مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مشکل باتری سرفیس پرو 3 حل شد

[ad_1]

zoomit.ir - حسین خلیلی صفا: در ماه جولای مایکروسافت تایید کرد که سرفیس پرو ۳ این کمپانی دارای مشکلی است که به علت وجود یک باگ در فریمور ایجاد شده و عمر باتری این گجت را حدود چند دقیقه کاهش می‌دهد. حال ردموندی‌ها بروزرسانی جدیدی را برای رفع این مشکل منتشر کرده‌اند.

 

مشکل کاهش عمر باتری سرفیس پرو 3 با بروزرسانی جدید حل شد 

در ماه جولای مایکروسافت تایید کرد که به دلیل وجود یک باگ در فریمور سرفیس پرو ۳، این گجت شاهد کاهش عمر باتری است. حال ردموندی‌ها بروزرسانی جدیدی را برای فریمور این گجت هوشمند منتشر کرده‌اند که مشکل اشاره شده را حل کرده است.


بروزرسانی جدید که تاریخ آن متعلق به ۲۹ جولای سال جاری میلادی است، پس از آنکه سرفیس پرو ۳ دارای شارژ کافی بوده و به برق متصل باشد، روی سیستم نصب می‌شود. برای نصب کامل این بروزرسانی، سرفیس پرو ۳ چندین بار ریستارت می‌شود. پس از آنکه بروزرسانی مورد نظر نصب شد، باتری نیازمند چند چرخه‌ی شارژ و دشارژ است تا وضعیت اولیه‌ی خود را از نظر عمرباتری بازیافته و همچون گذشته در بهترین حالت ممکن قرار بگیرد.

 

براساس اطلاعات ارائه شده، این مشکل به دلیل درک نادرست وضعیت شارژ باتری از سوی سرفیس پرو ۳ اتفاق می‌افتاده، به‌ٔطوریکه فریمور با این تصور که باتری به‌صورت کامل شارژ شده، از شارژ شدن باتری پرهیز می‌کرده و از این‌رو از کل ظرفیت باتری برای شارژ و سپس استفاده از آن بهره گرفته نمی‌شده است. دو کمپانی ال‌جی و Simplo وظیفه‌ی تولید باتری‌های سرفیس پرو ۳ را بر عهده دارند و بنابر گزارش‌های ارائه شده باتری‌های سیمپلو اصلی‌ترین قربانی این باگ فریمور بوده و پس از دریافت آن مشکل به‌صورت کامل حل شده است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


30 آگوست 2016 ... در ماه جولای مایکروسافت تایید کرد که سرفیس پرو ۳ این کمپانی دارای مشکلی است که به علت وجود یک باگ در فریمور ایجاد شده و عمر باتری این ...30 آگوست 2016 ... وجود باگ بزرگ روی سرفیس پرو 3 مایکروسافت باعث اذیت و آزار دارندگان این تبلت ویندوزی شده بود.30 آگوست 2016 ... حدود یک هفته پیش گزارشاتی مبنی بر مشکل باتری سرفیس پرو 3 (Microsoft Surface Pro 3) در فضای وب منتشر شد. بر اساس این گزارشات، شارژ ...30 آگوست 2016 ... شرکت مایکروسافت به روز رسانی جدیدی را برای (Surface Pro 3) بیرون ... مشکلات مربوط به بعضی از دستگاهها برای نگه نداشتن شارژ باتری را حل کند. ... مشکل از چند ماه پیش شروع شد، زمانیکه کاربران تبلت سرفیس پرو ۳ گزارش ...22 آگوست 2016 ... شرکت مایکروسافت برای حل مشکل باتری سرفیس پرو 3 از به روزرسانی نرم افزاری استفاده می کند.zoomit.ir - حسین خلیلی صفا: در ماه جولای مایکروسافت تایید کرد که سرفیس پرو 3 این کمپانی دارای مشکلی است که به علت وجود یک باگ در فریمور ایجاد شده و عمر ...30 آگوست 2016 ... در ماه جولای مایکروسافت تایید کرد که سرفیس پرو 3 این کمپانی دارای مشکلی است که به علت وجود یک باگ در فریمور ایجا.31 آگوست 2016 ... وجود باگ بزرگ روی سرفیس پرو 3 مایکروسافت باعث اذیت و آزار دارندگان این تبلت ویندوزی شده بود.22 آگوست 2016 ... شرکت مایکروسافت برای حل مشکل باتری سرفیس پرو 3 از به روزرسانی نرم افزاری استفاده می کند.20 آگوست 2016 ... مایکروسافت در ماه گذشته اعلام کرد که عده ای از کاربران سرفیس پرو 3 با مشکل عمر باتری مواجه شده اند. طبق اعتراضات مشتریان، عمر باتری از آنچه ...


