مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

استفاده از ADSL روی موبایل

[ad_1]

یک ارائه‌ دهنده خدمات ارتباطات ثابت از ارائه‌ خدمات اینترنت بی‌سیم در شیراز، تهران و مشهد خبر داد و گفت: اولویت راه‌اندازی این سرویس در اماکن عمومی از جمله فرودگاه ها، فروشگاه‌های بزرگ، مراکز تفریحی بزرگ و ایستگاه ها است.

به گزارش مشرق،  محمد علی یوسفی زاده در مراسم اختتامیه سومین دوره جایزه کیفیت AQA از ارائه‌ خدمات اینترنت بی‌سیم در شیراز، تهران و مشهد خبر داد و گفت: مراحل آزمایشی این طرح نهایی شده است و اولویت راه‌اندازی این سرویس در اماکن عمومی از جمله فرودگاه ها، فروشگاه‌های بزرگ، مراکز تفریحی بزرگ و ایستگاه ها است.
 
وی گفت: در روند جهانی نرخ های قیمت اینترنت 3G و 4G موبایل گران تر از وای فای است؛ علاوه بر این اینترنت موبایل به ویژه در سرعت های بیش از 10 مگابیت بر ثانیه مصرف باتری به مراتب بیشتری نسبت به وای فای دارد که استفاده از پاور بانک ها را فراگیر کرده است. مجموع این عوامل ضرورت به توسعه وای فای را تشدید کرده است که در همین راستا شاهد توسعه وای فای در اماکن عمومی هستیم.
 
این ارائه دهنده خدمات ارتباطات ثابت با بیان اینکه این اقدام با هدف دسترسی سریع تر و راحت تر مشترکان به ارتباطات باکیفیت اجرا شده است، تاکید کرد: با این امکان مشترکان سرویس اینترنت ثابت می‌توانند در مکان های عمومی که شرکت متبوع سرویس اینترنت عمومی ارائه می دهد، از اینترنت بی‌سیم با قیمت ADSL استفاده کنند.
 
وی درباره جزئیات ارائه این سرویس، توضیح داد: در این سرویس مشخصات مشترک روی ابزار مورد استفاده (برای مثال موبایل) از طریق سامانه رگولاتوری تایید می‌شود و سپس مشترک امکان دسترسی به سرویس اینترنت بی‌سیم عمومی را خواهد داشت.
 
به گفته یوسفی زاده، خدمات WiFi عمومی تحت نظارت حاکمیت است و ضوابط آن توسط وزارت ارتباطات تعیین شده است.
 
یوسفی‌زاده تصریح کرد: توسعه رسانه های تعاملی یکی از اجرای روند آینده فناوری است و دسترسی سریع تر و راحت تر به ارتباطات باکیفیت یکی از پیش‌نیازهای توسعه رسانه های تعاملی در ایران است.
 
به گفته مدیرعامل ارتباطات ثابت آسیاتک، با توجه به وابستگی هر چه بیشتر مردم به سرویس‌های اینترنتی، ضرورت افزایش کیفیت سرویس اینترنت بیشتر احساس می شود که بر همین اساس دوره جایزه کیفیت با هدف افزایش سطح کیفی ارائه‌ خدمات و افزایش رضایت مشترکان از نمایندگان این ارائه‌دهنده خدمات ارتباطات ثابت هر ساله برگزار می شود.
 
وی همچنین به مصوبه‌ 237 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات برای کاهش تعرفه‌ پهنای باند شرکت ارتباطات زیرساخت به شرکت‌های اپراتورهای FCP اشاره کرد و گفت: در این مصوبه‌ تعرفه ها به صورت پلکانی بر حسب میزان مصرف کاهش یافته است و امکان کاهش قیمت اینترنت برای مصرف کننده نهایی را فراهم کرده که در رقابت بازار افزایش کیفیت توام با کاهش قیمت در دستور کار ارائة دهندگان سرویس خواهد بود.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


