مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

قطارهای کشور بدون پزشک

[ad_1]

قطارهای کشور برخلاف وعده‌های که برای ارائه خدمات پزشکی ارائه شده بود هم اکنون بدون پزشک هستند.

به گزارش مشرق، سیستم حمل و نقل ریلی یکی از مطمئن ترین گزینه‌ها برای جا به جایی‌ها و مسافرت به حساب می‌آید.

براین اساس مسافران نیز متعاقباً انتظار خدمات متعددی از جمله تغذیه سالم و خدمات پزشکی در زمان بیماری در طول سفر متصور هستند با این وجود هیچگونه خدمات پزشکی در قطارها مشاهده نمی‌شود.

در این رابطه متصدی یکی از شرکت‌های ریلی در زمینه چرایی نبود خدمات پزشکی در قطارها به تسنیم عنوان کرد: یک مدتی به طول زمانی خدمات پزشکی در قطارها ارائه می‌شد ولی هم اکنون یکسالی است که دیگر خدمات پزشکی در تمام مسیرهای ریلی متوقف شده است.

وی درباره علت توقف خدمات پزشکی در مسیرهای ریلی توضیح می‌دهد: بیشترین علت این امر از آنجا نشئات می‌گیرد که خدمات پزشکی به واقع توسط پزشک ارائه نمی‌شد و معلوم نبود این افراد پزشک بودند یا بهیار! بنابراین به شرکتی که این خدمات را در قطارها ارائه می‌کرد نقد وارد بود.

[ad_2]
لینک منبع

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

قطارهای کشور بدون پزشک پزشک جامعه پزشکی …جامعه پزشکیپزشکقطارهای کشور برخلاف وعده‌های که برای ارائه خدمات پزشکی ارائه شده بود هم اکنون بدون خبرگزاری تسنیم قطارهای کشور بدون پزشکقطارهایقطارهای کشور برخلاف وعده‌های که برای ارائه خدمات پزشکی ارائه شده بود هم اکنون بدون قطارهای کشور بدون پزشک قطارهایکشوربدونقطارهای کشور برخلاف وعده‌های که برای ارائه خدمات پزشکی ارائه شده بود هم اکنون بدون قطارهای کشور بدون پزشک فرهنگ نیوزقطارهای کشور برخلاف وعده‌های که برای ارائه خدمات پزشکی ارائه شده بود هم اکنون بدون خبرگزاری تسنیم وجود پزشک یا تکنسین در قطار …وجودپزشکدر پی درج گزارشی با عنوان قطارهای کشور بدون پزشک شرکت حمل و نقل رجا با ارائه قطارهای کشور بدون پزشک قطارهای کشور برخلاف وعده های که برای ارائه خدمات پزشکی ارائه شده بود هم اکنون بدون استخدام پزشک قطار بدون پروانه مطب ای استخدام …استخدامپزشکقطاربدونآگهی های استخدام سراسر کشور به پزشک قطار آقا و خانم بدون پروانه مطب در قطارهای گزارش اولیه حادثه برخورد قطارهای مسافری منتشر شد …قطارهایمسافریمنتشرشدقطارهای کشور بدون پزشکمدل کیک های زیبای روز پزشک تصاویرمدلکیکهایزیبایروزقطارهای کشور بدون پزشک لطفا در قطارهای کشور بدون پزشک سیستم حمل و نقل ریلی شرکت حمل و نقل ریلی رجاء فروش اینترنتی بلیت قطار نشان دو ستاره بر سینه رجا شرکت حمل و نقل ریلی رجا در



لینک منبع :قطارهای کشور بدون پزشک

قطارهای کشور بدون پزشک - خبرگزاری تسنیم - Tasnim https://www.tasnimnews.com/fa/news/.../قطارهای-کشور-بدون-پزشک‎Cached31 آگوست 2016 ... قطارهای کشور برخلاف وعده‌های که برای ارائه خدمات پزشکی ارائه شده بود هم اکنون بدون پزشک هستند. Images for قطارهای کشور بدون پزشک قطارهای کشور بدون پزشک - شفاف www.shafaf.ir/fa/news/399770/قطارهای-کشور-بدون-پزشک‎Cached31 آگوست 2016 ... قطارهای کشور برخلاف وعده‌های که برای ارائه خدمات پزشکی ارائه شده بود هم اکنون بدون پزشک هستند. قطارهای کشور بدون پزشک - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/625276/قطارهای-کشور-بدون-پزشک 31 آگوست 2016 ... قطارهای کشور برخلاف وعده‌های که برای ارائه خدمات پزشکی ارائه شده بود هم اکنون بدون پزشک هستند. قطارهای کشور بدون پزشک - ساعت ۲۴ | دمادم https://damadam.ir/news/قطارهای-کشور-بدون-پزشک/3485787 ساعت24- سیستم حمل و نقل ریلی یکی از مطمئن ترین گزینه‌ها برای جا به جایی‌ها و مسافرت به حساب می‌آید. قطارهای کشور برخلاف وعده‌های که برای ارائه خدمات ... قطارهای کشور بدون پزشک - دفتر پژوهشی مد و فشن rkhi.ir/rss-khon/قطارهای-کشور-بدون-پزشک/ 22 سپتامبر 2016 ... دفتر پژوهشی مد و فشن همواره در خدمت شما هنر دوستان و علاقمندان به صنعت و اخبار مد و فشن میباشد و تمامی تلاش خود را جهت ارائه بهترین و به روز ترین ... - قطارهای کشور بدون پزشک/ لطفا در قطار مریض نشوید - چه خبر www.chekhabar.ir/.../قطارهای-کشور-بدون-پزشک--لطفا-در-قطار-مریض-نشوید 31 آگوست 2016 ... قطارهای کشور برخلاف وعده‌های که برای ارائه خدمات پزشکی ارائه شده بود هم اکنون بدون پزشک هستند. قطارهای کشور بدون پزشک - دولت بهار :: هواداران دکتر محمود احمدی نژاد www.dolatebahar.com/view-304458.html‎Cached31 آگوست 2016 ... قطارهای کشور بدون پزشک. دولت بهار: قطارهای کشور برخلاف وعده‌های که برای ارائه خدمات پزشکی ارائه شده بود هم اکنون بدون پزشک هستند. به گزارش ... قطارهای بین المللی - شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران www.rai.ir/Index.aspx?page_=form&lang=1&sub...‎Cached Similarبرای مشاهده وب سایت قطارهای حومه ای به آدرس commuterrail.rai.ir مراجعه فرمایید . ... وظایف مامورین داخل قطارها و ایستگاه ها · یادآوری ها · مقررات مسافر بدون بلیت داخل قطار ... قطارهای کشور بدون پزشک/ لطفا در قطار مریض نشوید - سیمرغ tnews.ir/news/055a69600717.html قطارهای کشور برخلاف وعده های که برای ارائه خدمات پزشکی ارائه شده بود هم اکنون بدون پزشک هستند. قطارهای کشور بدون پزشک سیستم حمل و نقل ریلی یکی از مطمئن ...