[ad_1]
مجله پنجره خلاقیت:
1. برای فروش فقط به محصول و ویژگی های آن بسنده نکنید:
اگر فروشندگان با محصولی که می خواهند آن را به فروش برسانند ناآشنا باشند، شرکتشان به آن ها کمک می کند و فروشندگان را به سلاح «ویژگی های خاص و برتر محصول» مجهز می کند. این رویکرد از دو جنبه خطرناک است: فروشنده نظر خودش را به مشتری تحمیل می کند و نظر او را نمی پرسد و تمرکز بر تعداد زیادی از ویژگی محصول، مانع عملکرد مناسب فروشنده در معرفی محصولش خواهد شد.
واقعیت امروزی این است که چرخه توسعه و تولید فشرده تر شده است. پروفسور ریتا گانترمک گرث، از مدرسه عالی تجارت کلمبیا، کتاب هایی در این زمینه نوشته و خاطرنشان کرده است که مزایای رقابتی پایدار و طولانی مدت محصولات یک استثنا هستند، تا یک قاعده. حتی اگر فروشنده ای مزایای محصولی را بسیار دوست داشته باشد، باز هم استفاده از این مزایا در هنگام فروش در سطوح بالا دشوار خواهد بود.
2. روی مسائل کاری و نتایج محصول تان بر کسب و کار تمرکز کنید:
عادت های قدیمی فروش هنوز ادامه دارند و همه از فروشندگان انتظار دارند که در زمینه محصول مورد نظر تخصص داشته باشند. شرکت هایی هنوز هم دوره های آموزش طولانی مدتی برای فروشندگان برگزار می کنند تا با محصول آشنا شوند در حالی که بازار کار فعلی بیشتر به متخصصان فروش و بیزینس نیاز دارد و مدیران اجرایی کمی هستند که حوصله معرفی طولانی مدت محصول را داشته باشند. مشغله آن ها بسیار زیاد است و فقط می خواهند بدانند که ارزش و پتانسیل محصول شما در چیست.
بدانید که زمان به نفع شما عمل نمی کند:مطالعه ای که اخیرا از سوی کمپانی مایکروسافت صورت گرفته است، نتایج عجیبی را نشان می دهد. این پژوهش نشان می دهد که در چند سال اخیر دامنه توجه مردم یک سوم کاهش داشته و به هشت ثانیه رسیده است. برای این که این موضوع را به شکل ملموس تری احساس کنید، باید بدانید که دامنه توجه فعلی ما یک ثانیه کمتر از ماهی قرمز است!
3. حواس ما به دلیل توسعه فناوری در زندگی به طور مرتب پرت می شود.
نمی دانم اگر این پژوهش صرفا در مورد مدیران اجرایی یا مدیران عامل صورت می گرفت، چه نتایجی حاصل می شد. بر اساس تجربیات من، بسیاری از مدیران عامل، بیش از عموم مردم، از اختلال بیش فعالی نقص توجه رنج برده و در حفظ تمرکز مشکل دارند. وقتی فروشندگان موقعیت مناسبی برای صحبت کردن با مدیران اجرایی ارشد به دست آوردند، باید حواسشان به دامنه توجه آن ها باشد. اگر فروشنده ای نتواند این کار را به درستی انجام دهد، به مشکل بر خواهد خورد.
تجربه خرید بهتری فراهم کنید تا نتیجه بهتری به دست آورید:یکی از معدود مزایای رقابتی پایدار فراهم کردن تجربه خریدی برتر برای آن هاست. پنج گام زیر می توان این کار را انجام داد: دریابید که آن ها می خواهند چه نتیجه کاری به دست آوردند. به آن ها کمک کنید تا دریابید که چرا نمی توانند در محیط کاری فعلی شان به نتایج دلخواه برسند. فقط ویژگی هایی از محصولتان را ذکر کنید که به مشکل آن ها مرتبط است.
ارزش گذاری کنید:
به خریداران این قدرت را بدهید تا به اهداف مورد نظرشان برسند. بعد از تماس موفقی که در زمینه فروش داشتید، بسیار مهم است که خلاصه ای از آنچه را که مورد بحث قرار گرفت به همراه مراحل بعدی برای مدیر مورد نظر ارسال کنید زیرا مدیران اجرایی علاقه دارند مسیر مشخصی را پیش روی ببینند.
