[ad_1]
وب سایت پدال - شاهین احمدزاده: بامو در حال کار زیاد در تمامی بخشها و فرایندهای ساخت خودرو به منظور کاهش آلایندگیها است. به عنوان نمونه برای مدلهای i بامو کارخانهی لایپزیک از انرژی تجدید پذیر در کل فرایند تولید استفاده میکند. هرچند امروز این کمپانی آلمانی اعلام کرده که قدم دیگری در این جهت برداشته و اولین ناوگان از رباتهای حملونقل خودران را در عملکردهای روزانه به کار گرفته است.
به نظر میرسد که رانندگی خودران موضوع بزرگ دیگر صنعت خودرو باشد و درحالیکه این قضیه قطعاً در جاده کمککننده خواهد بود درعینحال میتواند به فرایند ساخت نیز کمک کند. ناوگان ابتدایی 10 ربات حملونقل هوشمند خودران STR در حال جابجایی قطعات از بخشهای لجستیک در تأسیسات واکرسدورف هستند. چیز منحصربهفرد این است که رباتهای مذکور نیازی به حلقههای القایی نصب شده روی کف زمین ندارند. این رباتها بهصورت آزادانه در سالنهای لجستیک حرکت میکنند و از باتریهای کارکردهی بامو i3 نیرو میگیرند و قادر هستند تا محمولههایی به وزن 500 کیلوگرم را نیز حمل کنند.
STR فاصلهی فرستندههای بیسیم را برای محاسبهی موقعیت دقیق خود اندازه میگیرد. با استفاده از حسگرها برای شناسایی و واکنش به موقعیتهای حیاتی، ربات قادر است تا مسیر خود را با انسانها و دیگر وسایل نقلیه به اشتراک بگذارد. پس از 5 ماه استفادهی آزمایشی این پروژه به تولید پیش سری انتقال یافته است، جایی که ده ربات خودران برای اولین بار در عملکردهای روزانهی حملونقل به کار گرفته شدهاند. در فاز توسعهی بعدی، سیستم دوربین سهبعدی حتی ناوبری دقیقتری را میسر خواهد کرد.
علاوه بر این قطارهای کشندهی خودران نیز بهصورت آزمایشی در سالنهای تأسیسات دینگولفینگ بامو در حال کار هستند. این کشندههای خودران برای تأمین قطعات خط مونتاژ و مخصوصاً برای فواصل طولانی بین انبارها و نواحی مونتاژ مورد استفاده قرار میگیرند. از نقطه نظر فنی فرمان پذیری و ناوبری مستقل این کشندهها به سیگنالهای لیزری متکی است. با ارزیابی انعکاس آنها، قطار کشنده پروفایل دوبعدی دیجیتالی را در دنیای واقعی تولید میکند و همین امر مانور دادن در سالن مونتاژ را در مسیرهای معینی میسر میسازد.
به منظور تولید هر چه کمتر آلایندگی حملونقل خودروها به مقصد نهایی خود با دقت بسیاری تحلیل میشود. این موضوع به ایجاد یک سری تغییرات در بخشهای پشتیبانی و لجستیک منجر شده است. برای مثال یک معیار برای کاهش آلایندگی دیاکسید کربن افزایش حملونقل ریلی است. امروزه بیش از 60 درصد خودروهای جدید از طریق ریل کارخانه را ترک میکنند.
علاوه بر این همکاری با سرویسهای لجستیک باعث شده تا تراک های کاملاً الکتریکی در مونیخ و لایپزیک کار تحویل خودروها را انجام دهند. هدف ابتدایی موضوع شناخت بهتر تکنولوژیهای رانندگی متفاوت و به دست آوردن تجربه است. در طولانیمدت گروه بامو در حال تلاش برای استفادهی کمهزینه از تکنولوژیهای رانندگی جایگزین است.
Jürgen Maidl رئیس بخش لجستیک گروه بامو میگوید: «بخشهای لجستیک قلب سیستم تولیدی بامو هستند و استفاده از تکنولوژیهای دیجیتال و نوآورانه یک فاکتور کلیدی در فرایندهای پیچیدهی لجستیک ماست. همچنین راهحلهای پایدار و کارا نیز برای ما مهم هستند. ما قبلاً در حال تست تکنولوژیهای آینده در تمام پروژههای خود بودهایم.»
