مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آبمیوه گیری دستی Manual Juicer


توضیحات

آبمیوه گیری دستی Manual Juicer

بدون نیاز به برق و باتری

با طراحی فوق العاده هوشمند


وسیله ای کاربردی برای خانم های با سلیقه

وسیله ای مناسب برای روزهای گرم تابستان


با این وسیله آب هر میوه ای را که میخواهید بگیرید و از خوردنش لذت ببرید



قیمت : 58000 تومان



در این روزهای گرم هم می توان در مصرف برق صرفه جویی کرد و هم نوشیدنی های خنک و سالم خانگی را نوشید، شما می توانید با آبمیوه گیری دستی Manual Juicer این رویا را به حقیقت تبدیل کنید. این وسیله ی با ظاهری شیک و بدون نیاز به برق و حتی باطری به صورت کاملا دستی می تواند در خدمت شما باشد. این آبمیوه گیری شامل دو تیغه ی پلاستیکی می باشد که با آن به راحتی می توان به آب گیری انواع میوه ها پرداخت. با آبمیوه گیری دستی Manual Juicer از خوردن آبمیوه های خنک و خانگی لذت ببرید.


قیمت : 58000 تومان



امروزه استفاده از آب میوه های طبیعی، بدون اسانس و افزودنیها از اولویت های سلامتی فرد است، با تهیه آبمیوه گیر دستی می توانید از دردسرها و عذاب استفاده از آب میوه گیرهای قدیمی رها شوید. این محصول برای گرفتن آب انواع میوه ها کاربرد دارد.



کافیست میوه مورد نظر را داخل این آب میوه گیری بگذارید و دسته آن را بچرخانید ، حال آب میوه طبیعی و تازه شما آماده نوشیدن است. با این دستگاه بی نظیر به ساده ترین شکل ممکن آب هر نوع میوه ای را می توانید بگیرید و نوش جان کنید.


قیمت : 58000 تومان



ویژگی های آبمیوه گیری دستی Manual Juicer:
- استفاده آسان و عملکرد سریع و راحت
- بسیار سبک
- شامل دو تیغه پلاستیکی جهت گوشت و میوه
- قابل استفاده برای آب گیری میوه و مخلوط کردن مواد غذایی
- با کیفیت بسیار عالی





روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 58000 تومان




لینک منبع :آبمیوه گیری دستی Manual Juicer

Images for آبمیوه گیری دستی Manual Juicer آبمیوه گیری دستی manual juicer - آپارات www.aparat.com/v/HDqB8/آبمیوه_گیری_دستی_manual_juicer‎Cached Similar28 جولای 2015 ... فروشگاه اینترنتی تک سبد آبمیوه گیری دستی manual juicer کمک کننده بانوان در آب گیری انواع میوه ها بدون نیاز به برق و به صورت کاملا دستی ... آبمیوه گیری دستی Manual juicer - آپارات ► 3:27www.aparat.com/v/X7VID/آبمیوه_گیری_دستی_Manual_juicer Jul 26, 2015 - 3 min فروش دات بیز با این وسیله آب هر میوه ای را که میخواهید بگیرید و از خوردنش لذت ببرید آبمیوه گیری دستی Manual juicer آبمیوه گیری دستی ... آپارات - آبمیوه گیری دستی manual juicer www.aparat.com/result/آبمیوه_گیری_دستی_manual_juicer‎Cachedآپارات - آبمیوه گیری دستی manual juicer. ... آبمیوه گیر دستی دو کاره MANUAL juicer یک محصول بی نظیر · ایران سنتر. 1,297 بازدید. 1:25 ... آبمیوه گیری Manual Juicer - فروشگاه اینترنتی پارس تینا https://parstina.com/home/kitchen/ManualJuicer‎Cachedلذت خوردن یک آبمیوه طبیعی را با آبمیوه گیری Manual Juicer تجربه کنید.این آبمیوه گیری با وجود اینکه دستی است کار با آن بسیار ساده و لذت بخش است و نیازی هم ... فروشگاه آبمیوه گیری دستی منوال جویسر manual juicer manualjuicer.viri.ir/‎Cached Similarآبمیوه گیری دستی manual juicer. مسلما در گرمای تابستان خوردن یک نوشیدنی خنک بسیار دلچسب و لذت بخش خواهد بود،اما استفاده از آبمیوه گیری های برقی نه تنها ... خرید پستی آبمیوه گیری دستی Manual Juicer | monakala.com/product.php?id=1052‎Cachedآبمیوه گیری دستی Manual Juicer. بدون نیاز به برق و باتری. با طراحی فوق العاده هوشمند. وسیله ای کاربردی برای خانم های با سلیقه. وسیله ای مناسب برای روزهای گرم ... میهن استور - خرید پستی آبمیوه گیری دستی Manual Juicer www.mihanstore.net/product.php?id=553‎Cached Similarدر این روزهای گرم هم می توان در مصرف برق صرفه جویی کرد و هم نوشیدنی های خنک و سالم خانگی را نوشید، شما می توانید با آبمیوه گیری دستی Manual Juicer این رویا را ... آبمیوه گیری دستی Manual Juicer - لذت خریدی آسان ، مطمئن و بی واسطه besttv.ir/405956-آبمیوه-گیری-دستی-manual-juicer/bz=fs‎Cachedبا آب میوه گیر دستی مانوال جویسر Manual Juicer آب میوه های خودتون رو در هر مکان و زمانی میتونید تهیه کنید این محصول جهت آبگیری مرکبات، انار، غوره، لیمو و همچنین ... خرید آبمیوه گیری دستی Manual juicer - فروشگاه ماپلی https://mapeli.com/product/manual-juicer/‎Cachedاز آبمیوه گیری دستی Manual juicer استفاده کنید. این آبمیوه گیری بدون نیاز به برق و باتری کار کرده و تنها با نیروی دست شما به راه می افتد. با این وسیل.