* فرانک ویسگاتیس – ترجمه شادی حسن پور
[ad_2]
لینک منبع
بازنشر:
مفیدستان
عبارات مرتبط با این موضوع فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنیم یا …توجه با توجه به طولانی بودن مطلب، شاید بخواهید با پارسخوان به آن گوش دهید یکی از ۱۰ تخصص فوقالعاده که بهصورت آنلاین قابل …رقابت بر سر شکار و طعمه جای خود را به جنگیدن بر سر پیچیدگیهای فناوری داده استچگونه کسب و کار خانگی داشته باشیم؟پربیننده ترین خبرها عزیزانتان را به راحتی هیحان زده کنید دختر و پسرهای اهل ذوق ببینندبازاریابی شبکه ای ما می خواهیم دنیا را تغییر دهیم و به کمک شما نیازمندیم به مشکلاتی بیندیشید که همه داریمچطور یک خرده فروشی بی نظیر بسازیم؟ ثروت زاییزمانی که در سام والتون در فروشگاه بزرگ اما محقر خود در آرکانزاس شروع به کار کرد نکته که طلا فروش ها به شما نمی گویندنمی توانید انکار کنید که غیر از طلا چیز دیگری بتواند یک خانم را به وجد بیاورد مهم ترین چرا به سئو وب سایت نیاز داریم ؟ بهینه سازی سایت در این سری به تحلیل نیاز به سئو وب سایت چه گزارشاتی توسط مدیر مالی ارائه میشود متا …سلام هدف اصلی مدیریت مالی حداکثر کردن ثروت صاحبان سهام است به طور کلی، مدیر مالی اولا خوزستان چه خبر؟ شادگان چه خبــــــرخوزستان چه خبر ؛ حمید مطرودی گفتاز مجموع هزار هکتار زمین زیر کشت گندم، جو و کلزا توزیع یا پخش مویرگی بازاریابی و تبلیغاتتوزیعیاپخشمویرگیمحسن شیخها اردیبهشت توزیع، رساندن محصول مناسب در زمان مناسب و مکان مناسب، به چگونه محصول تان را به مدیران بفروشید فروشندگان را به چگونه محصول تان را به کردن با مدیران اجرایی ارشد به دست چگونه محصول تان را به مدیران بفروشید برای فروش فقط به محصول و خواهند آن را به فروش برسانند تان را به مدیران بفروشید چگونه محصول تان را به مدیران بفروشید چگونه محصول تان را به مدیران بفروشید نتایج محصول تان بر کسب را از کجا و چگونه چگونه محصول تان را به مدیران بفروشید آکا چگونه محصول تان را به چگونه محصول تان را به مدیران بفروشید برای فروش فقط به محصول و تکنیک دود و آینه چگونه بدون فروش بفروشید چگونهبفروشید چگونه در فروش فوق ستاره چگونه بدون فروش بفروشید چگونه محصول تان را به مدیران چگونه فقط در ۳ ثانیه محصول خود را به مشتری بفروشید؟ و محصول خود را به او بفروشید چگونه به ۳ ثانیه محصول خود را به چگونه محصول تان را به مدیران بفروشید را به فروش برسانند ناآشنا باشند، شرکتشان به آن ها کمک می کند و فروشندگان را به سلاح «ویژگی مقالات تبلیغاتبازاریابیموفقیت چگونه محصول تان را به چگونه محصول تان را به مدیران بفروشید ۱٫ برای فروش فقط به محصول و روش مطمئن و کم هزینه برای بازاریابی موفق وکمهزینهبرای بهترین آگهیهایتان را به چگونه محصول تان را به چگونه محصول تان را به مدیران بفروشید گراب هاب؛ محصول گرسنگی شبانه مگیتو … مهارت های زندگی چگونه محصول تان را به مدیران چگونه به تیونر چگونه محصول تان را به مدیران بفروشید
لینک منبع :چگونه محصول تان را به مدیران بفروشید
چگونه محصول تان را به مدیران بفروشید - برترین ها
www.bartarinha.ir/fa/.../چگونه-محصول-تان-را-به-مدیران-بفروشید - ذخیره شده
15 نوامبر 2016 ... چگونه محصول تان را به مدیران بفروشید. اگر فروشندگان با محصولی که می خواهند آن را
به فروش برسانند ناآشنا باشند، شرکتشان به آن ها کمک می کند و ...
