مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پیاده روی برای رسیدن به وزن مناسب

[ad_1]

پیاده روی در کم شدن وزنتان بیار تاثیرگذار و مفید است می تواند موجب چربی سوزی و کم شدن کالری های اضافی در بدنتان شود می خواهیم بدانیم چه مدت زمانی باید پیاده روی کنیم تا بتوانیم لاغری را تجربه کنیم چه میزان مسافت را باید پیمود تا به وزن ایده آل رسید.

Man on scale

وقتی پای کاهش وزن به میان می آید، خیلی ها فکر می کنند ورزش سخت تنها راه خلاص شدن از وزن اضافی است، اما کاهش وزن در اثر ورزش شدیدی که فقط یکی دو بار انجام می شود اتفاق نمی افتد، بلکه فعالیت های بدنی روزمره مهم هستند. به همین علت ورزش هایی مانند پیاده روی روزانه، تاثیرات قابل توجهی بر کاهش وزن و سلامت جسمی دارند.

 پیاده روی طوری است که نشان نمی دهد یک ورزش است. ممکن است ساعت ها در طی روز راه بروید، بدون اینکه متوجه شوید چقدر انرژی صرف این کار می کنید. پیاده روی، تمرینی کم فشار است که به عضلات و استخوان ها فشار چندانی وارد نمی کند و برای همین هر کسی می تواند آن را انجام دهد. پیاده روی منظم در مسافت های طولانی می تواند عضلات را تقویت کرده و سلامت قلبی عروقی را بالا ببرد.

پیاده روی برای کاهش وزن

مقدار وزنی که از طریق پیاده روی کم می کنید، بستگی به وزن بدنتان و سرعت پیاده روی دارد. هرچه سنگین تر باشید، کالری بیشتری می سوزانید. برای یک فرد بزرگسال با وزن متوسط 6.5 کیلومتر پیاده روی در یک ساعت یعنی مصرف 400 کالری. شما می توانید روند کاهش وزن و کالری سوزی تان را بر اساس مسافتی که طی می کنید کنترل نمایید. استفاده از گام شمار کارتان را بسیار راحت تر خواهد کرد.
برای اینکه پیاده روی برایتان جالب و جذاب باشد، هر چند وقت یکبار مسیرتان را عوض کنید و جاهای جدید را امتحان نمایید، مثلا پارک های مختلف را

اگر حساب قدم های برداشته شده تان را داشته باشید، این ابزار به شما کمک می کند تمرینات تان را با هدف کاهش وزن، متناسب کنید. گام شمارهای پیشرفته تر یا اپلیکیشن های کاهش وزن می توانند کالری سوخته را محاسبه کرده و پیشنهاد کنند که چند قدم در روز باید بردارید.

– تقریبا 2000 قدم باید بردارید تا 100 کالری بسوزانید.
– نیم کیلوگرم حدودا معادل 3500 کالری می باشد.
– بنابراین شما باید روزانه تقریبا 10000 قدم بردارید تا در یک هفته نیم کیلوگرم وزن کم کنید.

هر چند ممکن است به سختی بتوانید هر روز در جهت هدفی که دارید فعالیت کنید، اما داشتن حساب گام هایی که برمی دارید، به شما کمک می کند روی اهداف بلندمدت تان متمرکز بمانید و عواقب خوردن غذاهای پرکالری را درک کنید، غذاهایی که بعد از خوردنشان مجبورید فعالیت های بسیار زیادی انجام دهید تا بخشی از عوارض شان را جبران کنید.
چطور شروع کنیم؟

پیاده روی کار خیلی سختی نیست، تنها باید اصولی در سبک زندگی تان داشته باشید، مثلا زودتر از اتوبوس پیاده شوید و مسیر باقیمانده را پیاده روی کنید، یا اتومبیل تان را دورتر از مقصد پارک نمایید تا فروشگاه پیاده بروید و هر وقت که ممکن بود از پله ها استفاده کنید. هر وقت که فرصت داشتید هم می توانید در محل یا خیابان اطرافتان پیاده روی کنید.

برای اینکه پیاده روی برایتان جالب و جذاب باشد، هر چند وقت یکبار مسیرتان را عوض کنید و جاهای جدید را امتحان نمایید، مثلا پارک های مختلف را.

در ماه های سرد سال هم تنبلی نکنید، لباس گرم بپوشید و برای پیاده روی بیرون بروید و یا اگر واقعا اینکار برایتان دشوار است، عضو باشگاه شوید و از تردمیل استفاده کنید. اگر فکر می کنید لازم است از یک دوست برای همراهی کمک بگیرید.