کلماتی برای این موضوع

مشکل باتری خوری سرفیس پرو مایکروسافت حل شدوجود باگ بزرگ روی سرفیس پرو مایکروسافت باعث اذیت و آزار دارندگان این تبلت ویندوزی مشکل کاهش عمر باتری سرفیس پرو با بروزرسانی جدید حل شدانجمن سافت لینکدونی سافت مشکل کاهش عمر باتری سرفیس پرو با بروزرسانی جدید حل شد مشکل باتری سرفیس پرو حل شد در ماه جولای …به گزارش دبلیوخبر و به نقل از برترین ها شهریور ٩ مشکل باتری سرفیس پرو حل شد در ماه مشکل باتری سرفیس پرو حل شد برترین ها خبر … حسین خلیلی صفا در ماه جولای مایکروسافت تایید کرد که سرفیس پرو این کمپانی مشکل باتری‌خوری سرفیس پرو مایکروسافت حل شد…مایکروسافت مشکل باتری سرفیس پرو را با بروزرسانی نرم افزاری حل می‌کند در مدت اخیر مشکل باتری سرفیس پرو حل شد طاها پخشمشکلباتریسرفیسپروحلبروزرسانی سرفیس باتری استیضاح وزیر آموزش و پرورش، مشکلات این وزارت را حل نخواهد به‌روزرسانی سیستمی سرفیس پرو برای حل مشکل باتری ارائه شد اخبارتبلتحدود یک هفته پیش بود که گزارش‌هایی در رابطه با وجود مشکل در مدیریت شارژ باتری سرفیس مشکل باتری خوری سرفیس پرو مایکروسافت حل شد …مشکلباتریخوریسرفیسمشکل باتری خوری سرفیس پرو مایکروسافت حل شدبخش دانش و فناوری الف، شهریوروجود باگ مشکل کاهش عمر باتری سرفیس پرو با بروزرسانی جدید حل شد مایکروسافت با انتشار بروزرسانی فریمور برای سرفیس پرو مشکل عمر باتری این گجت هوشمند مشکل باتری سرفیس پرو حل شد ماتاک تاپ …مشکلباتریسرفیسپروحلشدبروزرسانی جدید که تاریخ آن متعلق به ۲۹ جولای سال جاری میلادی است، پس از آنکه سرفیس پرو



