مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تفاوت شهر هوشمند و شهر الکترونیکی

[ad_1]

معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت ریاست جمهوری گفت: با توجه به این که هنوز با استقرار کامل زیرساخت‌ها فاصله داریم، باید ابتدا برای رسیدن به شهر الکترونیکی بکوشیم.

به گزارش مشرق، جمشید انصاری در دومین همایش زیرساخت و فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر هوشمند، اظهار داشت: اراده دولت بر توسعه دولت الکترونیکی و هوشمندسازی اداری است که برنامه جامع اصلاح نظام اداری در دستور کار دولت است.
 
معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت ریاست جمهوری بر لزوم گسترش مفهوم شهر هوشند و توسعه خدمات الکترونیکی در سطح جامعه تاکید کرد و گفت: با تسلط چند مدیر دولتی و خصوصی بر این موضوع، توسعه خدمات الکترونیکی یک مطالبه عمومی نخواهد شد.
 
وی توصیه کرد: برای عمومی کردن موضوع شهر هوشمند و تبدیل شدن به یک مطالبه عمومی، باید این موضوع در گفتمان مسئولان و مردم به عنوان یک ضرورت مطرح شود.
 
انصاری با بیان اینکه برنامه دولت الکترونیکی در سال 93 در دولت به تصویب رسیده و قرار است تا پایان سال 96 اجرایی شود،گفت: بخش خصوصی می‌تواند در پروژه‌های متعدد شهر هوشمند سرمایه‌گذاری کند.
 
رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور با اشاره به پروژه‌های متعدد شهر هوشمند، توضیح داد: پروژه الکترونیکی کردن خدمات اداری با هدف اطلاع‌رسانی الکترونیکی در ذیل پروژه‌های شهر هوشمند در تمامی دستگاه‌های اجرایی کشور تا پایان سال 96 به طور کامل اجرایی خواهد شد.
 
وی افزود: ایجاد شبکه ملی اطلاعات از دیگر پروژه‌های دولت برای ارایه خدمات الکترونیکی است که تا پایان سال 96 حدود 60 درصد خدمات به صورت الکترونیکی به مردم ارایه خواهد شد.
 
انصاری با اشاره به پروژه استقرار پنجره واحد ارائه خدمات، گفت: تا پایان سال 96 حدود 60 درصد خدمات دولت از طریق دفاتر پیشخوان ارایه می‌شود.
 
رییس سازمان امور اداری و استخدامی با بیان تفاوت شهر هوشمند و شهر الکترونیکی، توضیح داد: شهر الکترونیکی بر زیرساخت و سیستم‌های ارتباطی متمرکز است در حالی که در شهر هوشمند زیرساخت‌ها ایجاد شده‌اند و خدمات ارائه می‌شوند. بنابراین با توجه به این که هنوز با استقرار کامل زیرساخت‌ها فاصله داریم، باید ابتدا برای رسیدن به شهر الکترونیکی بکوشیم.
 
وی یادآور شد: آقای رییس جمهور در سخنرانی اخیرشان در اجلاس بین‌المللی شهرداران، اعلام کردند که دولت از شهرداری‌ها و بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در حوزه شهر هوشمند و ارایه خدمات الکترونیکی به مردم حمایت می‌کند.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


