مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

Bing باز هم خرابکاری کرد!

[ad_1]
وب سایت برسام: هنوز داستان گم شدن ملبورن روی نقشه‌های Bing از یادها نرفته که این‌بار سرویس ترجمه‌ی این سایت دچار مشکل شده است. آن هم یک مشکل واقعا حساسیت‌زا!
 Bing باز هم خرابکاری کرد!

داستان از اینجا شروع شد که سرویس ترجمه‌ی Bing در یک اشتباه عجیب و غریب، به عنوان ترجمه‌ی انگلیسی واژه‌ی عربی «داعش» که نام یکی از خطرناک‌ترین گروه‌های تروریستی تاریخ است، عبارت Saudi Arabia یا همان «عربستان سعودی» را پیشنهاد داد. البته برای بسیاری از کاربران چنین چیزی بیشتر شبیه به یک شوخی تلخ یا کنایه‌ای به حمایت‌های عربستان از این گروه تروریستی است، اما طبیعی است که چنین اشتباهی برای کاربران عربستانی به هیچ عنوان قابل پذیرش یا تحمل نیست.

با انتشار خبر و تصاویری از این اشتباه ترجمه، کاربران عربستانی شبکه‌های اجتماعی و خصوصا توئیتر دست به دست هم دادند و خواهان تحریم محصولات مایکروسافت –مالک بینگ- در شبه جزیره‌ی عربستان شدند. پیشنهادی که خیلی زود در توئیتر ترند شد و موافقان بسیاری هم یافت. تا جایی که مقامات مایکروسافت به ناچار مجبور به عذرخواهی از کاربران عربستانی خود شدند.

دکتر ممدوح نجار، معاون مدیرعامل دفتر مایکروسافت در عربستان در پیام عذرخواهی خود نوشت: «به عنوان یکی از کارکنان مایکروسافت، من شخصا از ملت و کشور عربستان به دلیل این اشتباه غیرعمدی عذرخواهی می‌کنم. کشور و مردمی که برای همه‌ی ما بسیار عزیزند.» نجار علت بروز این اشتباه را هم استفاده و تکیه‌ی Bing به ترجمه‌هایی عنوان کرده که در محیط اینترنت و به صورت عمومی صورت می‌گیرد. هم‌چنین مقامات شرکت مایکروسافت به صورت رسمی از مقامات و مردم کشور عربستان عذرخواهی کرده و سخنگوی این شرکت هم از برطرف شدن این مشکل ظرف چندساعت خبر داده است.

در سرویس ترجمه‌ی Bing، هر گزینه‌ای که توسط هزار نفر پیشنهاد شود، راه خود را به ترجمه‌های برگزیده و پیشنهادی سایت باز می‌کند و به همین دلیل، فقدان یک نظارت انسانی می‌تواند زمینه‌ساز بروز مشکلاتی از این دست شود. حالا شرکت مایکروسافت اعلام کرده که در جستجوی راه‌هایی برای کاستن از احتمال بروز مجدد چنین اشتباهاتی است. باید منتظر ماند و دید اشتباهات Bing تا کجا ادامه دارد و چه تاثیری بر رقابت ناامیدانه‌ی این مجموعه با رقیب قدرتمندی مانند Google خواهد گذاشت.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

باز هم خرابکاری کرد هنوز داستان گم شدن ملبورن روی نقشه‌های از یادها نرفته که این‌بار سرویس ترجمه‌ی باز هم خرابکاری کرد پایگاه خبری ستاره هاهنوز داستان گم شدن ملبورن روی نقشه های از یادها نرفته که این بار سرویس ترجمه ی این باز هم خرابکاری کرد بازی و اپلیکیشنهنوز داستان گم شدن ملبورن روی نقشه‌های از یادها نرفته که این‌بار سرویس ترجمه‌ی باز هم خرابکاری کرد پایگاه خبری صبحانه آنلاینهنوز داستان گم شدن ملبورن روی نقشه های از یادها نرفته که این بار سرویس ترجمه ی این ستاره ها باز هم خرابکاری کردوقتی گرسنه اید این غذاها را بخورید تصویری که علی مطهری از جلسه امروز صحن مجلس منتشر کرد باز هم خرابکاری کرد خبر خودرو اخبار خودرو ایران داستان از اینجا شروع شد که سرویس ترجمه‌ی در یک اشتباه عجیب و غریب، به عنوان ترجمه باز هم خرابکاری کرد هنوز داستان گم شدن …به گزارش دبلیوخبر و به نقل از برترین ها شهریور ١٠ باز هم خرابکاری کرد هنوز داستان باز هم خرابکاری کرد کشاورزنیوزبازهمخرابکاریکردکشاورزنیوزاخبارکشاورزی ایران وب سایت برسام هنوز داستان گم شدن ملبورن روی نقشه باز هم خرابکاری کرد باز هم خرابکاری کرد سایت سافت انجمن سافت لینکدونی سافت باز هم باز هم خرابکاری کرد تالار گفتگو بیست …تکنولوژیاخبارمشخصات شما نشان می دهد که در تالار گفتگو بیست اسکریپت عضو نیستید هم اکنون به جمع ما



لینک منبع :Bing باز هم خرابکاری کرد!