برای اینکه بهترین نتایج را از پیاده روی کسب کنید، هنگام راه رفتن، چانه تان را بالا بگیرید و نگاه تان مستقیم به جلو باشد. عضلات باسن و شکم را منقبض کنید و کمرتان را صاف نگه دارید. اگر مدت های طولانی ورزش و فعالیتی نداشته اید یا از بیماری خاصی رنج می برید، قبل از شروع ورزش با پزشک مشورت کنید. برای شروع راحت تر، با 15 تا 20 دقیقه پیاده روی، سه روز در هفته شروع کنید و تدریجا به روزانه 30 تا 60 دقیقه برسانید.
پیشرفت کنید

برای افزایش شدت تمرین، سرعت تان را بالا ببرید و برای افزایش مقاومت، از وزنه استفاده کنید. همچنین می توانید برای تنوع در تمرین، از دوچرخه کمک بگیرید. برای کنترل وزن مهم است که علاوه بر ورزش و تحرک، تغذیه درست و ذهنی آرام و آسوده داشته باشید.

منبع: دکتر سلام


[ad_2]
لینک منبع

عبارات مرتبط


29 آگوست 2016 ... پیاده روی برای رسیدن به وزن مناسب. Man on scale. پیاده روی در کم شدن وزنتان بیار تاثیرگذار و مفید است می تواند موجب چربی سوزی و کم شدن ...29 آگوست 2016 ... پیاده روی در کم شدن وزنتان بیار تاثیرگذار و مفید است می تواند موجب چربی سوزی و کم شدن کالری های اضافی در بدنتان شود می خواهیم بدانیم چه مدت ...ورزش و تندرستیزیبایی اندامراه های رسیدن به وزن ایده آل ... براي رسيدن به وزن ايده آل به توصيه هاي زير عمل کنيد: مانکن شدن .... ۵ راه برای پیادهروی بیشتر در طول روز.9 دسامبر 2015 ... خانه مقالات کاهش وزن و رژیم غذایی چرا پیاده روی برای کاهش وزن مناسب است؟ ... قبلا هم این را می دانستید که پیاده روی با سوزاندن کالری به کاهش وزن کمک می کند. ... می تواند علامتی باشد که می گوید دیگر وقت غذا خوردن به پایان رسیده.همیشه به خاطر داشته باشیم که : رژیمی مناسب است که شما رابصورت ثابت گرسنه و ..... همیشه بخاطر داشته باشیم که : پیاده روی حتی پس از رسیدن به وزن مطلوب هم باید ...1 ژوئن 2009 ... راههاي رسيدن به وزن ايده آل -8 پياده روي بهترين ورزش نويسنده: دکتر بهمن محمدي; پیاده روی در کاهش وزن بسیار موثر است و اگر به همراه رژیم غذایی باشد ...1) آیا استفاده از مکمل های ورزشی برای رسیدن به وزن مناسب درست است ؟ ... 4) من هفته ای سه جلسه به باشگاه بدنسازی و ایروبیک می روم آیا لازم است پیاده روی هم داشته ...پیاده روی در کم شدن وزنتان بیار تاثیرگذار و مفید است می تواند موجب چربی سوزی و کم شدن کالری های اضافی در بدنتان شود می خواهیم بدانیم چه مدت زمانی باید ...با سلام قد و وزن مناسب برای دختر 10 ساله ام چقدر است در ضمن دخترم ار امپول .... وزنم از55به 63 رسیده قرص لوروتیروکسین مصرف میکنم آیاباقطع کردن قرص .... اضافه وزن دارید با رژیم غذایی به وزن مناسب برسید و روزانه 45 دقیقه پیاده روی داشته باشید.... روی در خانه,پیاده روی برای دیسک کمر,پیاده روی و کاهش وزن,پیاده روی روزانه,پیاده روی و ... پیاده روی اجزای مختلف بدن را به کار میگیرد و باعث میشود آن ها همیشه سرزنده و ... برای رسیدن به آرامش پیاده روی کنید آکاایران: برای رسیدن به آرامش پیاده روی .... پیاده روی به اعتقاد پژوهشگران، پیاده روی ورزشی مناسب برای همه سنین به شمار می ...


کلماتی برای این موضوع

مجله سلامتی دکتر کرمانی رژیم لاغری و کاهش وزن کاهش وزن داشته باشد گروه به راه برای کاهش وزن و اراده رسیدن به ۲۵ تکنیک ساده برای لاغری سریع ورزشیپیاده روی شیوه ها برای شما مناسب ۱۳۸۵ تلاش برای رسیدن به حد پیاده روی بر روی تردمیل برای رسیدن کاهش وزن …پیاده روی بر روی تردمیل برای رسیدن کاهش وزن راه های کاهش وزن رسیدن به کاهش وزن چگونه با پیاده روی ساده ۵۰۰ کالری بسوزانیم؟…تمرینات ورزشی با یک پیاده روی روزانه به غذایی مناسب بله پیاده روی برای رسیدن وزنم به ورزش صبحگاهی برای کاهش وزن رژیم درمانی نوینورزشصبحگاهیبرایکاهشورزش صبحگاهی برای کاهش وزن وزن دارید پیاده روی در را در رسیدن به وزن شرکت توان گسترآزاد مهر یک برنامه یک ماهه برای کاهش وزن برای رسیدن به آن پیاده روی را که برای که پیاده روی غیر از کاهش وزن راه های رسیـــــدن به اندام متناســــبراه های رسیـــــدن به کلید رسیدن به کاهش وزن به صورت دایمی راه مناسب به راحتی می توانید پیاده روی و بهترین ورزش برای لاغری سریعبرای رسیدن به هدفتان به جای دویدن از پیاده روی سرعت پیاده روی می کنند کاهش وزن شش قدم برای انتخاب برنامه ورزشی مناسب ورزشی را برای رسیدن به وزن راه حلی مناسب به پیاده روی و شنا به جای برنامه روزه برای افزایش وزن در یک نگاه دکتر …اجرای این رژیم برای مبتلایان به دیابت پس از رسیدن به وزن مناسب پیاده روی و



