مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آموزش بازاریابی و مارکتینگ


توضیحات

آموزش بازاریابی و مارکتینگ

Marketing Fundametals


شغلی که هر شرکتی به آن نیاز مند است

دانستن اصول بازاریابی اشتغال شما را تضمین می کند

آشنایی با تمام رمز و رازهای تجارت و بازاریابی از زبان استاد بازاریابی آقای Drew Boyd به زبان فارسی

بیش از 250 دقیقه فیلم آموزشی فارسی ارزشمند سطح 1 جهانی

پکیج اورجینال و شکیل قابل پخش در تمام دستگاههای خانگی و کامپیوتر

عناوین آموزشی بازاریابی: تحلیل محصولات - مشتری ها و بازار - تقسیم بندی انواع مشتریان

ایجاد طرح - ایجاد استراتژی - تنظیم اهداف - تنظیم قیمت ها


استفاده از شبکه های اجتماعی - نمایش برنامه رهبری گروه

تعیین بودجه برای طرح - سنجش موفقیت



قیمت : 14800 تومان



چه در حال ایجاد برنامه بازاریابی مختص به خود باشید و یا اولین گروه بازاریابی خود را رهبری می کنید، این دوره آموزشی در یادگیری مبانی، در جهت موفقیت در زمینه بازاریابی به شما یاری خواهد رساند. درو بوید، پروفسور و مشاور، با سی سال تجربه در زمینه بازاریابی برای برندهای مشهور است. در این دوره آموزشی، وی نقش بازاریابی در سازمان ها راتشریح کرده، چهارچوبی را برای تحلیل تجارت، مشتری ها و رقیب ها تعیین کرده و نشان می دهد که چطور استراتژی موفق بازاریابی را تهیه کرده و از چنین استراتژی در تمام زمینه ها از قیمت گذاری تا تبلیغات استفاده کنیم.
همچنین می آموزید که چگونه خود رابرای چالش های تکنیکی فرآهم کرده و درست مانند آژانس های تبلیغاتی و فروشنده ها، از برنامه های بازاریابی برای راهنمایی گروه های مختلف تجاری استفاده نمائید. در نهایت، تشکیل گروه های مختلف بازاریابی و سنجش عملکرد آنها را خواهید آموخت. این مجموعه بیش از 250 دقیقه فیلم آموزشی به صورت دوبله فارسی می باشد.

مباحثی که در این مجموعه خواهید آموخت بدین شرح است :
- بازاریابی سازمانی
- تشکیل گروه
- ایجاد برنامه بازاریابی
- تحلیل محصولات، مشتری ها و بازار
- تقسیم بندی انواع مشتریان
- ایجاد طرح
- ایجاد استراتژی
- تنظیم اهداف
- تنظیم قیمت ها
- استفاده از شبکه های اجتماعی
- نمایش برنامه رهبری گروه
- تعیین بودجه برای طرح
- سنجش موفقیت


قیمت : 14800 تومان



لیست سرفصل ها و عناوین آموزشی این مجموعه:

فصل اول : مقدمه و درک نقش بازاریابی
خوش آمدگویی
بازاریابی سازمانی
درک فرآِند برنامه ریزی
تشکیل گروه
ایجاد برنامه بازاریابی
درک بازاریابی B2B در مقابل B2C

فصل دوم : تحلیل تجارت
تمرکز بر هسته تجارت
تعیین دامنه برنامه بازاریابی
بررسی رقبا
تحلیل محصولات
تحلیل مشتری ها
تحلیل فرآیند خرید
تحلیل بازار

فصل سوم : ایجاد استراتژی
تقسیم بندی مشتری ها
هدف گیری مشتریان
ارائه پیام
تنظیم اهداف

فصل چهارم : ایجاد بخش تاکتیکی
درک مدل 4 تکنیک
ایجادمحصولات و خدمات مناسب
تنظیم قیمت ها
اعلام قیمت ها
تنظیم اهداف تبلیغی
استفاده از شبکه های اجتماعی برای ارتقا محصول
درک کانال های توزیع
طراحی کانال های توزیع
یکپارچه سازی هر 4 تکنیک

فصل پنجم : تنظیم سازمانی
ارائه طرح به گروه های مدیریتی
تعلیم گروه فروش
راهنمایی فروشنده ها و آژانس های تبلیغی

