مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کوله‌پشتی که آمار وسایل‌تان را دارد +تصاویر

[ad_1]

محققان موفق به طراحی و ساخت یک کوله پشتی شدند که با بلوتوث کار کرده و بر وسایل شخصی کاربران نظارت می‌کند.

به گزارش مشرق و به نقل از بیزینس اینسایدر، این کوله پشتی که  KliFit  نام دارد ، دارای قفل بلوتوثی بوده  و نظارت دقیقی بر روی وسایل شما دارد به طوریکه در صورت کم شدن یک وسیله فورا به شما اطلاع خواهد داد.

سیستم قفل این کوله پشتی شامل سه بخش است: یک بند محکم کمربند مانند، یک چفت و یک دستگیره قفل شونده.
 
 برای قفل کردن این کیف، کافیست تا چفت فلزی را از یک محفظه مخفی در پوشش کوله پشتی قرار دارد را بکشید و آن را به کمربند متصل کنید .هنگامی که چفت کیف به دستگیره آن متصل شده و قفل می‌شود، زیپ آن دیگر باز نخواهد شد.

این کوله پشتی به یک اپلیکیشن متصل بوده و وقتی که حضور گوشی شما را در نزدیکی خود احساس کند، به طور خودکار قفل گشایی خواهد شد .شما همچنین می‌توانید آن را از طریق این اپلیکیشن باز کنید.
 
اگر گوشی شما در دسترس نباشد می‌تواند از طریق "کد رنگ" آن را باز کنید. به این معنی که با استفاده از ضربات کوتاه یا بلند مدت بر روی قفل آن، درب کیف را باز کنید.
 


هنگامیکه شما بر روی قفل ضربه می‌زنید، یک نور داخلی که در درون کیف تعبیه شده شروع به چشمک زدن می‌کند و شما از طریق ضربات کوتاه می‌توانید رنگ آن را تغییر داده و با ضربات طولانی رنگ مورد نظر را انتخاب کنید.
 
کوله پشتی KliFit همچنین مجهز به سه تگ بلوتوثی است که کاربران می‌توانند آن را به وسایل خود متصل کنند. سپس این کیف بر وسایل داخل خود نظارت کرده و در صورت کم شدن و نبود هر یک از آنها از طریق اپلیکیشن به کاربر هشدار می دهد.
 

این کیف هوشمند همچنین دارای تعدادی جیب کوچک اضافی و یک باتری داخلی است که از طریق آن می‌توانید گوشی خود را در حال حرکت شارژ کنید.
 
در حال حاضر این کوله پشتی برای جمع‌آوری منبع مالی بر روی سایت کیک استارتر قرار گرفته است.
 

اگر همه چیز طبق برنامه ریزی پیش برود، این فناوری جدید تا آوریل 2017 با قیمت 300 دلار به بازار عرضه خواهد شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


