مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ابداع برنامه‌ای برای کپی دقیق دستخط افراد

[ad_1]

محققان دانشگاه College London برنامه ای رایانه ای ابداع کرده اند که برای خواندن و کپی کردن دقیق دستخط انسان‌ها قابل استفاده است.

به گزارش مشرق به نقل از تک آریس، این برنامه تنها با دریافت نمونه ای از دستخط هر فرد می تواند به دقت از روی آن کپی برداری کند.
 
این برنامه به منظور کپی برداری از دستخط انسان ها آن را به حروف مجزا از یکدیگر تقسیم می کند و الگوهای مورد استفاده هر فرد برای نگارش را که کاملا شخصی هستند شناسایی می کند.
 
برنامه مذکور با این کار تصویری کلی از دستخط هر انسان به دست می آورد که شامل شیوه نگارش وی، میزان فاصله بین کلمات، نحوه اتصال حروف به یکدیگر و غیره است. از این طریق خمیدگی هایی که هر فرد در نگارش خود به حروف می دهد و موارد مشابه دیگر هم قابل شناسایی است.
 
این برنامه هوشمند به تدریج قادر به تکمیل شناسایی دستخط کاربران و ارتقای دانش خود است. محققان با افزودن برخی نمونه های مشهور از دستخطهای مشابه از افرادی همچون آبراهام لینکلن، سر آرتور دونان دویل و دیگران تلاش کرده اند کیفیت این برنامه را ارتقا دهند.
 
یکی از مزایای مهم این برنامه کمک به شناسایی موارد جعل اسناد است. زیرا برنامه یاد شده می تواند به دقت یک دستخط واقعی را از یک دستخط جعل شده تشخیص دهد. محققان در تلاش هستند نسخه نهایی این برنامه را به زودی در دسترس علاقمندان قرار دهند.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

خبرگزاری فارس تازه‌های دنیای فناوری ابداع برنامه‌ای برای ای ابداع کرده اند که برای خواندن و کپی کردن دقیق دستخط برنامه‌ای برای کپی دقیق ابداع برنامه‌ای برای کپی دقیق دستخط افراد محققان …محققان دانشگاه برنامه ای رایانه ای ابداع کرده اند که برای خواندن و کپی کردن ابداع برنامه‌ای برای کپی دقیق دستخط افرادبه گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات بی‌باک نقل از تک آریس، این برنامه تنها با دریافت تازه‌های دنیای فناوری ابداع برنامه‌ای برای کپی دقیق دستخط ابداع برنامه‌ای برای کپی دقیق دستخط افراد محققان دانشگاه برنامه ای رایانه ابداع برنامه‌ای برای کپی دقیق دستخط افرادمحققان دانشگاه برنامه ای رایانه ای ابداع کرده اند که برای خواندن و کپی کردن بلاغ مازندران ابداع برنامه‌ای برای کپی دقیق دستخط افرادمحققان دانشگاه برنامه ای رایانه ای ابداع کرده اند که برای خواندن و کپی کردن برنامه ای برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری ندارم …برنامهایبرایحضورندارمبرنامه ای برای حضور در انتخابات ریاست ابداع برنامه‌ای برای کپی دقیق دستخط افرادتعامل بین دستگاه های اجرایی نقش موثری در فعالیت …تعاملبیندستگاههایاجراییابداع برنامه‌ای برای کپی دقیق دستخط افراد بهره برداری از ۲۵ طرح ورزشی و عمرانی در تصاویر خنده گور‌خری فرهنگ نیوزابداع برنامه‌ای برای کپی دقیق دستخط افراد امکان مینا و سرک کشیدن در خانه‌های تیمی همه ویژگیهای آیفون فیلمابداع برنامه‌ای برای کپی دقیق دستخط افراد مجوز شرکت برای گارانتی و واردات آیفون



لینک منبع :ابداع برنامه‌ای برای کپی دقیق دستخط افراد

ابداع برنامه‌ای برای کپی دقیق دستخط افراد - پول نیوز www.poolnews.ir/fa/.../ابداع-برنامه‌ای-برای-کپی-دقیق-دستخط-افراد‎Cached23 آگوست 2016 ... ابداع برنامه‌ای برای کپی دقیق دستخط افراد پول‌نیوز - محققان دانشگاه College London برنامه ای رایانه ای ابداع کرده اند که برای خواندن و کپی کردن ... ابداع برنامه‌ای برای کپی دقیق دستخط افراد - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/.../ابداع-برنامه-ای-برای-کپی-دقیق-دستخط-افراد 23 آگوست 2016 ... محققان دانشگاه College London برنامه ای رایانه ای ابداع کرده اند که برای خواندن و کپی کردن دقیق دستخط انسان‌ها قابل استفاده است. تازه‌های دنیای فناوری ابداع برنامه‌ای برای کپی دقیق دستخط افراد www.farsnews.com/13950601000746‎Cached23 آگوست 2016 ... محققان دانشگاه College London برنامه ای رایانه ای ابداع کرده اند که برای خواندن و کپی کردن دقیق دستخط انسان‌ها قابل استفاده است. ابداع برنامه‌ای برای کپی دقیق دستخط افراد roozame.com/detail/.../ابداع-برنامه-ای-برای-کپی-دقیق-دستخط-افراد 23 آگوست 2016 ... محققان دانشگاه College London برنامه ای رایانه ای ابداع کرده اند که برای خواندن و کپی کردن دقیق دستخط انسان‌ها قابل استفاده است. ابداع برنامه‌ای برای کپی دقیق دستخط افراد - روزامه roozame.com/detail/.../ابداع-برنامه-ای-برای-کپی-دقیق-دستخط-افراد 23 آگوست 2016 ... محققان دانشگاه College London برنامه ای رایانه ای ابداع کرده اند که برای خواندن و کپی کردن دقیق دستخط انسان‌ها قابل استفاده است. ابداع برنامه ای برای کپی دقیق دستخط افراد - مشرق نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/24079241 23 آگوست 2016 ... ابداع برنامه ای برای کپی دقیق دستخط افراد. محققان دانشگاه College London برنامه ای رایانه ای ابداع کرده اند که برای خواندن و کپی کردن دقیق ... ابداع برنامه ای برای کپی دقیق دستخط افراد - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/.../ابداع_برنامه_ای_برای_کپی_دقیق_دستخط_افراد‎Cachedدانلود نسخه ۲.۱ برنامه ردیابی شماره موبایل-فرشاد خدامرادی ... ابداع برنامه ای برای کپی دقیق دستخط افراد ... دانلود فرق افراد موفق و حرفه ای با افراد معمولی (فیلم). اقتصادی:ابداع برنامه‌ای برای کپی دقیق دستخط افراد www.iranhsk-co.com/forums/showthread.php?tid=41539 ابداع برنامه‌ای برای کپی دقیق دستخط افراد. محققان دانشگاه College London برنامه ای رایانه ای ابداع کرده اند که برای خواندن و کپی کردن دقیق دستخط انسان‌ها قابل ... ابداع برنامه‌ای برای کپی دقیق دستخط افراد - نگار آنلاین www.negaronline.com/news/.../ابداع-برنامه‌ای-برای-کپی-دقیق-دستخط-افراد محققان دانشگاه College London برنامه ای رایانه ای ابداع کرده اند که برای خواندن و کپی کردن دقیق دستخط انسان‌ها قابل استفاده است. ابداع برنامه‌ای برای کپی دقیق دستخط افراد - اخبار فارسی iran1404.com/?p=1323857‎Cachedابداع برنامه‌ای برای کپی دقیق دستخط افراد - اخبار فارسی.