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید:
[ad_2]
لینک منبع
بازنشر:
مفیدستان
عبارات مرتبط با این موضوع خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریاحتمال محکوم شدن رونالدو به ۶ سال زندان برف و سرما مدارس اردبیل را تعطیل کرد سقوط خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری احتمال محکوم شدن رونالدو به ۶ سال زندان برف و سرما مدارس اردبیل را تعطیل کرد سقوط بالگرد در
لینک منبع :رباتهای حملونقل خودران در کارخانه های بی ام و
تصاویر برای رباتهای حملونقل خودران در کارخانه های بی ام و
رباتهای حملونقل خودران در کارخانه های بی ام و - برترین ها
www.bartarinha.ir/.../رباتهای-حملونقل-خودران-در-کارخانه-های-بی-ام-و - ذخیره شده
22 نوامبر 2016 ... رباتهای حملونقل خودران در کارخانه های بی ام و. بامو در حال کار زیاد در تمامی بخشها و
فرایندهای ساخت خودرو به منظور کاهش آلایندگیها است. به عنوان نمونه ...
رباتهای حملونقل خودران در کارخانه های بی ام و - برترین ها
94.182.146.175/.../رباتهای-حملونقل-خودران-در-کارخانه-های-بی-ام-و - ذخیره شده
رتبه: ۱۸% - ۶۱۳ نقد
22 نوامبر 2016 ... بامو در حال کار زیاد در تمامی بخشها و فرایندهای ساخت خودرو به منظور کاهش آلایندگیها
است. به عنوان نمونه برای مدلهای i بامو کارخانهی لایپزیک از انرژی ...
ربات های حمل ونقل خودران در کارخانه های بی ام و (4 عکس) - سرزه
www.serze.com/ربات-ونقل-خودران-کارخانه-عکس-2325582/ - ذخیره شده
22 نوامبر 2016 ... ربات های حمل ونقل خودران در کارخانه های بی ام و بامو در حال کار زیاد در تمامی بخشها و
فرایندهای ساخت خودرو به منظور افت آلایندگیها است.
آزمایش خودروهای خودران شرکت بی ام و در سال ۲۰۱۷ - زومیت
www.zoomit.ir/.../bmw-start-testing-self-driving-vehicles-2017/ - ذخیره شده
10 دسامبر 2016 ... آزمایش خودروهای خودران شرکت بی ام و در سال ۲۰۱۷ ... شرکت بیامو، سال آینده ناوگان
حملونقل خودروهای خودران خود را راهی شهر مونیخ خواهد ... مقاله های مرتبط ...
خودران بایگانی - امیدخوزستان
omid-khouzestan.ir/بایگانی/tag/خودران
رباتهای حملونقل خودران در کارخانه های بی ام و ... ناوگان ابتدایی ۱۰ ربات حملونقل
هوشمند خودران STR در حال جابجایی قطعات از بخشهای لجستیک در تأسیسات
واکرسدورف ...
ب ام و بایگانی - امیدخوزستان
omid-khouzestan.ir/بایگانی/tag/ب-ام-و - ذخیره شده
رباتهای حملونقل خودران در کارخانه های بی ام و. امید خوزستان: وب سایت پدال – شاهین
احمدزاده: بامو در حال کار زیاد در تمامی بخشها و فرایندهای ساخت خودرو به منظور کاهش ...
ربات های حمل ونقل خودران در بخش های لجستیک ب ام و - ورود
ponila.com/post/377691/ - ذخیره شده
ب ام و در حال کار زیاد در تمامی بخش ها و فرایندهای ساخت خودرو به منظور کاهش آلایندگی
ها است. به عنوان نمونه برای مدل های i ب ام و کارخانه ی لایپزیک از ...
BMW و خودرویی که 100 سال دیگر میسازد - دیجی کالا
https://www.digikala.com/.../bmw-خودرویی-که-100-سال-میسازد/ - ذخیره شده
8 مارس 2016 ... bmw از طرح مفهومی خودروی Vision Next 100 رونمایی کرد. BMW با این طرح ... ظاهرا
BMW در زمینهی خودروهای خودران، جبههگیری نکرده است. چرا که در ...
حمل و نقل – دیجیاتو
digiato.com/topic/transport/ - ذخیره شده - مشابه
BMW به عنوان یکی از خودروسازان پیشگام و مطرح در دنیای فناوری، در نظر دارد ...
ماشین های خودران گوگل از جمله تکنولوژی هایی به شمار می روند که چشم بسیاری از مردم
به آن ... شاید در آینده مهارت های رانندگی ربات ها از انسان بیشتر شود و بتوانند از این
لحاظ ...
پنجشنبه 7 اردیبهشت 1396 ساعت 11:31