21 آگوست 2016 ... محققان موفق به طراحی و ساخت یک کوله پشتی شدند که با بلوتوث کار کرده و بر وسایل شخصی کاربران نظارت میکند. به گزارش ایسنا و به نقل از ...21 آگوست 2016 ... به گزارش ایسنا و به نقل از بیزینس اینسایدر، این کوله پشتی که KliFit نام دارد ، دارای قفل بلوتوثی بوده و نظارت دقیقی بر روی وسایل شما دارد به ...8 ا کتبر 2016 ... کولهپشتی که آمار وسایلتان را دارد تصاویر. محققان موفق به طراحی و ساخت یک کوله پشتی شدند که با بلوتوث کار کرده و بر وسایل شخصی ...کولهپشتی که آمار وسایلتان را دارد تصاویر. محققان موفق به طراحی و ساخت یک کوله پشتی شدند که با بلوتوث کار کرده و بر وسایل شخصی کاربران نظارت میکند.به گزارش مشرق و به نقل از بیزینس اینسایدر، این کوله پشتی که KliFit نام دارد ، دارای قفل بلوتوثی بوده و نظارت ... کولهپشتی که آمار وسایلتان را دارد تصاویر.21 آگوست 2016 ... کولهپشتی که آمار وسایلتان را دارد تصاویر. a8c9e982f383592bdf17987bc50b02ae_original.png. محققان موفق به طراحی و ساخت یک کوله پشتی ...20 آگوست 2016 ... به نقل از بیزینس اینسایدر، این کوله پشتی که KliFit نام دارد ، دارای قفل بلوتوثی بوده و نظارت دقیقی بر روی وسایل شما دارد به طوریکه در صورت کم ...محققان موفق به طراحی و ساخت یک کوله پشتی شدند که با بلوتوث کار کرده و بر وسایل شخصی کاربران نظارت میکند.21 آگوست 2016 ... به گزارش بلاغ، به نقل از بیزینس اینسایدر، این کوله پشتی که KliFit نام دارد ، دارای قفل بلوتوثی بوده و نظارت دقیقی بر روی وسایل شما دارد به ...20 آگوست 2016 ... کولهپشتی که آمار وسایلتان را دارد تصاویر ... بیزینس اینسایدر، این کوله پشتی که KliFit نام دارد ، دارای قفل بلوتوثی بوده و نظارت دقیقی بر روی ...


کلماتی برای این موضوع

کوله‌پشتی که آمار وسایل‌تان را دارد تصاویر…این کوله پشتی به یک اپلیکیشن متصل بوده و وقتی که حضور گوشی شما را در نزدیکی خود احساس کوله‌پشتی که آمار وسایل‌تان را داردتصاویر اتاق …محققان موفق به طراحی و ساخت یک کوله پشتی شدند که با بلوتوث کار کرده و بر وسایل شخصی کوله‌پشتی که آمار وسایل‌تان را داردتصاویر …به گزارش دبلیوخبر و به نقل از ایسنا مرداد ٣١ کوله‌پشتی که آمار وسایل‌تان را دارد کوله‌پشتی که آمار وسایل‌تان را داردتصاویر…فن آوری و مهندسیمحققان موفق به طراحی و ساخت یک کوله پشتی شدند که با بلوتوث کار کرده و بر وسایل شخصی کوله‌پشتی که آمار وسایل‌تان را داردتصاویر…ایران اکونومیست به گزارش ایران اکونومیست به نقل از بیزینس اینسایدر، این کوله پشتی کوله پشتی که آمار وسایل تان را داردتصاویر …به گزارش بولتن نیوز ، این کوله پشتی که نام دارد ، دارای قفل بلوتوثی بوده و نظارت کوله‌پشتی که آمار وسایل‌تان را داردتصاویر منابع …کولهپشتیآماربه گزارش ایسنا و به نقل از بیزینس اینسایدر، این کوله پشتی که نام دارد ، دارای قفل کوله‌پشتی که آمار وسایل‌تان را داردتصاویر آفتاب …این کوله پشتی که نام دارد ، دارای قفل بلوتوثی بوده و نظارت دقیقی بر روی وسایل شما این کوله‌پشتی آمار وسایل‌تان را دارد تصاویرکوله پشتی همچنین مجهز به سه تگ بلوتوثی است که کاربران می‌توانند آن را به وسایل کوله‌پشتی که آمار وسایل‌تان را داردتصاویر شمار …مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری کشاورزنیوز کوله‌پشتی که آمار وسایل‌تان را دارد



