مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

یک سوم کاربران «پوکمن گو» قید آن را زدند

[ad_1]

بازی موبایلی که رکوردهای عجیبی بر جای گذاشته این روزها میلیونها طرفدار خود را از دست داده است.

به گزارش مشرق، بازی موبایلی «پوکمن گو» که سر و صدای زیادی در آمریکا و بسیاری از کشورهای جهان به راه انداخته به عنوان بازی رکوردشکن در زمینه دانلود محسوب می شود.
 
اما حالا خبر می رسد که بیش از ۱۵ میلیون کاربر همیشگی این بازی قید آن را زده اند. این رقم در مقایسه با بیش از ۴۵ میلیون کاربر پوکمن گو (یعنی زمانی که علاقه به آن به اوج رسیده بود) قابل توجه است.
 
این درحالی است که Niantic به عنوان ارایه دهنده این بازی مناطق جدیدی را نسبت به روز اول در سراسر جهان به محدود قابل استفاده برای آن افزوده است.
 
شمار زیادی از افرادی که این بازی را کنار گذاشته اند به دلیل آنکه ساختار آن به نوعی تکراری است این کار را کرده اند. همچنین انتخابهای سؤال برانگیز از دیگر مواردی است که در ریزش مخاطبان این بازی تأثیرگذار بوده است.
 
نکته مهم اینجاست که از زمان ارایه این بازی، کاربران پیشرفتهای جدیدی در سیستم بازی مشاهده نکرده اند.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

یک سوم کاربران پوکمن گو قید آن را زدند مهرپوکمن گو برای ویندوز فون عرضه می شود خوشحالی کاربران از اقدام جدید گوگل فیلم کسب مقام یک سوم کاربران پوکمن گو قید آن را زدند خبرگزاری …به گزارش خبرگزاری مهر ، بازی موبایلی پوکمن گو که سر و صدای زیادی در آمریکا و بسیاری از یک سوم کاربران پوکمن گو قید آن را زدندبازی موبایلی که رکوردهای عجیبی بر جای گذاشته این روزها میلیونها طرفدار خود را از دست یک سوم کاربران پوکمن گو قید آن را زدند پرسیاربه گزارش پایگاه خبری علت، بازی موبایلی پوکمن گو که سر و صدای زیادی در آمریکا و یک سوم کاربران پوکمن گو قید آن را زدند مشرق نیوز …به گزارش مشرق، بازی موبایلی پوکمن گو که سر و صدای زیادی در آمریکا و بسیاری از کشورهای یک سوم کاربران پوکمن گو قید آن را زدند پایگاه …به گزارش پایگاه خبری علت، بازی موبایلی پوکمن گو که سر و صدای زیادی در آمریکا و یک سوم کاربران پوکمن گو قید آن را زدند فرهنگ …به گزارش فرهنگ نیوز، بازی موبایلی پوکمن گو که سر و صدای زیادی در آمریکا و بسیاری از یک سوم کاربران پوکمن گو قید آن را زدندیک سوم کاربران پوکمن گو قید آن را یک سوم کاربران پوکمن گو قید آن را زدند به …به گزارش دبلیوخبر و به نقل از اخبار علت شهریور ۴ یک سوم کاربران پوکمن گو قید آن را زدندیک سوم کاربران پوکمن گو قید آن را زدندبه گزارش خبرگزاری مهر، بازی موبایلی پوکمن گو که سر و صدای زیادی در آمریکا و بسیاری