22 آگوست 2016 ... تفاوت شهر هوشمند و شهر الکترونیکی/ 60 درصد خدمات دولت تا سال 97 در دفاتر پیشخوان ارائه میشود. خبرگزاری فارس: تفاوت شهر هوشمند و شهر ...لذا حاکمان کشورها و مدیران پیشرو شهری، ایجاد شهر هوشمند را بهترین گزینه برای ... تفاوت مفهوم شهر الكترونیكی و شهر هوشمند در این است که، مفهوم شهر الكترونيک به ...23 آگوست 2016 ... تفاوت های میان باتری خودروهای الکتریکی و هیبریدی. ساعت ۰۸:۳۰ .... شهر هوشمند یا توسعه خدمات الکترونیکی در شهرها نیز یک مفهوم است. برای این ...22 آگوست 2016 ... خبرگزاری فارس: جمشید انصاری در دومین همایش زیرساخت و فرصتهای سرمایهگذاری شهر هوشمند، اظهار داشت: اراده دولت بر توسعه دولت الکترونیکی و ...1 روز پیش ... جمشید انصاری در دومین همایش زیرساخت و فرصت های سرمایه گذاری شهر هوشمند، اظهار داشت: اراده دولت بر توسعه دولت الکترونیکی و هوشمندسازی اداری ...دﻟﯿﻞ اﺻﻠﯽ اﯾﻦ ﺗﻔﺎوت اﯾﻦ اﺳﺖ ﮐﻪ. از اﺑﺘﺪا ﺗﻼش ﻧﮑﺮدﯾﻢ ﺗﺎ ﺑﻪ درك و ﻣﻔﻬﻮم ﺻﺤﯿﺤﯽ از اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ ﺷﺪن دﺳﺖ ﯾﺎﺑﯿﻢ. و در ﻣﺴﯿﺮ ﻧﺎﺻﺤﯿﺤﯽ در ﺣﺎل ﺣﺮﮐﺖ ﻫﺴﺘﯿﻢ . اﻣﺮوزه ﻧﻤﻮﻧﻪ ﻫﺎي ﺑﺴﯿﺎري از ﺷﮑﺴﺖ ﭘﺎراداﯾﻢ ﺷﻬﺮ اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ ...ﭘﺬﻳﺮي ﺷﮕﺮف از اﻳﻦ ﺗﺤﻮﻻت،. ﺑﻪ ﻣﻴﺰان ﺑﺴﻴﺎرزﻳﺎدي ﺑﺎ ﺳﺒﻚ زﻧﺪﮔﻲ در ﻗﺮن ﻫﺎي ﮔﺬﺷﺘﻪ ﺗﻔﺎوت ﭘﻴﺪاﻛﺮ. ده اﺳﺖ؛ ... اﻟﻜﺘﺮوﻧﻴﻜﻲ در ﺟﻬﺖ رﻓﻊ ﻣﺸﻜﻼت ﺷﻬﺮي،ﺑﺎ ﺑﺴﻂ ﻣﻔﻬﻮم ﺷﻬﺮ اﻟﻜﺘﺮوﻧﻴﻚ،ﻧﻈﺮﻳﻪ ﺷﻬﺮ ﻫﻮﺷﻤﻨﺪ را ﻣﻄﺮح ﻛﺮده اﻧﺪ.22 آگوست 2016 ... میشود ارائه پیشخوان دفاتر در 97 سال تا دولت خدمات درصد 60 الکترونیکی/ شهر و هوشمند شهر تفاوت.شهر هوشمند - برنامهریزی و توسعه شهری و منطقهای - جغرافیا - شهر هوشمند. ... تفاوت شهر هوشمند و شهر الکترونیکی از دیدگاه جمشید انصاری معاون سرمایه انسانی و توسعه ...در شهر الکترونیک علاوه بر اینکه شهروندان در شهر مجازی و در وزارتخانهها و سازمانهای ... سیستمهای حمل و نقل هوشمند (ITS) مجموعهای از به کارگیری فناوریهای روز نظیر ...


کلماتی برای این موضوع

الف تفاوت شهر هوشمند و شهر الکترونیکیمعاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت ریاست جمهوری گفت با توجه به این که هنوز با استقرار تفاوت شهر هوشمند و شهر الکترونیکی تهران پرسمعاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت ریاست جمهوری گفت با توجه به این که هنوز با استقرار شهر هوشمند تفاوت شهر هوشمند با شهر دیجیتال تفاوت شهر هوشمند با شهر دیجیتال تعاریف شهر هوشمند از مقاله تئوری شهر هوشمند و معاون رئیس جمهور مطرح کرد تفاوت شهر هوشمند و شهر معاون رئیس جمهور مطرح کرد تفاوت شهر هوشمند و شهر الکترونیکی درصد خدمات دولت تا سال تفاوت شهر هوشمند و شهر الکترونیکی پایگاه …به گزارش تراز ، جمشید انصاری در دومین همایش زیرساخت و فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر تفاوت شهر هوشمند و شهر الکترونیکیواحد فوریتهای حقوقی تی نیوز تی نیوز یک جستجوگر تخصصی خبر است و بصورت هوشمند و تفاوت شهر هوشمند و شهر الکترونیکی دولت بهار …مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری دولت بهار تفاوت شهر هوشمند و شهر الکترونیکیتفاوت شهر هوشمند و شهر الکترونیکی دولت بهاربه گزارش دولت بهار به نقل از فارس، جمشید انصاری در دومین همایش زیرساخت و فرصت‌های تفاوت شهر هوشمند و شهر الکترونیکیبه گزارش مشرق، جمشید انصاری در دومین همایش زیرساخت و فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر تفاوت شهر هوشمند و شهر الکترونیکیمشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری الف تفاوت شهر هوشمند و شهر الکترونیکی منبع این



