مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ساعت مچی لورنزو

ویژگی های کلیدی:

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngساعت اسپرت دارای بند های مشکی و سفید و فوق العاده چشم نواز
http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngجدیدترین مدل ساعت های فانتزی
http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngکیفیت ساخت عالی و تضمین شده
http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngبا ظاهری متفاوت، مدرن و همچنین با دوام
http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngدر رنگ بندی زیبا و متفاوت

جنسیت زنانه/مردانه
نوع کاربری فانتزی
ضمانت 72 ساعت ضمانت تحویل
فرم صفحه صفحه گرد عقربه ای
رنگ بندی مشکی،آبی،قرمز،سفید،سبز
موتور تک موتوره پر قدرت
ویژگی منحصر به فرد طراحی زیبا بر روی صفحه ساعت و بند ساعت
مقاوم در برابر ضربه http://dayanshop.com/uploads/images/dayanshop/no12.png
تاریخ شمار http://dayanshop.com/uploads/images/dayanshop/no12.png
جعبه
http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.png
قابلیت نمایش ساعت http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.png
قابلیت نمایش دقیقه http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.png
کورنوگراف http://dayanshop.com/uploads/images/dayanshop/no12.png
ثبات رنگ http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.png
منبع انرژی

باتری

 

پیش از اختراع ساعت مردم زمان را چگونه تشخیص می دادند؟ 
در زمان های قدیم مردم برای تشخیص زمان از ساعت آفتابی استفاده می کردند. ساعت آفتابی صفحه صاف وگردی است که حاشیه آن درجه بندی شده است یک عقربه فلزی به نام «شاخص» که به سمت قطب شمال تنظیم شده روی یکی از درجات می افتد. وقتی که زمین می چرخد محل سایه شاخص هم تغییر می کند و بر روی درجه دیگری قرار می گیرد و به این ترتیب می توان گفت ساعت چند است. ساعت های آفتابی برای تشخیص زمان وسایل مفیدی بودند ولی یک عیب داشتند و آن این بود که در روزهای ابری و شب ها قابل استفاده نبود زیرا دیگر آفتابی نبود که سایه بیندازد.
مردم همچنین از ساعت های شیشه ای هم استفاده می کردند. ساعت های شیشه ای شکل جالبی دارند. شن از سوراخی پایین می ریزد. این کار یک ساعت طول می کشد سپس ساعت شیشه ای را دوباره سروته می کنند. امروزه برای تعیین زمان ساعت های گوناگون دیواری و مچی داریم و استفاده از آنها راحت است ودر هر آب و هوایی هم می توانند کار کنند. 
آیا می دانستید که چینی ها مخترع ساعت بودند؟
در سال 1956 باستان شناسان وسیله‌ای را از زیر خاک بیرون کشیدند که گذر زمان را نشان می داد که حروف چینی روی آن حک شده بود. در آزمایشات اولیه این وسیله را به قرن سوم میلادی نسبت دادند که هیچ شکی در آن نبود.
اما نکته‌ای که باعث تعجب شد این بود که وسیله نشان دادن زمان و ساعتهای اولیه را سوئیسی ها تنها سه قرن پیش به صورت مکانیکی اختراع کرده بودند. اما این وسیله ثابت می‌کرد که چینی ها حداقل ده سال در ساخت ساعت از سوئیسی ها جلوتر بوده اند.
اما نکته عجیب‌تر این بود که این وسیله از آلومینیوم ساخته شده است. در صورتی که می دانیم آلومینیوم به صورت آلیاژ و جسم مرکب وجود داشته و در قرن نوزدهم برای اولین بار و آن هم به کمک نیروی برق به صورت مستقل و مجزا به دست آمده است. حال این سوال مطرح می شود که چگونه چینی ها شانزده قرن پیش تر از طرفی مکانیزم ساخت ساعت مکانیکی دست یافته بودند، و از طرف دیگر چگونه از آلومینیوم استفاده کرده اند؟
و سرانجام اینکه چگونه نیروی برق را در اختیار داشته اند که بتوانند ساخت آلومینیوم بپردازند؟
واقعا گاهی وقتها شنیدن و خواندن برخی مطالب انسان رو به تفکر وا می دارد. خوب به هر حال این مسائلی است که برخی اوقات باعث دردسر، حیرت و سردرگمی انسان ها می شود. 
انواع ساعت ابتدائی 
بد نیست بدانیم که در گذشته بشر برای دانستن وقت و ایام، با توجه به تجربه و دانش زمانه، ساعت هائی را اختراع کرده و مورد استفاده قرار داده است، که مهمترین آنها عبارت می شده از: ساعت آبی،ساعت شنی یا ماسه ای،ساعت شمعی،ساعت های نوین،ساعت های جدید

       

ساعت مچی لورنزو
 
 ساعت لورنزو  جدیدترین ارائه کمپانی ها می باشد که دارای طراحی بی نظیر و خلاقانه ای بوده و توانسته است با عرضه خود به بازار طرفداران بی شماری را در سراسر جهان جذب کند

بند این ساعت، اولین نکته است که جلب توجه میکند. بندی غیر معمول که به یقین با بندهای رایج و معمول در بازارمتفاوت بوده و بصورت زیبا و رنگین بر روی دست، خود نمایی میکند. ساعت لورنزو دارای بند مشکی و سفید و با کیفیت ارائه و توزیع میگردد که گواه بر زیبایی فوق العاده آن دارد. لذا با بستن این ساعت به دستتان تفاوت را احساس خواهید کرد.