لینک منبع :مشکل باتری سرفیس پرو 3 حل شد

مشکل باتری سرفیس پرو 3 حل شد - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/379389/مشکل-باتری-سرفیس-پرو-3-حل-شد 30 آگوست 2016 ... در ماه جولای مایکروسافت تایید کرد که سرفیس پرو ۳ این کمپانی دارای مشکلی است که به علت وجود یک باگ در فریمور ایجاد شده و عمر باتری این ... مشکل باتری خوری سرفیس 3 پرو مایکروسافت حل شد - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/573772/ict/hardware‎Cached30 آگوست 2016 ... وجود باگ بزرگ روی سرفیس پرو 3 مایکروسافت باعث اذیت و آزار دارندگان این تبلت ویندوزی شده بود. آپدیت جدید مایکروسافت مشکل باتری سرفیس پرو 3 را رفع می‌کند gadgetnews.ir/119387/آپدیت-جدید-مشکل-باتری-سرفیس-پرو-3/‎Cached30 آگوست 2016 ... حدود یک هفته پیش گزارشاتی مبنی بر مشکل باتری سرفیس پرو 3 (Microsoft Surface Pro 3) در فضای وب منتشر شد. بر اساس این گزارشات، شارژ‌ ... به زودی مشکل باتری سرفیس پرو 3 حل می شود - تک بوک www.techbook.ir/news/.../به-زودی-مشکل-باتری-سرفیس-پرو-3-حل-می-شود 28 جولای 2016 ... بعد از عرضه ی آخرین ریز بیلد ویندوز 10 ( بیلد اصلی 10586 ) عمر باتری سرفیس پرو 3 بعضی کاربران کاهش یافته است . کاربران از این مساله ... مایکروسافت و حل مشکل باتری سرفیس پرو 3 - تبیان article.tebyan.net/.../مایکروسافت-و-حل-مشکل-باتری-سرفیس-پرو-3‎Cached22 آگوست 2016 ... در مدت اخیر بارها اخباری مبنی بر مشکل شارژدهی باتری سرفیس پرو 3 گزارش شده است. در همین ارتباط مایکروسافت اعلام کرده که وجود هرگونه مشکل ... ایتنا - مشکل باتری‌خوری سرفیس 3 پرو مایکروسافت حل شد itna.ir/fa/doc/.../مشکل-باتری-خوری-سرفیس-3-پرو-مایکروسافت-حل‎Cached31 آگوست 2016 ... مشکل باتری‌خوری سرفیس 3 پرو مایکروسافت حل شد ... ناگهان با باتری خوری عجیبی روبرو می‌شدند که این موضوع را ابتدا مایکروسافت کتمان کرد و ... بروزرسان مایکروسافت برای برطرف کردن مشکل باتری سرفیس پرو ۳ ... https://www.digikala.com/.../مایکروسافت-برای-برطرف-سازی-مشکل-باتری/‎Cached30 آگوست 2016 ... شرکت مایکروسافت به روز رسانی جدیدی را برای (Surface Pro 3) بیرون ... مشکلات مربوط به بعضی از دستگاه‌ها برای نگه نداشتن شارژ باتری را حل کند. ... مشکل از چند ماه پیش شروع شد، زمانی‌که کاربران تبلت سرفیس پرو ۳ گزارش ... مشکل کاهش عمر باتری سرفیس پرو 3 با بروزرسانی جدید حل شد ... sefaresh.net/.../7223-مشکل-کاهش-عمر-باتری-سرفیس-پرو-3-با-بروزرسانی-جدید-حل-شد.html‎Cachedدر ماه جولای مایکروسافت تایید کرد که سرفیس پرو ۳ این کمپانی دارای مشکلی است که به علت وجود یک باگ در فریمور ایجاد شده و عمر باتری این گجت را حدود چند دقیقه ... الف - مشکل باتری "سرفیس پرو 3"با بروزرسانی نرم افزاری حل خواهد شد alef.ir/vdcjatettuqeooz.fsfu.html?383873 22 آگوست 2016 ... شرکت مایکروسافت برای حل مشکل باتری سرفیس پرو 3 از به روزرسانی نرم افزاری استفاده می کند. مشکل باتری "سرفیس پرو 3"با بروزرسانی نرم افزاری حل خواهد شد www.yjc.ir/.../مشکل-باتری-سرفیس-پرو-3با-بروزرسانی-نرم-افزاری-حل-خواهد-شد‎Cached22 آگوست 2016 ... شرکت مایکروسافت برای حل مشکل باتری سرفیس پرو 3 از به روزرسانی نرم افزاری استفاده می کند.