مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کیسه سیب زمینی تنوری Potato Express


توضیحات

کیسه سیب زمینی تنوری Potato Express

آیا می دانستید دیگر نیازی به این نیست که زمان زیادی را

منتظر بمانید تا یک سیب زمینی شکم پر درست کنید؟

آیا می دانستید در زمان کمی می توانید برای فرزند دلبند خودتان

یک غذای مقوی و پر کالری درست کنید؟


ما به شما کیسه مخصوص سیب زمینی در ماکروفر را معرفی می کنیم که

از این به بعد به راحتی و بدون دردسر می توانید سیب زمینی

دلخواه خودتان را آماده کنید و از خوردن آن لذت ببرید.



قیمت : 14900 تومان



کیسه پخت سیب زمینی به شکل تنوری و در زمان خیلی کوتاه. با کیسه پخت سیب زمینی پوتیتو اکسپرس کافیست سیب زمینی را به مدت 4 دقیقه در ماکروفر و در حالت ماکرو قرار دهید و در این زمان سیب زمینی های شما به خوبی به شکل تنوری پخته خواهند شد. به خاطر اینکه در حالت ماکرو، نباید از ظروف فلزی در ماکروفر استفاده کرد، برای تنوری کردن سیب زمینی نمیتوان از فویل های فلزی استفاده نمود، برخی افراد از پوشش های پلاستیکی برای این کار استفاده میکنند که باید بدانند، پوشش سیب زمینی با پوشش پلاستیکی در ماکروفر، باعث ایجاد مواد و گازهایی خطرناک در زمان پخت شده و سیب زمینی شما را مسموم مینماید. بهترین وسیله برای برای اینکار استفاده از کسیه مخصوص سیب زمینی تنوری میباشد، این کیسه با مواد خاص ساخته شده و میتوان تا 4 سیب زمینی را در آن قرار داد. کافیست فقط 4 دقیقه سیب زمینی را درون کسیه قرار داده و آن را در ماکروویو خود قرار دهید بعد از 4 دقیقه سیب زمینی های شما به خوبی تنوری شده و میتوانید ان را به اشکال مختلف و بخصوص حالت سیب زمینی شکم پر میل نمایید.




قیمت : 14900 تومان



ما به شما کیسه مخصوص سیب زمینی در ماکروفر را معرفی می کنیم که از این به بعد به راحتی و بدون دردسر می توانید سیب زمینی دلخواه خودتان را آماده کنید و از خوردن آن لذت ببرید. شما هم می توانید سیب زمینی را به طور ساده آماده کنید هم داخل آن را با مواد مختلف پر کنید و میل کنید
ما به شما پیشنهاد می کنیم سیب زمینی ها را پس از آماده شدن کره مال نمایید تا طعمی بسیار مطبوع پیدا کند.



روش استفاده:
- سیب زمینی ها را همراه با پوست تمیز بشویید.
- آن ها را درون این کیسه مخصوص قرار دهید.
- کیسه را درون مایکروفر خود قرار دهید.
- بعد از 4 دقیقه از سیب زمینی های خوش مزه لذت ببرید.
- می توانید با سلیقه خود شکم آن ها را با موارد مختلف پر نمایید.
- برای پخت بهتر باید بر روی سیب زمینی قبل از پخت با چاقو شکاف هایی را ایجاد نماییم ، کیسه پخت سیب زمینی تنوری پوتیتو اکسپرس Potato Express سریعترین و آسانترین راه برای پخت سیب زمینی تنوری در مایکروویو است.


