مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

شارژر برقی و فندکی SDT

 ویژگی های کلیدی:

 http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngقابلیت شارژ همزمان 10 وسیله مختلف
 http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngمنبع تغذیه:USB،برق شهری و فندک اتومبیل
 http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngدارای اتصال گوشی های نوکیا 2 و 3.5 میلی متری و PSP سونی
 http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngدارای اتصال Mini USB و Micro USB مانند گوشی های موتورولا
 http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngقابلیت شارژ گوشی های HTC و LG
 http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngدارای اتصال  ۲۰P s سامسونگ و اتصال ۲۰P M سامسونگ
 http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngدارای اتصال گوشی های سونی اریکسون
 http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngدارای اتصال آیفون(3G/4G/4GS4s)

نام شارژر برقی و فندکی SDT
مدل
SDT-0381
تعداد قطعات
3 قطعه
آداپتور ولتاژ ورودی:100-240ولت/ولتاژ خروجی:5ولت/جریان خروجی:1آمپر
شارژر فندکی ولتاژ ورودی:12-24ولت/ولتاژ خروجی:5ولت/جریان خروجی:1آمپر
شارژ همزمان
قابلیت شارژ همزمان 10 وسیله مختلف
منبع تغذیه
USB،برق شهری و فندک اتومبیل
قابلیت شارژ
گوشی های نوکیا 2 و 3.5 میلی متری
قابلیت شارژ
PSP سونی
قابلیت شارژ
وسایل با اتصال Mini USB و Micro USB مانند گوشی های موتورولا
قابلیت شارژ برخی گوشی های HTC
قابلیت شارژ
گوشی های LG
قابلیت شارژ
اتصال ۲۰P s سامسونگ و اتصال ۲۰P M سامسونگ
قابلیت شارژ گوشی های سونی اریکسون و در نهایت آیفون(3G/4G/4GS) که علاوه بر شارژ می تواند برای جابجایی فایل نیز استفاده شود.

معرفی اجمالی محصول:

این روزها دیدن پیغام Low Battery در گوشی‌ها یا تبلت‌ها چیز عجیبی نیست! میزان مصرف کاربران از گوشی موبایل یا تبلت خود نسبت به سال‌های گذشته به شدت افزایش پیدا کرده و همین مسئله افراد را با مشکل کاهش شارژ موبایل در مواقع ضروری و حساس مواجه کرده است.
برای حل این مشکل راه های مختلفی وجود دارد؛ از جمله راه‌های گران قیمتی مانند خرید پاوربانک و… اما در این صفحه یک راه بسیار ارزان قیمت و کاربردی را به شما معرفی می‌کنیم. پیش روی شما شارژری قرار دارد که قادر است تمام گوشی‌های موبایل شرکت‌های معتبر را شارژ کند!

شارژر همه کاره برقی و فندکی قادر است ۱۰ نوع اتصال مختلف مناسب برای گوشی‌ها و تبلت‌های متفاوت را به یک اتصال USB تبدیل کند. به این ترتیب شما با تهیه یک شارژر همزمان ۱۰ نوع شارژر و بلکه بیش‌تر خریداری کرده‌اید!
ممکن است بگویید این که یک شارژر کار ۱۰ شارژر را بکند چیز جالبی است، اما این چه ارتباطی به پیغام کمبود باطری دارد؟! چه این شارژر را داشته باشیم و چه شارژرهای معمولی، در هر صورت زمانی که شارژ باتری موبایل به انتها برسد می‌بایست توسط یک شارژر (از هر نوعی که باشد) گوشی موبایل را شارژ کرد! اما نه! اشتباه نکنید! نکته متفاوت این شارژر این است که علاوه بر قابلیت استفاده از پریز برق، می‌تواند توسط درگاه USB از هر وسیله‌ای از جمله لپ‌تاپ، کامپیوتر و… شارژ بگیرد!

همچنین اگر در اتومبیل خود هستید می توانید از شارژر فندکی این وسیله استفاده نمایید.بنابراین در هر زمان می‌توانید با استفاده از این شارژر موبایل و تبلت خود را فول شارژ نمایید.
همچنین برای افرادی که چند گوشی موبایل دارند، یا اعضای یک خانواده که هر کدام از گوشی یک شرکت جداگانه استفاده می‌کنند، با این وسیله می‌توانند تمام گوشی‌های خود را شارژ کنند.