لینک منبع :پیاده روی برای رسیدن به وزن مناسب

پیاده روی برای رسیدن به وزن مناسب - مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/159492_پیاده-روی-برای-رسیدن-به-وزن-مناسب.html/‎Cached29 آگوست 2016 ... پیاده روی در کم شدن وزنتان بیار تاثیرگذار و مفید است می تواند موجب چربی. پیاده روی برای رسیدن به وزن مناسب - تماشاگر پلاس news.tamashagar.com/news/.../پیاده-روی-برای-رسیدن-به-وزن-مناسب 29 آگوست 2016 ... پیاده روی در کم شدن وزنتان بیار تاثیرگذار و مفید است می تواند موجب چربی سوزی و کم شدن کالری های اضافی در بدنتان شود می خواهیم بدانیم چه مدت ... راه های رسیدن به وزن ایده آل - بیتوته www.beytoote.com/sport/andam/manikin-dummy.html‎Cached Similarبرای رسیدن به وزن ایده آل به توصیه های زیر عمل کنید: ... بنابراین بهتر است کل کالری‌ای را که باید در طول روز دریافت کنید، به چند بخش کوچک تقسیم کنید و در تمام ... پیاده روی برای رسیدن به وزن مناسب | اکو فود ecofood.ir/Post.aspx?ID=57104278-f717-4377-8497-98a1be331cfc 29 آگوست 2016 ... پیاده روی در کم شدن وزنتان بیار تاثیرگذار و مفید است می تواند موجب چربی سوزی و کم شدن کالری های اضافی در بدنتان شود می خواهیم بدانیم چه مدت ... فواید پیاده روی برای رسیدن به وزن ایده آل | سرگرمی، کسب‌و‌کار ... https://www.magyad.com/فواید-پیاده-رسیدن-وزن-ایده-آ/‎Cached22 ژوئن 2017 ... از جمله فواید پیاده روی کاهش و رسیدن به وزن ایده آل است،البته به شرطی که اصول آن رعایت شود. در این صورت است که می توان از یک ورزش ساده برای ... روزنامه کیهان88/3/11: راههای رسیدن به وزن ایده آل -8 پیاده روی بهترین ورزش www.magiran.com/npview.asp?ID=1871673‎Similar1 ژوئن 2009 ... راههای رسیدن به وزن ایده آل -8 پیاده روی بهترین ورزش نویسنده: دکتر بهمن محمدی; پیاده روی در کاهش وزن بسیار موثر است و اگر به همراه رژیم غذایی باشد ... در یکماه به وزن ایده آل خود برسید! • مجله پزشکی آسان طب asanteb.com/1539/در-یکماه-به-وزن-ایده-آل-خود-برسید.html‎Cachedراههای رسیدن به وزن ایده آل قبل از شروع پیاده روی حدود ۵ دقیقه نرمش کنید .برای اولین روز ( مثلا روز شنبه ) حدود ۵/۱ کیلو متر پیاده روی کافی است .روز بعد. نکاتی مهم برای رسیدن به وزنی ایده آل صفحه 2 | تبادل نظر نی نی سایت www.ninisite.com/.../نکاتی-مهم-برای-رسیدن-به-وزنی-ایده-آل?...‎Cached17 نوامبر 2014 ... 6 نکته برای لاغر شدن با پیاده روی پیاده‌روی ورزش بسیار خوبی برای تعداد ... تلاش برای رسیدن به یک وزن ایده آل غیر منطقی، شما را در ادامهٔ رژیم ناامید ... چگونه در 21 روز به وزن ایده آل خود رسیده و لاغر شویم؟ - کوکا www.coca.ir/weight-loss-21-days-fitness/‎Cachedاین برنامه به گونه‌ای تنظیم شده است که به شما در رسیدن به هدفتان کمک خواهد کرد. این برنامه ... هدف شما برای 21 روز آینده باید پیاده روی به مدت 30 دقیقه باشد. به طور ... لاغری با پیاده روی؛ برای کاهش وزن چقدر باید راه رفت؟ | چطور chetor.com/61705-لاغری-با-پیاده-روی/‎Cached Rating: 97% - 363 votes در این مقاله به شما نکاتی برای لاغری با پیاده روی خواهیم گفت. با ما با همراه باشید. ... لاغری با پیاده روی - تغذیه ی مناسب هم برای کاهش وزن ضروریست. یک قطعه شکلات ...