 

دارای صفحه نمایش گرد

 

 

 

جدیدترین مدل ساعت فانتزی

 

 

 

کیفیت ساخت عالی 

 

 

 

منبع انرژی باتری

 

 

 

دارای رنگ بندی زیبا و متفاوت

 

 

 

با ساعت لورنزو خاص بودن را تجربه کنید 

 
 
 
 
 
برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.
تمامی سفارشات تهران و مشهد کمتر از 72 ساعت با پیک ارسال میشود و نحوه ارسال شهرستان ها به دو صورت پست پیشتاز(بین 3 تا 4 روز) و سفارشی(بین 5 تا 7 روز) می باشد.
کلیه کالاهای  دارای 72 ساعت (سه روز) ضمانت تست فیزیکی می باشد.  










لینک منبع :ساعت مچی لورنزو

Images for ساعت مچی لورنزو ساعت مچی لورنزو lorenzo - فروشگاه اینترنتی m2m.sabzgostar.net/product/pid/1410‎Cachedساعت لورنزو جدیدترین ارائه کمپانی ها می باشد که دارای طراحی بی نظیر و خلاقانه ای بوده و توانسته است با عرضه خود به بازار طرفداران بی شماری را در سراسر جهان جذب ... خرید اینترنتی ساعت مچی لورنزو اصل با تخفیف ویژه و طراحی بی نظیر buy66.ir/خرید-اینترنتی-ساعت-مچی-لورنزو/‎Cached8 آوریل 2017 ... فروشگاه ساعت مچی لورنزو,فروش ساعت مچی لورنزو,فروش اینترنتی ساعت مچی لورنزو,فروش آنلاین ساعت مچی لورنزو,خرید ساعت مچی لورنزو,خرید ... LORENZO ساعت مچی اسپورت لورنزو - شیپور https://www.sheypoor.com/lorenzo-ساعت-مچی-اسپورت-لورنزو-16033217.html‎Cached16 جولای 2017 ... ساعت مچی لورنزو ساعت لورنزو جدیدترین ارائه کمپانی ها می باشد که دارای طراحی بی نظیر و خلاقانه ای بوده و توانسته است با عرضه خود به بازار ... خرید ارزان ساعت مچی لورنزو جدید - آر اس 167 rs167.blogsky.com/1394/08/10/post.../خرید-ارزان-ساعت-مچی-لورنزو-جدید 1 نوامبر 2015 ... خرید پستی ساعت مچی لورنزو از فروشگاه اینترنتی جفت 6. فروشگاه ساعت مچی لورنزو,فروش ساعت مچی لورنزو,فروش اینترنتی ساعت مچی لورنزو ... ساعت مچی لورنزو lorenzo | خرید ساعت مچی لورنزو lorenzo - نی نی سایت www.ninisite.com/.../ساعت-مچی-لورنزو-lorenzo-خرید-ساعت-مچی-لورنزو-lorenzo‎Cached27 نوامبر 2015 ... ساعت مچی لورنزو lorenzo,خرید ساعت مچی لورنزو lorenzo,خرید اینترنتی ساعت مچی لورنزو lorenzo,خرید پستی ساعت مچی لورنزو lorenzo,خرید ... ساعت مچی لورنزو lorenzo ویژه افراد شیک پوش negarshop.ir/lorenzo/‎Cachedساعت مچی لورنزو lorenzo ویژه افراد شیک پوش ساعت مچی لورنزو lorenzo ساعت مچی lorenzo ساعت مچی لورنزو ساعت لورنزو saat mochi lorenzo. آپارات - ساعت مچی لورنزو www.aparat.com/result/ساعت_مچی_لورنزو آپارات - ساعت مچی لورنزو. ... ردیاب آنلاین شخصی بصورت ساعت مچی دستبندی - 09120132883 ... ساعت مچی کاسیو جی شاک Casio G Shock GA 200 کیم کالا. آپارات - ساعت مچی لورنزو www.aparat.com/result/ساعت_مچی_لورنزو_ آپارات - ساعت مچی لورنزو. ... ساعت سونتو اسپارتان اسپرت دارای ضربان سنج قلب مچی ... تیزر ساعت مچی اسپرت وب سایت تخفیف و خرید گروهی cutbon.c · cutbon. خرید اینترنتی ساعت مچی اسپرت مدل لورنزو - نکس شاپ nexshop.ir/fallout-hour-sports-lorenzo/‎Cachedساعت مچی اسپرت مدل لورنزو ساعتی شیک و همچنین با طراحی فوق العاده زیبایی می باشد و باید گفت که این ساعت انتخابی مناسب برای خانم ها و آقایان شیک پوش و ...