22 آگوست 2016 ... استفاده از ADSL روی موبایل/ ارائه آزمایشی اینترنت بیسیم عمومی در ... وی گفت: در روند جهانی نرخ های قیمت اینترنت 3G و 4G موبایل گران تر از وای ...22 آگوست 2016 ... استفاده از ADSL روی موبایل. یک ارائهدهنده خدمات ارتباطات ثابت از ارائه خدمات اینترنت بیسیم در شیراز، تهران و مشهد خبر داد و گفت: اولویت راهاندازی ...19 ژانويه 2009 ... برای استفاده از اینترنت کامپیوتر روی گوشیهایی که Wi-fi یا همون Wirelsss دارن(مثل P1, P990,N95 ,20 جولای 2008 ... سلام می خواستم بدونم می شه از طریقی گوشی رو به کامپیوتر وصل کرد و ای دی اس ال کامپیوتر رو روی گوشی هم استفاده کرد؟ از طریق بلوتوث یا ...یک ارائه دهنده خدمات ارتباطات ثابت از ارائه خدمات اینترنت بیسیم در شیراز، تهران و مشهد خبر داد و گفت: اولویت راهاندازی این سرویس در اماکن عمومی از جمله فرودگاه ها، ...22 آگوست 2016 ... یک ارائهدهنده خدمات ارتباطات ثابت از ارائه خدمات اینترنت بیسیم در شیراز، تهران و مشهد خبر داد و گفت: اولویت راهاندازی این سرویس در اماکن عمومی از ...اگر شما از مودمهای ADSL قدیمیتر که امکان استفاده wifi از آنها وجود ندارد استفاده ... کارت شبکه اینترنت ADSL را گرفته، سپس از طریق کارت وایرلس آن را به موبایل یا ...... من6 ماهاست که از وای فای خانگی روی گوشیم استفاده میکنم ولی دیروز در بیرون از ...عرض سلام از دوستان راهنمایی میخواستم اینترنت Adsl من توسط lan به Pc وصله حالا راهی نیست که توسط USB وایرلس مثل این TP-Link TL-WN821N ...اگر شما از مودمهای ADSL قدیمیتر که امکان استفاده WiFi از آنها وجود ندارد استفاده .... بخرم که بتونم ADSL رو روی موبایل و تبلت و لپ تاب از طریق وای فای استفاده کنم.حال اگر بخواهید که اینترنت روی گوشی را فعال کنید، با استفاده از چند کد ساده، یک ... غیر از موبایل و سیم کارت خودتان، به هیچ چیز دیگری نیاز ندارید اما برای ADSL، ...


کلماتی برای این موضوع

اتصال گوشی به کامپیوتر و استفاده از بر روی موبایل انجمن تخصصی موبایل اوّل سلام می خواستم بدونم می شه از طریقی گوشی رو به کامپیوتر وصل چگونه از اینترنت موبایل در رایانه استفاده کنیم؟ …چگونهازاینترنت است اینترنت موبایل از وای فای روی آیکون تلفن استفاده از بلوتوث به استفاده از روی موبایل صبحانه آنلاین استفادهازیک ارائه‌دهنده خدمات ارتباطات ثابت از ارائه‌ خدمات اینترنت بی‌سیم در شیراز، تهران آموزش استفاده از در گوشی های اندرویدیآموزش استفاده از در آهنگ روی عکس در موبایل که از مخابرات تهیه آموزش استفاده از اینترنت موبایل برای کامپیوتر و …آموزش استفاده از اینترنت موبایل برای کامپیوتر و لپ تاپ اندروید و آیفون شاید برای شما استفاده از روی موبایل نیویدارایتنا با توجه به وابستگی هر چه بیشتر مردم به سرویس‌های اینترنتی، ضرورت افزایش کیفیت استفاده از روی موبایل استفادهازرویموبایلبه گزارش مشرق، محمد علی یوسفی زاده در مراسم اختتامیه سومین دوره جایزه کیفیت از به‌زودی امکان استفاده از اینترنت روی موبایل …وی گفت در روند جهانی نرخ‌های قیمت اینترنت و موبایل گران‌تر از وای‌فای است استفاده از روی موبایل ارائه آزمایشی اینترنت ……یک ارائه‌ دهنده خدمات ارتباطات ثابت از ارائه‌ خدمات اینترنت بی‌سیم در شیراز، تهران استفاده از اینترنت کامپیوتر به وسیله موبایل با … آموزش استفاده از اینترنت کامپیوتر در موبایل بوسیله بلوتوث و کابل همونطور که توی پست



