کد مطلب: 425779
افزایش تعرفههای پستی و عدم توجه شرکت پست
بخش دانش و فناوری الف،29 آذر95
سازمان حمایت مصرف کنندگان تاکید کرده که افزایش تعرفههای پستی غیرقانونی به شمار میرود با این وجود مدیرعامل پست بر این نکته اصرار دارد که افزایش تعرفههای پستی از ابتدای سال جاری صورت نگرفته و تنها حدود یک ماه و نیم است که رقمی حدود شش سرفصل به این تعرفهها افزوده شده است.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۳
مدیرعامل شرکت ملی پست در این باره عنوان کرد: تعرفهها در تمام سازمانها مورد توجه قرار دارند و ما نیز با توجه به اینکه به طور سالانه حدود ۱۲ تا ۱۵ درصد افزایش حقوق در مجموعه خود داریم با توجه به اینکه هزینههای عمده شرکت پست مربوط به هزینههای نیروی انسانی میشود نیاز به افزایش تعرفه را احساس میکردیم.
وی ادامه داد: البته در این زمینه ما افزایش ۱۵ درصدی تعرفه را نداشتهایم. در سال گذشته نیز تعرفههای پستی ۵.۵ درصد افزایش یافت که در سال جاری بنای افزایش شش درصدی تعرفهها را گذاشته و پیگیریهای اولیه در این خصوص را انجام دادیم.
اما پس از ارائه این توضیحات زمانیکه خبرنگاران قصد داشتند درباره جزئیات بیشتر تعرفهها و اینکه سازمان حمایت افزایش تعرفه پستی را غیرقانونی اعلام کرده سوالات تکمیلی خود را مطرح کنند، از سوی مسئولان این شرکت اینطور عنوان شد که سوالات در خصوص نمایشگاه تمبر پرسیده شوند.
با اصرار مجدد خبرنگاران مدیرعامل شرکت پست در نهایت توضیح کوتاه دیگری نیز افزود و اینگونه عنوان کرد که در سال جاری تا حدود یک ماه و نیم قبل تعرفههای پستی افزایشی نداشته و شرکت پست برای افزایش تعرفههای خود در سال بعد نیز حداقل تا ۴ الی ۵ ماه اول برنامهای ندارد.
کلمات کلیدی : دانش و فناوری+ تعرفههای پستی
نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.