مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

شلوار GAP مدل Filip

 ویژگی های کلیدی :

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngجنس:دورس(نخ ضخیم)(حالت کشسانی دارد)/فری سایز(مناسب برای سایزهای 36-46)

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngقد:100 سانتی متر/فاق:32 سانتی متر

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngدارای بند داخلی و کمر کشی پهن(جهت تناسب با هر سایزی)

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngرنگ بندی:سفید

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngدور کمر در حالت عادی:66 سانتی متر

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngقابل استفاده در باشگاه،منزل،بیرون از منزل،جمع های دوستانه و....

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngدارای دو جیب طرفین شلوار و یک جیب پشتی

نام

شلوار GAP مدل Filip

برند

GAP

مدل

Filip
جنسیت مردانه
جنس دورس(نخ ضخیم)(حالت کشسانی دارد)
قد 99 سانتی متر
دور کمر در حالت عادی 64 سانتی متر
فاق 32 سانتی متر
کمر دارای کمر کشی پهن
بند دارای بند داخلی
پاچه ها دارای پاچه های ساده
جیب دارای دو جیب طرفین شلوار
جیب دارای یک جیب پشتی
ویژگی دارای برند و لوگوی GAP
سایز
فری سایز(مناسب برای سایزهای 36-46)
گارانتی 72 ساعت گارانتی تست فیزیکی
نوع کاربری منزل/بیرون از منزل/جمع های دوستانه/مسافرت/فعالیت های ورزشی

معرفی اجمالی محصول:

GAP ‏(‏گَپ‏)‏ شرکتی است آمریکایی که انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچه گانه را طراحی و تولید می نماید‏.‏ این شرکت در سال 1969 میلادی پا به عرصه ظهور نهاد و در ابتدا به عنوان فروشنده و توزیع کننده برند هایی مانند لیوایز ‏(‏Livi‏'‏s‏)‏ فعالیت می نمود‏.‏ به مرور زمان و با رشد شرکت، GAP وارد عرصه تولید شد و انواع پوشاک را در خط تولید خود قرار داد‏.‏ ویژگی متمایز محصولات گپ، کیفیت بالا، دوخت زیبا و طراحی مدرن محصولات و عرضه آنها با قیمتی مناسب به نسل جوان است‏.‏ امروزه GAP، علاوه بر انواع لباس، لوازم جانبی و اکسسوار های مناسب آقایان و بانوان را نیز تولید کرده و به طرفداران خود در سرتاسر جهان پیشکش می کند‏.‏

شلوار GAP مدل Filip پارچه نرم و ظاهر و کیفیت خیلی خوبی دارد و بخاطر بلند بودن قد شلوار ، میتواند کاربردی‌تر باشد و میتوانید از آن بیرون از منزل ، مسافرت ، باشگاه و ... هم استفاده نمایید.
ویژگی بارز این شلوار کمرکشی بندی آن هست که باعث میشود برای اکثر سایزها قابل استفاده باشد و با کشیدن بند ، شلوار را کاملا متناسب با سایزتان ، اندازه کنید.

شلوار GAP مدل Filip که پارچه نرم و لطیفی دارد و برخلاف شلوارهای دارای کمر که امکان بستن با کمربند را دارند،این مدل شلوار دارای کمری مانند کمربند از جنس کش پهن و یک عدد بند داخلی جهت تنظیم برای هر سایزی می باشد.شلوار GAP مدل Filip برای استفاده در منزل ، بیرون از منزل ، فعالیت های ورزشی ، جمع های دوستانه مناسب و کاربردی می باشد.ویژگی بعدی فاق بلند و کمر کشی بودن این مدل می باشد که باعث میشود برای سایزهای بیشتری قابل استفاده باشد.

شلوار GAP مدل Filip در رنگ سفید دارای پارچه نرم و لطیف و با تراکم بالایی از جنس دورس(نخ ضخیم)(حالت کشسانی دارد) می باشد.این شلوار دارای دو جیب در طرفین شلوار و یک جیب پشتی بوده و همچنین دارای برند و لوگوی GAP در قسمت جلوی شلوار می باشد.

