مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پکیج شلوار Eddie+کفش Air

 ویژگی های کلیدی :

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngجنس شلوار:دورس(نخ ضخیم)(حالت کشسانی دارد)/فری سایز(مناسب برای سایزهای 36-46)

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngقد:96 سانتی متر/فاق:31 سانتی متر/دور کمر در حالت عادی:60 سانتی متر

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngدارای بند داخلی و کمر کشی پهن(جهت تناسب با هر سایزی)

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngرنگ بندی شلوار:خاکستری

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngجنس رویه کفش:چرم مصنوعی/کفی شیاردار و دوخته شده برای استحکام بیشتر

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngسایزبندی کفش:41-44

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngرنگ بندی کفش:سرمه ای

نام محصول اول

شلوار ورزشی Nike مدل Eddie

برند

Nike

مدل

Eddie
رنگ بندی خاکستری
جنس دورس(نخ ضخیم)(حالت کشسانی دارد)
قد 96 سانتی متر/دور کمر در حالت عادی:60/فاق:31 سانتی متر
کمر دارای کمر کشی پهن
بند دارای بند داخلی
پاچه ها دارای پاچه های کشی
جیب دارای دو جیب طرفین شلوار و یک جیب پشتی
ویژگی دارای برند و لوگوی Nike دوخته شده
سایز
فری سایز(مناسب برای سایزهای 36-46)
نام محصول دوم کفش Nike مدل Air
جنس رویه چرم مصنوعی
کفی شیاردار و دوخته شده برای استحکام بیشتر
سایزبندی 41-44
رنگ بندی سرمه ای

معرفی اجمالی محصول:

شلوار ورزشی Nike مدل Eddie پارچه نرم و ظاهر و کیفیت خیلی خوبی دارد و بخاطر بلند بودن قد شلوار ، میتواند کاربردی‌تر باشد و میتوانید از آن بیرون از منزل ، مسافرت ، باشگاه و ... هم استفاده نمایید.
ویژگی بارز این شلوار کمرکشی بندی آن هست که باعث میشود برای اکثر سایزها قابل استفاده باشد و با کشیدن بند ، شلوار را کاملا متناسب با سایزتان ، اندازه کنید.

شلوار ورزشی Nike مدل Eddie در رنگ خاکستری دارای پارچه نرم و لطیف و با تراکم بالایی از جنس دورس(نخ ضخیم)(حالت کشسانی دارد) می باشد.این شلوار دارای دو جیب زیپی در طرفین شلوار و یک جیب پشتی بوده و همچنین
دارای برند و لوگوی Nike دوخته شده در قسمت جلوی شلوار می باشد.

جنس دورس:

دورس ‏(‏Dors‏)‏ نوعی پارچه‌ی نخی است که با الیاف پنبه دورو بافته می‌شود و نسبت به دیگر پارچه ‌های نخی ضخیم‌تر و مقاوم‌تر می باشد.

معرفی اجمالی محصول دوم:
کفش Nike مدل Air یکی از پرفروش ترین کفشهای کمپانی نایک بوده و برای کسانی که پایشان میانه رو (بدون چرخش و خنثی) می باشد و همچنین افرادی که دارای کمی چرخش به بیرون هستند گزینه مناسبی هستند. مهمترین خصوصیت های کفش Nike مدل Air  سبکی، وزن کم و انعطاف بسیار بالا می باشند و به همین دلیل اگر ترجیح می دهید کفشی که به پا دارید بیشترین آزادی را در حین دویدن برای شما ایجاد کند و در مسافت های طولانی پای شما دیرتر خسته شود، کفش نایک فری کفشی مناسب برای شماست. این کفش، مناسب برای دویدن بر روی تمامی سطوح مثل خیابان، تردمیل، سنگ و کف پوش می باشد.

 

راهنمای سایزبندی کفش های ورزشی:

به دلیل متفاوت بودن سایزبندی در برندهای مختلف توصیه میشود پایتان را به سانتی متر CM اندازه گیری نمایید. برای این کار کافی است طبق شکل زیر پایتان را در سطحی صاف قرار دهید و به صورت عمود و دقیق علامت گذاری نمایید. سپس با استفاده از متر یا خط کش طول پایتان را اندازه گیری نمایید.