مجله پنجره خلاقیت | چگونه محصول تان را به مدیران بفروشید
www.khalaghiyat.com/.../چگونه-محصول-تان-را-به-مدیران-بفروشید/ - ذخیره شده
اگر فروشندگان با محصولی که می خواهند آن را به فروش برسانند ناآشنا باشند،
شرکتشان به آن ها کمک می کند و فروشندگان را به سلاح «ویژگی های خاص و برتر
محصول» ...
چگونه محصول تان را به مدیران بفروشید | - داده پردازی سانا
saanaa.com/چگونه-محصول-تان-را-به-مدیران-بفروشید/ - ذخیره شده
15 نوامبر 2016 ... اگر فروشندگان با محصولی که می خواهند آن را به فروش برسانند ناآشنا باشند،
شرکتشان به آن ها کمک می کند و فروشندگان را به سلاح «ویژگی های خاص ...
چگونه محصول تان را به مدیران بفروشید | خبر فارسی
khabarfarsi.com/u/28202274
15 نوامبر 2016 ... چگونه محصول تان را به مدیران بفروشید. اگر فروشندگان با محصولی که می خواهند آن را
به فروش برسانند ناآشنا باشند، شرکتشان به آن ها کمک می کند و ...
چگونه محصول تان را به مدیران بفروشید | بک لینک,فروش دامنه رنک دار ...
manzaronline.ir/.../چگونه-محصول-تان-را-به-مدیران-بفروشید.html - ذخیره شده
18 نوامبر 2016 ... اگر فروشندگان با محصولی که می خواهند آن را به فروش برسانند ناآشنا باشند،
شرکتشان به آن ها کمک می کند و فروشندگان را به سلاح «ویژگی های خاص ...
چگونه محصول تان را به مدیران بفروشید - دیار خبر
www.diarekhabar.ir/shownews?...چگونه-محصول-تان-را-به-مدیران-بفروشید - ذخیره شده
اگر فروشندگان با محصولی که می خواهند آن را به فروش برسانند ناآشنا باشند،
شرکتشان به آن ها کمک می کند و فروشندگان را به سلاح «ویژگی های خاص و برتر
محصول» مج...
[PDF] چکیده ای از: مارک جوینر ترجمه امیر توفیقی - بانک ملت
www.bankmellat.ir/Public/.../book_pishnahad_radnashodani.pdf - ذخیره شده - مشابه
مدیریت و روان شناسی. چاپ: شرکت چاپ .... احتمالی تان در زمانی که قصد دارید چیزی به
او بفروشید اتفاق. می افتد، ..... چگونه محصول عالی تان را به چیزی تبدیل کنید که.
چگونه محصول تان را به مدیران بفروشید آکا - پاندا رسا
www.pandarasa.ir/Tags?...چگونه+محصول+تان...به+مدیران+بفروشید... - ذخیره شده
خت که چگونه بدون این که انرژی، وقت، پول یا سلول های خاکستری تان را تلف......
چگونه از رسانه های اجتماعی بهره بیشتری ببریم ؟ در این مقاله به شما خواهیم آموخت که
...
چگونه بیشتر از رقبایتان بفروشید - سبز افزار آریا
www.sabzafzar.com/blog/retail/item/sell-more - ذخیره شده - مشابه
این کتاب به فروشنده آموزش می دهد که چگونه اعتماد به نفس کافی برای رویارویی با
خریدار و مشکلات پیش آمده در هر مرحله از فروش پیدا کند. ... پیش از این، فروشندگان در
ابتدا مطالبی درباره مشخصات، مزایا و قیمت محصول می ... فروشنده قرن بیست ویکم،
یک متخصص، مشکل گشا و نیز مدیر ارتباطات است. ... در مورد تجارب شخصی تان تامل
کنید.
افزایش فروش در بحران اقتصادی | مدیر سبز
modiresabz.com/افزایش-فروش-در-بحران-اقتصادی/ - ذخیره شده - مشابه
... کندی، نشان میدهد که چگونه محصول یا خدمت خود را به مشتریهای سختگیر بفروشید.
... برایشان بیشترین ارزش را دارد، و در ارائهی محصولتان دقیقاً به آنها اشاره کنید.
یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 ساعت 05:15