لینک منبع :یک سوم کاربران «پوکمن گو» قید آن را زدند

یک سوم کاربران «پوکمن گو» قید آن را زدند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران ... www.mehrnews.com/.../یک-سوم-کاربران-پوکمن-گو-قید-آن-را-زدند‎Cached24 آگوست 2016 ... به گزارش خبرگزاری مهر، بازی موبایلی «پوکمن گو» که سر و صدای زیادی در آمریکا و بسیاری از کشورهای جهان به راه انداخته به عنوان بازی رکوردشکن ... یک سوم کاربران «پوکمن گو» قید آن را زدند - تبیان article.tebyan.net/.../یک-سوم-کاربران-پوکمن-گو-قید-آن-را-زدند‎Cached24 آگوست 2016 ... بازی موبایلی «پوکمن گو» که سر و صدای زیادی در آمریکا و بسیاری از کشورهای جهان به راه انداخته به عنوان بازی رکوردشکن در زمینه دانلود محسوب می ... یک سوم کاربران «پوکمن گو» قید آن را زدند - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/.../یک-سوم-کاربران-پوکمن-گو-قید-آن-را-زدند 24 آگوست 2016 ... به گزارش مشرق، بازی موبایلی «پوکمن گو» که سر و صدای زیادی در آمریکا و بسیاری از کشورهای جهان به راه انداخته به عنوان بازی رکوردشکن در زمینه ... یک سوم کاربران «پوکمن گو» قید آن را زدند | تهران پرس tehranpress.com/fa/.../یک-سوم-کاربران-«پوکمن-گو»-قید-آن-را-زدند/‎Cached24 آگوست 2016 ... اما حالا خبر می رسد که بیش از ۱۵ میلیون کاربر همیشگی این بازی قید آن را زده اند. این رقم در مقایسه با بیش از ۴۵ میلیون کاربر پوکمن گو (یعنی ... Tech Island - یک سوم کاربران " پوکمون گو " قید آن را زدند tech-island.blogfa.com/post/1‎Cachedیک سوم کاربران " پوکمون گو " قید آن را زدند. تاریخ : چهارشنبه سوم شهریور ۱۳۹۵ | 13: 32 | نویسنده : بهزاد. بازی موبایلی که رکوردهای عجیبی بر جای گذاشته این روزها ... یک سوم کاربران «پوکمن گو» قید آن را زدند | آموزش مجازی | مدرک معتبر iranelearn.com/feed.../یک-سوم-کاربران-پوکمن-گو-قید-آن-را-زدند‎Cachedیک سوم کاربران «پوکمن گو» قید آن را زدند، مدرک معتبر یک سوم کاربران «پوکمن گو» قید آن را زدند,آموزش مجازی ایرانیان مرکز آموزش مجازی و مدرک معتبر و آموزشی و ... علم و تکنولوژی:یک سوم کاربران «پوکمن گو» قید آن را زدند - ارسال به ... www.iranhsk-co.com/forums/sendthread.php?tid=41781 ارسال به یک دوست. نام شما: نام خود را در اینجا وارد کنید. ایمیل شما: آدرس ایمیل خود را در اینجا وارد کنید. دریافت کننده: در اینجا آدرس ایمیل دوست خود را وارد کنید. عنوان:. علم و تکنولوژی:یک سوم کاربران «پوکمن گو» قید آن را زدند www.iranhsk-co.com/forums/ratethread.php?tid=41781&rating=5... 24-08-2016، 11:33 AM. یک سوم کاربران «پوکمن گو» قید آن را زدند بازی موبایلی که رکوردهای عجیبی بر جای گذاشته این روزها میلیونها طرفدار خود را از دست داده است. یک سوم کاربران «پوکمن گو» قید ساعت را زدند - دفتر پژوهشی مد و فشن rkhi.ir/rss-khon/یک-سوم-کاربران-پوکمن-گو-قید-آن-را-زدند/ 25 آگوست 2016 ... [ad_1] یک سوم کاربران «پوکمن گو» قید آن را زدند. به طرف اعلان خاور، بازی موبایلی «پوکمن گو» که راس و صدای زیادی مدخل سرپوش آمریکا و بسیاری ... یک سوم کاربران پوکمن گو قید آن را زدند - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/.../یک_سوم_کاربران_پوکمن_گو_قید_آن_را_زدند‎Cachedدانلود کلیپ جالب شباهت بازیکنان فوتبال به شخصیتهای پوکمن · دانلود سید حمیدرضا ... یک سوم کاربران پوکمن گو قید آن را زدند ... دانلود حوادث های پوکمن گو ( فیلم).