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.
تمامی سفارشات تهران و مشهد کمتر از 72 ساعت با پیک ارسال میشود و نحوه ارسال شهرستان ها به دو صورت پست پیشتاز(بین 3 تا 4 روز) و سفارشی(بین 5 تا 7 روز) می باشد.
کلیه کالاهای  دارای 72 ساعت (سه روز) ضمانت تست فیزیکی می باشد.   

 












لینک منبع :شارژر برقی و فندکی SDT

پکیج مونوپاد سیم دار+شارژر همه کاره SDT | بهاره bahareh.dayanshop.com/products/view/3100‎Cachedنام, شارژر برقی و فندکی SDT. مدل, SDT-0381. تعداد قطعات, 3 قطعه. آداپتور, ولتاژ ورودی:100-240ولت/ولتاژ خروجی:5ولت/جریان خروجی:1آمپر. شارژر فندکی, ولتاژ ... Images for شارژر برقی و فندکی SDT شارژر برقی و فندکی SDT | دیجی کالا www.digeikala.ir/products/view/2471/شارژر-برقی-و-فندکی-SDT‎Cachedشارژر برقی و فندکی SDT. ویژگی های کلیدی: http://dayanshop.com/uploads/icon/ tick.png قابلیت شارژ همزمان 10 وسیله مختلف شارژر برقی و فندکی SDT | فروشگاه بزرگ دایان shop.downloadkade.com/products/.../شارژر-برقی-و-فندکی-SDT‎Cachedشارژر برقی و فندکی SDT. ویژگی های کلیدی: http://dayanshop.com/uploads/icon/ tick.png قابلیت شارژ همزمان 10 وسیله مختلف شارژر برقی و فندکی - شیپور https://www.sheypoor.com/شارژر-برقی-و-فندکی-14968684.html‎Cached29 ژوئن 2017 ... شارژر برقی و فندکی SDT قابلیت شارژ همزمان 10 وسیله مختلف/منبع تغذیه:USB، برق شهری و فندک اتومبیل دارای اتصال گوشی های نوکیا 2 و 3.5 ... خرید مناسب شارژر برقی و فندکی SDT - فروشگاه زونا zonashop.ir/1395/05/خرید-مناسب-شارژر-برقی-فندکی-sdt/‎Cachedخرید پستی شارژر برقی و فندکی SDT,خرید شارژر,خرید شارژر برقی و فندکی SDT ,خرید شارژر فندکی,قیمت شارژر برقی و فندکی SDT,فروش شارژر برقی و فندکی ... شارژر همه کاره برقی و فندکی - فروشگاه اینترنتی قرن21 c-21.ir/21/product/شارژر-همه-کاره-برقی-و-فندکی/‎Cachedنام, شارژر برقی و فندکی SDT. مدل, SDT-0381. تعداد قطعات, ۳ قطعه. آداپتور, ولتاژ ورودی:۱۰۰-۲۴۰ولت/ولتاژ خروجی:۵ولت/جریان خروجی:۱آمپر. شارژر فندکی, ولتاژ ... شارژر برقی و فندکی SDT - ایران دانلود www.irdls.blogsky.com/1395/12/09/post-51618 نگهدارنده مغناطیسی موبایل. قابلیت چرخش 360 درجه. بسیار ایده آل برای استفاده در اتومبیل. قدرت چسبندگی و جذب بسیار بالا بدون کوچکترین لغزش. طراحی فوق ... شارژر برقی و فندکی sdt مشهد mashhad-r.niazerooz.com/local-keys/شارژر-برقی-و-فندکی-sdt/ نام : شارژر برقی و فندکی sdt مدل: sdt-0381 تعداد قطعات ... ... خرید محصول : http:// www.clnk.ir/er٦ روز پیش - ارسال به سراسر کشور - 09353895916 ، ...شارژر و کابل ... خرید ارزان جدیدترین شارژر برقی و فندکی SDT - فروشگاه اینترنتی www.irikmarket.com/خرید-ارزان-جدیدترین-شارژر-برقی-و-فندکی-s.html‎Cached16 آگوست 2016 ... شارژر برقی و فندکی SDT دارای یک آدابتور جهت شارژ برق و یک شارژر فندکی ماشینی و یک کابل 10 سر بوده که قابلیت اتصال و شارژ کردن 10 ...