مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دلیل استفاده ایرانیها از اپلیکیشن‌های خارجی

[ad_1]

معاون وزیر ارتباطات گفت: ۶۵درصد کاربران ایرانی به دلایل اقتصادی به سمت شبکه‌های اجتماعی خارجی می‌روند وتنها ۸درصد کاربران به‌دلیل بی اعتمادی به سرویسهای بومی از خدمات خارجی استفاده می‌کنند.

به گزارش مشرق، محمدجواد آذری جهرمی، با اشاره به نظرسنجی انجام شده از دلایل استفاده کاربران ایرانی از شبکه هایی اجتماعی خارجی اظهار داشت: نظرسنجی یکی از مراجع رسمی و مطالعات صورت گرفته از سوی آن، نشان می دهد که بیشترین دغدغه کاربران ایرانی، دریافت سرویس با کیفیت است و چنانچه این موضوع تامین شود، تفاوتی به استفاده از سرویس های داخلی و خارجی قائل نیستند.
 
وی با بیان اینکه طبق این نظرسنجی، اولین پارامتری که باعث شده است کاربران ایرانی از شبکه های اجتماعی خارجی استفاده کنند، موضوع اقتصادی است، ادامه داد: بررسی ها نشان می دهد که ۶۵ درصد کاربران، به دلیل ارزان بودن شبکه هایی اجتماعی به این سمت روی می آورند.
 
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با تاکید بر اینکه ۱۸ درصد کاربران به دنبال گزینه ها و ویژگیهای مختلف دریافت خدمات هستند، گفت: این تعداد کاربر، به دلیل این ویژگیها از سرویس های خارجی استفاده می کنند و اولویت آنها بکارگیری امکاناتی است که این سرویسها دارند.
 
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با رد این موضوع که گفته می شود کاربران ایرانی اعتمادی به سرویس های بومی ندارند، تصریح کرد: بر پایه این نظرسنجی، تنها ۸ درصد کاربران ایرانی دغدغه امنیت دارند و به بیان دیگر نگران نقض امنیتشان در استفاده از شبکه های اجتماعی و سرویس های بومی هستند و راضی به استفاده از سرویس های داخلی نیستند.
 
وی گفت: مردم نسبت به ورود به حریم خصوصی خودشان حساسیت دارند و نباید فضای بی اعتمادی در استفاده از سرویس های داخلی وجود داشته باشد که ذهنیت مردم را تحت تاثیر منفی قرار دهد.
 
آذری جهرمی با بیان اینکه در صورت راه اندازی شبکه ملی اطلاعات و ارائه سرویس های بومی روی این شبکه، رضایت بالغ بر ۸۳ درصد کاربران را می توان جلب کرد، ادامه داد: با راه اندازی شبکه ملی اطلاعات و ارائه سرویس های باکیفیت و ارزان داخلی، می توان به این هدف دست یافت.
 
وی گفت: البته باید امکاناتی به وجود آید که اعتماد همان ۸ درصد مردم نیز جلب شده و به طور کل در استفاده از شبکه ملی اطلاعات، اعتماد عمومی ایجاد شود.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


