مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

عینک دید در شب (HD Vision)


توضیحات

عینک دید در شب HD Vision

آیا رانندگی و تردد در شب برای شما مشکل است؟

آیا نور های انعکاس یافته در آینه ها چشمان شما را آزار میدهد؟

آیا تلالو نور ها مانع رانندگی راحت شما در شب میشود؟

 عینک دید در شب مخصوص رانندگی و تردد در شب و کسانی که

 دوست دارند شب را مانند روز روشن ببینند

برای اولین بار در ایران

طراحی فوق العاده برای سال 2013 ، جذابیت و زیبایی حق شماست…

فقط چند قدم با جذابیت و ایمنی دید در شب فاصله دارید

از اولین کسانی باشید که این عینک را امتحان میکنند

بسته اورجینال عینک HD Vision شامل 2 عینک مخصوص دید در شب + مخصوص روز

قیمت : 22000 تومان

این عینک به صورت اورجینال و شماره سریال معتبر با قیمتی

استثنایی عرضه می شود

هم جذاب شوید و هم برای خود شب ایمنی را فراهم سازید .

از اولین کسانی باشید که این عینک را امتحان میکنند!!

عینک دید در شب HD Vision یکی از

معروفترین و زیباترین عینک های روز دنیا می باشد

این محصول در بسته بندی اورجینال شامل 2 عینک مخصوص دید در شب و مخصوص روز

ارائه شده است

قیمت : 22000 تومان

براساس آمار موجود، رانندگی و تردد در شب بسیار خطرآفرین تر از رانندگی در روشنایی روز است. تصادفات منجر به مرگ در شب چند برابر روز است ، اساسی ترین دلیل این سوانح این است که در تاریکی مردمک چشم گشاد میشود و وسعت دید ما کم میشود. وجود تابش خیره کننده تشکیل هاله و کاهش دید پیرامون همه با هم موجب خستگی چشم میشود…

مشخصات عینک دید در شب HD Vision:
- بسیار سبک و مدرن
- کیفیت عالی و بادوام
- 100 ٪ حفاظت از اشعه ماوراء بنفش (در روز هم می توانید از این عینک استفاده نمایید)
- دارای لنز های با کیفیت بالا
- به همراه یک عینک مخصوص روز

قیمت : 22000 تومان

این عینک به طور ویژه برای اصلاح کاهش نزدیک بینی در تاریکی کاهش درخشندگی کنتراست آبی تیره محیط اطراف و نهایتاً ارائه رانندگی ایمن تر بدون تغییر کردن ادراک رنگ بعد از تاریکی هوا طراحی شده است. فریم دید در شب از تیتانیوم ساخته شده و با الاستومرها پوشیده شده است بنابراین این عینک بسیار سبک و با قابلیت انعطاف پذیری در اطراف شقیقه است و بسیار شیک برای رانندگی خواهد بود از جمله امتیازات این عینک این هست که نور مزاحم چراغهای ماشینهای جلوی را خنثی میکند و شب را مانند روز روشن خواهید دید.

با این عینک شب را هم مانند روز روشن ببینید!

برای اولین بار در ایران

با یک سال گارانتی تعویض …

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 22000 تومان





لینک منبع :عینک دید در شب (HD Vision)

Images for عینک دید در شب (HD Vision) عینک دید در شب اچ دی ویژن HD Vision - آپارات ► 2:55www.aparat.com/v/JXExY/عینک_دید_در_شب_اچ_دی_ویژن_HD_Visio Nov 4, 2015 - 3 min پایا مارکت این عینک مخصوص کسانی است که رانندگی و تردد در شب براشون مشکله| > توضیحات کامل در http://payamarket.ir عینک دید در شب اچ دی ... عینک دید در شب و روز( HD vision ) اچ دی ویژن فیمت نمایندگی ... www.nyazmarket.com/index.php?productID=714‎Cached Similarخرید اینترنتی عینک دید در شب درجه یک فروشگاه خرید عینک مردانه زنانه خرید عینک دید در شب دو تایی اورجینال عینک دید در شب - مخصوص رانندگی خرید ا. عینک آفتابی و دید در شب HD vision - فروشگاه اینترنتی تهران می شاپ tehran-meshop.com/عینک-آفتابی-و-دید-در-شب-HD-vision‎Cached Similarعینک آفتابی و دید در شب HD vision ، پک عینک آفتابی و دید در شب شامل دو عدد عینک شیک و بادوام می باشد که یکی مخصوص دید درشب با شیشه زرد رنگ مخصوص و ... میهن استور - خرید پستی عینک دید در شب (HD Vision) www.mihanstore.net/product.php?id=91‎Cached Similarآیا رانندگی و تردد در شب برای شما مشکل است؟ آیا نور های انعکاس یافته در آینه ها چشمان شما را آزار میدهد؟ آیا تلالو نور ها مانع رانندگی راحت شما در شب میشود؟ عینک دید در ... خرید عینک دید در شب hd vision اچ دی ویژن اصل - فروشگاه خرید ... pusu.ir/خرید-عینک-دید-در-شب-hd-vision-اچ-دی-ویژن-اصل/‎Cachedخرید عینک دید در شب HD VISION اچ دی ویژن اصل. برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید پستی و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا مـحـصـولات مـورد نظرتان را درب ... عینک دید در شب اچ دی ویژن اصل HD VISION - فروشگاه تی وی مارکت ... www.etvmarket.ir/.../عینک-دید-در-شب-اچ-دی-ویژن-اصل-HD-VISION/‎Cached Similarعینک دید در شب. براساس آمار موجود، رانندگی و تردد در شب بسیار خطرآفرین تر از رانندگی در روشنایی روز است. تصادفات منجر به مرگ در شب چند برابر روز است . عینک اچ دی ویژن hd vision www.hdvision.tv-shop.ir/‎Cachedعینک اچ دی ویژن HD VISION با قابلیت دید در شب به شما این امکان را می دهد تا از این عینک بر روی عینک طبی چشم یعنی استفاده همزمان از دو عینک را داشته باشید تا ... خرید عینک دید در شب مخصوص رانندگی HD Vision + عینک اضافه kalashop.net/.../خرید-عینک-دید-در-شب-مخصوص-رانندگی-hd-vision-عین/‎Cachedخرید عینک دید در شب و روز HD Vision مخصوص رانندگی ، عینک اچ دی ویژن با کاهش محسوس نورهای انعکاس یافته باعث بهبود قابل توجه دید در هنگام رانندگی در شب می ... عینک دید در شب اچ دی ویژن HD Vision | خرید اینترنتی www.caspianshop.ir/buy-postal/عینک-دید-در-شب-اچ-دی-ویژن.html‎Cached Similarعینک دید در شب اچ دی ویژن HD Vision | عینک مخصوص رانندگی در شب اچ دی ویژن با کیفیت بالا ، بسته اصلی ، هر پکیج دارای 2 عینک ( روز و شب ) | خرید اینترنتی.