مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کفش Adidas مدل LaserJet

 ویژگی های کلیدی:

کفش Adidas مدل LaserJet
بسیار نرم و راحت
امکان استفاده در باشگاه و فضای سبز
جنس رویه:الیاف مصنوعی
جنس کفی:لاستیک
دارای رنگ بندی دو گانه مشکی آبی
دارای کفی فاقد دور دوزی با عاج های کوچک جهت جلوگیری از لغزش

نام کفش Adidas مدل LaserJet
برند Adidas
مدل LaserJet
جنسیت
کفش ورزشی مردانه
جنس رویه الیاف مصنوعی
رویه مشبک
خیر
سایز بندی
41-44
نوع کاربری
امکان استفاده در باشگاه و فضای باز
رنگ بندی
دوگانه مشکی آبی
جنس کفی لاستیک
کفی فاقد دور دوزی با عاج های کوچک جهت جلوگیری از لغزش
نرم و راحت
http://www.dayanshop.com/uploads/icon/tick.png
جعبه http://www.dayanshop.com/uploads/icon/tick.png

معرفی اجمالی محصول:

آدیداس ‏(‏Adidas‏)‏ را همه می شناسند‏!‏ فقط کافی است تا لوگوی معروفش را ببینیم تا کیفیت، زیبایی و راحتی در ذهنمان تداعی شود‏.‏ این غول دنیای کفش سازی ریشه در کشور آلمان دارد و داستانش در اطراف شهر نورنبرگ این کشور، و از کارخانه کفش سازی داسلر آغاز می شود‏.‏ فرزندان صاحب این کارخانه، رودلف و آدولف، پس از اختلافات فراوان تصمیم گرفتند که راه خود را جدا کرده و هر کدام شرکت خود را تاسیس کنند‏.‏ و این گونه بود که آدیداس‏(‏Adidas‏)‏، که مخفف نام آدولف داسلر است، در سال 1949 پا به بازار گذاشت‏.‏ امروزه این شرکت طیف گوناگونی از انواع کفش ورزشی، لباس ورزشی، اکسسوری، عطر، افترشیو و‏.‏‏.‏‏.‏ را تولید می کند‏.‏ آدیداس، البته حامی مالی بسیاری از ورزشکاران بزرگ جهان چون لئونل مسی، زین الدین زیدان، کریم بنزما، اندی ماری و بسیاری دیگر نیز بوده است و این چهره ها از محصولات این شرکت استفاده کرده یا می کنند‏.‏

متداول‌ترین حرکت ورزشی انسان راه رفتن و دویدن است. پس باید کفشی راحت برای این کار انتخاب نمود. کفش‌های مخصوص پیاده روی باید پاشنه‌های مناسب داشته باشند و از انعطاف‌پذبری خوبی برخوردار باشند. ضربه‌گیر بودن از دیگر ویژگی‌های یک کفش پیاده روی خوب است. همچنین برای دویدن کفشی مناسب است که علاوه بر داشتن ویژگی‌‌های گفته شده بسیار سبک باشد و حرکت انگشتان پا داخل کفش در هر جهت آزادانه انجام شود.کفش Adidas مدل LaserJet از سری کفش‌‌های مخصوص پیاده روی و دویدن آدیداس که با سایزهای مخصوص آقایان ساخته شده است.رویه کفش از جنس الیاف مصنوعی است.دارای کفی نرم و انعطاف پذیر می باشد.به طور کلی این کفش یک کفش مناسب پیاده روی و دویدن است.

راهنمای سایزبندی کفش های ورزشی:

به دلیل متفاوت بودن سایزبندی در برندهای مختلف توصیه میشود پایتان را به سانتی متر CM اندازه گیری نمایید. برای این کار کافی است طبق شکل زیر پایتان را در سطحی صاف قرار دهید و به صورت عمود و دقیق علامت گذاری نمایید. سپس با استفاده از متر یا خط کش طول پایتان را اندازه گیری نمایید.