قیمت : 14900 تومان



ویژگی های محصول:
- ابعاد محصول : 20.32 * 25.4 سانتی متر
- جنس بیرونی کیسه : 100٪ پلی استر
- جنس آستر کیسه : 85٪ پلی استر و 15٪ پنبه
- پخت سیب زمینی کامل فقط در 4 دقیقه
- مناسب براب پخت انواع سیب زمینی ، سیب زمینی شیرین و ...
- قابلیت پخت تا 4 عدد سیب زمینی در یک زمان
- شستشوی راحت و آسان با قابلیت استفاده مجدد
- قابلیت استفاده برای درست کردن ذرت و نان ذرت
- طعم سیب زمینی در این روش بسیار متفاوت با آب پز بوده و روشی بسیار سالم می باشد




روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 14900 تومان




لینک منبع :کیسه سیب زمینی تنوری Potato Express

میهن استور - خرید پستی کیسه سیب زمینی تنوری Potato Express www.mihanstore.net/product.php?id=523‎Cached Similarکیسه سیب زمینی تنوری Potato Express آیا می دانستید دیگر نیازی به این نیست که زمان زیادی را منتظر بمانید تا یک سیب زمینی شکم پر درست کنید؟ Images for کیسه سیب زمینی تنوری Potato Express کیسه سیب زمینی تنوری Potato Express - آپارات ► 1:41www.aparat.com/v/iu6Th/کیسه_سیب_زمینی_تنوری_Potato_Expre Apr 3, 2017 - 2 min ویدئو سرا لینک توضیحات محصول و خرید پستی:http://www.mihanstorebiznis.ir/ product.php?id=523 کیسه سیب زمینی تنوری ... کیسه پخت سیب زمینی Potato Express - آپارات ► 1:41www.aparat.com/v/yC9tF/کیسه_پخت_سیب_زمینی_Potato_Expre Nov 19, 2014 - 2 min فروش دات بیز ما به شما کیسه مخصوص سیب زمینی در ماکروفر را معرفی می کنیم که از این به بعد به راحتی و بدون دردسر می توانید سیب زمینی ... کیسه سیب زمینی تنوری potato express - فروشگاه ایزی کالا izikala.com/کیسه-سیب-زمینی-پخت-سریع‎Cachedکیسه پخت سیب زمینی تنوری potato express. سریعترین و آسانترین راه برای پخت سیب زمینی تنوری در مایکروفر است. جنس بیرونی کیسه 100% پلی استر آسان ترین راه برای پخت سیب زمینی تنوری ... تخفیف کیسه پخت ... www.takhfifbartar.com/تخفیف-کیسه-پخت-سیب-زمینی-سیب-زمینی-تنوری-potato-express‎Cachedکیسه پخت سیب زمینی Potato Express; سریع ترین و آسان ترین راه برای پخت سیب زمینی تنوری; ابعاد: 25.4 * 20.32; جنس روی کیسه: 100% پلی استر; جنس آستر: ... جعبه - کیسه سیب زمینی تنوری Potato Express ►jabeh.com/watch/551978/کیسه-سیب-زمینی-تنوری-potato-express May 2, 2017 لینک توضیحات محصول و خرید پستی: http://www.mihanstorebiznis.ir/product.php ?id=523. کیسه پخت سیب زمینی Potato express bag | فروشگاه اینترنتی on4 ... on4.ir/کیسه-پخت-سیب-زمینی-تنوری-پوتیتو-اکسپرس-p/‎Cached Similarکیسه پخت سیب زمینی پوتیتو اکسپرس Potato Express سریعترین و آسانترین راه برای پخت سیب زمینی تنوری در مایکروویو است. 5198-h9XF2L._SL1050_. کیسه پخت سیب زمینی Potato express bag - فروشگاه اینترنتی ... www.caspianshop.ir/.../کیسه-پخت-سیب-زمینی-potato-express-bag.html‎Cached Similarکیسه پخت سیب زمینی پوتیتو اکسپرس | با کیسه پخت سیب زمینی Potato express bag فقط در عرض ... سیب زمینی تنوری ، غذایی کامل و همچنین مکمل غذاهای دیگر. کیسه سیب زمینی تنوری Potato Express :: دانلود پرفروش های فورکیا 4kiaa.blog.ir/1396/05/.../کیسه-سیب-زمینی-تنوری-Potato-Express‎Cached31 جولای 2017 ... توضیحات کیسه سیب زمینی تنوری Potato Express آیا می دانستید دیگر نیازی به این نیست که زمان زیادی را منتظر بمانید تا یک سیب زمینی شکم ...