لینک منبع :تفاوت شهر هوشمند و شهر الکترونیکی

[PDF] مقایسه شهر هوشمند و شهر دیجیتال؛ شباهت ها و تفاوت ها https://smartcity.mashhad.ir/.../رویکردهای-شهرداری-مشهد-مبانی-نظری-شهر-هوشمند.html‎Cached Similarدﻟﯿﻞ اﺻﻠﯽ اﯾﻦ ﺗﻔﺎوت اﯾﻦ اﺳﺖ ﮐﻪ. از اﺑﺘﺪا ﺗﻼش ﻧﮑﺮدﯾﻢ ﺗﺎ ﺑﻪ درک و ﻣﻔﻬﻮم ﺻﺤﯿﺤﯽ از اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ ﺷﺪن دﺳﺖ ﯾﺎﺑﯿﻢ. و در ﻣﺴﯿﺮ ﻧﺎﺻﺤﯿﺤﯽ در ﺣﺎل ﺣﺮﮐﺖ ﻫﺴﺘﯿﻢ . اﻣﺮوزه ﻧﻤﻮﻧﻪ ﻫﺎی ﺑﺴﯿﺎری از ﺷﮑﺴﺖ ﭘﺎراداﯾﻢ ﺷﻬﺮ اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ ... تفاوت شهر هوشمند و شهر الکترونیکی | وب سایت سایبربان www.cyberbannews.com/fa/تفاوت-شهر-هوشمند-و-شهر-الکترونیکی‎Cachedرئیس سازمان امور اداری و استخدامی بابیان تفاوت شهر هوشمند و شهر الکترونیکی، توضیح داد: شهر الکترونیکی بر زیرساخت و سیستم‌های ارتباطی متمرکز است ... معاون رئیس جمهور مطرح کرد تفاوت شهر هوشمند و شهر الکترونیکی/ 60 ... www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950601001040‎Cached22 آگوست 2016 ... تفاوت شهر هوشمند و شهر الکترونیکی/ 60 درصد خدمات دولت تا سال 97 در دفاتر ... شهر هوشمند، اظهار داشت: اراده دولت بر توسعه دولت الکترونیکی و ... تفاوت شهر هوشمند و شهر الکترونیکی - پایش | دمادم https://damadam.ir/.../تفاوت-شهر-هوشمند-و-شهر-الکترونیکی/3401509‎Cached23 آگوست 2016 ... جمشید انصاری در دومین همایش زیرساخت و فرصت های سرمایه گذاری شهر هوشمند، اظهار داشت: اراده دولت بر توسعه دولت الکترونیکی و هوشمندسازی اداری ... شهر هوشمند - تفاوت شهر هوشمند با شهر دیجیتال www.smartcity.blogfa.com/post/14‎Cached Similarشهر هوشمند - تفاوت شهر هوشمند با شهر دیجیتال - انتشار مطالب علمی در حوزه ... شهرسازی الکترونیک و شهروند الکترونیک · کاربردهای سیستم‌های هوشمند حمل و نقل در ... برچسب شهر هوشمند معمولا برای توصیف شهری که توانایی پشتیبانی از روش های ... شهرنوشت-شهر هوشمند - شهرداری شیراز www.shiraz.ir/mayor/shahrnevesht2‎Cachedلذا حاکمان کشورها و مدیران پیشرو شهری، ایجاد شهر هوشمند را بهترین گزینه برای ... تفاوت مفهوم شهر الکترونیکی و شهر هوشمند در این است که، مفهوم شهر الکترونیک به ... تفاوت شهر هوشمند و شهر الکترونیکی - دولت بهار | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/24067056 23 آگوست 2016 ... تفاوت شهر هوشمند و شهر الکترونیکی. دولت بهار: معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت ریاست جمهوری گفت: با توجه به این که هنوز با استقرار کامل ... تعریف شهر الکترونیکی - رامسر شهر من akbarmovahedi.blogsky.com/1395/05/27/post-247/‎Cachedتفاوت بین شهر هوشمند و شهر الکترونیکی خط باریکی است و در واقع این دو مفهوم در امتداد هم قرار داشته و بعد از ایجاد ابزار الکترونیکی جهت ارائه خدمات توسط شهر ... تفاوت شهر هوشمند و شهر الکترونیکی - پایگاه خبری بانکداری ... tnews.ir/news/d80969023972.html‎Cachedمعاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت ریاست جمهوری گفت: با توجه به این که هنوز با استقرار کامل زیرساخت ها فاصله داریم، باید ابتدا برای رسیدن به شهر الکترونیکی ... [PDF] : ﭼﻜﻴﺪه www.iausdj.ac.ir/research/DocLib10/.../p33.pdf‎Cached Similarﭘﺬﻳﺮی ﺷﮕﺮف از اﻳﻦ ﺗﺤﻮﻻت،. ﺑﻪ ﻣﻴﺰان ﺑﺴﻴﺎرزﻳﺎدی ﺑﺎ ﺳﺒﻚ زﻧﺪﮔﻲ در ﻗﺮن ﻫﺎی ﮔﺬﺷﺘﻪ ﺗﻔﺎوت ﭘﻴﺪاﻛﺮ. ده اﺳﺖ؛ ... اﻟﻜﺘﺮوﻧﻴﻜﻲ در ﺟﻬﺖ رﻓﻊ ﻣﺸﻜﻼت ﺷﻬﺮی،ﺑﺎ ﺑﺴﻂ ﻣﻔﻬﻮم ﺷﻬﺮ اﻟﻜﺘﺮوﻧﻴﻚ،ﻧﻈﺮﻳﻪ ﺷﻬﺮ ﻫﻮﺷﻤﻨﺪ را ﻣﻄﺮح ﻛﺮده اﻧﺪ.