خطوط و اشکال روی زبان درست همانند اثر انگشت عمل میکند یعنی هر انسانی خطوطی کاملا منحصر به فرد روی زبانش دارد از این ر 15 راز شگفت. رازهای شگفت انگیز مغز انسان - سی دی facebogh.com/shop_detail_600.html‎Cachedمستند رازهای شگفت انگیز مغز انسان. ذهن شما همه چیز را کنترل می کند ... پس باید رازهای درون ذهنتان را بدانید .... مغز ما یک دینام هزار ولتی است که متاسفانه اکثرمان بیش ...