23 آگوست 2016 ... محمدجواد آذری جهرمی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به نظرسنجی انجام شده از دلایل استفاده کاربران ایرانی از شبکه هایی اجتماعی خارجی اظهار داشت: ...معاون وزیر ارتباطات گفت: ۶۵درصد کاربران ایرانی به دلایل اقتصادی به سمت شبکههای اجتماعی خارجی میروند وتنها ۸درصد کاربران بهدلیل بی اعتمادی به سرویسهای ...23 آگوست 2016 ... به گزارش تبریزمن، محمدجواد آذری جهرمی با اشاره به نظرسنجی انجام شده از دلایل استفاده کاربران ایرانی از شبکه هایی اجتماعی خارجی اظهار داشت: ...24 آگوست 2016 ... معاون وزیر ارتباطات گفت: ۶۵درصد کاربران ایرانی به دلایل اقتصادی به سمت شبکههای اجتماعی خارجی میروند وتنها ۸درصد کاربران بهدلیل بیاعتمادی ...24 آگوست 2016 ... برمبنای یک نظرسنجی اعلام شد؛دلیل استفاده ایرانیها از اپلیکیشنهای خارجیمعاون وزیر ارتباطات گفت: ۶۵درصد کاربران ایرانی به دلایل اقتصادی به ...23 آگوست 2016 ... دلیل استفاده ایرانیها از اپلیکیشنهای خارجی. معاون وزیر ارتباطات گفت: ۶۵درصد کاربران ایرانی به دلایل اقتصادی به سمت شبکههای اجتماعی خارجی ...ایتنا- بررسیها نشان میدهد که ۶۵ درصد کاربران، به دلیل ارزان بودن شبکههای اجتماعی به این سمت روی میآورند.به گزارش بیباک نیوز؛ محمدجواد آذری جهرمی، با اشاره به...23 آگوست 2016 ... محمدجواد آذری جهرمی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به نظرسنجی انجام شده از دلایل استفاده کاربران ایرانی از شبکه هایی اجتماعی خارجی اظهار داشت: ...23 آگوست 2016 ... معاون وزیر ارتباطات گفت: ۶۵درصد کاربران ایرانی به دلایل اقتصادی به سمت شبکههای اجتماعی خارجی میروند وتنها ۸درصد کاربران بهدلیل بی اعتمادی ...


کلماتی برای این موضوع

دلیل استفاده ایرانیها از اپلیکیشن‌های خارجی …امروز سه شنبه شهریور ساعت فهرست عناوین کل اخبار سیاسی امام و رهبریدلیل استفاده ایرانیها از اپلیکیشن‌های خارجی …چرا خودروهای ایرانی گرانتر از خارجی هستند وضع نظام تعرفه ای باعث زیاده خواهی دلیل استفاده ایرانیها از اپلیکیشن‌های خارجی ایران …ایران هشدار، اطلاع رسانی کلاهبرداری های اینترنتی معاون وزیر ارتباطات گفت ۶۵درصد دلیل استفاده ایرانیها از اپلیکیشن‌های خارجی…به گزارش مشرق، محمدجواد آذری جهرمی، با اشاره به نظرسنجی انجام شده از دلایل استفاده دلیل استفاده ایرانیها از اپلیکیشن‌های خارجی …به گزارش صبحانه، محمدجواد آذری جهرمی با اشاره به نظرسنجی انجام شده از دلایل استفاده دلیل استفاده ایرانیها از اپلیکیشن‌های خارجیدلیل استفاده ایرانیها از اپلیکیشن‌های خارجی معاون وزیر ارتباطات گفت ۶۵درصد الف دلیل استفاده ایرانیها از اپلیکیشن‌های خارجی…دلیل استفاده ایرانیها از اپلیکیشن‌های خارجیآمار بی اعتمادی به شبکه بومیدلیل استفاده ایرانیها از اپلیکیشن‌های خارجیدرصد کاربران ایرانی به دلایل اقتصادی به سمت شبکه‌های اجتماعی خارجی می‌روند وتنها دلیل استفاده ایرانیها از اپلیکیشن های خارجی …معاون وزیر ارتباطات گفت ۶۵درصد کاربران ایرانی به دلایل اقتصادی به سمت شبکه های دلیل استفاده ایرانیها از اپلیکیشن‌های خارجی…تیم تراکتورسازی بزرگ‌ترین حامی تسکین کودکان مبتلا به سرطان تبریز شد باشکوه ترین