فصل هفتم : اجرا و سنجش برنامه بازاریابی
تعیین بودجه
سنجش شاخص های کلیدی عملکرد
تعیین نقاط تجزیه
تعیین ارزش ماندگاری مشتری

فصل هشتم : نتیجه گیری
رویارویی با چالش های سازمانی
تسلط بر تفکر بازاریابی
سایر گام ها



روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 14800 تومان




لینک منبع :آموزش بازاریابی و مارکتینگ

آموزش بازاریابی و فروش (مارکتینگ) آنلاین - وب یاد https://www.webyad.com/sales-marketing‎Cached Similarبازاریابی و فروش تنها استفاده از تکنیک‌های زبانی حضوری یا تلفنی نیستند. ... شبکه یادگیری وب‌یاد نیز قصد دارد با ارائه ویدیوهای آموزشی در زمینه بازاریابی و ... آموزش بازاریابی - اصول مارکتینگ - چگونه بازاریابی کنیم؟ - آلامتو www.alamto.com/fa/success/marketing‎Cachedبازاریابی را به سادگی یاد بگیرید؛آموزش آسان اصول بازاریابی حرفه‌ای در آلامتو. مشابه : موفقیت استخدام برندینگ فن بیان موفقیت شخصی موفقیت مالی. کانال آموزشی بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری بر روی تلگرام ... https://www.linkedin.com/.../کانال-آموزشی-بازاریابی-و-مدیریت-ارتباط-با-مشتری-بر-alireza‎Cached Similar6 ا کتبر 2015 ... مدت نسبتا طولانی است که در کلاس ها و دوره های مختلف آموزشی به دوستان شرکت کننده قول داده بودم که اگر شرایط برای ارایه آموزش های تکمیلی بر روی ... آموزش بازاریابی... (MARKETING) www.marketingedu.blogfa.com/‎Cached Similarآموزش بازاریابی... (MARKETING) - مهارتهای موفقیت، تکنیک های بازاریابی و فروش ، مدیریت بازاریابی، تحقیق و توسعه، مشاوره - آموزش بازاریابی... (MARKETING) آموزش بازاریابی و مارکتینگ - دایرکتوری سایت های ایرانی https://01iran.com/b2b/shop/آموزش-بازاریابی-و-مارکتینگ/‎Cachedدردوره آموزش بازاریابی و مارکتینگ درو بوید، نقش بازاریابی در سازمان ها راتشریح کرده، چهارچوبی را برای تحلیل تجارت، مشتری ها و رقیب ها تعیین کرده است. آموزش تکنیک های بازاریابی اینترنتی, روش های نوین بازاریابی و ... https://belovedmarketing.com/blog/fa/online-marketing/‎Cached8 مارس 2017 ... آموزش بازاریابی اینترنتی, آنلاین تبلیغات روش های نوین تبلیغات اینرنتی و اموزش مارکتینگ آموزش تکنیک های بازاریابی اینترنتی, روش های ... آموزش بازاریابی و تبلیغات موثر | هنر و علم بازاریابی دیجیتال | نوین www.novin.com/blog/‎Cachedدر مقالات نوین به بررسی تحقیقات جدید و راهکارهای بازاریابی دیجیتال، اصول تبلیغات آنلاین و روش های فروش بیشتر با استفاده از دیجیتال مارکتینگ خواهیم پرداخت. آموزش بازاریابی اینترنتی | افزایش بازدید سایت و فروش اینترنتی ... www.novin.com/cat/digital-marketing/‎Cachedتحقیقات و مقالات آموزش بازاریابی اینترنتی را اینجا بخوانید و با استراتژی های جذب مشتری و فروش اینترنتی بیشتر به وسیله دیجیتال مارکتینگ هدفمند آشنا ... بیمه مارکتینگ https://bimehmarketing.com/‎Cachedبیمه مارکتینگ هم اکنون برترین تولیدکننده ویدیوهای آموزش تخصصی در حوزه بازاریابی و فروشندگی بیمه در کشور است. مدت این ویدیوها بسته به نوع محتوای آموزشی ... آموزش بازاریابی به همراه پرسش و پاسخ marketing.vcp.ir/‎Cached Similarنه سوال برتر در بازاریابی یک سوال بازاریابی وجود دارد که شما می‌توانید در هر مرحله از کارتان آن را جویا شوید: دقیقا چه چیز فروخته می‌شود، به چه کسی فروخته می شود، ...