لینک منبع :کوله‌پشتی که آمار وسایل‌تان را دارد +تصاویر

این کوله‌پشتی آمار وسایل‌تان را دارد! +تصاویر - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../این-کوله‌پشتی-آمار-وسایل‌تان-را-دارد-تصاویر 21 آگوست 2016 ... محققان موفق به طراحی و ساخت یک کوله پشتی شدند که با بلوتوث کار کرده و بر وسایل شخصی کاربران نظارت می‌کند. کوله‌پشتی که آمار وسایل‌تان را دارد (+عکس) khabarland.com/news/.../کوله‌پشتی-که-آمار-وسایل‌تان-را-دارد-عکس‎Cached20 ژانویه 2017 ... کوله‌پشتی که آمار وسایل‌تان را دارد (+عکس) این کیف هوشمند همچنین دارای تعدادی جیب کوچک اضافی و یک باتری داخلی است که از طریق آن می‌توانید ... کوله‌پشتی که آمار وسایل‌تان را دارد+تصاویر - علم وفناوری elme1404.glxblog.com/.../کوله‌پشتی%20که%20آمار%20وسایل‌تان%20را%20دارد+تصاویر به نقل از بیزینس اینسایدر، این کوله پشتی که KliFit نام دارد ، دارای قفل بلوتوثی بوده و نظارت ... موضوعات مرتبط: کوله‌پشتی که آمار وسایل‌تان را دارد+تصاویر , , ... این کوله‌پشتی آمار وسایل‌تان را دارد! +تصاویر | پایگاه خبری تحلیلی ... football.tnews.ir/news/911B68909503 +تصاویر. این کوله‌پشتی آمار وسایل‌تان را دارد! +تصاویر. به گزارش پایگاه خبری علت، این کوله پشتی که KliFit نام دارد ، دارای قفل بلوتوثی بوده و نظارت دقیقی بر ... کوله‌پشتی که آمار وسایل‌تان را دارد (+عکس) - شماخبر www.shomakhabar.com/.../کوله‌پشتی-که-آمار-وسایل‌تان-را-دارد-(-عکس)‎Cachedاین کیف هوشمند همچنین دارای تعدادی جیب کوچک اضافی و یک باتری داخلی است که از طریق آن می‌توانید گوشی خود را در حال حرکت شارژ کنید. کوله‌پشتی که آمار وسایل‌تان را دارد +تصاویر | پایش آنلاین - خبر پو khabarpu.com/k.php?u...2b7Yp9uM2LQg2KLZhtmE2KfbjNmG کوله‌پشتی که آمار وسایل‌تان را دارد +تصاویر - پایش آنلاین | خبرپو. این کوله‌پشتی آمار وسایل‌تان را دارد! +تصاویر - آرشیو خبر ایرانیان ir2khabar.ir/2016/08/21/این-کوله‌پشتی-آمار-وسایل‌تان-را-دارد/‎Cachedبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، این کوله پشتی که KliFit نام دارد ، دارای قفل بلوتوثی بوده و نظارت دقیقی بر روی وسایل شما دارد به طوریکه در صورت ... دستگیری عاملان شهادت مامور نیروی انتظامی در ایرانشهر | خبروان khabarone.ir/news/3327391 21 آگوست 2016 ... جزئیات جدید از خودکشی 2 جوان در کیاسر + تصویر دارای ۱۳ خبر مرتبط ... کوله‌پشتی که آمار وسایل‌تان را دارد +تصاویر دارای ۵ خبر مرتبط. فوت و فن‌های مدیریت کانال تلگرام - نماینده ای که خلاف میثاق نامه اش با ... tianews.ir/news/social/26932 20 آگوست 2016 ... در ادامه به ذکر نکات و مواردی خواهیم پرداخت که به شما در اداره یک کانال تلگرام موفق کمک خواهد کرد! .... کوله‌پشتی که آمار وسایل‌تان را دارد +تصاویر ... جستجو - بازار - ایسنا www.isna.ir/page/search.xhtml?dt...q=بازار&a=0... بازار بستگی دارد و هرچه اندازه بازار ما بزرگ‌تر باشد، تعرفه‌های ما کمتر خواهد شد و سرمایه‌گذاری نیز دارای اهمیت بسیار. ... کوله‌پشتی که آمار وسایل‌تان را دارد+تصاویر.