لینک منبع :دلیل استفاده ایرانیها از اپلیکیشن‌های خارجی

دلیل استفاده ایرانیها از اپلیکیشن‌های خارجی - خبرگزاری مهر | اخبار ... www.mehrnews.com/.../دلیل-استفاده-ایرانیها-از-اپلیکیشن-های-خارجی‎Cached23 آگوست 2016 ... محمدجواد آذری جهرمی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به نظرسنجی انجام شده از دلایل استفاده کاربران ایرانی از شبکه هایی اجتماعی خارجی اظهار داشت: ... دلیل استفاده ایرانیها از اپلیکیشن‌های خارجی - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/.../دلیل-استفاده-ایرانیها-از-اپلیکیشن-های-خارجی 23 آگوست 2016 ... به گزارش مشرق، محمدجواد آذری جهرمی، با اشاره به نظرسنجی انجام شده از دلایل استفاده کاربران ایرانی از شبکه هایی اجتماعی خارجی اظهار داشت: نظرسنجی ... دلیل استفاده ایرانی‌ها از اپلیکیشن‌های خارجی | فاوا نیوز www.favanews.com/17797/استفاده-ایرانی‌ها-از-اپلیکیشن‌های-خ‎Cached23 آگوست 2016 ... به گزارش فاوانیوز به نقل از مهر، محمدجواد آذری جهرمی با اشاره به نظرسنجی انجام شده از دلایل استفاده کاربران ایرانی از شبکه‌هایی اجتماعی خارجی اظهار ... دلیل استفاده ایرانیها از اپلیکیشن‌های خارجی www.zahedan-tebyan.ir/main.asp?id=37282 24 آگوست 2016 ... برمبنای یک نظرسنجی اعلام شد؛دلیل استفاده ایرانیها از اپلیکیشن‌های خارجیمعاون وزیر ارتباطات گفت: ۶۵درصد کاربران ایرانی به دلایل اقتصادی به ... دلیل استفاده ایرانیها از اپلیکیشن‌های خارجی - سفیر تیران و کرون safiretiran.ir/44248/دلیل-استفاده-ایرانیها-اپلیکیشن‌ها 28 آگوست 2016 ... به گزارش پایگاه خبری سفیر تیران و کرون محمدجواد آذری جهرمی، با اشاره به نظرسنجی انجام شده از دلایل استفاده کاربران ایرانی از شبکه هایی اجتماعی ... دلیل استفاده ایرانیها از اپلیکیشن های خارجی - دانلود فیلم www.mevia.ir/ch/دلیل_استفاده_ایرانیها_از_اپلیکیشن_های_خارجی‎Cachedدلیل استفاده ایرانیها از اپلیکیشن های خارجی. Error loading player: No playable sources found. دانلود فرق دوربین مخفی ما ایرانیها با خارجی ها دانلود. دانلود ویدیوی ... چرا «کی‌کجاس»؟ معرفی اپلیکیشن کی‌کجاس و مقایسه با همتایان داخلی ... blog.kikojas.com/چرا-«کی‌کجاس»؟-معرفی-اپلیکیشن-کی‌کجاس-و-مقایسه-با-همتایان-داخلی-و-خارجی‎Cached6 سپتامبر 2016 ... بسیاری از کاربران ایرانی، به دلیل تجربه‌های نه چندان دلپذیرشان با اپلیکیشن‌های ساخت داخل، همیشه ترجیح داده‌اند از نسخه‌های خارجی استفاده‌ کنند. افتانا - اکثر مردم به امنیت پیام‌رسان‌های بومی اعتماد دارند www.aftana.ir/fa/doc/news/.../اکثر-مردم-امنیت-پیام-رسان-های-بومی-اعتماد 23 آگوست 2016 ... طبق یک نظرسنجی به‌جز 8 درصد ایرانی‌ها که به امنیت پیام‌رسان‌های بومی اعتماد ندارند بخش عمده ... بررسی دلیل استفاده ایرانی‌ها از اپلیکیشن‌های خارجی. دلیل استفاده ایرانیها از اپلیکیشن های خارجی - پایگاه خبری ایرانیان ... khabarfarsi.com/u/24090766 23 آگوست 2016 ... دلیل استفاده ایرانیها از اپلیکیشن های خارجی. مقیم/معاون وزیر ارتباطات گفت: 65درصد کاربران ایرانی به دلایل اقتصادی به سمت شبکه های اجتماعی ... ۱۰ مورد از بهترین‌ اپلیکیشن‌هایی که یک ایرانی مدرن باید در گوشی خود ... chetor.com/52855-۱۰-مورد-از-بهترین‌-اپلیکیشن‌هایی-که-ی/‎Cachedشاید هر روز از این اپلیکیشن‌ها استفاده نکنید اما یک ایرانی مدرن از آنجایی که خیلی ... با استفاده از اپلیکیشن‌های معروف خارجی مانند Kayak یا Skyscanner می‌توانید ... جامعه و ۶ دلیل نصب اپلیکیشن سفر درون‌شهری به اهمیت این اپلیکیشن‌ها پرداخته‌ایم.