لینک منبع :استفاده از ADSL روی موبایل

چگونه با گوشی موبایل از طریق وای فای به اینترنت کامپیوتر خود ... ingooneh.com/چگونه-با-گوشی-موبایل-از-طریق-وای-فای-به-اینترنت-کامپیوتر-خود-وصل-شویم؟‎Cachedاگر مودم ADSL شما تنها با استفاده از کابل به کامپیوتر وصل شده و فاقد وای فای ... گوشی موبایل به اینترنت از طریق وای فای کامپیوتر، ابتدا مطمئن شوید که روی ... ایتنا - استفاده از ADSL روی موبایل itna.ir/fa/doc/news/44925/استفاده-adsl-روی-موبایل‎Cached22 آگوست 2016 ... استفاده از ADSL روی موبایل. یک ارائه‌دهنده خدمات ارتباطات ثابت از ارائه‌ خدمات اینترنت بی‌سیم در شیراز، تهران و مشهد خبر داد و گفت: اولویت راه‌اندازی ... استفاده از ADSL روی موبایل - صبحانه آنلاین | Sobhanehonline.com sobhanehonline.com/fa/news/105818/استفاده-از-adsl-روی-موبایل‎Cached22 آگوست 2016 ... استفاده از ADSL روی موبایل. یک ارائه‌دهنده خدمات ارتباطات ثابت از ارائه‌ خدمات اینترنت بی‌سیم در شیراز، تهران و مشهد خبر داد و گفت: اولویت راه‌اندازی ... چطور از ADSL به صورت wifi استفاده کنیم؟ - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../چطور-از-adsl-به-صورت-wifi-استفاده-کنیم‎Cached Similarاگر شما از مودم‌های ADSL قدیمی‌تر که امکان استفاده wifi از آنها وجود ندارد استفاده می‌کنید، بهترین راه استفاده از یک کارت وایرلس روی رایانه‌تان است؛ یعنی این‌که از طریق ... شبکه اینترنت ADSL را گرفته، سپس از طریق کارت وایرلس آن را به موبایل یا ... اتصال به اینترنت adsl با موبایل ؟ - فناوری اطلاعات - انجمن جوملای ... joomlaforum.ir/topic/16520-اتصال-به-اینترنت-adsl-با-موبایل-؟/‎Cachedمن میخوام لب تابم رو به اینترنت adsl وصل کنم بعد با استفاده از وای فای ... سیم) که در کامپیوتر (pc) موجود است بتوانم روی تبلت هم استفاده کنم ؟ یک ارائه‌ دهنده خدمات ارتباطات ثابت خبر داد استفاده از ADSL روی ... www.farsnews.com/13950601000590‎Cached22 آگوست 2016 ... استفاده از ADSL روی موبایل/ ارائه آزمایشی اینترنت بی‌سیم عمومی در ... وی گفت: در روند جهانی نرخ های قیمت اینترنت 3G و 4G موبایل گران تر از وای ... چگونگی استفاده از اینترنت adsl رایانه برای گوشی اندروید 4 با ... www.kingit.ir/.../چگونگی-استفاده-از-اینترنت-adsl-رایانه-برای-گوشی-اندروید-4-با-بلوتوث‎Cached Similar19 آگوست 2013 ... برای استفاده از اینترنت کامپیوتر (حالا یا ADSL باشه یا هر چیز دیگه‌ای) روی گوشی موبایل، باید نرم افزاری به اسم Hiisi رو روی گوشی و نرم افزار ... اتصال گوشی به کامپیوتر و استفاده از adsl بر روی موبایل - Ir-Tci.Org www.ir-tci.org/forum/showthread.php?t=17864‎Cached Similar20 جولای 2008 ... سلام می خواستم بدونم می شه از طریقی گوشی رو به کامپیوتر وصل کرد و ای دی اس ال کامپیوتر رو روی گوشی هم استفاده کرد؟ از طریق بلوتوث یا ... استفاده از ADSL روی موبایل در برخی شهرهای کشور|خبر فوری www.khabarfoori.com/.../استفاده-از-ADSL-روی-موبایل-در-برخی-شهرهای-کشور‎Cachedاستفاده از ADSL روی موبایل در برخی شهرهای کشور. ارائه‌ آزمایشی خدمات اینترنت بی‌سیم در شیراز، تهران و مشهد تصویب شده و مراحل آزمایشی این طرح نهایی شده است و ... آموزش و بررسی انواع روش های اتصال موبایل به اینترنت - سرزمین دانلود www.sarzamindownload.com/contents/1783/‎Cached Similarبرای اتصال تلفن همراه خود به این سرویس نیز شما نیازمند یک مودم ADSL Wi-Fi هستید. ... قابل استفاده است شما نرم افزار Zapya را بر روی کامپیوتر و موبایل خود نصب ...