مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

لگ زنانه Brittany

 ویژگی های کلیدی :

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngجنس پارچه کشی دیور

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngفری سایز(مناسب برای سایز های M/L/XL)(مدیوم/لارج/ایکس لارج)

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngقد:94 سانتی متر/دور کمر در حالت عادی:62 سانتی متر

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngرنگ بندی:فسفری،نارنجی،صورتی،سفید،مشکی

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngمناسب برای فصل بهار و تابستان

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngدارای کمر کشی

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngفاق بلند/28 سانتی متر

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngدارای پاچه های جذب

نام لگ زنانه Brittany
مدل
Brittany
رنگ بندی فسفری،نارنجی،صورتی،سفید،مشکی
جنس دیور کش(حالت کشسانی دارد)
سایز
فری سایز(مناسب برای سایز های M/L/XL)(مدیوم/لارج/ایکس لارج)
قد
94 سانتی متر
فاق
28 سانتی متر
دور کمر در حالت عادی
62 سانتی متر
گارانتی 72 ساعت گارانتی تست فیزیکی
کمر
دارای کمر کشی
پاچه ها جذب
مناسب
فصل بهار و تابستان

معرفی اجمالی محصول:

لگ های زنانه بخاطر داشتن دیور (کش) در ترکیب پارچه و راحت تر بودن نسبت به شلوارهای جین و کتان ، طرفداران زیادی در بین خانم ها دارد و تا امروز مدل های مختلف ساده و طرح دار ، با ضخامت های متفاوت روانه بازار شده اند.لگ زنانه Brittany که پارچه نرم و لطیفی دارد بسیار مناسب برای فصل بهار و تابستان می باشد.ویژگی بعدی فاق بلند و کمر کشی بودن این مدل می باشد که باعث میشود برای سایزهای بیشتری قابل استفاده باشد.

لگ زنانه Brittany در رنگ بندی های فسفری،نارنجی،صورتی،سفید،مشکی دارای پارچه کشی دیور و با تراکم بالایی می باشد و پا به هیچ عنوان مشخص نمیشود و بدن‌نما نمی باشد و در مقایسه با لگ‌های دیگر ، ضخامت بیشتری دارد و کاربردی تر و دارای قابلیت استفاده ی بیشتری می باشد.این محصول بخاطر داشتن ظاهر ساده می تواند علاوه بر استفاده در منزل و ...برای پوشیدن در هنگام ورزش و انجام حرکات کششی مثل یوگا و ایروبیک نیز بسیار کاربردی باشد.

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.
تمامی سفارشات تهران و مشهد کمتر از 72 ساعت با پیک ارسال میشود و نحوه ارسال شهرستان ها به دو صورت پست پیشتاز(بین 3 تا 4 روز) و سفارشی(بین 5 تا 7 روز) می باشد.
کلیه کالاها  دارای 72 ساعت (سه روز) ضمانت تست فیزیکی می باشد. 

 














لینک منبع :لگ زنانه Brittany

Images for لگ زنانه Brittany لگ زنانه Brittany مدل 508 (رنگ بندی) - فروشگاه اینترنتی لوکسیکو luxico.ir/product/لگ-زنانه-brittany-مدل-508-رنگ-بندی/‎Cachedلگ زنانه Brittany مدل 508 (رنگ بندی). تومان49,000–تومان19,000. ویژگی های کلیدی : جنس پارچه کشی دیور. فری سایز(مناسب برای سایز های M/L/XL)(مدیوم/لارج/ایکس ... لگ زنانه Brittany - فروشگاه برکت 110 www.barakat110.com/products/view/2382/لگ-زنانه-Brittany‎Cachedلگ زنانه Brittany که پارچه نرم و لطیفی دارد بسیار مناسب برای فصل بهار و تابستان می باشد.ویژگی بعدی فاق بلند و کمر کشی بودن این مدل می باشد که باعث میشود ... فروش لگ زنانه Brittany در رنگ های متنوع و جدید 2017 - میهن بانو www.mihanbano.com/2017/02/22/لگ-زنانه-brittany.html‎Cached22 فوریه 2017 ... فروش لگ زنانه Brittany در رنگ های متنوع و جدید 2017 با قیمت مناسب و کیفیت بالا ویژه خانمهای شیک پوش تهیه شده با بهترین نوع پارچه و دوخت فوق ... لگ زنانه Brittany - ایران دانلود irdls.blogsky.com/1395/12/06/post-51018 24 فوریه 2017 ... لگ زنانه Brittany که پارچه نرم و لطیفی دارد بسیار مناسب برای فصل بهار و تابستان می باشد.ویژگی بعدی فاق بلند و کمر کشی بودن این مدل می باشد ... لگ زنانه Brittany - فروشگاه اینترنتی خرید 21 kharid21.rozblog.com/post/155‎Cached27 جولای 2016 ... لگ زنانه Brittany در رنگ بندی های فسفری،نارنجی،صورتی،سفید،مشکی دارای پارچه کشی دیور و با تراکم بالایی می باشد و پا به هیچ عنوان مشخص ... لگ زنانه Brittany | شماره کالا : 2283071 - ایسام esam.ir/itemView.aspx/2283071/‎Cached18 ا کتبر 2016 ... مشاهده اطلاعات کالای لگ زنانه Brittany فری سایز(مناسب برای سایز های M/L/XL)(مدیوم/ لارج/ایکس لارج) در چهار رنگ متفاوت | شماره کالا:2283071 ... لگ زنانه Brittany | فروشگاه آنلاین عرب - فروشگاه اینترنتی www.arabshop.ir/products/view/2382‎Cachedلگ زنانه Brittany که پارچه نرم و لطیفی دارد بسیار مناسب برای فصل بهار و تابستان می باشد.ویژگی بعدی فاق بلند و کمر کشی بودن این مدل می باشد که باعث میشود ... لگ زنانه Brittany | مرکز خرید اینترنتی تیلاک www.buy.tilak.ir/products/view/2382/لگ-زنانه-Brittany‎Cachedلگ زنانه Brittany که پارچه نرم و لطیفی دارد بسیار مناسب برای فصل بهار و تابستان می باشد.ویژگی بعدی فاق بلند و کمر کشی بودن این مدل می باشد که باعث میشود ... لگ زنانه Brittany | فروشگاه پارس مارکت shop.parsm.com/products/view/2382/لگ-زنانه-Brittany‎Cachedلگ زنانه Brittany که پارچه نرم و لطیفی دارد بسیار مناسب برای فصل بهار و تابستان می باشد.ویژگی بعدی فاق بلند و کمر کشی بودن این مدل می باشد که باعث میشود ...