اکنون عدد به دست آمده را در جدول زیر قرار دهید و سایز کفش خود را تعیین نمایید.

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.
تمامی سفارشات تهران و مشهد کمتر از 72 ساعت با پیک ارسال میشود و نحوه ارسال شهرستان ها به دو صورت پست پیشتاز(بین 3 تا 4 روز) و سفارشی(بین 5 تا 7 روز) می باشد.
کلیه کالاهای  دارای 72 ساعت (سه روز) ضمانت تست فیزیکی می باشد. 

 










لینک منبع :کفش Adidas مدل LaserJet

کفش Adidas مدل LaserJet - فروشگاه اینترنتی m2m.sabzgostar.net/product/pid/1621‎Cachedکفش Adidas مدل LaserJet. در طول روز ممکن است یک فرد برای انجام امور روزمره مجبور شود چندین ساعت کفش به پا داشته باشد. کارهایی مثل رفتن به محل کار، مدرسه یا ... Images for کفش Adidas مدل LaserJet کفش Adidas مدل LaserJet - فروشگاه اینترنتی لاوان شاپ lavanshop.sabzgostar.net/product/pid/1621‎Cachedکفش Adidas مدل LaserJet. در طول روز ممکن است یک فرد برای انجام امور روزمره مجبور شود چندین ساعت کفش به پا داشته باشد. کارهایی مثل رفتن به محل کار، مدرسه یا ... کفش Adidas مدل LaserJet www.2t-ads.ir/products/view/2416 ویژگی های کلیدی: کفش Adidas مدل LaserJet بسیار نرم و راحت امکان استفاده در باشگاه و فضای سبز جنس رویه:الیاف مصنوعی جنس کفی:لاستیک دارای رنگ بندی دو ... کفش آدیداس مدل LaserJet بسیار راحت و با دوام با طرحی کلاسیک negarshop.ir/product/کفش-آدیداس/‎Cachedخرید کفش آدیداس مدل LaserJet - سایزبندی - طراحی جذاب - کیفیت بالا - مناسب باشگاه و پیاده روی - شیاردار - روکش محافظت کننده و جریان هوا - ارسال به سراسر کشور. کفش Adidas مدل LaserJet - مرکز خرید ایرانیان irshopcenter.org/مد-و-پوشاک/کفش/adidas/کفش-adidas-مدل-laserjet/‎Cachedکفش Adidas مدل LaserJet بسیار نرم و راحت مناسب فضای باز و سالن بسیار شیک و زیبا برخی مشخصات این کفش : برند : adidas مدل : LaserJet جنسیت : کفش ... کفش Adidas مدل LaserJet 96fun.rzb.blogfa.xyz/post474498.html‎Cachedکفش Adidas مدل LaserJet. بسیار نرم و راحت. مناسب فضای باز و سالن. بسیار شیک زیبا. http://www.takshop91.biz/uploads/2327_1472124318.jpg. معرفی اجمالی ... جدیدترین کفش adidas مدل laserjet www.negarshop96.ir/tag/جدیدترین-کفش-Adidas-مدل-LaserJet‎Cachedجدیدترین کفش adidas مدل laserjet. کفش Adidas مدل LaserJet,قیمت کفش Adidas مدل LaserJet,خریداینترنتی کفش Adidas مدل LaserJet,فروش کفش Adidas مدل ... قیمت کفش adidas مدل replykai www.negarshop96.ir/tag/قیمت-کفش-adidas-مدل-replykai‎Cachedکفش adidas مدل replykai,قیمت کفش adidas مدل replykai,تولید کفش adidas مدل replykai ... کفش adidas مدل replykai,خرید پستی کفش Adidas مدل LaserJet,خرید ... کفش Adidas مدل LaserJet | بوتیک https://botick.com/product/43106-کفش-Adidas-مدل-LaserJet‎Cachedجدیدترین مدل کفش Adidas مدل LaserJet با امکان خرید به صورت انلاین و حضوری در شهر شما | برای مشاهده قیمت کلیک کنید | بوتیک جستجوگر لباس.