جنس دورس:

دورس ‏(‏Dors‏)‏ نوعی پارچه‌ی نخی است که با الیاف پنبه دورو بافته می‌شود و نسبت به دیگر پارچه ‌های نخی ضخیم‌تر و مقاوم‌تر می باشد.

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.
تمامی سفارشات تهران و مشهد کمتر از 72 ساعت با پیک ارسال میشود و نحوه ارسال شهرستان ها به دو صورت پست پیشتاز(بین 3 تا 4 روز) و سفارشی(بین 5 تا 7 روز) می باشد.

 









لینک منبع :شلوار GAP مدل Filip

Images for شلوار GAP مدل Filip شلوار GAP مدل Filip | بهاره bahareh.dayanshop.com/products/view/2760‎Cachedشلوار GAP مدل Filip. ویژگی های کلیدی : http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/ themes/ جنس:دورس(نخ ضخیم)(حالت کشسانی دارد)/فری سایز(مناسب برای سایزهای ... شلوار گپ GAP مردانه انتخابی شایسته برای آقایان خوش پوش negarshop.ir/product/شلوار-گپ/‎Cachedشلوار اسلش GAP مدل Filip یکی از شیک ترین و با کیفیت ترین شلوار های راحتی مردانه است که جنس پارچه دورس بوده که بسیار نرم و راحت است. این شلوار به صورت ... شلوار GAP مدل Filip - تخفیفستان فایل file.takhfifestan.com/شلوار-gap-مدل-filip/ 23 فوریه 2017 ... شلوار GAP مدل Filip. برند. GAP. مدل. Filip. جنسیت, مردانه. جنس, دورس(نخ ضخیم)(حالت کشسانی دارد). قد, ۹۹ سانتی متر. دور کمر در حالت عادی, ۶۴ سانتی ... خرید شلوار GAP مدل فیلیپ - فروشگاه زونا zonashop.ir/1395/07/خرید-شلوار-gap-مدل-فیلیپ/‎Cachedخرید شلوار گپ مدل فیلیپ,خرید شلوار GAP مدل Filip,قیمت شلوار GAP مدل Filip,فروش شلوار GAP مدل Filip, خرید پستی شلوار GAP مدل Filip,خرید اینترنتی شلوار GAP. خرید شلوار GAP مدل Filip | دیتا6 shopmop-blog.data6.ir/page-55017.html توضیحات بیشتر و تصاویر را می توانید مشاهده کنید.. شما عزیزان می توانید یکی از با کیفیت ترین شلوار GAP را به صورت کاملا تضمینی از فروشگاه اینترنتی ... @bmc1shop | Linktree https://linktr.ee/bmc1shop‎Cachedست تیشرت و شلوارمدل MACK و کفش NIKE مـــدل Airmax · شلوار اسلش ... ست تیشرت و شلوار Puma مدل B.Dortmund · ست تیشرت ... شلوار GAP مدل Filip · شلوار مردانه ... شلوار GAP مدل Filip - قیمت 26,000 تومان - Selz.ir https://selzir.com/قیمت-خرید/24620459-شلوار-gap-مدل-filip شلوار GAP مدل Filip محدوده قیمت از 26000 تومان از فروشگاه فروشگاه اینترنتی آرمین . ست شلوار Filip و کفش Odek(سبز) | فروشگاه آنلاین تخفیفی www.shoptakhfifi.ir/products/.../ست-شلوار-Filip_کفش-Odek(سبز)‎Cachedشلوار GAP مدل Filip. جنس, دورس. قد, 99 سانتی متر. فاق, 32 سانتی متر. کمر, دارای کمر کشی پهن و بند داخلی. دمپا, ساده. جیب, 3 جیب. سایز, فری سایز(مناسب برای ... شلوار GAP مدل Filip | لوازم آرایشی بهداشتی رنگ مو ریش تراش شانه ... hanna.dayanshop.biz/products/view/2760‎Cachedشلوار GAP مدل Filip پارچه نرم و ظاهر و کیفیت خیلی خوبی دارد و بخاطر بلند بودن قد شلوار ، میتواند کاربردی‌تر باشد و میتوانید از آن بیرون از منزل ، مسافرت ، باشگاه ...