Bing باز هم خرابکاری کرد! - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/379672/bing-باز-هم-خرابکاری-کرد 31 آگوست 2016 ... هنوز داستان گم شدن ملبورن روی نقشه‌های Bing از یادها نرفته که این‌بار سرویس ترجمه‌ی این سایت دچار مشکل شده است. آن هم یک مشکل واقعا حساسیت‌زا! Bing باز هم خرابکاری کرد! - خبر خودرو - اخبار خودرو ایران و جهان khabarkhodro.com/detail.asp?...Bing%20باز%20هم%20خرابکاری%20کرد! 31 آگوست 2016 ... داستان از اینجا شروع شد که سرویس ترجمه‌ی Bing در یک اشتباه عجیب و غریب، به عنوان ترجمه‌ی انگلیسی واژه‌ی عربی «داعش» که نام یکی از ... Bing باز هم خرابکاری کرد! - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/news/Bing-باز-هم-خرابکاری-کرد/3487647 هنوز داستان گم شدن ملبورن روی نقشه‌های Bing از یادها نرفته که این‌بار سرویس ترجمه‌ی این سایت دچار مشکل شده است. آن هم یک مشکل واقعا حساسیت‌زا! به ... Bing باز هم خرابکاری کرد! - روزامه roozame.com/detail/952502/bing-باز-هم-خرابکاری-کرد 31 آگوست 2016 ... Bing باز هم خرابکاری کرد! هنوز داستان گم شدن ملبورن روی نقشه‌های Bing از یادها نرفته که این‌بار سرویس ترجمه‌ی این سایت دچار مشکل شده است. Bing باز هم خرابکاری کرد! | ستاره‌ها vista.ir/news/30317785/Bing-باز-هم-خرابکاری-کرد!‎Cachedهنوز داستان گم شدن ملبورن روی نقشه‌های Bing از یادها نرفته که این‌بار سرویس ترجمه‌ی این سایت دچار مشکل شده است. آن هم یک مشکل واقعا حساسیت‌زا! Bing باز هم خرابکاری کرد! - برترین ها | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/24490302/redirect/bartarinha.ir Bing باز هم خرابکاری کرد! وب سایت برسام: هنوز داستان گم شدن ملبورن روی نقشه های Bing از یادها نرفته که این بار سرویس ترجمه ی این سایت دچار مشکل شده است. bing باز هم خرابکاری کرد - رهتا www.rahta.com/q/bing_باز_هم_خرابکاری_کرد Bing باز هم خرابکاری کرد! صاحب‌خبر - به گزارش صبحانه، داستان از اینجا شروع شد که سرویس ترجمه‌ی Bing در یک اشتباه عجیب و غریب، به عنوان ترجمه‌ی انگلیسی ... bing باز هم خرابکاری کرد - دانلود آهنگ www.vavo.ir/ch/bing_باز_هم_خرابکاری_کرد‎Cachedbing باز هم خرابکاری کرد. دانلود BING po polsku bajka - BING BUNNY cbeebies games for kids - bing ... دانلود خرابکاری های بزرگ در کنسرت های رسمی (فیلم). bing باز هم خرابکاری کرد - ان اس لاو sms143.ir/bing+باز+هم+خرابکاری+کرد‎Cachedسلب مسئولیت. وب سایت ان اس لاو ، هیچ مسئولیتی در قبال لینک های به انتشار گذاشته شده توسط کاربران نداشته ، لینک های خاطی به سرعت حذف خواهند شد ... داعش بایگانی - صفحه 10 از 14 - امیدخوزستان omid-khouzestan.ir/بایگانی/tag/داعش/page/10?responsive=false Bing باز هم خرابکاری کرد! امید خوزستان: وب سایت برسام: هنوز داستان گم شدن ملبورن روی نقشه‌های Bing از یادها نرفته که این‌بار سرویس ترجمه‌ی این سایت دچار مشکل ...