اکنون عدد به دست آمده را در جدول زیر قرار دهید و سایز کفش خود را تعیین نمایید.

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.
تمامی سفارشات تهران و مشهد کمتر از 72 ساعت با پیک ارسال میشود و نحوه ارسال شهرستان ها به دو صورت پست پیشتاز(بین 3 تا 4 روز) و سفارشی(بین 5 تا 7 روز) می باشد.

 













لینک منبع :پکیج شلوار Eddie+کفش Air

Images for پکیج شلوار Eddie+کفش Air پکیج شلوار Eddie+کفش Air - بیتوته baytoote.blogsky.com/1395/06/01/.../پکیج-شلوار-Eddie-کفش-Air‎Cached22 آگوست 2016 ... روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و ... پکیج شلوار Eddie+کفش Air - بیتوته baytoote.parsiblog.com/Posts/4/پکیج+شلوار+Eddie%2Bکفش+Air/ شلوار ورزشی Nike مدل Eddie پارچه نرم و ظاهر و کیفیت خیلی خوبی دارد و بخاطر بلند بودن قد شلوار ، میتواند کاربردی‌تر باشد و میتوانید از آن بیرون از منزل ، مسافرت ... پکیج شلوار Eddie+کفش Air - ماهساچ - نیلی بلاگ mahsuch.niliblog.ir/post/24‎Cachedخرید اینترنتی پکیج شلوار Eddie+کفش Air اصل,خرید پستی پکیج شلوار Eddie +. ویژگی های کلیدی: جنس شلوار:دورس(نخ ضخیم)(حالت کشسانی دارد)/فری ... پکیج شلوار Eddie+کفش Air - آی آر بلاگر kreshme.prs.tisred.xyz/post464577.html پکیج شلوار Eddie+کفش Air شلوار ورزشی Nike مدل Eddie پارچه نرم و ظاهر و کیفیت خیلی خوبی دارد و بخاطر بلند بودن قد شلوار ، میتواند کاربردی‌تر باشد و ... پکیج شلوار Eddie+کفش Air - مرکز دانلود پروژه و مقالات دانشجویی mrandmslux.ir/2017/02/23/پکیج-شلوار-eddieکفش-air/ پکیج شلوار Eddie+کفش Air. فوریه 23, 2017. ویژگی های کلیدی : http://3nasl. hamkar.org/thetba-contents/themes/ جنس شلوار:دورس(نخ ضخیم)(حالت کشسانی ... پکیج شلوار Eddie+کفش Air - فروشگاه دایان www.dayan-shop.com/products/view/2480‎Cachedپکیج شلوار Eddie+کفش Air. ویژگی های کلیدی : http://3nasl.hamkar.org/thetba- contents/themes/ جنس شلوار:دورس(نخ ضخیم)(حالت کشسانی دارد)/فری سایز(مناسب ... ید اینترنتی پکیج شلوار eddie کفش air مردانه | جستجو در وبلاگها ... weblog724.gdn/list/ید-اینترنتی-پکیج-شلوار-eddie-کفش-air-مردانه عبارت ' ید اینترنتی پکیج شلوار eddie کفش air مردانه ' در بین وبلاگهای وب سایت جستجو شده و نتایج با ذکر منبع به صورت خودکار بازنشر شده و در این صفحه ... آسیا - فروش ویژه پکیج شلوار Eddie+ کفش Air asia785.blogfa.com/post/3 فروش ویژه پکیج شلوار Eddie+کفش Air Asianshop.ir. شرکت نایکی با تولید شلوار های شیک نظیر مدل Eddie سالیانه بازار لباس های ورزشی را بدست گرفته است این ... پکیج شلوار Eddie+کفش Air khanahmarket.armanblog.ir/Post/2‎Cachedشلوار ورزشی Nike مدل Eddie پارچه نرم و ظاهر و کیفیت خیلی خوبی دارد و بخاطر بلند بودن قد شلوار ، میتواند کاربردی‌تر باشد و میتوانید از آن بیرون از منزل ، مسافرت ...